Skoči na vsebino
"Veliki" servis mazda 3
Napisano

?e se ne motim je v tem motorju zobati jermen in ga je pametno menjati pri zapovedanih 120.000km. Sem pa ?e tudi sli?al, da naj bi bili novi jermeni tudi za 200kkm ali ve? samo jaz se v tvojem primeru ne bi zafrkaval, ker ?e odtrga jermen bo ?kode mnogo ve? kot 700?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Majhne rjaste pikice
Napisano

Tole ni povr?inska rja, da bi jo lahko spoliral... o?itno se ti je okru?ilo do kovine. Poceni re?itev je, da zelo previdno s posebno malo precizno krta?ko o?isti? rjo tako, da ni ve? sledu o njej. Nato uporabi? repairni komplet barve in prozornega laka ter nanese? previdno barvo samo na tisti del, ki je potreben nanosa barve, rahlo pobrusi? s vodobrusnim papirjem gradacije 1500 nato pa ?e 2000 in spolira?, do sijaja. Nato pa ?e lak v tankem nanosu kjer postopek z bru?enjem, ko se posu?i ponovi?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zani? turbina?
Napisano

A ni voznja z dizlom tako poceni da take malenkosti ko je turbina,imv,cel motor ni problem zamenjat,ker je dizel tako sparoven ? :hudicek:

 

Ajvar, a rabi? o?ala? Sej je napisal, da turbina ni ?la, niti imv niti motorja ni treba zamenjat. Pa ne bit razo?aran, ker ne bo imel teh stro?kov. :harhar:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6, kaj paziti pri nakupu
Napisano

A ne ne, to ni niti a od alcantre. Pa? neko blago z nakosmatenimi deli - ni? posebnega. Bistvo je, da je trpe?no.

 

rit jebote :cheers:

 

hehe, jaz sem hotu napisat neki bolj vulgarnega pa sem se zadnji hip premislil - druga? pa :jupiii:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

le?aj
Napisano

Trenutno so original 16". Zimske so pa ene druge :)

 

pol ni to kar sem mislil... namre? pri neoriginalnih je lahko ve?ja sedinska luknja pa marsikdo pozabi, da je pol treba centrirne obro?ke uporabit.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

le?aj
Napisano

Fora je, da ne trese toliko volan, kot cel avto :-) Volan v bistvu ni?, posledi?no se malo ?uti, ker cel avto trese.

 

Po moje je edina racionalna re?itev, da ?e enkrat vr?e? gor zimski komplet in preveri? kako je s tresenjem in tuljenjem. ?e bo tam ok pol ve? kje je problem.

 

?e ima? gume, ki nimajo dolo?ene smeri vrtenja zamenjaj zadnjo levo z zadnjo desno in pejt en krog. ?e bo hrup manj? je to ok in lahko proba? naresti isto spredaj.

 

?e pa ima? umerjeno vrtenje pa menjaj kolesa na isti strani vozila.

 

Gume namre? lahko ratajo rahlo stopni?aste in to vidi? tako, da z roko potegne? v eno ali drugo smer po gumi in za?uti?, da se v eno stran bolj zatika roka za profil kot pa poteg v nasprotni smeri.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 senzor za vi?ino snopa lu?i
Napisano

Gledal sem na ebay cene so od 200 eur naprej. Tudi mene je cena novega ?okirala. Bom ?e malo preveril naokrog.

 

Sej tud tele cena na ebaju so :o 200? - mater kitajc ti cel pametni telefon za ta denar ali pa tablco skup spaca.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323 - cukanje
Napisano

Hmm a to se dogaja le ko se dlje ?asa vozi, ko se segreje? Potem kar nekaj napak odpade.

 

Tako kot pravi? .. po nekaj vo?nje, ko je avto malo bolj obremenjen - se pravi vi?ja hitrost ali vo?nja v klanec.

 

Sam bi rekel ali kaka napaka na kablih (prebijanje), v?igalno tuljavo hudi? jemlje, ko se segreje in daje pre?voh napetost ter posledi?no iskro ali pa bencinsko ?rpalko... hehe s tem zadnjim imam ?e kr nekaj izku?enj :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323 - cukanje
Napisano

Sodelavka ima Mazdo 323 1.6 letnik 2002.

 

Te?ava ima s cukanjem in to se ji je ?e nekajkrat zgodilo in 2x je avto celo crknil ter v?gal ?ele po cca 30 minutah "ohlajanja". To pa se ji je zgodilo ali na AC pri 130km/h, nazadnje v?eraj pa po menjavi sve?k ( to je bila ideja serviserja) se je zgodba ponovila pri vo?nji v klanec, ko je ?e prevozila cca 20km.

 

Na ra?unalnik je javilo sicer napako na lambdi ampak se ta napaka ni ponovila po menjavi sve?k. Druga?e je pa Lambda bila menjana cca 3 leta nazaj.

 

Sicer bo avto ?el seveda ?e enkrat na servis ampak za vsako idejo se vam sodelovka ?e vnaprej zahvaljuje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 III USB problem
Napisano

Z elektricno rocno sem imel enkrat probleme pri Citroenu C5 (ali pa je bila Opel Insignia) v avtopralnici... ko je kar naenkrat zategnilo rocno in je seveda trak zacel avto vleci ... je bilo kar malo panike... Je pa res, da nisem bil navajen in nisem pricakoval tega ... Pa se na uzitke v snegu lahko pozabis :) ...

 

Pa sej ne rabi? glih za vo?njo na po?ez ampak v?asih ho?e avto, v snegu na ovinku kljub po?asni vo?nji, kr naravnost in rabi? samo na hitrco malce potegnit tako, da ga spravi? v smer, ni? ve?. Z elektri?no ro?no lahko samo gleda? kako se robnik pribli?uje in srce ti za?ne divje razbijat. Letos bil 1x v taki situaciji a se je za las iz?lo in to pri 15km/h - zadost, da bi kako roko zvil, le?aje strl, feltno zlomil in poro?ila firmi pisal kaj se je zgodilo - pa ?e noben ne bi verjel, da je blo tako po?asi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 III USB problem
Napisano

Ok, lahk se mal poglobimo v samodejno ro?no zavoro, aktivni tempomat, ipd... :)

 

Elektri?na ro?na je taka bedarija, da je ni ve?je. Imam na slu?benem avtu in to je cel kup enega razmi?ljanja, kaj mora? pritisniti v kak?nem vrstnem redu, da jo sprosti? pol mam pa take scene, da ho?em startat (bi morala samodejno spustit) pa ne spusti in zgledam k debil k ne znam avta vozit. Hvala bogu, da vsaj tukaj niso popustili bebastemu trendu. :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 III USB problem
Napisano

Isti ?morn (glede na to, kar pravijo navodila :)

 

Haha, lol ?e je to res... sam imam v 5 leti stari original cd/mp3 veksler pa vse deluje tako kot je potrebno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

KL (2.5 V6) motor
Napisano

Ve?ina (tudi Enigma motorsport) kar jih poznam takole ulaufavajo, samo v razmislek: klik

Ne pozabiti, da dirkalnikov ni ?asa ulaufavati na "1000 km po?asi" sistem. ?e malo pomisli? v vsakem primeru se ma?ina ne ulaufa, dokler ne vidi maksimalnih obremenitev.

 

Najprej lepo segret motor pol pa ga na?gat k opico, da se obro?ki idealno zatesnijo. Baje je najslab?e z malo obrati - sam pa nekje sli?al da tudi v fabrki, kjer sestavljajo nove avtomobile to?no to naredijo s ?ist fri?nimi ma?inami. :ne vem:

 

Sam je pa pol nelogi?no, da v users manualu pi?ejo nekatere omejitve pri ulaufavanju motorja - zakaj? Razen ?e je vse to nekak?na miselna finta.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.