Skratka zadevo smo (zaenkrat) uredili. Je pa zgleda napaka v zavoznih čeljustih oz batkih, ki skoz po malem držijo in segrevajo disk. Sam med vožnjo tega nisem nikoli opazil ali občutil. Je pa res, da se vozim 80% po AC in se pomojem diski kar hitro segrejejo oz pregrejejo, če jih malce drži 🤔 Skratka, zadeva je zaenkrat b.p. in res si močno močno želim, da se ne bom čez par mesecev spet oglasil tukaj
Samo, a ni zaradi tega malce višja poraba, ker ti konstantno zavira. Tako sem jaz enkrat na moji stari 6-ki opazil, da mi zadnji batek šteka.
Samo v info, WD40 je preagrsuven za plastične in gumijaste dele in jih sčasoma razžira.
Zato če so kaki plastični zobniki ali vodila v ogledalu priporočam raje kak silikonski sprej. 😉
Kolikor je meni znano plastike (abs) WD 40 ne razžira.
Plastiki škodi nitro in aceton Alkohol pa ne. Nekateri celo manjše rajsice na karoseriji z WD - jem odstranijo.
Sicer je pa razloženo tukaj:
WD-40 Multi-Use Product can be used on just about everything. It is safe to use on metal, rubber, wood and plastic. It can also be applied to painted metal surfaces without harming the paint.
In kaj podmazujemo pri ogledalu? Kovinske ali plastične dele?
WD-40 ni dober, kjer imamo opravka s prahom (npr. cestnim, makadamskim). Zato se ga izogibajo za mazanje verig na kolesih.
Prah gre v samo ogledalo zelo zelo težko, ker moraš obrniti šipco skrajno v levo, da lahko sploh prideš s palčko od WD - ja blizu. Ko ga normalno nastaviš, se zapre. Problem pri teh ogledih je ta, da ko recimo pereš avto z močnim curkom (kercher) gre nekaj vode noter. Pa ni problem v elektroniki ali samem motorčku, da ne bi deloval.Problem je ta, da je motorček zelo švoh in ima noter vgrajeno sklopkico, da ne pregori v takšnem primeru, ko se kaj zatika. In z WD 40 samo poskrbimo, da izgine eventuelna vlaga in da je vse skupaj bolj tekoče. Podmazano.
Ko pošpricaš v ta mehanizem (ležaj) gre vsakokrat lepše in hitreje.
Celo tako hitro se odpre in zloži, da sem moral storiti enako tudi na desnem ogledu, da je sedaj enako na obeh. Prej se je vsakokrat slišal motorček pri odpiranju in zapiranju sedaj pa skoraj nič več.
Evo, po zadnjem pranju avta se je zadeva z levim ogledalom ponovila. Čeprav je bil motorček zamenjan v garanciji. Ni se odpiralo do konca. Našel sem tole in glej ga zlomka, res pomaga. Če bo komu pomagalo.
Na moji 6-ki prve generacije nisem imel nikoli kondenza v lučeh. In je ni niti sedaj po 17 letih. Sedaj pa res ne vem, ali je prednost ta, da je avto bil kupljen v Italiji. Ker tudi nima še vedno pikice rje nikjer.
To z Golfom al pa Passatom resno mislim, ker jih vozim službene in mam direktno primerjavo z Mazdo. Golf in Passat sta čist sintetična, resda korektna avta in za nezahtevnega uporabnika super izbira a to je pač to.
Mi imamo sedaj tudi službenega pasata. Če mi ga kdo hoče primerjati z Mazdo 6 mu lepo svetujem, da gre lepo ven, vdihne zrak, prešteje do 49 in pride nazaj, lepo, brez panike, da damo stvari na mesto. Jaz ga prej nisem nikoli vozil a opažam, da nisem nič zamudil. Pasat?... pha. 🤪 Edino kar je res je to, da manj pije. To je to.
Golfa ne voziš, Golf tebe prevaža. Mazdo pa voziš, ja.
Kakorkoli.Sem pa opazil eno zanimivost. Ponavadi so najbolj "jezni" tukaj na forumu biivši lastniki mazd, ki vozijo sedaj večinoma kaka jajca od avtov in se pojavijo "od nikoder".
Verjamem, da so jezni, ker nimajo več mazd, oziroma si jih ne morejo več privoščiti pa potem svoj gnev stresajo na našem forumu. Dobro, da obstaja dobri ignore.Od sedaj imam tri take modele zabeležene.😏
Pa ne recti da mazda se zdej ni zrihtala tezav s trdimi ploscicami??? Leta 2007 na m6 in 2009 na m3 sm mel to....druge aftermarket ploscice - mehkejse in to je to. Ze to da z original ploscicami ni prahu na feltnah pove vse
Pa to sem jaz predlagal in naredil že pred petnajstimi leti. In točno to s prahom sem tudi omenil takrat. Vidiš, da imava veliko skupnega, pa da bi se postrani gledala?
kataloske stevilke ni oz. je samo za komplet senzor. Mere so pa 82,5 mm. Jest jo tudi vsako leto malo pospricam samo problem je ker je narejena iz slabega materiala in je pocila na sredini in ne na zglobu. Je pa res, da je bila to se original. Tisto, ko sem menjal sem menjal na ocetovi sestki.
Ali je original plastična? A se je ne da narediti iz kakega bolj trdega materiala, aluminija ali podobno?
Nabavil sem rocket akumulator, 95 Ah, start-stop. Ne vem točno tip, model, ker so ga nabavili na servisu. Ga slikam jutri, če bo kaj razvidno. Cena z montažo= 165€. Vse deluje kot mora. Ima tri leta tovarniške garancije.
Te akumulatorje vgrajujejo prvovgradnja v hunday in kio (made in korea).
Sicer so pa mere akumulatorja za 6-ko dizel , če bo kdo potreboval,
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
....in frizuro natopirano.Ne rabi niti hodit k frizerju.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani