Sicer se bosta itak samo odlo?ila, sem samo podal svojo izku?njo izpred let. Ja guma je bila res tr?a, ko je bila tako napumpana sam se je pa avto peljal kot gokart okol ovinkov. Ob?utek na volanu je bil skoraj dirka?ki je pa res, da ?portnost in udobje ne gresta skupaj - vedno je nek kompromis.
Aja Primo? pazi, ker ?e se ne motim je zakonsko tako, da ?e bo? menjal samo dve gumi morata biti letni. Lahko sta drug model obvezno enaki na isti osi, ne vem pa ?e je dovoljeno, da ima? na eni osi celoletne na drugi pa letne. :ne vem:
Ja samo to so mi dali sele v zacetku septembra, ko so mi senzor tlaka rihtali...prej mi je pa reku in sam prodajalec nastavil na 2.5 bar...se pravi sem z***al gume
Lp
Glede na obrabo je edina razlaga to, da je bil tlak prenizek. Nekaj podobnega se je meni pred leti dogajal s prvimi Goodyear Eagle F1. ?ele, ko sem dal na 3.0 bara je bila obraba normalno po celi gumi in takrat se je tudi guma izkazala v pravi kvaliteti.
Ne preve? gledat predpisane tlake, ker je odvisno od modela do modela gume kako se obna?a pri dolo?enem tlaku.
edino en bistven podatek manjka... kolk ?asa dejansko se izvaja to samou?enje. Se pravi kolk ?asa mora biti motor v prostem teku, v leru brez klime in regeneracije DPF-ja?
jaz ga pustim cca 5minut, pa ?e vedno ne vem a je to dovolj al ne al pa je celo bistveno preve?.
Boss kup problemov je s temi ?obam. Ne da bi crkovale, ampak s cukanjem. Bo? rekel, da ni re?
Mislim, da si ?e ti mel enake te?ave :-)
rahlo cukanje je v primeru, ?e ne naredi? vsakih 10.000km samou?enje ?ob. To sem jaz malo pozno ugotovil, saj imam klimo vseskozi pri?gano in to prepre?uje, da bi se samou?enje sploh izvedlo. Je pa tako, da meni se je rahlo cukanje navadno dogajalo pri konstantnih obratih okoli 1500 /min pri neogretem motorju, ?e je bilo zunaj toplo ampak takoj, ko je bil motor ogret ni bilo ne duha ne sluha o kakem cukanju zato to tudi nisem smatral kot za ne vem kak?en problem. Ko pa sem bil izobra?en v smeri, da je treba na vsake 10kkm izvest samou?enje sem pa tudi pre?el ?ez ta problem?ek.
Ampak kakorkoli ?e za to niso krive okvare ?ob ali kaj podobnega ampak je pa? to stvar redne uporabe in izvajanja servisnega intervala in vse preve?krat je cukanje povezano tudi v zvezi s DPF-jem.
Ne vem kaj pomeni tole "dost problemov"? Kdor je imel avto od novega, mislim, da ni naletel na to te?avo v kolikor je pa avto bil kupljen v tujini (navadno iz Italije) brez ustrezne servisne zgodovine pa verjamem, da se najde tudi to, samo taki avti imajo hitro 100.000km ve? kot jih ka?ejo na ?tevcu kilometrov. In mislim, da je tu gor kar nekaj foruma?ov, ki verjetno sploh ne vedo, da vozijo avtomobile z realnimi 300.000km in ve?.
pozicijske so zasen?ene, ?e pa misli? parkirne pa se te ne izklopijo pri zasen?enih, ker gorijo.
Edina pravilna vezava je direktno na klju?, ter rele, ki jih izklopi ob vklopu parkirnih. Tako so LED dnevne samo LED, parkirne samo parkirne in zasen?ene samo zasen?ene ob parkirnig - to je tista rumena mala ?arnica, ki nam gre na ?ivce ko sveti moder xenon .
Tisti, ki pa ve?ejo ledice na parkirne, se ?ez dan vozijo s parkirnimi in LED, pono?i pa z LED, parkirnimi in zasen?enimi....cela smrekca in adijo vsa zgodba o virtualni porabi.
ne bo ?isto dr?alo zasen?ne lu?i so le ?arometi s kratkim snopom svetlobe. poleg tega imamo lahko v zasen?nih ?arometih kombinirano ?arnico ?e za dolge lu?i ali gibljivo zaslonko za biksenone oziroma je to lo?eno v svoji paraboli le ?arnica za dolgo lu?.
vse ostale zunanje lu?i (brez zavornih lu?i, meglenk, rikverc lu?i, ?pic lamp, knightriderk, neonk ipd) so pozicijske lu?i tako tiste rde?e zadaj, bele zadaj za na tablico kot te mali brljivki spredaj. To namre? niso ?arometi ampak le lu?i za ozna?evanje pozicije vozila in od tod tako ime.
zato tudi velja, da za dnevno vo?njo zadostujejo ali dnevne lu?i ali zasen?ne lu?i brez, da bi uporabili pozicijske lu?i.
Voznik iz prvega odstavka tega ?lena mora voziti podnevi s pri?ganimi lu?mi za dnevno vo?njo. Kot lu?i za dnevno vo?njo se lahko uporabljajo tudi zasen?eni ?arometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanj?ana za najve? 25%. Lu?i za dnevno vo?njo ali zasen?eni ?arometi, ki se uporabljajo kot lu?i za dnevno vo?njo, so lahko pri?gane, ne da bi bile so?asno pri?gane pozicijske lu?i.
termina parkirne lu?i namre? zakon ne pozna in tudi v primerih, kjer lahko nastavi? samo desno ali samo levo osvetljevanje pri parkiranju ?e vedno govorimo o pozicijskih lu?eh.
Tako kot pravi Labi pojdi po navodilih kako se sprazni vodo iz filtra, ki se nahaja v motornem prostoru tik ob po?arni steni zgoraj, desno.
Bo? videl, ?e je potem v redu in ?e bo tudi acu lu?ka ugasnila. ?e pa lu?ka za akumulator ne ugasne pa je treba preverit ali alternator fila dovolj in ali je akumulator ?e v redu.
Ah, to je samo za une "Schumacher wanna be" voznike, kjer menjalnik pretika k na dirkah... za taxi ne rabi? tega razen, ?e bi si pleharce ?elele mal adrenalinskega u?itka.
To?no tko kot pravi? iceman... problema imajo samo tisti, ki avto ?parajo in bohne dej, da gre ?ez 2500 obratov. Tist k ve, da je treba ma?ino zavrtet tudi v obrate z DPF-jem na?eloma ne bi smel imeti te?av.
Qwerty, kr verjemi, da se... zaradi vrtenja koles me?e vodo s ceste ?e z dodatno mo?jo v vse mo?ne razpoke... sploh ne rabi? met luknjice, dovolj je samo, da je skoz in skoz rjavo pa bo ?la tudi voda na drugo stran. In ker ni mogla nikjer odte?t se je nabirala in nabirala.
Ne, ni to... taktrat ti iz liste sparjenih telefonov zginejo vsi telefoni. Re?e? "list paired phones" pa ti pove, da ni sparjenih telefonov in ti ne preostane drugega kot, da jih na novo upari?.
Sej mogo?e je pa to namensko... da ?e avto proda? in ne zbri?e? uparjenih telefonov se lahko zgodijo zanimive zadeve, ?e se znajde? v bli?ini svojega avtomobila. Tko ti pa 2x letno zbri?e vse telefone pa je mir. :ne vem:
To se meni zgodi 1x ali 2x na leto, da kar izgubi uparjene telefone in je potrebno ga ?e 1x upariti - ok 2minuti dela tako, da se sploh ne sekiram, ?e se to zgodi, ker je res redek dogodek.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta ogromni spojler na zadnjih vrati odstrani pa bo spet stalo tako kot je treba...
mal heca...
nima? druge re?itve kot, da dobi? druga dva amortizerja in ju zamenja?...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani