Tak zvok je M2 1.5 103km, dobla pri ca. 4.5 letih. Prvo je bil pri res hladnih jutrih, 100m po ulici.
Na koncu je že bil vsak hladen zagon. Kak malo bolj dodatnik se gasa, je šklopotalo.
Šel sem iz Mazda olja na Motul. Na to na Shell 5w30 (torej na redkejše).
Težavo je 3 leta nazaj odpravil Ravenol.
Moj povzetek. Točil sem zamano olje ven na 7-8k km. Ker je bila mestno vožena, je imela zapacano mašino. Redkejše olje in ta skrajšan interval, sta jo počasi očistila. Slišalo pa se je variabilno jermenico, ki je bila zamazana in ni skočila do konca na svoje mesto ob hladnem zagonu.
To sem dognal sam. Mehanik na uradnem servisu je rekel, da bo redkejše olje poslabšalo zadeve. Kar ni. Tudi pravili so od drončnikov zjahanih, do verige zrabljene.
Je pa žalostno, da mora bit en računalničar mojster za vse, ker vsi uradni šolani ljudje nimajo pojma.
Isto na Alfi, sem moram mehanike učit na uradnem servisu.
Sem ne presem zadev, ko mi rečejo vozi naprej, ni še dovolj zanič 🙁
Kakšno olje imaš na pol intervala? Črno kot tinta? Še vedno dopuščam možnost, da je drončnik.
Iz komentarja lahko predvidevam, da je bil nakup rabljenega. Tam je pogosto odvisno od ponudbe.
Z Mazdo ni nič narobe 🙂
Se je tudi meni pri 80k v amaturki odlomil nosilec in je ob dinamični vožnji pokala. Pa delčki so se kotalili, dokler jih nismo ven polovili.
Prva leta pa je bila prava romantika, tudi prodal sem jo takoj in za lepo ceno. Zaradi užitka v vožnji sem ji marsikatero hibo spregledal. To so bili 1x na lepo kak fix za 100€.
Ko sem kupoval avto sem se odločal med Alfo Stelvio in Mazdo CX-5. Ko sem videl kako zanič usnje vgrajujejo v Alfe sem se odločil za Mazdo. Praktično po 80000km so imele cisto vse Alfe uničene sedeže.
Mazdo, ki jo sedaj vozim ima bež usnje. Po 90000km je praktično novo.
Spoliraj.si - LRC Leather Protection Cream - Negovalni in zaščitni premaz za avtomobilsko usnje.
Moja Giulietta je imel pri 90k km, samo malo podrajsano na levem boku, ker so bli bolj športni....
Polo je imel pri 90k km oguljen volan 50% kroga.
Dosti je odvisno kdo zlorablja avto.
Focus na 45k je še brez sledi obrabe.
Mazda ti ima mogoče malo boljše materiale. Bencinc je bolj zanesljiv. Je pa Stelvio dost bolj dinamičen pri vožnji. Pri obojnim pa je problem kvalitetnega serviserja najt.
To pa si naj pogleda pri proizvajalcih diskov, keri pašejo. In potem kupuje po kataloški, ne glede na to ali prodajalec misli, da je kompatibilno.
Tako sem jaz ABS enoto kupoval na autodoc-u. Pa je blo da ni kompatibilna z M2. Jaz pa sem vedel, da imam ta model in iz ATE strani našel uradne reference.
Pa sva se z Marjanom menla, da sem edini, ker noben tega ne zna najt. Tudi on ni uspel. Potem pa se stranke pošilja na odpad in se vgradi ponovno napravo s serijsko napako, ki bo prej ko slej odletela.
Spodaj je včerajšnji odgovor na moje vprašanje enega od pooblaščenih servisov, ker od "svojega" pooblaščenega niti odgovora nisem dobil. Žal ugotavljam, da v prestolnici z Mazdinimi servisi ne moremo biti prav posebno zadovoljni. 😥
Moje vprašanje: Zanima me kateri akumulator lahko kupim pri vas za bencinsko Mazdo 6 G165, letnik 2018? Mogoče original Panasonic (kot je bil pri kupljenem avtu)? Cena?
Odgovor:
Moje podvprašanje:
Kolega ga ima takega "Mazdinega" 2 leti, pa pravi, da bo mogoče še zdržal to zimo - ni zadovoljen.
Škoda, da nimate več res "bolj originalnih" (Panasonic, Yuasa), kot so bili prva vgradnja in zdržijo cca 5 let.
Njihov odgovor:
Akumulatorji so težki, seveda se splača bolj Mazda štemplj dat na takega, ki je bližje narejen.
Kot pravim original Panasonic 4-5 let. Topla 8 let in še vozi naprej 😉
Heh, kake debate.... @Slivkata avto je samo še za v Sočo, Savo oz.kar ti je bližje...kolega je imel Toyoto 2.0d auris in pri 325k km ni nalil 1l olja....mislim da v zadnji 15.letih nisem nalil več kot 2.l olja...vse kamor sem bolj kot ne preventivno nalival 0.5l na servisni interval (15k km) je bila H.Accord 2.2. Ctdi....katero sem imel 4.leta in 248k km....pri bencinarju pa šipko pogledam zaradi gušta...pa ne manjka niti mm olja...tko da...prodaj ta jajca...(sorry)!
p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....
Bravo.
Težave ima s pustno našemljenim VW-jem in ti mu priporočaš VW-ja.
Malo googlam in je to liqued. Torej al je FB al pa EFB. Če v vsakem primeru imata iste karakteristike, samo EFB ima malo bolj na gosto celice, torej več vzdrži.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Tak zvok je M2 1.5 103km, dobla pri ca. 4.5 letih. Prvo je bil pri res hladnih jutrih, 100m po ulici.
Na koncu je že bil vsak hladen zagon. Kak malo bolj dodatnik se gasa, je šklopotalo.
Šel sem iz Mazda olja na Motul. Na to na Shell 5w30 (torej na redkejše).
Težavo je 3 leta nazaj odpravil Ravenol.
Moj povzetek. Točil sem zamano olje ven na 7-8k km. Ker je bila mestno vožena, je imela zapacano mašino. Redkejše olje in ta skrajšan interval, sta jo počasi očistila. Slišalo pa se je variabilno jermenico, ki je bila zamazana in ni skočila do konca na svoje mesto ob hladnem zagonu.
To sem dognal sam. Mehanik na uradnem servisu je rekel, da bo redkejše olje poslabšalo zadeve. Kar ni. Tudi pravili so od drončnikov zjahanih, do verige zrabljene.
Je pa žalostno, da mora bit en računalničar mojster za vse, ker vsi uradni šolani ljudje nimajo pojma.
Isto na Alfi, sem moram mehanike učit na uradnem servisu.
Sem ne presem zadev, ko mi rečejo vozi naprej, ni še dovolj zanič 🙁
Kakšno olje imaš na pol intervala? Črno kot tinta? Še vedno dopuščam možnost, da je drončnik.
Popravljeno od godlikePovezava za deljenje
Deli na druge strani