?e najbolj?e peljat k nekomu, ki res obvlada Mazdojke (toplo priporo?am Avto Pelko d.o.o. - cene ugodne), sicer pa na?eloma bi rekel, da je potrebno menjat; filter za olje, filter za zrak, kabinski filter. Po potrebi pa; metlice brisalcev, v?igalne sve?ke, polnjenje klima naprave in menjavo hladilne teko?ine. ?e sem ?e kej pozabu naj pa experti napi?ejo.
Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?.
O kateri generaciji Mazde je govora in kateri motor (predvidevam da diesel motor)?
Sam sem imel tudi neprijetno izku?njo z nekim avtomobilskim trgovcem in dokler nisem nastopil z advokatko, se zadeva NI PREMAKNILA z mrtve to?ke. Skratka, nima? kaj izgubit, ?e jih nek pravnik malo bolj na trdo prime, jebemjimsunac!
Motorno olje bi jaz kar polno sinteti?no noter fliknu (5W 30 ali pa 40 oznaka), litrov pa gre noter dobrih 4, se pravi ?e kupi? kantico 5 litrov bo? imel ?e nekaj ostanka in za eventuelna dolivanja olja.
Sve?ke lahko ?isto iz preventive menja?, pa da? noter NGK Iridium, pol ti bodo te sve?ke zdr?ale mislim da pi?e 100.000km, cena pa komaj nekih cca. 50?
?e dela? veliko km-jev bi pa lahko LPG sistem vgradil, da bo vo?nja cenej?a, ampak to je ?e druga tematika.
P.S. - zra?ni filter ?e menjaj, vidim da si ga pozabil napisat, da bo? menjal.
Se bom ?e pozanimal in sporo?il, ?e bo katerega zanimal, je pa tako, da vztrajnik kao odsvetujejo obnavljanje (eden mi je celo reku, da je to ZELO za?asna re?itev in lih tok za prodat koreto in jo uturit enemu novemu kupcu, da kar nakaj zavarijo skupaj).
Bom v naslednjih dneh povedal kak?en % popusta sem uspel pridobit v imenu Mazda kluba pri Sinterju.
Sicer zame kak?no leto in pol prepozno, ?e zmer pa zelo vzpodbudna novica za vse traktoriste
Ne samo to, jaz sem gospodu omenil, da imamo novoustanovljeni Mazda klub in ?e so pripravljeni dat kak?en popust za ?lane klube, je bil zelo zainteresiran.
Moja mazda "naj bi" imela eno-masno vztrajnik in tega se na?eloma ne menja, tako mi je vsaj povedal majstr pri Sinterju, ki obvlada zadevo. Ni sicer iz glave vedu kako izgleda vztrajnik za mojo 2.3i, ampak naj bi bilo tako. Za Dizlake pa razmeroma ugodno lahko dobavi vztrajnike (da ne bodo ve? 4-mestne cifre, pa? pa niti pol od tega).
@Lumpi, jaz bi peljal do na?ega Simona, pa nej obenem ?e menja faking bakrene podlo?ke in s?isti cedilo karterja, ra?un pa se izstavi na g. fotra - Cerar motorsport oddelek.
Sklepam, da si zamenjal sklopko vztrajnika pa ne. Dvomasni vztrajnik je prevzel amortizacijsko funkcijo, ki so jo v?asih imele vzmeti na disku sklopke. Postopoma se obrabijo vzmeti, ki so sedaj v vztrajniku in od to to tresenje. Pred kratkim sem prebral na netu, da je nekje na primorskem mo?akar, ki to obnavlja dvomasne vztrajnike, kar je bistveno ceneje kot menjava z novim. Pogooglaj malo in mogo?e najde? cenej?o re?itev od zamenjave z novim.
Lp
To je pa dobra ponudba, zlasti za Dizla?e, ker zanje je pa vztrajnik ?e bistveno dra?ji in pa domnevam, da se hitreje obrablja.
Ja, je pa res, da smo menjali celotno sklopko (nipparts), vztrajnik je pa ostal ?e tovarni?ki.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Haha, uporabi "iskalnik" bo hitro vse jasno, da se ne ponavljamo preve? (?e ne drugo v splo?ni debati najde? kak?no temo, garant).
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani