Lej nekaj pozablja?, bencinar NIMA zobatega jermena in ?ponarjev, to je kar velika razlika v vzdr?evanju, poleg tega ima bencinar manj olja, potem je razlika manj?a.
Druga?e pa za tisto razliko raje mirneje spim in se izognem mogo?im te?avam(ki pa niso nujne, so lahko pa drage).
Govorimo o vzdr?evanju ostalo pa je ve? ali manj odvisno od nas in drugih udele?encev na cesti.
Recimo da je bencinar ?e na plin, si zmagal.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Injektor NI kot v?igalna sve?ka, da? noter in dela.
Prvo kot prvo je treba preverit ?tevilke na injektorjih + kabel ki se priklopi na injektor, potem pa je treba motor in ?obe "nau?iti" da delujejo pravilno in enako. In tega ne more narest kar vsak v doma?i gara?i.
Razlika katera ne gre skupaj je samo pred DPF in DPF motorjem.
Pa dej naprej karter dol, da nau ?e 1X pizdarija, ker prej?nja turbina je verjetno ?e crknila zarad tega.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Majstori, a lahko en dejansko zra?una kolk je razlike ?e fura? dizla in bencinarja na 20kkm, sto?ek goriva in servisa in pote, ?e oceno kolk je te?av pri enem in drugem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
o?itno meni moja mazda ni nikakor usojena...problemi se kar vrstijo
kot sem ?e povedal mi je ?la turbina+injektor....vse zamenjano , sedaj pa nove te?ave...
prva te?ava: ropot-mehanik pravi da je dro?nik, ropo?e (po?teno) med 1000-1500 obrati+opazil tresenje, (jaz ciljam na injektor-ampak to verjetno ni), sem pa prebral da so mogo?e ojni?ni le?aji, sploh ker je avto ?el v iberture...kaj menite? v primeru da so le?aji ali takrat prihaja do tresljajev-tudi samo med 1000-1500? od 1500 naprej je vse ok, avto pa tudi gre ko sulica.
2.te?ava: lu?ka za olje-?el na poizkusno vo?njo, torej poln gaaaas, nato obstojim in za?ne lu?ka utripat, pribl. 5x na sekundo...ko odpeljem naprej lu?ke ni ve?...poskusil 3x zaporedoma-vedno isto... ?e vozim normalno ne duha ne sluha o kak?ni lu?ki...
avto imel na ra?. in ne najde nobene te?ave...a res je, da nisem bil na uradnem servisu...
prosim za pomo?...pa upam, da bo ?imprej pri?el ?as, ko ne bom ve? rabil odpreti nove teme
Lu?ka je zaradi zama?enega cedila v karterjeu, ?e se bo? vozi bo ribnil motor(zariba oljna ?rpalka, zvije glavno gred + ?e kaj) in ne bo prvi !!!!
Ropot pa je verjetno na desni strani motorja(?e gleda? avto od spredaj), nad menjalnikom, tam je vakumska ?rpalka za servo oja?evalec in pa oljna ?rpalka za servo volan, poglej olje, ?e je tega dovolj se ti verjetno sli?i vakumska ?rpalka(?e je to to po ni panike, ker pri ve?ini ropota enim manj drugim bolj). lahko pa da ropota ker je premalo olja, ker oljna ?rpalka(za mazanje motorja) ne da dovolj prtiska.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
VSI sodobni dizli in bencinarji imajo elektroniko ki deluje na povratno informacijo, kak?ni so izpu?ni plini in s tem prilagaja porabo in ostale parametre, tako da se tudi dimljenje da regulirat, tako da prosim brez bu?.
Pa tud BENCINARJI pokadijo ?rno(ti demonstriram ob prilo?nosti), pa pri katalizatorju ni nobenih te?av, pa je pravtako satje v njem, pa nobene regeneracije - ma?enja in podobnega sranja, pa imam 2 katalizatorja enega za drugim(vsaj zaenkrat ).
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To sem mogu ?e pr prej?njem narest in pr temu bom tud(sploh nisem mislil druga?e), sam mam polnega natankanega, in se bom mogu malo pelat, da bom lahko ofnal rezervoar.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lej nekaj pozablja?, bencinar NIMA zobatega jermena in ?ponarjev, to je kar velika razlika v vzdr?evanju, poleg tega ima bencinar manj olja, potem je razlika manj?a.
Druga?e pa za tisto razliko raje mirneje spim in se izognem mogo?im te?avam(ki pa niso nujne, so lahko pa drage).
Govorimo o vzdr?evanju ostalo pa je ve? ali manj odvisno od nas in drugih udele?encev na cesti.
Recimo da je bencinar ?e na plin, si zmagal.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani