?e naro?i? lu?i iz USA, zelo verjetno bodo brez E!
Druga?e pa smo nabavili ?e kar velik zadev preko Ebaya in vsaki? brez problema. Samo enkrat je poslal narobni hladilnik vode in je prodajalec vrnil celotno kupnino in po?tnino, hladilnik je pa nam ostal
Kos alu cevi, in na vsaki strani gumijasti adapter (skoraj isti kot je na sliki od Symona). Odu?ek pa v zraku, prosti tek pa mal nastavi?. Druge umetnosti pa ni, lahko pa navari? cevko za odu?ek gor speljat, da je original.
Tako kot je Simon napisal, tista posoda ve?inoma du?i zvoke in jo lahko odstrani?. Odu?ek pa lahko ostane v zraku, doda? samo mali filter?ek, da kaj not ne potegne.
Sedaj pa mene zanima koliko lahko ko?ta olje CASTROL TAF-X 75w-90? men so ga zara?unal po 30,60?!!!! not ga gre 3l
razmi?ljam da jih dam nekam na poptv al pa na radio na ?ulje..., kolkor sem na?el se ga dobi za med 15 in 20?
3 vijaki ga dr?ijo pa 6 jih je na blok pri?raufano
pol pa menjalnik ro?ica pa hidravliko spravit do sklopke
na uradni strani mazde je deklariran ?as max 170min za menjavo!
Kaj pa polosovine, nosilci, ......... Hitro se zamudi? 3 ure ali ve?. Je skoraj tako kot bi vzel motor ven. Potem ob vgradnji novega je treba pazit pri sklopki, da se kaj ne premakne, ......
in kaj lohka nardim, oziroma ?e lahko jst kj nardim al morm pelat mehankarju? :ne vem:
Dvignit ali ?e bolje zapeljati na kak?no rampo in pogledati ?e je res to. ?e poka se kar hitro vidi, da je zani?. ?e ima? primerno orodje lahko tudi sam zamenja?. Ve?inoma je tako, da sta dva vijaka, katera odvije? in zamenja? z novo pal?ko.
Neki so mi razlagal, da ?e EGR blokira?, lahko stopi kak?en bat. Ker naj bi povratni plini iz izpuha hladili temperaturo eksplozij, predvsem v prostem teku.
V principu naj bi pri vseh motorjih isto delal EGR, vsi imajo podobne ventile. Verjetno je samo razlika v kak?nem konektorju zaradi letnika.
Verjetno mora biti nekaj narobe z zakasnitvenim vezjem, ali pa slab kontakt med tem vezjem in signalom iz daljinskega zaklepanja. Samo predvidevam, ker ne vem kako deluje.
Malo dale? si ?e kaj hodi? okoli LJ ali MB sporo?i.
Lu?ka je samo za sprednjo posodo. Pri meni je na desni od zgoraj: akumulator, olje, ro?na/bremze in spodaj lu?ka za pregorene stop lu?i zadaj. Na levi nivo vode, prazna, ABS, zadnja meglenka.
Najbolje bo, da malo fotodokumentira? zadeve in se ne bomo tolk lovili, kaj in kako je narobe.
To JE lu?ka za ABS in tko kot je Mitja povedal, preglej konektorje pri ABS senzorjih. Sprednji so nekje na notranji strani kolotekov, v bli?ini motorja in akumulatorja. Zadnji so pa mal bolj zajebani in je potrebno sneti panele pri zadnjih potnikih. V glavnem pri diskih poglej kje je nekaj podobnega kot je dal Don fotko in sledi kablom. Prvo pa preveri tist, ko je nekaj povito z izolircem.
Tukaj je pa posnetek, kako izgleda lu?ka pri MX-3, kako ima MX-6 pa ne vem. Evropska verzija ima na tem mestu lu?ko za nivo vode pranja prednjega stekla.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zeloverjetno kopije.
Tukaj ima? en primer komplet tesnil (glavi, sesalni in izpu?ni kolektor, pokrov ventilov,.....) Na dom te pride cca 150?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani