imam vprasanje glede prvih diskov pri mazdi 6, in sicer je disk na prvi levi strani malo lisast (razne crne crte, lise), na desni strani je pa vredu, brez kakor koli vidnih sledi lis.
zavore primejo oz delujejo kot morajo, mesa na ploscicah je se veliko.
zanima me ce je kaj narobe da ne pusca kako olje in mi zaradi tega maze disk, ali bi bila potrebna menjava diskov, ploscic,... nebi rad se bolj poskodoval diske in si s tem naredil dodatne stroske.
pomoc bi mi prisla prav.
lp dejan
ps lohka slikam ter prilepim gor
Predvidevam da se ve?inoma vozi? sam, in zato je sprednji levi disk bolj obremenjen, ?e pa so noter ?rne ali pa modre lise pa je disk obrabljen- pretenak, lahko pa da ti ?teka zavorni cilinder, kar je ?e najbolj verjetno.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
torej kolektor treba dat od 2.0 pa pol dela v redu ce je kolektor pa posledicno maf senzor od 2.0 a ni pol druge mesance goriva in posledicno motor nebi mel take moci kot z original kolektojem,al more bit maf od 2.5 ce je ze racunalnik od 2.5 po moje ja,samo pol konektor ne pase treba predelat za maf senzor :ne vem:
Maf se mi zdi nisem ziher je celo isti, ?e drugo ne je vsaj konektor isti.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Hvala za namig. Filter je desno spodaj. Predal je potrebno odstraniti, da la?je vidi? pokrov?ek, ki je pritrjen s ?tirimi kri?nimi vijaki (vijaki so bili vidno po?kodovani). Filter je sestavljen iz dveh delov. Zgoraj in spodaj. Spodnji del je bil zelo zama?en, ?isto ?rn, gornji pa bistveno manj. Izgleda, da je zgornji bil moj, spodnji pa od nekoga drugega, kajti po servisu je klima delovala nekoliko slab?e kaki mesec, pol pa so se naekrat za?ela rositi stekla, dokler nisem izklopil avtomatike.
Filtri se dajo oprati. Prej jih je potrebno na?pricati z kak?nim odma??evalnim sredstvom ali potopiti v toplo vodo s cetom. ?ez nekaj ?asa jih splahnemo z vro?o vodo pod tu?em ko obratni smeri in po?u?imo na radioatorju. Oglja ni v filtru.
A ve?jih slik se ne da dajat gor ?
Pa pranje mikrofiltra, nekateri so s sodobnim avtom z glavo ?e vedno v kameni dobi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To velja za use mazde? Jaz imam mx3 94l Imam pa samo en original klju? a bo to izvedljivo? Ne vem kaj naj naredim strah me je da bom izgubil klju? Nov je pa verjetno kr drag..
MX 3 NIMA kodiranega klju?a !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Imam bencinaraja in Dexelia olje in ni nobenih problemov, da bi ga kaj zmanjkovalo ali pa da bi nara??al nivo. V prej?ni 323F sem imel Castrol pa prav tako ni bilo nobenih problemov.... :ne vem:
Sej to sem hotu povedat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Oprosti samo ne morem se ve? zadr?at, s tabo nekaj ni vredu, ?lovek povedal sem ti kar se ?tevilk ti?e, pa tudi povedal sem ti da kabel ki gre na ?obo je tud pomeben, pa tud ?e je dolg samo 5 cm. Pa vsakemu mehaniku, tud ?e je navad ?alabajzar mora bit jsno kar se ?tevilk ti?e, vedno morajo bit enake.
Samo ker ti o?itno res poslu?a? in bere? nasvete in predloge si na to poozabil, in si se samo za pomnil "Vsi so enaki!".
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Opazil sem. da mi ne dela osvetlitev tretjega gumba za klimo, tistega za temperaturo pri mazdi6 2004. a je kdo ?e menjal te ?arnice, ker ne bi rad ?esa polomil. Vem kako razkopati spodnje plastike okoli pepelnika, naprej bi pa rabil malo pomo?i...
Nad pepelnikom sta ?e 2 vijaka(kri?ni ?raufciger) eden pa je iz sovoznikovega predala (ponavadi 10 klju?).
Ima? prave ?arnice ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz se umikam, ker si ?lovek ne da dopovedat, pol pa stoka kolk je vse drago, nej pele na servis al pa zme?e noter ?e par jurjev(itaq niso moji) pol nej ga pa v grabn porine in z velikimi napi?e MAZDA SO JAJCA !
Kdor koli bo pa ?e kaj svetoval pa se mu obeta dopust.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Z DPF imajo povsem elektri?en EGR, tako da ni pri vseh enako.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani