Ma mislim, da mora biti ?e kak drug faktor tukaj. Jaz ga tudi prekinem (ne sicer vedno) ko dela regeneracijo, pa mi olje nekako ne naraste. Je pa res, da nekje po cca 12000 prevo?enih menjam olje.
Ma, to pa skoraj ne verjamem. Prva generacija ?estke je imal tako narejeno, tak kratek interval, zadnji model bi moral met to bistveno dalj?i interval. Moja kima na nekje 400km, in ne vem zakaj bi ?li to zmanj?evat?? Ker to pomeni tudi vi?jo porabo potem.
Jaz tudi mislim, da problem ni v sami regeneraciji DPF filtra. Ne bom rekel, da po?asna vo?nja ne pripelje do tega, ampak, jaz imam precej kraj?e relacije trenutno pa s kakr?nimkoli uga?anjem ni te?av. Je res da je to mal starej?i 2.2. motor, ampak ravno ne vem kako druga?en najbr? tudi ni...
Pri meni je pokalo ko sem se peljal ?ez le?e?ega policaja. v lj btc so mi potem razdrli oba prednja montizerja podmazal in je blo mir. Sli?alo se je pa tak kot da ma nekje luft.
Kok ?asa nazaj? ?e pred ?asom niso vedeli kaj bi naredili s tem? Kok so ra?unali?
O?itno ga vga?a vmes med regeneracijo, da se mu tako hitr dvigne
Sicer je interval ?e ?isto spodoben, jaz nebi ven metal, ker bodo slej ko prej za tehni?nih tudi to gledali. Razen, ?e se misli? v bli?nji prihodnosti znebiti avta..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha, ja pol ga pa prinesi, druge ni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani