Majstr Simon je ugotovil, da imam ?e kar obrabljen vztrajnik (najprej sem mislu da je ?e potisni le?aj v sklopki, kar bi bilo precej ?udno po le 16.000km od menjave celotne sklopke, pa s tem da ne speljujem dirka?ko, na?eloma).
Ta domnevna obrabljenost vztrajnika se ka?e ?e v tem, da zjutraj ko speljujem iz gara?e v rahel klan?ek, pa ?e ?elim na "?tandgasu" speljat ven, mi konkretno potrese, potem pa je treba malo obratov nabit, npr. na 2.000, da se brez tresenja odpreljem tistih par metrov nazaj in v nekaj stopinjsko rampo (izvoz iz gara?e).
Poleg tega se mi ?e v?asih poka?e to pri prestavljanju, npr. da dam pri 60kmh iz 4. v 3.prestavo in malo potrese ko zagrabi 3., podobno ko dajem iz 3. v 2. pri npr. 50kmh. To se dogaja le ob?asno, ker nekatere prestavljanja po opisanem sistemu, pa potekajo popolnoma brez tresenja in vibracij. Sme?na zadeva. No nekoliko manj sme?na je cena vztrajnika. Ta se giblje okrog 400? zlatnikov.
Zdej me zanima, kako ?im dlje ohranit vztrajnik vsaj v tak?nem stanju kot je sedaj (na bolj?e verjamem, da brez menjave ne bo ?lo, logi?no).
Jaz ti tudi priporo?am Pelka, naredi tako kot se zagre, ne rabi? skrbet, on je postal prakti?no "poobla??eni" serviser za forumske mazdojke!
P.S. - olje v ma?ini naj bi se pa merilo ko je avto popolnoma ohlajen (npr. zjutraj) in na ravni podlagi, potem pa jaz izvle?em merilko in jo obri?em, potem pa ?e enkrat vrnem v prostor ki je namenjem merjenju in takrat od?itam vrednost oz. koli?ino olja (na?eloma bo nekje vmes med min in max.).
@NoviMazda? - na tvojem mestu bi (preventivno) obiskal enega orng mehankarja, npr. na?ega Pelka in se bo? potem bolj brezskrbno vozil kakor pa ?e le prebere? par objav s foruma in potem v dobri veri fura?, v upanju da bo delovalo na veke vekov. Tak?no je moje mnenje, ti pa naredi kakor te je volja, pa sre?no.
Jaz sem tak obvlada?, da je enkrat zelo malo manjkalo, da bi zmanjkalo obeh goriv (LPG-ja mi je ?e itak), pol benz pa je bil ?e tudi v globoki rezervi.
Va?no da ste re?li brez dodatnih stro?kov, ja na BordComputer se ni za zana?at, drugi? pa magari za vsak slu?aj ?e kak?no 5litrov kantico v prtlja?nik da bo ?e bolj zihr vo?nja.
Jaz bi te napotil k na?emu majstru Simonu, tukaj nas je pomoje ?e kar kakih 100 ljudi, ki smo njegove (zadovoljne) stranke. Mogo?e bo znal tudi tvoj problem po?timat.
Meni v?asih dalj ?asa rabi, da v?ge ko je topla, npr. da sem se vozil, pa jo parkiral za pol urce ali urico. To se mi je dogajalo dokler pred 3-mi dnevi nisem menjal v?igalnih sve?k. Zdej ima tiste za LPG in se je zadeva spremenila! Mo?no da je kej na tem!
Hehe, sej sem pisal v pretekliku. Zadevo sem takoj po nakupu avta po?timal (no, zahvaljujo? temu forumu) Od takrat sem ?e precej prevozil in zaenkrat ni nekih te?av s tem.
?esar se PELKO loti je narejeno kot se zagre, pa? ?lovek in expert 1A!
Hja, po pravic povedan me tile dizli nikoli niso ekstra zanimali, preberi si ZS, sem ti poslal cifro omenjenga majstra, on ti bo vedel povedat kako pa kaj!
@Boss, o?itno je bila res neka malenkost, ker sva potem s Simonom odpelala par hitrih kilometrov in "?lajf" na povhn, je pelu dec kot da ima MPS-ko pod komando!
Danes zjutraj se mi je zgodilo naslednje, se peljem kakih 10km, pa kar naenkrat nek ?uden zvok nekje iz podvozja (kakor da vlak zaviral - stra?en kovinski zvok), no malo prestra?en, takoj odmotam na nek bli?nji parking, pogledam najprej motorni pokrov, vse ok okol motorja, potem gledam plati??a, ?e kje kaj drgne, podvozje ?e je vse ok, ni? vidnega v glavnem. Pol se pa spomnem na zadnje cilindr?ke, kateri so totalno problemati?ni pri tastarih mazdah6.
No zvok je bil pribli?no tak, da kovina drgne ob kovino (dejansko kot da se vlak zaustavlja), podoben zvok je bil ko mi je enkrat pri 323F tisti plehek, ki je pri prednjih diskih, malo podrgnil ob plati??e.
Skratka zdej bom to po?timal, majstr Pelko pravi, da bo potrebno zamenjat zadnje cilinddr?ke in pa plo??ice!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo Mazda?i!
Majstr Simon je ugotovil, da imam ?e kar obrabljen vztrajnik (najprej sem mislu da je ?e potisni le?aj v sklopki, kar bi bilo precej ?udno po le 16.000km od menjave celotne sklopke, pa s tem da ne speljujem dirka?ko, na?eloma).
Ta domnevna obrabljenost vztrajnika se ka?e ?e v tem, da zjutraj ko speljujem iz gara?e v rahel klan?ek, pa ?e ?elim na "?tandgasu" speljat ven, mi konkretno potrese, potem pa je treba malo obratov nabit, npr. na 2.000, da se brez tresenja odpreljem tistih par metrov nazaj in v nekaj stopinjsko rampo (izvoz iz gara?e).
Poleg tega se mi ?e v?asih poka?e to pri prestavljanju, npr. da dam pri 60kmh iz 4. v 3.prestavo in malo potrese ko zagrabi 3., podobno ko dajem iz 3. v 2. pri npr. 50kmh. To se dogaja le ob?asno, ker nekatere prestavljanja po opisanem sistemu, pa potekajo popolnoma brez tresenja in vibracij. Sme?na zadeva. No nekoliko manj sme?na je cena vztrajnika. Ta se giblje okrog 400? zlatnikov.
Zdej me zanima, kako ?im dlje ohranit vztrajnik vsaj v tak?nem stanju kot je sedaj (na bolj?e verjamem, da brez menjave ne bo ?lo, logi?no).
Fajn se mejte ?e naprej!
B.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani