Ravno prej sem se pogovarjal z avto električarjem (glede montaže dodatnih visokotoncev v zadnja vrata). Njegov pogled na to temo je tak, da je vsaka baterija, ki je vgrajena original v avto ravno pravšnja za ta avto. Lahko vgradimo tudi močnejšo, če imamo mesto. A sama močnejša baterija zato ne bo trajala nič več kot originalna manjša. Važen je zagonski tok, ki se meri pri 0°C in mora zdržati verglanje 30 sekund, brez da se akumulator izprazni.
Ja, akumulatorji ne marajo preveč mraza (zato jih nekatere znamke montirajo zadaj v kabino), ker so pri nižjih temperaturah manj efikasne (tudi popolnoma nove baterije).
Prav tako AMG akumulatorji ne marajo previsokih temperatur (problem z pregrevanjem) Zato pa pravi, da največ baterij zamenja prav novembra, decembra. Ko pade voltaža pod 10,4V lahko takšno baterijo samo na odpad pelješ. Večinoma on vgrajuje močnejše baterije, ko ima kdo res močno avtoakustiko in jo lahko posluša model več časa pri ugasnjenem avtu in kakšen webasto.
Je pa večja baterija seveda tudi bolj težka (večja poraba). Tako, da načeloma je najbolje montirati originalno predpisano vrednost zagonskega toka in moč baterije. Če nimaš dodatno vgrajenega webasta, seveda
Popravljeno od Alex
RazširiOba imata po svoje prav. Pri večjem bi bila recimo večja verjetnost, da bi bil tak akumulator sčasoma več časa oz dalj časa na nekje kaj vem 70% napolnjenosti. Se pravi primer...avto stoji 2 tedna doma, kto je bilo pri meni pred časom. Baterija pade iz cca 90-95% na 65%.
In potem če nimam nekih dolgih fur, bo valda trajalo dalj časa da bo večji akumulator prišel spet na 90 kot manjši. Logično. Je pa res kot je rekel boss, ima pred tem večji več rezerve.. Jaz mislim,da se oba napolnita dokaj hitro tudi z vožnjami po par kilometrov, vsaj tako je bilo pri meni.
Ne smemo pozabiti tudi tega, da imamo rekuperacijo, ko spustimo gas in se takrat akumulator tudi fila.
Razširi@Aless hvala za razlago in tudi razumem zakaj morajo biti ustrezna olja in nikjer nisem predlagal, da bi se dajalo notri klasično olje. Ampak da pa ustrezno olje za DPF sisteme menjaš za neko drugo olje, ki ima isto ustrezne specifikacije in se ti pri tem podaljšajo intervali čiščenja DPF mi pa pač ni jasno. Samo v to sem podvomil.
Hja... meni tudi ni bilo nekoč jasno, kaj ima gorivo veze z dometom vozila. Dokler nisem začel tankat OMV dizla. 🤗
RazširiAh ja se opravičujem, seveda start-stop itak, nisem bil pozoren.
Ok pole je to to:
Start&stop akumulator 70Ah AGM Varta - Akumulatorji,baterije,sončne celice
WWW.AKUMULATOR.SIStart&stop akumulator 70Ah VARTA AGM je kvaliteten nemški proizvod. V prvi vgradnji pri vodilnih proizvajalcih avtomobilov ...
oziroma
Start&stop akumulator 70Ah EFB Varta - Akumulatorji,baterije,sončne celice
WWW.AKUMULATOR.SIStart&stop akumulator 70Ah EFB Varta je baterija z najvišjimi startnimi sposobnostmi. Tudi ciklične lastnosti. Pri zamenjavi akumulatorja v ...
ali pa
Oba sta prava. A dolžina obeh je samo 278mm. Ne vem, če ne bo opletal, ker je ležišče dolgo 300mm.Jaz sem dal noter 95Ah, ki je dolg nekje 302 mm. In paše točno v luknjo pa še moči ima več kot preveč. Ne pozabit, naši avti so dizli s ful porabnikov.
RazširiTole razlago bi pa tud jaz rad slišal. DPF nima direktne povezave z oljem, razen če ti avto kuri olje.
Preberi si razlago Aless-a malo više. Govora je o tem, koliko ima posamezno olje VMP ( sulfatnega pepela). Manj kot ga ima, manj bo obremenjen DPF filter. To se je tudi pri meni poznalo, ko sem vlil noter Motul olje, ki ima tega "pepela" manj.
RazširiRavenol v avtu, prvi občutki, slišat je kot Golf 😂
Ne sej ne, lepo teče, prej je lepo teklo, sedaj isto, zanima me če se bo regeneracija kaj podaljšala, pa bolj mirno bom spal vedoč da mam res dobro olje v avtomobilu
Poročaj o regeneracijah. Me prav zanima, če bo kaj drugače. Sicer bom pa tudi sam dal ob naslednjem servisu to olje not.
RazširiLahko tudi greš na kakšen avtoodpad. Poznam nekoga, ki občasno hodi v Italijo in pripelje vso mogočo robo za avte, tako, da tam se vse dobi.
Hm. V Italiji je zelo malo Mazd, tako da bo bolj težka dobiti kaj pametnega tam na odpadu. A se res ne prodaja kak tak avto po delih pri nas? 🤔
RazširiAvto je uvožen iz Italije in je sam 2 leti garancije neka taka fora pa še to gre pa pa ko avto uvoziš.
Ne bo držalo. Vsaka mazda ima najmanj tri leta garancije.Pri nas je 3+2.Garancijo lahko uveljavljaš v vseh državah evropske unije. Moja je tudi uvožena iz Nemčije pa sem trikrat uveljavljal garancijo pri nas brez problema. Prav tako pri stari, ki sem jo uvozil 2006 leta prav iz Italije.
RazširiMogoče neumno vprašanje
dizel : Olje zadnji diferencial --> 150000km , to je mišljeno pri AWD ? Konec meseca me čaka servis in študiram kaj vse narediti pri 153k km. Danes je bil na čiščenju DPF filtra in sesalnega kolektorja.
Kakšen pa je bil DPF? A je bil kaj zabit?
RazširiNo Alex mislim da imam jaz tocno ta problem. Se ne zatakne zatic in tudi pri meni je verjetno zajla problem. Razdiranje ne uide ker drugace ne prides zraven
![]()
Mogoče je kje na netu kaka razlaga, kako naj bi se to naredilo? Ali pa, da greš na uradni servis in njih vprašaš za pomoč. Po mojem ti bodo rade volje dali kak nasvet.
RazširiA si zlagal z ročicami v prtljažniku? Tam sta dve ročici, če se ne motim na levi strani. Preveri, ali se ni mogoče katera zataknila v odprtem položaju.
Problem je bil z zajlo, ki skrbi, da se zatič zatakne, ko dvigneš sedež. Enostavno ne natedi "klik". Baje, da je kar zahtevno popravilo, ker moraš razdirati sedež!?🤔
Vsaj tako razlago sem dobil na servisu.
Napisano
Važno je, da smo po aktivni debati prišli do nekega skupnega zaključka, ki je sprejemljiv za vse.🤗
Boss, tudi ti prav lepo deluješ v eni drugi temi v sozvočju z gregcom in Markotom. 🤗 Pravi uglašeni tercet.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani