meriti ga mora? vedno koj je avto mrzel, ali vsaj 10 min p otem ko ugasne? da vse ste?e dol. Po moje ni panike, saj ga bo kaj po?rlo Druga?e se pa zapelje? na petrol kjer imajo ma?ino ki sesa preko ?ibke - sem ?e delal ko mi je dpf nagajal in sem imel preve?.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pokli?em Simona v ponedeljek pa mu pripeljem, sem ?el pod avto z lu?jo in je ?lo tesnilo, ne na karterju ampak bloku (pod filtrom in nad karterjem) Kar konkretno se vidi kje, ker pa je tako vi?je od nivoja olja se ne zliva doma in to je to, ker je od bloka do karterja vse mastno, vijaki napojeni, tesnilna masa gleda ven, vmes pa plast olja
ampak to je pa treba s pravim orodjem in na liftu
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V?eraj sem peljal za micro od mrzlega starta do doma, in niti kan?ka dima iz auspuha, kar sem pri?akoval. Ni mi dal miru, preden peljem menjat teflone . To bi bil ?e dokaz...ampak ni?, niti mal, zato sem jo danes ?akal pred gara?o in glej....o?itno res samo tesnilo karterja in to samo ko ona po klan?ini iz gara?e pripelje, da se takrat izte?e, med vo?njo pa osu?i, v horizontali pa ne pu??a....
sva?ta, itak je olje za menjat, se to poleg, ?e pa bo ?e ?rla pa sam k pelkotu ni druge. (od nedelje iz max na pol med nim/max....?e gre toliko v motor bi se moral kadit)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ja, vse kar si na?tel je res. Zamenjaj jermen, semering obenem, obvezno ??isti karter pa menjaj podlo?ke, pa bo mazdica spet ?la naslednjih 100.000 km b.p..stro?ek cca.750 ? (v Avstriji, pri nas pa 1000 ali pa ve? - na Mazda servisu).
spet bluiz? s to Avstrijo, ve? kot eno leto je servis ?e 740? fiks cena, verjetno si ?el na isto akcijo v avstrijo....jaz grem tole drugo leto
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Micra K12 1.2 59kw...?e se ne motim ima enak jaj?ek tudi on kot testni avto, ker se je sodelovc vozil z njim prej?nji teden
Prav zanimiva situacija - olje izginja a ni niti kapljice v gara?i doma, niti v gara?i ki jo ima za ?iht. Avto ne dimi, ne cuka, v bistvi je ?ist normalen. Ja pa na desni strani karterja mastno - vpra?anje je v bistvu a bi lahko pu??al karter ali kaka dihtunga (na forumu so omenjali eno pri menjalniku) na na?in da ni sledu? Ampak 1L sem zlilk po enem mesecu ????
Ni? mi ni jasno, vidi se da je mastno pa nikjer niti pikice na tleh...ima pa ona iz gara?e v Lj strm klanec, ki bi lahko na poti navzgor povzro?il da gre preko karterja in potem med vo?njo izgine na auspuhu...
?e je imel kak primer - ker to je nissan reno ma?ina , druga?e jo pokne na lift.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?ivjo "jures" nevem, vedno jo jemlje ven in tako polni, jaz nevem zakaj, druga? pa ima avto 145000km prevo?enih do zdaj,a misli?, da ni bil to vzrok,se je pa vse zgodilo v enem tednu po zaporedju, ki sem ga napisala, polnjenje baterije, ?arnice, ra?unalnik
?arnice in to namigujejo, da je prej ?la kaka varovalka ali bcm, voda/vlaga.... ...(predvidevam)
Vpra?anje za miljon dolarjev - ali ima kljuko in je kaj vozil - kako prikolico ali podobo priklopljeno na zadnji priklop/elektriko
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ne razumem, zakaj jo je jemal ven.....je bolje da polni? v avtu. Sicer pa 15000km na leto ni malo. Ampak zaradi tega te?ko da gre ra?unalnik....prej zaradi tega, da je bilo kaj narobe na elektriki - kablovju.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dilution se zgodi samo ?e uga?a? avto med DPF regeneracijo, kjer nafta, ki se me?a z oljem ste?e potem v karter + ?e ne raste nad F to nima nobene veze....
ta tvoj supa dupa oil dilution reset ni prav ni? drugega kot servisni reset - vsakih 20.000km in ?e tega ne naredi? bo ?el po nekaj ?asa v safe mode pa ?e ima? nafto v olju ali pa novo olje, in prav ni? drugega....ima? tudi postopek, ki ga vsi izvajamo.
Ampak lej ne bom se kregal, naredi po svoje. lp
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Poznam ta link in na moji 2006 GY19T6 120 CD face lift ta postopek ne deluje! O tem sem ?e pisal v mojem prisevku spomladi. Zelo dobro pa je problem programsko re?il ?e omenjeni #ALFAinBMW, ki je resetiral vse 3 parametre, servisni interval, oil dilution po menjavi motornega olja, potem pa ?e stati?ni regen. Ni? ni na pamet, nobenih ?ic in pedalke, isto kot pri uradnem servisu. Jaz sem bil zadovoljen, ve? nimam dodati. Pogledal je lahko celo, ?e se injektorji, mass flow in turbina pravilno odzivajo. Bonus zame, ker so bili mnogi dodatki gratis. Bak?i? si je pa zaslu?il
ma? pa tudi moje videje ko sem to delal lani na 6ki in letos na 5ki (5ki ni pomagalo - letel DPF ven), ko pridejo kmji in za?ne nagajat....ni poti nazaj ali pa nov
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
S programjem in hardwerom se je #ALFAinBMW priklopil na PCM in je pognal stati?no regeneracijo DPF. Stati?na, ker je avto stal na mestu in sam izvajal program regeneracije. Na ra?unalniku se je lepo videl potek postopka, vrtljaji so ?li gor in dol, iz izpuha je malo bolj ?pricalo, trajalo pa ene 45min...
Po koncu postopka sem se peljal v LJ, bilo je cca 3-4 dcl manj porabe. Dve vo?nji do LJ pa sem pokril stro?ek .
Pa ?lovek ta postopek ma? na forumu ?e leta, naredi? sam doma.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sam sem spomladi imel podobne simptome. Omenjali so mi predra?une po nekaj sto ojrof, ajoj sem imel glavobole.
Menjal sem olje na Mobil 1 ESP 5W-30, ki ustreza ACEA C2 Mazdinim zahtevam. Z ?ico in pedalko sem nekaj posku?al resetirat...
Potem sem ?el na vo?njo cca 200-300 km, lepo v ?etrti in 2800 - 3200 obratov in lejga DPF se je lepo spucal, poraba dizla je padla v normalo.
Kasneje sem na?el enga mulca na ?tajerskem (uporabnik #ALFAinBMW, znan je sicer na BMW forumu, a MAZDA mu ni tuja..), ki mi je ?e softwersko po?timal parametre in naredil stati?no regeneracijo DPF. Z malo sre?e sem se izognil ??? menjavi/?i??enju DPF. Te dni sem pri pri?gani ma?ini odprl pokrov za olje, je pihnilo ven, tak da grem menjat ?e podlo?ke injektorjev, naredit ?e eno menjavo motornega olja po cca 15tkm, spustit lovilno posodo (karter) in o?istit mre?ico.
?aki, ti ma? DPF not pa ti ne izvaja regeneracij? Al kaj pomeni ta 'stati?na'?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pele zadihtu micro, zdaj pa ta druga japonska jajca narocena...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani