"Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev):
Priporo?ljiva motorna olja:
BENZIN:
API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia
API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia
API SL ali ACEA A3 5W-20 - - -
Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):
Tip motorja L8, LF: 4,3L
Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L
Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L
Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L
DIESEL:
API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia
API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia
API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - -
Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):
Jaz tudi moram zamenjati vse diske-spredaj in zadaj. Poslal sem povpra?evanje za EBC na RSR in dobil spodnjo ponudbo. Skupaj za cel komplet (navadni diski) 411?. Me pa zanima, ali so ti diski in plo??ice res toliko bolj?i od ostalih (recimo Bosch, ki jih dobim prednje 2 kosa za cca110?, da upravi?ijo toliko vi?jo ceno? ?akam pa ?e ponudbo za Brembo komplet z plo??icami in eno z brembo diski in ferodo plo??icami.
Aja, pa a so "grooved" diski veliko bolj?i od gladkih?
lp
Spo?tovani,
cene za proizvode EBC so slede?e:
-sprednja os:
1x garnitura EBC greenstuff plo??ic 81? z ddv
1x garnintura EBC redstuff plo??ic 88? z ddv
1x kos EBC gladek disk 73? z ddv
1x kos EBC grooved disk 122? z ddv
-zadnja os:
1x garnitura EBC greenstuff plo??ic 80? z ddv
1x garnintura EBC redstuff plo??ic 92? z ddv
1x kos EBC gladek disk 52? z ddv
1x kos EBC grooved disk 91? z ddv
Naro?ila se zbirajo do vsakega konca tedna, rok dobave je 5-10 delovnih dni od dneva oddaje naro?ila.
Lep pozdrav
Best regards
Dobil sem ?e ponudbo za TRW komplet spredaj in zadaj(diski+plo??ice) za 300?. V primerjavi z EBC 411?. Pa dobi? jih naslednji dan, ko jih naro?i?. Pravjo tudi, da so OK. A jih ima slu?ajno kdo na avtu, da bi povedal, kako se obnesejo?
Dobil sem ?e ponudbo za TRW komplet spredaj in zadaj(diski+plo??ice) za 300?. V primerjavi z EBC 411?. Pa dobi? jih naslednji dan, ko jih naro?i?. Pravjo tudi, da so OK. A jih ima slu?ajno kdo na avtu, da bi povedal, kako se obnesejo?
Jaz tudi moram zamenjati vse diske-spredaj in zadaj. Poslal sem povpra?evanje za EBC na RSR in dobil spodnjo ponudbo. Skupaj za cel komplet (navadni diski) 411?. Me pa zanima, ali so ti diski in plo??ice res toliko bolj?i od ostalih (recimo Bosch, ki jih dobim prednje 2 kosa za cca110?, da upravi?ijo toliko vi?jo ceno? ?akam pa ?e ponudbo za Brembo komplet z plo??icami in eno z brembo diski in ferodo plo??icami.
Aja, pa a so "grooved" diski veliko bolj?i od gladkih?
lp
Spo?tovani,
cene za proizvode EBC so slede?e:
-sprednja os:
1x garnitura EBC greenstuff plo??ic 81? z ddv
1x garnintura EBC redstuff plo??ic 88? z ddv
1x kos EBC gladek disk 73? z ddv
1x kos EBC grooved disk 122? z ddv
-zadnja os:
1x garnitura EBC greenstuff plo??ic 80? z ddv
1x garnintura EBC redstuff plo??ic 92? z ddv
1x kos EBC gladek disk 52? z ddv
1x kos EBC grooved disk 91? z ddv
Naro?ila se zbirajo do vsakega konca tedna, rok dobave je 5-10 delovnih dni od dneva oddaje naro?ila.
Torej na moji mazdi mi tresejo zavore-tam nad sto na uro in na avtoceti ni prijetno, ?e je potrebno zavirat. So pa diski tudi ?e precej izrabljeni. Torej sem se odlo?il, da jih zamenjam. Tu sem prebral, da naj bi bili za mazdo 6 karavan diesel najbolj primerni BREMBO + FERODO plo??ice. A kdo ve, kje se jih da nabavit ?im bolj ugodno? (lahko zasebni stik, da ne bo reklame) Lahko predlagate tudi kak?ne druge (EBC??), ?e imate z njimi dobre izku?nje.
Da ne odpiram nove teme, bom vpra?al kar tu. Danes sem menjal ?arnizo za dolgo lu? in sem videl, da je na mestu, kjer naj bi bila meglenka (druga?ejaz jih nimam) en prost konektor za H1 ?arnico. Zdaj me pa zanima, kaj moram jaz nabavit, da bom "imel" meglenke. Predvidevam da neke nosilce, ki bodo dr?ale ?arnice ter stikalo nekje v potni?ki kabini. Vendar na levi pri volanu nimam ve? prostega mesta(tam je alarm, dsc, vi?ina ?arometov ter osvetlitev ?tevcev)!?!
Bi blo fajn, da mi kdo ki ve malo ve? o tem, pove...
Aja, a ima kdo kak?no shemo, na kateri je narisano, katera varovalka je za kaj (v kabini ter pri motorju)?
?e te ?e zanima, tud jst bom naslednjo menjavo probu neki ala Mobil, Total (itak PSA koncern) 5w-30, mogo? 40, ker bo poletje.
Me ma firbec, ?e bo v ?emerkoli razlika par 1000km po menjavi (upam, da bo vsaj temp. takrat stabilna, da ne bo ?e to vplival na ob?utek).
Sicer pa vseeno mislim, da je bolje poleg specifikacije "5w-30", da ?e gleda? za polno oznako, ki je "API CF/ACEA B1 or B3, 5W-30" (je ?e kar nekaj teorije zraven).
lp
Ma glede oznak sm mrzel...je pa zanimivoto, da sem dobil z dveh servisov mazde razli?ne odgovore. Sem poklical na gamo in je rekel, da ni va?no kak?na, samo da mora bit obvezno 5W30. Potem sem za foro klical ?e na autorent NG in je rekel, da dajajo not mobil 5W40! Samo tiste, ki imajo dpf dajo not 5W30. bwo...
Ne razumem zakaj se ?para na olju, pol pa je samo jamranje kak veliko ga porabi.
Nisem spra?eval za razliko med tema dvema zaradi cene (razlika 1?) ampak oznak. Klical sem pa tudi na servis in so rekli, da ni va?no kak?no da? not samo da je 5W-30! Zato sem pa? pogledal ?e kak?ne druge znamke razen dexelije...
Ali je dexelia res toliko bolj?a, kot recimo ta mobil 1 5w-30? Verjetno je, ker je narejena prav za mazdine motorje... bwo, nisem mehanik zato spra?ujem...
Ali lahko dam v mojo 6, ki nima DPF filtra, to olje? Po moje ne bi smelo bit problem...Je ugodno, ker na servisu so mi rekli, da je 23EUR.... Tu pa 15 EUR...
Se pa to baje pojavlja samo pri sesticah izdelanih med 2002 in 2005 ... pa se to predvsem pri teh, ki so prodani preko Avstrijcev... Italijanske so pa baje OK ...
Moja je tudi iz italije, letnik 2003, pa zaenkrat tudi bi videti nikjer nobene rje..Upam, de je tudi nikoli ne bom..
No pa da se jaz pohvalim gamo: Sem imel servis na 120k in sem se zmenil samo za menjavo zobatega jermena, napenjalca ter olja v menjalniku. Predracun 524 eur. Ko sem ga v petek peljal na servis pa so mi naredili celoten servis z vsemi filtri ter olje (so malo zajebali)....pa ?e motor?ek za pomik stekla so mi zamenjali(voznikov). In pride racun 914EUR...Ko pa sem povedal, da je bilo dogovorjeno drugace, sploh niso kompliciral in mi zmanjsali racun na-ne bose verjel-694 EUR. Torej sem naredil celoten servis + nov motorcek za ta denar... Tko da bom se kdaj peljal tja avto.
Pa se rekli so, da je avto ful ful dobro ohranjen. Ce to recejo na servisu ze more bit... (pa je iz italije).
Evo dobil predracun za velik servis z game-brez filtrov ter menjave olja... in je razlika glede ponudbe iz avtorenta (NG) kar ocitna-300 EUR. Tko da se bom naslednji teden kar zapeljal do Ljubljane.
lp
P.S.1 Boss tud mene so dali nekaj popusta(6%) kot tebi, pa ceprav bom prvic tam...bi me zgleda radi obdrzali kot stranko...:D
P.S.2 Aja, se nekaj: kako se izvede placilo-vnaprej ali po opravljenem servisu?
Slaba novica za vse, ki vam je na avtu ?e potekla garancija in ste hoteli narediti veliki servis na nepoobla??enem servisu. Govoril sem z mehanikom, ki servisira tudi mazde in povedal mi je da neoriginalnih delov za M6 ni za dobiti. Zato grem na velik servis na uradni servis. Privar?eval bi malo pri ceni servisne ure, pa ?e nekaj malenkosti, vendar se ne spla?a.
Imate kak?ne info, je kateri originalni servis kaj cenej?i, dajo na obroke, popust ali pa se da kje dobiti brez ra?una .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a ne pi?e to v knji?ici?
"Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev):
Priporo?ljiva motorna olja:
BENZIN:
API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia
API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia
API SL ali ACEA A3 5W-20 - - -
Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):
Tip motorja L8, LF: 4,3L
Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L
Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L
Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L
DIESEL:
API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia
API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia
API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - -
Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):
Vsi tipi motorjev: 5L
Razlika min - max na merilni pali?ici: 1,2L"
Zgornje je napisal sdspecy
Povezava za deljenje
Deli na druge strani