Res je, tako sem jaz na xsari zjebal pumpo. Avto predelan na plin, jaz pa ve?ino ?asa benza manj kot ?etrt. In potem sredi Velebita nekega lepega dne ni v?gala...
Bencin je na zadnji crtici, avto pa je parkiran v klanec (neka normalna klancina). Ce dotocim 5L bi moralo biti dovolj, ali raje kupim 10L posodo? jutri preverim se z rezervnimi kljuci...
Kam se usmerim, ce to nebo obrodilo sadov. Svecke?
nebi rad iz prve placeval avtovleke, ker mi na zavarovalni polici pise tole:
Pravico do nudenja asisten?ne storitve zaradi okvare vozila imajo zavarovanci, katerih vozilo v ?asu okvare ni bilo starej?e od 15 let ?teto od leta proizvodnje vozila. (avto je l. 2004)
Ne razumem ?isto tistega "naredil na hitro"... Ko ni gne?e, si vzami par minut ?asa, probaj ?e 1x s kabli... Ozna?i dogodek s trikotnikom / trikotniki in naj se ti ne mudi.... Ljudje naredimo gne?o ?e bistveno bolj po nepotrebnem...
Pa verjetno ima kdo od poznanih tisto 10L kantico za benz za posoditi?
Leta nazaj sem v hrvaskem Auto klubu zasledil, da je vziganje avtomobila s S&S sistemom (ali pa ce priskoci na pomoc avto s S&S; ne spomnim se tocno) preko kablov prepovedan oziroma da je postopek drugacen. Pa sem ze pozabil v cem je "fora". Ve kdo kaj o tem?
Sej vidi? na armaturni lu?ki, ki ti da na znanje, da kratke lu?i delujejo. In, ko se nenadoma zmra?i(mogo?e sne?i, je full obla?no) pri?ge? lu?i in to je to.Razmi?ljatije treba malo ve? s svojo glavo.
Ma ste zakompliciral. Ko se pelje? in ima? stikalo na Auto, gorijo dnevne spredaj. Ko se pri?gejo zasen?ene, se ti pri?ge lu?ka na armaturi. Kaj manjka?
Se strinjam . In kriv je ?lovek ki ne gleda katera Lu?ka mu Sveti.
Ampak... Ko se ob zategnjeni ro?ni ugasnejo ?e dnevne lu?i ... Pa lahko zgolj po branju navodil za uporabo (oziroma te teme) ve? , da si spredaj popolnoma neosvetljen.
Ma, kaj ?e je avto pred teboj na semaforju? Isti k Al je dnevna lu? Al ne. Tisti, ki avta podnevi ne vidi, vemo kako je. Ajde med vo?njo recimo da je OK, ?e pa stoji na miru pa res ne vem.
Se strinjam da tisti ki avta podnevi ne vidi , da je nekaj narobe z njim ali pa s situacijo. Ampak nas je zakon navadil da so lu?i pri?gane in jbg tudi stoje? avto je udele?en v prometu in meni se zdi prav,da so lu?i pri?gane.
Poleg tega;
Saj vemo, ljudje se masovno vozijo z dnevnimi pono?i in so zadaj neosvetljeni.. In taisti so sedaj ob zategnjeni ro?ni , neosvetljeni tudi spredaj.
Pa? ne vidim poante zakaj se ugasnejo, vidim pa poanto da bi bilo bolje da se nebi
Nevem zakaj je tako... ampak tako je... Sem preprican, da Mazda ni edina, ki ima kaksno stvar narejeno tako, kot jo ima... Me pa bolj cudi, kako to, da ene to tako zelo moti, sedaj, ko vedo, kako deluje ... Dokler niso vedeli, je bilo pa vse OK ...
sicer pa mogoce je pa pri rocnem menjalniku kaj drugace... Jaz sem napisal, kako je pri meni... in kaj pise v prirocniku...
Ja,to je zato ker sedaj vemo, da se zlahka zgodi,da ljudje stojijo tudi spredaj neosvetljeni. Je pa res; pred uporabo je treba prebrati navodila za uporabo.
Sej neke blazni koristi tudi ni, ?e so spredaj dnevne pri?gane.
No,ja. Avto je bolje viden in predvsem da okolico vedeti,da je ustavljen in ne parkiran ter da lahko vsak trenutek spelje?.
Pri ro?nem menjalniku na klancu zategne? ro?no na klancu v kri?i??u, ko ?aka? na zeleno oz. da lahko spelje? (pustimo pomo? ob speljevanju v klanec, tisto ima drugo funkcijo). Zakaj je ?e smiselno, da ob ?akanju z zategnjeno ro?no dnevne lu?i ugasnejo? Smiselne razlage verjetno ni, prav tako je samo pri mazdi tako re?eno.
Hill holder je eno... to je za speljavanje v klancu... Autohold je drugo... da takrat, ko se ustavis, zadrzi avto na mestu in ni treba dajat v N ali P...
Aa,ok.... Moja napaka. Nisem vedel da to sploh obstaja. In zadr?i avto na mestu v nedogled?
Kaj pa ?e vmes ugasnes avto ? Vr?e v "P" verjetno ,ne?
Saj pravim, da pri novejsih ni potrebe po tem, ker za to poskrbi funkcija autohold, ki poskrbi, da se avto ne premakne.. seveda pri avtomatskem menjalniku... Ne rabis dajat v P, niti stati na bremzi... Ko pohodis stopalko za plin, se avto spet premakne...
Ne vem pa, kako je pri rocnem... samo ce se prav spomnim, ko sem enkrat imel nadomestni avto z rocnim menjalnikom, da je isto...
?akaj,cakaj... Vozim starega avtomatika brez Hill holderja,ampak a ni tako da HH zadr?i avto za 3sekunde, toliko da prestavis nogo iz bremze na gas in ti ne uide nazaj?
Torej ?e ti ustavis v "D" in spusti? bremzo... Se avto takoj premakne ali po treh sekundah,ne? Ali ga HH dr?i v nedogled dokler ne pohodis plina? Ker napisal si "ko pohodis stopalko za plin, se avto premakne".
Kdaj pa das v ler (ali v P pri avtomatskem menjalniku) in zategnes rocno, ko se ustavis v prometu? Taki primeri so zelo redki... sploh ker imajo novejsi itak tudi autohold, ki sam drzi avto na mestu... iptako da ni potrebe, da bi recimo ori semaforju zategnil rocno,,,
Se pa strinjam s TiEn-om glede tega, kako lahko neka situacija nekoga ?spravi iz tira? ... Vidi se pa tudi, koliko nekateri poznajo svoja vozila...
?? Jaz osebno velikokrat... Ne vidim razloga zakaj bi stal na bremzi in s stop lu?mi svetil v obraz tistemu zadaj. Pri avtomatiku pa sploh dam skoraj vedno v P (brez ro?ne), pri ro?nem pa v ler in ro?no (?e vidim da bom stal ve? kot kak?no minuto).
Aja pa nimam/ne vozim Mazde, za svoj avto pa vem kdaj gorijo kak?ne luci
Slaba stran? Spredaj si neosvetljen. Ja,vem... voznik mora spremljati kaj mu gori in verjamem da vse pi?e v navodilih za uporabo.
Ampak a ni zanimivo, kako je napredovala varnost, po drugi strani pa dnevne lu?i in manjko senzorjev za svetlobo (oziroma njihova muhavost) ne oproscajo slamparije in napake uporabnika?
Malo morje zadaj neosvetljenih vozil v megli,tunelih,mraku pa tudi pono?i, pri?a o tem.
Ker nekateri zagovarjajo neosvetljenost zadaj ob pri?ganih dnevnih luceh in ker so dejansko zato bolje vidne zavorne lu?i (?eprav se mi ?e zmeraj zdi bedarija da zadaj lu?i ne svetijo nonstop) in ker konec koncev to dovoljenje zakon,pac naj bo tako... Ampak kaj bi se meni zdelo OK; dnevne lu?i so namenjene vo?nji podnevi v dobri vidljivosti. Zato naj takrat ne svetijo merilniki in ostale komande. Tako bi ljudem (vsaj upam) kapnilo da nekaj ne ?tima in se nebi vozili z dnevnimi pono?i...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako je; bencin zlahka natocis v dizelski avto, obratno ne gre... Ali pa vsaj zelo,zelo te?ko (sploh pri starej?ih avtih).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani