Mogoče neumno vprašanje
dizel : Olje zadnji diferencial --> 150000km , to je mišljeno pri AWD ? Konec meseca me čaka servis in študiram kaj vse narediti pri 153k km. Danes je bil na čiščenju DPF filtra in sesalnega kolektorja.
No Alex mislim da imam jaz tocno ta problem. Se ne zatakne zatic in tudi pri meni je verjetno zajla problem. Razdiranje ne uide ker drugace ne prides zraven
Mogoče je kje na netu kaka razlaga, kako naj bi se to naredilo? Ali pa, da greš na uradni servis in njih vprašaš za pomoč. Po mojem ti bodo rade volje dali kak nasvet.
A si zlagal z ročicami v prtljažniku? Tam sta dve ročici, če se ne motim na levi strani. Preveri, ali se ni mogoče katera zataknila v odprtem položaju.
Problem je bil z zajlo, ki skrbi, da se zatič zatakne, ko dvigneš sedež. Enostavno ne natedi "klik". Baje, da je kar zahtevno popravilo, ker moraš razdirati sedež!?🤔
Ne... z nobenim ni priporočljivo, tudi z boljšimi v teh dizel motorjih, kjer se steka nafta v olje ob nedokončanih regeneracijah, delati servise pri tolikih kilometrih. Priporočilo je vsakih 10000 km.
Haha ma ne res me zanima če bo kaj pri regeneraciji pomagalo.
Trenutno niti ne vem kaj je noter (tisto kar stavi Pelko, sod je od ELF-a), prej je bilo od Mazde olje.
Poročam o rezultatih (itak na začetku mi bo oh in sploh, zanima me čez 5k, 10k kakšno bo).
Bomo videli
Tudi mene zanima. Sedaj imam noter Motul in so regeneracije malo krajše napram Mazdinemu original olju. Drugače pa ni nekih bistvenih razlik. Poraba je približno ista 🤗
Čist tko informativno - zakaj pa ne bi radia zamenjal? OK razumem, da hočeš look ohranit iz tistega časa, ampak radio se da recimo montirat tudi v sopotnikov predal pa se ga ne vidi, samo še prevezavo se naredi na obstoječo instalacijo pa imaš lahko oboje.
Po moje, če hočeš pravi vintage občutek, mora bit original avto radio noter. 🤗
Nič ni lepšega in za živce bolj sproščujočega, ko ti navije trak v avto radiu in potem vzameš navaden svinčnik in lepo počasi vrtiš kolešček, dokler ne spraviš vsega traku nazaj v kaseto. 😊
Vprašal bi namreč kako ga očistiti, saj sem opazil zelo težko branje in delovanje.
Hvala za pomoč.
Včasih smo vzeli palčko za ušesa, vato čisto malo pomočiš v alkohol, greš prek glave kasetofona in na koncu še z suho vatirano palčko pobrišeš. So pa obstajale tudi posebne kasete prav v ta namen,ki si jih vstavil v kasetofon in pustil, da se odvrtijo do konca, nakar si jo obrnil, ali pa se je sama, odvisno od kasetofon in ponovil vajo.
Mogoče bo komu zanimiv ta dodatek za čiščenje DPF-ja. Kolikor sem uspel prečekirati net, naj bi bil ta dodatek kao najboljši in naj bi deloval tako, da pri nižji temperaturi skuri saje in tako pomaga pri regeneraciji. To je predvsem dobro pri kratkih vožnjah in pri vožnjah, kjer se ne razvijejo dovolj velike temperature za uspešno dokončanje regeneracije. Po nekaterih pripovedih naj bi celo "zabite" dpf je toliko ščitil, da se jim je ugasnila lučka in so potem brez težav vozili naprej. Bi bilo za probat, če ne drugo zaradi preventive. Kaj menite?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kakšen pa je bil DPF? A je bil kaj zabit?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani