Jest bi isto rabil, ampak sele cez 20k km . Menjal bi sicer zgolj iz preventive, saj naj bi se na 200k km menjalo olje v menjalniku. Zaenkrat se odlicno prestavlja.
SI probal avto zakleniti in ponovno odkleniti? Ponavadi rado kaj za?teka in gre zadaj ro?ka v prazno. Ro?ko daj v prvotni polo?aj in avto zakleni in ponovno odkleni in potem poizku?aj.
Je ?e kdo imel izku?njo z obnovljenim dvomasnim vztrajnikom? Za?el se mi je malenkost ogla?ati na 1,2k obratih,vibracij sicer ?e ni ?utiti... en mojster iz Cerkelj ob Krki jih obnavlja. Sem ga klical in je rekel,da vse pregleda in zamenja po?kodovane vzmeti in nato ga na novo zbalansira. Obnovi tudi lamelo sklopke in potisno plo??o in doda nov potisni le?aj. Komplet pride 350?. Rekel je da zaenkrat ni imel nobenih problemov z reklamacijami.
Opazil sem da je moj intercooler po?il na spodnjem delu pod prirobnico. Tudi satovje je iz prednje strani kar fajn potla?eno. Lahko ga popravim s hladno kovino (alu). ali pa kupim za 80? novega od konkurence. Zanima me pa slednje. Je kdo mogo?e montiral kak aftermarket kit z ve?jim IC-jem in cevmi? Avto je pa M6 2007 .
Saj se da, ceprav malo manj verjamem da si tole vse opravil v 1,5 ure (sem tudi sam vse to delal in kar vzame cajt za dajat dol karter, pa ga pucal in nanovo tesnil, vracal. Filter nafte tudi zahteva umik nekaterih cevi, rocnega pumpanja nafte itd)
A mas lift?
Vse narejeno na kanalu. ?e se zna? pripraviti,se da vse narediti v tem ?asu. No,lahko da je bila kak?na min. ve?,ni pa bilo ve? kot 2 uri.
V soboto sem sam opravil doma mali servis. Olje(Dexelia 5w-30 dpf 5l),filter olja,zraka,nafte,kabine... Stro?ek neverjetnih 80? in 1,5 uro dela. S tem,da sem ?e pobral dol karter in preveril situacijo s cedilom.
Jop. Tud meni je on na Hondi Vti obnovil komplet podvozje oz. zamenjal vse selene. Mojster svojega posla in ti ga ravno tako priporo?am. Je pa v Virma?ah,iz ?kofja Loke po stari cesti proti KR,tik ob cesti.
EnX dal tja obnoviti prednje roke,ki so zdr?ale rekordnih 5 mesecev....nikol ve?. Tko da raje kupi nove,lahko tudi najcenej?e,pa ti bodo zdr?ale dalj ?asa.
Po odstranitvi DPF-ja,je treba ?e vedno uporabljati Dexelia 5w-30 C1 ali bilokatero sintetiko 5w-30? Do sedaj je bila notri zgolj Dexelia,ker je bil avto vedno servisiran na uradnem servisu.
Voda pride v prtlja?nik tudi pri spojih plo?evine zadaj za tapicerijo. Odstrani tisto kotno v prtlja?niku pod lu?jo. Pa bo? videl rjavo sled od kjer voda prite?e. Imel isti primer,samo v milej?i obljiki. Tudi pri dvigalki je vse plavalo. Treba zasilikonirat spoje in tudi z zunanje strani. Potrebno sneti zadni odbija?.
Vso to ?kripanje prihaja iz kon?nika spodnje roke. Man?etko dol potegnit,pa na novo notr mast nabutat,?e je seveda kon?nik ?e brez zra?nosti. Preverjeno deluje
Dobil sem naro?eni zavorni cilinder odlo?il se sem da ga zamenjam kar sam. In me zanima ce po menjavi moram prezra?ti vse zavore al samo tega katerega sem menjal? kako jih najla?je prezra?im? Lp
Odrzra?i? samo menjani cilinder. In sicer prej kot odvije? stran cevko, jo stisni z avtomatskimi kle??ami,da ne izte?e ven preve? olja in da ne pride v samo cevko preve? zraku. Lahko pa tudi pred monta?o cevke na novi cilinder nato?i? v njega novo olje,da ti ne bo treba toliko ?asa odzra?evati.
Odzra?i? pa najla?je v dveh. Eden ti pumpa na pedalu in ti pol dr?i stisnjeno,ti pa takrat odvije? odzra?evalni vijak. Ponavlja? toliko ?asa dokler ne prite?e samo olje brez zraku...Simple
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No dej,zdej vzame?,pa ga ima? na lagerju
Povezava za deljenje
Deli na druge strani