Jaz sem na moji 6ki v garanciji do 20000km zamenjal tri komplete potem sem si pa nabavil zimmermanove z luknjicami in od takrat je mir avto pa ima sedaj 68000km.
To je to. Podobno sem bral na bmw forumu. Oni tudi ful šimfajo čez original diske, zato na veliko montirajo luknjičaste zimmerman diske + ponavadi kake Ebc Green ali akimoto keramične ploščice.
Meni so zamenjali že en kup zavornih dislov na različnih, tudi športnih avtih, pa nikoli nisem imel nobenih problemov z njimi. Pa ne verjamem, da so vsi merili to z uricami in dosti komplicirali. Stari disk dol, novi gor, gumo gor in gasa naprej. Podobno se dogaja v kitarskem svetu med temi mladimi. Pred štiridesetimi leti smo si sami izdelovali ojačevalce, kitare in smo igrali v živo po špilih do onemoglosti. Vse je štimalo. Današnji mladci pa imajo vsi neke butične feršterkerje za par jurjev, kitare prav tako, pa stalno menjavajo neke lampice, pa potenziometre, pa magnete na kitarah.. A večinoma igrajo le v svojih sobah in nič jim ne štima.🤔
Hočem povedati, da so stvari veliko enostavnejše kot si jih slikamo dan-danes.
To je en skyactive glitch zaradi katerega pač mazda ne dosega tako rekordne porabe kot vw. 🙂 Pač prioriteta je čimprej segreti katalizator, da je onesneževanje zraka pač manjše..
Niti mazda ne goljufa toliko kot vag grupa glede porabe. 😋
Tri mesece nazaj je bila na avtu obnovljena turbina. Do sedaj brez težav in vsega.
Problem pa se je začel pojavlat kak teden nazaj in sicer, ko zaženem avto (hladen) nabije 2800 obratov ( konstantno) za mogoče kakih 30s do 1 minute in nato odneha in gre motor nazaj v normalen tek. Je že imel kdo tak problem?
Imam pa še eno vprašanje, avto ima trenutno 154000km in razen tistih rednih servisov ni bilo še drugega.
Zanima me, če mi priporočate veliki servis ( in kaj je najboljše da se vse zamena, preventivno) in katere majstre kaj priporočate.
Lep pozdrav
To z obrati je čisto normalno in se dogaja nekje, ko je temperatura zraka zunaj nad 11/12°C.To ni problem. Tako so pač zasnovani tej skayactiv motorji. Samo vozi. 😉
Izkušnje s Textar in Ate imam jaz zelo dobre. Sem pa razmišljal če bi na šestico lahko dal kake večje diske gor, oz kaj vse bi moral menjat za to?
Po moje so že te originalni diski več kot dovolj veliki za naše avte. Sem ravno zadnjič gledal, ko sem barval čeljusti, kaj je gor original. Diski in ploščice so od twr.
Dovolj je, da to zamenjaš z kako vrhunsko znamko, seveda kako preverjeno in bo vse skupaj še boljše.
jaz bi sigurno prodal avto. Pa se naj kdo drug zaj****a s tem. To ni normalno za moje pojme.
Ma ne. Prvič moraš kupit prave diske in ploščice in imaš mir. Saj zato smo tu, da kaj pametnega svetujemo. Mehaniki pa, če delajo na svojo roko brez dogovora, ponavadi vržejo gor kaj cenjenega in je potem hudič.
Ja da ne plačam poštnine pa drugič spet ponovim oz tisti liter majn naročim,.. oz pri tej ceni bo 6l dovolj
To olje imam trenutno jaz. Je v redu, na začetk, ko je bilo novo so bili krajši intervali regeneracije. Ne pije ga nič. Za letos sem že naročil Ravenoil. 😊
Jaz bom šel najbrž na EBC, ko bo ura za zamenjati diske in ploščice. Sem same pohvale slišal do sedaj o njih. Edino Greenstuff znajo včasih malo zapiskati, ko so še hladne.
Green stuff pa kolker mi je znano je misljeno bolj za ekstrem, in se morejo najprej segret predno sploh zacnejo gtabit tak kot je treba
Red so ekstreme, ker so keramične. Mislim, da gre takole-Green, yellow-red po ektremnosti. Green so mišljene za navadno cestno vožnjo, rahle dirkice, kak švoh reli.
Sej jaz če bi stavil bi dal standard diske in ne luknjaste,..samo trenutno tehtam kaj se splača,.. par let nazaj bi rekel ATE samo zdaj sem malo pregledal pa pravijo, da niso to več kar so bili. Se pravi iščem druge opcije.
Kaj pa kaj v tem stilu EBC + Green stuff ploščice.
Ni pesto... to smo mel več ali manj vsi na prvi in drugi generaciji M6. Dokler nismo menjali za kvalitetne aftermarket diske smo zgodbo s tresenjem ponavljali. Jaz osebno sem šel na ATE diske in ploščice, od te menjave pa je bila naslednja šele čez kakih 120.000km, ko sem diske spet menjal zaradi obrabe. Iz osebnih izkušenj ti povem, da ATE so dobri diski niso pa najcenejši, kar je tudi res... Ampak tistih 50 EUR, kot so dražji ni omembe vredno, da maš naslednjih 5 let mir.
Res je. To je znana zgodba. Jaz sem takrat kupil brembo diske in ferodo racing ploščice. Še sedaj so gor na avtu pri 250Kkm in nič ne trese. Ugotovili smo, da diski in trde ploščice niso neka zgodba za uspeh. Če ni črnega prahu na feltnah ni uspešnega bremzanja.
S trdimi ploščicami preveč segreješ diske, zapelješ v kakšno lužo in je problem tu.
Razlika med navadnim in AGM/EFB akumulatorjem je 70-80€, ki jih z Mazdinim neuporabnim i-ELOOP start-stop nikoli ne prineseš nazaj. Ustavim se na semaforju, avto ugasne, po 30 sec se prižge in potem še 30-40 sec čakam s prižganim motorjem do zelene . S 70-80€ prevoziš več kot 1000 km. Poleg tega so ti akumulatorji bolj občutljivi na vročino - bolj je vroče prej crkne. In glede na vse ostale škodljive učinke start-stop sistema na motor ga je najbolje trajno 'izklopit'.
Ampak takšne akumulatorje vgrajujejo sedaj vse znamke. To ni samo zaradi start-stop. V modernih avtih je en kup porabnikov in zato so zahteve po teh akumulatorjih. Imajo pa EFB akumulatorji kar nekaj prednosti pred navadnimi.
- Do 270.000 zagonov motorja- V primerjavi z navadnimi avtomobilskimi akumulatorji: - izboljšana zmožnost dinamičnega polnjenja za 170% - izboljšana vzdržljivost za ciklično uporabo za 100%
, Vedel sem, da je EFB yuasa. Nisem pa vedel, da je original 80Ah. . Ok, jaz imam 95 pa malo rezerve ne škodi. 🤗
Super, tnx za podrobno razlago. Bom pa zaradi tega še bolj zmeden katero olje vzet. 🤣
V glavnem, po moje je vseeno bolje motor čuvat, kot pa DPF, če se ne da obojega hkrati... ampak verjetno razlike pridejo do izraza po več sto tisoč prevoženih kilometrih, tako da glih za sekirat se ni.
Kaj pa razni aditivi tipa Metabond, ki omogočajo, da ostanejo kovinski deli podmazani tud, ko avto stoji nekaj časa? Men je bil to odličen dodatek, saj je avto zjutraj kresnil kot bi bil ravnokar ugasnjen, segret in podmazan. Sicer piše, da ne bi vplivalo na DPF ampak...
Če boš dal noter original olje mazda, bo z motorjem in pdf-jem najbrž vse v redu. Imaš pa tudi boljša olja, seveda. So pa dražja.
Mater sta vidva z Alexom dober tandem in če se ne bi podpirala med sabo bi obadva vsak na svoj konec padla. 🤪
To kar je Alex napisal oziroma slišal od avtoelektričarja je točno to kar razlagam. Rezime, če hočeš lahko vgradiš močnejši aku, če je plac in maš nekaj rezerve, kar pa se tiče dolgoživosti akumulatorja pa navadno ob enaki uporabi zdržita nekje 4 do 5 let. Tu verjetno res ni neke bistvene razlike oziroma da bi človek pričakoval, da bo večji zdržal še kaki dve leti več. Seveda imaš pa pri večjem nekaj rezerve več v kapaciteti. Zakaj boš rezervo ponucal je pač drugoten problem, al pa tud če je nikoli ne boš.
Teža večjega akuja je mogoče par kilogramov in to ni hud minus saj je to en promil teže celega avta. Se pravi govort o vplivu na porabo je nesmiselno. Strošek pa kot sem rekel - kupi dober akumulator z dobrim zagonskim tokom in tudi, če je dražji bo nekje odtehtal zadevo.
Ampak bistvo je v tem, da kupiš lahko od proizvajalca priporočljiv aku, lahko pa tudi močnejšega. Zdaj, a se ti to splača al ne je drugo, ni pa nobenega omembe vrednega minusa, če je močnejši oziroma, da bi to celo škodilo akumulatorju. In na tem dejstvu smo sploh začeli to debato.
Važno je, da smo po aktivni debati prišli do nekega skupnega zaključka, ki je sprejemljiv za vse.🤗
Boss, tudi ti prav lepo deluješ v eni drugi temi v sozvočju z gregcom in Markotom. 🤗 Pravi uglašeni tercet.
Ravno prej sem se pogovarjal z avto električarjem (glede montaže dodatnih visokotoncev v zadnja vrata). Njegov pogled na to temo je tak, da je vsaka baterija, ki je vgrajena original v avto ravno pravšnja za ta avto. Lahko vgradimo tudi močnejšo, če imamo mesto. A sama močnejša baterija zato ne bo trajala nič več kot originalna manjša. Važen je zagonski tok, ki se meri pri 0°C in mora zdržati verglanje 30 sekund, brez da se akumulator izprazni.
Ja, akumulatorji ne marajo preveč mraza (zato jih nekatere znamke montirajo zadaj v kabino), ker so pri nižjih temperaturah manj efikasne (tudi popolnoma nove baterije).
Prav tako AMG akumulatorji ne marajo previsokih temperatur (problem z pregrevanjem) Zato pa pravi, da največ baterij zamenja prav novembra, decembra. Ko pade voltaža pod 10,4V lahko takšno baterijo samo na odpad pelješ. Večinoma on vgrajuje močnejše baterije, ko ima kdo res močno avtoakustiko in jo lahko posluša model več časa pri ugasnjenem avtu in kakšen webasto.
Je pa večja baterija seveda tudi bolj težka (večja poraba). Tako, da načeloma je najbolje montirati originalno predpisano vrednost zagonskega toka in moč baterije. Če nimaš dodatno vgrajenega webasta, seveda
Oba imata po svoje prav. Pri večjem bi bila recimo večja verjetnost, da bi bil tak akumulator sčasoma več časa oz dalj časa na nekje kaj vem 70% napolnjenosti. Se pravi primer...avto stoji 2 tedna doma, kto je bilo pri meni pred časom. Baterija pade iz cca 90-95% na 65%.
In potem če nimam nekih dolgih fur, bo valda trajalo dalj časa da bo večji akumulator prišel spet na 90 kot manjši. Logično. Je pa res kot je rekel boss, ima pred tem večji več rezerve.. Jaz mislim,da se oba napolnita dokaj hitro tudi z vožnjami po par kilometrov, vsaj tako je bilo pri meni.
Ne smemo pozabiti tudi tega, da imamo rekuperacijo, ko spustimo gas in se takrat akumulator tudi fila.
@Aless hvala za razlago in tudi razumem zakaj morajo biti ustrezna olja in nikjer nisem predlagal, da bi se dajalo notri klasično olje. Ampak da pa ustrezno olje za DPF sisteme menjaš za neko drugo olje, ki ima isto ustrezne specifikacije in se ti pri tem podaljšajo intervali čiščenja DPF mi pa pač ni jasno. Samo v to sem podvomil.
Hja... meni tudi ni bilo nekoč jasno, kaj ima gorivo veze z dometom vozila. Dokler nisem začel tankat OMV dizla. 🤗
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je to. Podobno sem bral na bmw forumu. Oni tudi ful šimfajo čez original diske, zato na veliko montirajo luknjičaste zimmerman diske + ponavadi kake Ebc Green ali akimoto keramične ploščice.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani