O kateri generaciji Mazde je govora in kateri motor (predvidevam da diesel motor)?
Sam sem imel tudi neprijetno izku?njo z nekim avtomobilskim trgovcem in dokler nisem nastopil z advokatko, se zadeva NI PREMAKNILA z mrtve to?ke. Skratka, nima? kaj izgubit, ?e jih nek pravnik malo bolj na trdo prime, jebemjimsunac!
Motorno olje bi jaz kar polno sinteti?no noter fliknu (5W 30 ali pa 40 oznaka), litrov pa gre noter dobrih 4, se pravi ?e kupi? kantico 5 litrov bo? imel ?e nekaj ostanka in za eventuelna dolivanja olja.
Sve?ke lahko ?isto iz preventive menja?, pa da? noter NGK Iridium, pol ti bodo te sve?ke zdr?ale mislim da pi?e 100.000km, cena pa komaj nekih cca. 50?
?e dela? veliko km-jev bi pa lahko LPG sistem vgradil, da bo vo?nja cenej?a, ampak to je ?e druga tematika.
P.S. - zra?ni filter ?e menjaj, vidim da si ga pozabil napisat, da bo? menjal.
Se bom ?e pozanimal in sporo?il, ?e bo katerega zanimal, je pa tako, da vztrajnik kao odsvetujejo obnavljanje (eden mi je celo reku, da je to ZELO za?asna re?itev in lih tok za prodat koreto in jo uturit enemu novemu kupcu, da kar nakaj zavarijo skupaj).
Bom v naslednjih dneh povedal kak?en % popusta sem uspel pridobit v imenu Mazda kluba pri Sinterju.
Sicer zame kak?no leto in pol prepozno, ?e zmer pa zelo vzpodbudna novica za vse traktoriste
Ne samo to, jaz sem gospodu omenil, da imamo novoustanovljeni Mazda klub in ?e so pripravljeni dat kak?en popust za ?lane klube, je bil zelo zainteresiran.
Moja mazda "naj bi" imela eno-masno vztrajnik in tega se na?eloma ne menja, tako mi je vsaj povedal majstr pri Sinterju, ki obvlada zadevo. Ni sicer iz glave vedu kako izgleda vztrajnik za mojo 2.3i, ampak naj bi bilo tako. Za Dizlake pa razmeroma ugodno lahko dobavi vztrajnike (da ne bodo ve? 4-mestne cifre, pa? pa niti pol od tega).
@Lumpi, jaz bi peljal do na?ega Simona, pa nej obenem ?e menja faking bakrene podlo?ke in s?isti cedilo karterja, ra?un pa se izstavi na g. fotra - Cerar motorsport oddelek.
Sklepam, da si zamenjal sklopko vztrajnika pa ne. Dvomasni vztrajnik je prevzel amortizacijsko funkcijo, ki so jo v?asih imele vzmeti na disku sklopke. Postopoma se obrabijo vzmeti, ki so sedaj v vztrajniku in od to to tresenje. Pred kratkim sem prebral na netu, da je nekje na primorskem mo?akar, ki to obnavlja dvomasne vztrajnike, kar je bistveno ceneje kot menjava z novim. Pogooglaj malo in mogo?e najde? cenej?o re?itev od zamenjave z novim.
Lp
To je pa dobra ponudba, zlasti za Dizla?e, ker zanje je pa vztrajnik ?e bistveno dra?ji in pa domnevam, da se hitreje obrablja.
Ja, je pa res, da smo menjali celotno sklopko (nipparts), vztrajnik je pa ostal ?e tovarni?ki.
Majstr Simon je ugotovil, da imam ?e kar obrabljen vztrajnik (najprej sem mislu da je ?e potisni le?aj v sklopki, kar bi bilo precej ?udno po le 16.000km od menjave celotne sklopke, pa s tem da ne speljujem dirka?ko, na?eloma).
Ta domnevna obrabljenost vztrajnika se ka?e ?e v tem, da zjutraj ko speljujem iz gara?e v rahel klan?ek, pa ?e ?elim na "?tandgasu" speljat ven, mi konkretno potrese, potem pa je treba malo obratov nabit, npr. na 2.000, da se brez tresenja odpreljem tistih par metrov nazaj in v nekaj stopinjsko rampo (izvoz iz gara?e).
Poleg tega se mi ?e v?asih poka?e to pri prestavljanju, npr. da dam pri 60kmh iz 4. v 3.prestavo in malo potrese ko zagrabi 3., podobno ko dajem iz 3. v 2. pri npr. 50kmh. To se dogaja le ob?asno, ker nekatere prestavljanja po opisanem sistemu, pa potekajo popolnoma brez tresenja in vibracij. Sme?na zadeva. No nekoliko manj sme?na je cena vztrajnika. Ta se giblje okrog 400? zlatnikov.
Zdej me zanima, kako ?im dlje ohranit vztrajnik vsaj v tak?nem stanju kot je sedaj (na bolj?e verjamem, da brez menjave ne bo ?lo, logi?no).
Jaz ti tudi priporo?am Pelka, naredi tako kot se zagre, ne rabi? skrbet, on je postal prakti?no "poobla??eni" serviser za forumske mazdojke!
P.S. - olje v ma?ini naj bi se pa merilo ko je avto popolnoma ohlajen (npr. zjutraj) in na ravni podlagi, potem pa jaz izvle?em merilko in jo obri?em, potem pa ?e enkrat vrnem v prostor ki je namenjem merjenju in takrat od?itam vrednost oz. koli?ino olja (na?eloma bo nekje vmes med min in max.).
@NoviMazda? - na tvojem mestu bi (preventivno) obiskal enega orng mehankarja, npr. na?ega Pelka in se bo? potem bolj brezskrbno vozil kakor pa ?e le prebere? par objav s foruma in potem v dobri veri fura?, v upanju da bo delovalo na veke vekov. Tak?no je moje mnenje, ti pa naredi kakor te je volja, pa sre?no.
Jaz sem tak obvlada?, da je enkrat zelo malo manjkalo, da bi zmanjkalo obeh goriv (LPG-ja mi je ?e itak), pol benz pa je bil ?e tudi v globoki rezervi.
Va?no da ste re?li brez dodatnih stro?kov, ja na BordComputer se ni za zana?at, drugi? pa magari za vsak slu?aj ?e kak?no 5litrov kantico v prtlja?nik da bo ?e bolj zihr vo?nja.
Jaz bi te napotil k na?emu majstru Simonu, tukaj nas je pomoje ?e kar kakih 100 ljudi, ki smo njegove (zadovoljne) stranke. Mogo?e bo znal tudi tvoj problem po?timat.
Meni v?asih dalj ?asa rabi, da v?ge ko je topla, npr. da sem se vozil, pa jo parkiral za pol urce ali urico. To se mi je dogajalo dokler pred 3-mi dnevi nisem menjal v?igalnih sve?k. Zdej ima tiste za LPG in se je zadeva spremenila! Mo?no da je kej na tem!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobr u?timite, pa v?e? mi je ime MAYDA!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani