Pozdravljeni. imam problem z mazda 6 2010 letnik in sicer pri po?asni vo?nji in na mestu mi ob obra?anju volana poka in ob?asno ?kripa in ko mo?no zabremzam mi rahlo trese mislim da levo gumo.menjani so amortizerji,ker so bli pa? slabi in smo mislili da je to to ampak je samo za malenkost bolj?e tako da niso bli krivi amortizerji. ima mogo?e kdo podobno izku?njo in ve kaj bi lahko bilo? ko pa avto dvignem na dvigalo nima ni? lufta nikjer.
jst sm si nabavu komplet textar in sm zelo zadovoln..sicer jih imam sele ksnih 3000km tko da glede obrabe nevem ampak dr?ijo pa odli?no . pa pazi na ebayu da ne kups ponaredka..baje jih je kr velik textar ponaredkou
Vem da je ze veliko tem tukaj glede zavor pa vseeno odpiram novo. Kakorkoli ze zanima me kaj mi priporocate za nakup novih zavor pa da je neka normalna cena in dobra kvaliteta(diski in ploscice,prve in zadnje). sedaj jih imam sam se ksna 2 milimetra tku da treba novo zmontirat a mogoce kdo kej pozna znamko JAPKO? baje so kr uredu pa ugodne ( japonsko-korejska znamka)
Po noci nisem se stestiral, ker bi se potem moral okol furat brez pokrovckov. Vecja vidljivost bo definitivno, ce pa kej dlje sveti bomo pa vidl. Mene drgac pri halogenki ne moti dolzina snopa... to mi cist normalno sveti. Moti me to da sveti za en kurac (snop ni tako mocen oz. svetel). Mene bolj kot to zanima kako se bo ledica obnesla v slabem vremenu-dezju .
a je mozno da te ketne nateguje zaradi dpf-ja oz. zaradi tega ker se nafta me?a z oljem in posledi?no olje zgubi svoje mazalne lastnosti zaradi katerih se tudi ketna ne ma?e glih najbolj??
nism nek strokovnjak za te zadeve ampak sm mal razmi?ljou tko da upra?am ?e je tut to mo?no
SpEkTr @ jap govorimo o ?estici ampak ga nima ker nimam niti multifunkcijskega volana
jures @ menjavali so mi olje v BTC-ju in glih na tem forumu najdu dobra priporo?ila za njih, pa ?e g.Majes me je prevzeu in ve? ?as kontaktiram njega tko da upam da so mi nardil tku ku treba.
sem pa zmenjen za sredo da mi bodo na servisu pregledali kaj se dogaja
ponovno imam isto te?avo :/ avto gre k raketa a lucka utripa. na mestu ni ni? pove?anih obratou, potovalnega pa ?al nimam da bi porabo spremljou ampak useen mislm da ne dela regeneracije. na servisu so mi rekli da so to regeneracije ampak v 50.000km odkar imam avto se mi to ni ?e zgodilo.
fantje imam eno te?avo z dpf lu?ko. prebrau sm ?e ceu forum in ne najdem mojga primera
uglavnm v soboto je ?el fotr z mojo Mazda 6 2010 letnik 2.2 d 95kw v Split in ko se je vra?ou danes nazaj mu je za?ela utripat dpf lu?ka...auto ni zgudu n? mo?i in use je delalo normalno tku da ga je ugasnu ko je pr?u domou. no ko sm ga u?gau da vidm zakaj se gre ta lu?ka ni ve? utripala in ne utripa tut zdej. vozu se je pa tut do 190kmh tku da ga ni ?parou in glede na to da je 400km do splita se je tut regeneracija pomojm nardila normalno. a kdo ve kaj bi lhk blo? ima pa 156000km in ?e 4000km do servisa. nazadnje pa servisiran pri 140000 v BTC-ju
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pozdravljeni. imam problem z mazda 6 2010 letnik in sicer pri po?asni vo?nji in na mestu mi ob obra?anju volana poka in ob?asno ?kripa in ko mo?no zabremzam mi rahlo trese mislim da levo gumo.menjani so amortizerji,ker so bli pa? slabi in smo mislili da je to to ampak je samo za malenkost bolj?e tako da niso bli krivi amortizerji. ima mogo?e kdo podobno izku?njo in ve kaj bi lahko bilo? ko pa avto dvignem na dvigalo nima ni? lufta nikjer.
LP
Povezava za deljenje
Deli na druge strani