Danes kupil termostat (majstr Pelko se je neki izpogajal s Cosmos-em) in je bila cena samo 80?, za delo pa tudi vem da mi bo vzel minimalno kot se spodobi za tak?en poseg!
Naj se pohvalim, da mi v zadnjih 500km prevo?enih ni popilo niti 1dcl-ja hladilne teko?ine, no sem pa vozil disciplinirano in v okviru cestnih omejitev.
Verjetno ?e danes naro?im termostat in potem kmalu enkat monta?a.
Zdele v roku 2.000km mi sledi redni servis - kolikor sem bral tvoja prilo?ena navodila ga na tej menjavi dodam le pol plo?evinke a ne? No se pravi v kratkem sledi naro?ilo materiala.
Servis pa upam da ?e v prihodnjem tednu - v smislu termosta-tića.
@Sirius, mislim da tolik?nega vpliva ne bi smel met noben aditiv, da se mi preko 20-kmjev ogreva na delovno, ?e bi to dejansko povzro?il aditiv, potem ga raj?i niti ne bi noter dajal, ker "delovna" je za?eljena ?imprej, vsaj kar se mene ti?e.
Termostat je nekih 100? (z ohi?jem se ga le dobi), pa ?e to ni to, ga jasno ne mislim menjat, vsekakor je pa to ?e vedno 4krat cenej? kakor tesnilo na glavi motorja.
Kaj pravite na tele znake - da se mi med vo?njo spet nazaj ohladi kot da sem ga pravkar pri?gal, pomoje to lih ne ka?e na tesnilo na glavi (mal se tola?im, hehe), zato sem takoj posumil termostat, ampak sem totalni teoretik in antitalent za vija?enje motornih delov, zato spra?ujem ma?ke in maherje tule s foruma!
Pri moji ?rnozmajki se ukvarjam z naslednjim problemom;
avto se mi zeelo dolgo segreva na delovno (?e je merilo delovne temp. srednja vrednost kazal?ka), se pravi ko ?tartam iz okolice Kamnika, se mi na "delovno" segreje ?ele direkt v kro?nem Toma?evo ali pa v ?rnu?ah recimo, to se pravi da sem ?e prevozil kar nekih preko 20km-jev, kar mi je prov ?udno. :ne vem:
Druga zadeva pa je, da ko se peljem neki cajta v klanec, se jasno hitreje segreva kot ?e bi ?el po ravnini (po mo?nosti na tempomatu), potem pa se nekaj km-jev peljem npr. po rahlem klancuz navzdol in se avto ohladi NAZAJ NA MRZLEGA, kot da sem ga ravnokar ?tartal. Skratka meni ni? jasno. :ne vem:
Je pa tudi tako, da ?e ga normalno furam (recimo do keke 160kmh) se avto dobro pelje in ne rabim dolit nobene hladiline, ?e ga pa za?nem stiskat, mi pa zme?e vodo ven ?ez ekspanzijski pokrov?ek (verjetno, ker nisem gledal, se pa vidi sledi teko?ine, ki jo izlo?i), no in jasno je potrebno dolit potem hladilno ali pa vodo ali karkoli.
Potem sem razmi?ljal kaj bi lahko bila te?ava - ali zabasan hladilnik ali pa morda okvarjen termostat (zablokiran v neki poziciji npr. odprt na eni ?etrtinki), nimam pojma.
Maestro Ajvar je predlagal kar "kme?ko logiko" in sicer mrzel motor pri?gat in tipat cevi, da se vidi kako za?ne voda kro?it, katere in kdaj se cevi segrejejo, kdaj odpre termostat itd. V?eraj je potem Pelko to naredil (pa? tipal cevi) in je rekel, da bi znala biti morda tudi "dihtnga" oz. tesnilo na glavi motorja.
Jaz sem ?e totalno zmeden, nimam pojma, vem pa da mi dihtngo na glavi ?e najmanj di?i rihtat od vseh na?tetih in je verjetno tudi najve?ji stro?ek.
Hvala vsem, ki ste tole prebral, ?e kdo ?e kaj fajnga napi?e pa toliko bolje.
Ta na? majstr je v neposredni bli?ini Medvod. Jaz bi ?e iz preventive peljal k mehankarju (ne nujno temu, samo pa? enemu ki obvlada Mazdojke), da ni tole slu?ajno najava kak?ne ve?je pizdarije, ki te zna konkretno usekat po denarnici.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Phyntox, ima? cifro na Zasebnem sporo?ilcu!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani