?e ena iz mojega kozolca, jaz VEDNO zategnem kolesa z moment klju?em, komurkol sem ?raufal je to tud videl na lastne o?i.
Razlog, pri jeklenih feltnah ni tako pomembno si zategnu en vijak bolj drugi kako kilo manj, pri litih pa je moja izku?nje taka, kadar nisem zategnil felten z moment klju?em, so VEDNO tresla kolesa, potem sem jih samo losal in nazaj zategnil z moment klju?em po pravem zaporedju in glej ga hudi?a ne trese ve?.
Od takrat VEDNO na moment.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e je vztrajnik hin, a nebi potem tudi treslo ko ima avto najve?jo mo?, se pravi pri 2000rpm (pospe?evanje) in ali nebi tudi treslo ko se speljuje vzvratno???? ker meni v obeh primerih ne trese.
Hvala
Ko ima najve?jo mo? itaq stisne tiso gumo vmes in se umiri.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne bit preve? pogumen, ker sklopko uni?ujejeta veliki navor ali mo? tako, da slu?ajno ne bo tvoja sklopka naslednja, kot je recimo blo primer pri Boj?u in to pri kilometrih, ko sklopka niti pod razno ne bi smela ?e biti faktor.
Moja ima druga?en prenos in ni?jo te?o, pa tud po tujih forumih ?ekiram, ?e bo kaj od pogona odpovedal, bdo to vijaki na zadnjem diferencijalu. Kuplunga 250 kkm bp.
Povrh vsega pa je od motorja naprej vse kar se prenosa ti?e popolnoma druga?e kot pri CX-7.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tudi pri meni se pojavi zvok vakumske ?rpalke nekje pri 2200-2500 obratov ( Mazda 6, diesel 121 KS, l.2004, 64000km), pa me zanima ?e bo kmalu potrebno zamenjati ?rpalko ali se lahko kljub temu vozim naprej. Te?av pri zaviranju ni opaziti.
Lep pozdrav!
Vozi dalje ker popolnoma odpovedala ni ?e nikomur, pa so naredili preko 300 kkm.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne morem se zadr?at, za teh par ? in 1 minto dela bo sedaj svetovalo 5 ljudi.
Lej najbolj simpl je gre? v ?tacuno kupi? filter in ?e ga bo? dobil od kake firme ki je ok(in ne kake ?ungalunga), bodo v ?katli tud navodila za menjavo in to celo slikovna in je problem re?en, tako je bol do sedaj ?e pri ve?ini teh filtrov ki sem jih jaz menjal.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e ena iz mojega kozolca, jaz VEDNO zategnem kolesa z moment klju?em, komurkol sem ?raufal je to tud videl na lastne o?i.
Razlog, pri jeklenih feltnah ni tako pomembno si zategnu en vijak bolj drugi kako kilo manj, pri litih pa je moja izku?nje taka, kadar nisem zategnil felten z moment klju?em, so VEDNO tresla kolesa, potem sem jih samo losal in nazaj zategnil z moment klju?em po pravem zaporedju in glej ga hudi?a ne trese ve?.
Od takrat VEDNO na moment.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani