Skoči na vsebino
Akumulator - podaljšanje delovanja
Napisano

Moj je tudi star 4 leta in pol in mi ga bodo ravno danes zamenjali, čeprav je pred včerajšnjim  zjutraj še vžgal pri - 3°C. Ampak verglal je kar nekaj časa. Se nima smisla zafrkavati s tem, da kje ostaneš na cesti, ko ni treba.Je pa ta novi močnejši in  sicer je  95 Ah. Po službi grem po avto, ker se mi ne da zafrkavati z menjavo in bodo to storili kar v delavnici. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 17 urami je Boss napisal:

Husky, glej nočem te prepričevat v nekaj drugega, ampak imaš skoraj 100kkm in diski so potrošni material ter pri teh km skoraj sigurno ne bodo upoštevali garancije. Jaz se ne bi pregovarjal za garancijo, ampak bi naročil dobre aftermarket diske in jim jih pripelješ s sabo na servis pa naj ti jih tam zamenjajo.

Kolikokrat smo že ugotovili, da edino tako rešiš stvar. Dobri diski, dobre ploščice in je mir. Jaz se tudi ne bi zafrkaval z garancijo, pa se zna zopet ponoviti. Ni vredno časa in živcev. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Samo v razmislek: letnik 2014 dizel je lahko se iz problematicne serije (sploh v luci dejstva, da je izdelan lahko vec mesecev preden je dejansko prodan in registriran).

 

Raje glej od letnik 2015 dalje, so veliko bolj "varen" nakup.

 

Sicer pa prilepi oglas od doticnega avta ... pa lahko komentiramo se kaj vec.

Res je.  Na to smo čisto pozabili. 2014 letnik zna imeti zelo velike  probleme z odmično gredo in turbino. 

Pa z verigo prav tako. Jaz bi tudi raje gledal za letnike od 2015 pa gor. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Boturus napisal:

Hvala vsem za odgovore, zelo odzivno ! :)

Kako sliko prilepi gor. 😁

Ja, pa pri regeneracijah pazi, da ne boš med tem, ko se izvajajo, prepogosto ugašal motorja. Tudi, če boš vozil večinoma po avtocestah, se ti to še vedno lahko dogaja(ustavljanje na črpalkah, tankanje, ko pripelješ domov). Malo boš sledil,pa bo v redu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Boturus napisal:

Koliko sem jaz razumel prodajalca so prejsnji lastnici to svetovali na servisu, preventiva kao. Pozitivno je da tega stroska jaz nebom imel. Najbolj razmisljam o ostalih stvareh, DPF, ERG, sklopka, vztrajnik, itd. Na avtu se je delalo 20-30k kilometrov na leto, ravno nekako na meji za dizla. Jaz bom delal 40-50k, 80% avtocesta, servisnih intervalov se tudi religiozno drzim tako da tekom mojega lastnistva te dizelske komponente nebi smele nenormalno trpet. Kako pa se je avto prej vozil pa niti sam bog ne ve.

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Aless napisal:

@AlexJa zgleda solidno za dizla. 👍

A se je sušil 24h?

Območja bi ocenil:

1=4

2=4

3=1-2 (ne vidim glih natančno z slike, če je večja nazobčanost)

4=1

 

Po tem vzorcu lahko voziš do 10.000km brez problema, pri 10kkm pa lahko nareš še en vzorec ali pa pravo analizo in vidiš dalje.

Poiskusi še malo premerit vzorec in območja pa izračunat koeficiente. ;)

Aja glede 15kkm intervala pa morda bi pri tebi šlo skoz tudi več kot 15kkm interval, glede na to da voziš Mazdo bolj po "moško", ampak to bi pol moral videt z laboratorijsko analizo, kjer se analizira tudi viskoznost, količina aditivov, obrabe (Fe,Al,Cr...), TBN-TAN razmerje, ki je zelo pomembno ker če TAN naraste nad TBN vrednostjo pomeni da olje več ne more nevtralizirat kislin ki nastajajo pri izgorevanju v motorju in pride do korozije notranjih delov.

Sem priložil graf za lažje razumevanje razmerja TBN/TAN, tam kjer se križata je potrebno olje menjat, ker od tam naprej več olje ne uspe nevtralizirat kislin. To kje se bosta križala pa je odvisno od samega olja, režima vožnje, vsebnosti goriva, vsebnosti vode, blowby hlapov.... lahko se recimo križata pri 100h lahko pa pri 300h.

Zato sem jaz full proti tistim 30.000+ Longlife intervalom, ker tudi najboljša olja v modernih avtih enostavno ne zdržijo.

TBN - TAN razmerje.jpg

Hvala za ta izčrpen odgovor. 👍

Ja, točno 24 ur sem ga sušil. Kakor je videti, je tole olje Motul, kot si že takrat pravilno ugotovil, ko sem ga dal v avto, kar kvalitetno. Je pa rezultat za olje toliko bolj zanimiv, ker v zadnjem času ne delam toliko kilometrov po avtocestah ampak bolj lokalno+mesto. 

Mislim pa, da ga bom prej menjal, najbrž že nekje pri 10000km.Itak se v zadnjem času bolj malo vozimo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motul olje 8100 X-Clean Plus 5W-30 po prevoženih 7000 km. 

 

 

IMG_20210109_103101.jpg

IMG_20210109_103110.jpg

IMG_20210109_103134.jpg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Xenon luči slabo svetijo
Napisano
Pred eno uro je Martin Cufer napisal:

Super. 👍Bom kar naročil obe novi stekli in odstranil komplet luči in  takrat še očistil leče z zunanje in notranje strani 😎

Za ponovno lepljenje stekla bi to bilo verjetno OK?

WWW.AMAZON.DE

Poppstar Butylrundschnur Klebeband (5 m x 8 mm) Dichtband selbstklebend, rund, schwarz: Amazon.de: Baumarkt

 

Verjetno bo v redu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Xenon luči slabo svetijo
Napisano
pred 9 minutami je Martin Cufer napisal:

Si montiral te žarnice? 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.DE

Finden Sie Top-Angebote für 2X D2s Xenon Brenner Lampe Scheinwerfer Xenarc Birnen Osram Night Breaker Laser bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

Ja. Točno te. Sicer moraš počakati nekaj časa po vgradnji, da zasvetijo z vso svojo močjo. Na začetku, ko jih montiraš nimajo tako bele svetlobe a več kot svetijo, bolj so bele in boljše svetijo. Leče pa očistiš najlažje tako, da snameš kolesa spredaj in zaščitno plastiko kolotekov. 

Tako imaš prosto pot. Jaz sem vzel bakreno žico, jo primerno ukrivil, da dosežeš vse kotičke leče in na njo privezal majhno krpico. To sem namočil z alkoholom. 

Je sicer malo tečno, ker te ovira nastavek za xenon žarnico, ki je na sredini leče. Najbolje, da je še  nekdo poleg, da gleda s sprednje strani v lečo in ti točno pove, kje je še motna. To enostavno ugotoviš, ker je razlika očitna. Se splača to narediti. Na koncu lahko naročiš pri Kitajcih še novo zaščitno prozorno plastiko. 

In bodo kot nove. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Antifriz? Kateri in kako?
Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Ti ni kontrolka sporočila, ko je padel nivo pod minimum? 

Meni je tako izginjala in ko se je delal veliki servis smo ugotovili, da je puščalo pri vodni pumpi. 

Pri meni je bil na stari 6-ki problem v čepu na posodi. Zamenjal sem ga in od takrat je mir. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Xenon luči slabo svetijo
Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

Te leče pašejo v dosti avtov, edino prave adapterje (nosilce) za lečo je potrebno imeti. Na slikah je Mazda 6 GG, tko da verjetno so adapterji zraven pravi, lahko pa še za ziher preveriš pri prodajalcu.

Sem pa enkrat gledal en test različnih leč in te kopije Hella 3R svetijo malenkost bolje od  original Koyo, problem pri originalnih lečah je da lahko čez nekaj let postanejo motne odznotraj takrat ne svetijo več dobro.

 

Jaz sem leče na stari očistil znotraj z krpico, namočeno v alkohol. Ne morete verjeti, kakšna umazanija se nabere. In takoj opaziš, da ni več meglice. Montiral sem še osram xenon laser žarnice in je svetloba super, Zopet svetijo xenon luči kot nove. Edino prozorno zaščitno plastiko za luči bi lahko še zamenjal in bi bilo potem top. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Kako si ti pameten, a nimas pojma o avtih. Kar nekaj v prazno nabijas. Razlika je v drocniku ce ves kaj to je in kaksna je njegova vloga. Se sanja se ti ne po moje, kaj ti mislis da se zaradi izklopa dveh cilindrov motor spremeni?? Tvoj vsemogocni vag ima pomih odmicne gredi z aktuatorjem za izklop cilindrov. Tako neves o cem pisem ker si eden tistih ko se nonstop pritozuje a pameten da glava pece. Ce neves razlike med cx3 in cx30 vse pove o tvojem znanju. Pises da bos nekaj kupil za 24k pol pa neves niti kaksni motorji so v mazdah kaksna je oprema nic od nic. Bolano. Kak teden se te bom prenasal poten se pa zbrisem iz foruma.

A se boš res izbrisal zaradi takih pacientov? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano
pred 34 minutami je gregc88 napisal:

bini nic ne bo z mazdo... cx3 je res majhen in samo napihnjen... bw  , cx 30 je pa nova 22K in ima mlincek 120 konjev ki ima lahko tezave...se še ne ve + da ne dobiš niti ogrevanih sedezev, ročna klima.. modra armatura fuj,... ugl,, ne se šalit, to ni vredno 15K ... bo kr še wc pr bajt brezskrbi....

"Nije žvaka za seljaka" . 😉Mazde so za ljudi z občutkom za estetiko in kvaliteto. Ostane v igri še dacia in pa "nov" golf, letnik 2010. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano
pred 3 minutami je scania napisal:

Mazdaman hvala. 

Boss ti si v prid cd150 😁😁😁 stopat mora nehce nevtralen npr. iz vag koncerna 😆😆😆😆😆. Upam da nsm rata spomladi test porabe z vsemi moznimi kombinacijami mazd 🙂

Po moje je mislil probaš. Mazde nihče ne proda 🙂

Vem, se hecam. Morata biti dva enaka avta, dve 6-ki.Cx5 je druga zgodba(oblika, teža, aerodinamika) 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano
pred 27 minutami je scania napisal:

Jaz mam na 6ki 165 konjskega bencinca G . Osnova je ista z G120. Zdaj imam 65000km 2/2018 letnik, zaenkrat vse ok, ni pa to poskočno tako kot dizel, pelješ se normalno, malo več prestavljanja ob prehitevanju, ampak me ne moti, zaenkrat vse ok. Kakšna M3 z G165 konji mora bit vredi, če iščeš bencinca. CX3 mislim da ni bla opcija z 165 koji, cx30 pa je opcija G122, G150 (AWD) in X180, odkrito povedano za zdajšnje razdalje ki jih delam 16km na dan, bi izbral če bi zbiral med cx30, G150 brez AWD kar pa negre. X180 imam malo rešpekta glede porodnih težav (mora malo časa pretečt da vidim kaj se bo dogajalo). Če bi delal kilometre kot včasih 35000km letno bi pa vzel 6ko dizel CD184/CD175. (čeprav menim da je CD150 dovolj, moral bi probat)

Enkrat, ko boš prišel dol na obalo se dobiva pa boš probal mojo 150 konjsko. 

(upam, da bo takrat še toliko konjska ☺️

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je router69 napisal:

Fantje ne bit prevec brihtni. Ce vrzes 25, 30k za nov avto neke ne ravno kikiriki znamke, s tem da kupis njihov premium model, pricakujes da zadeva deluje brezhibno vsaj ko je avto ‘nov’.  To da nov avto zacne tresti pri 1000km, da na uradnem servisu obupajo po menjavi pest, diskov, celjusti, ... se klincevih fedrckov ki pakne drzijo, zaradi katerih je vse ropotalo ker so jih niso menjali ker so pa 20eur komplet (znotraj garancije) ,.... se ti pa malo trapasto zdi. 
Sicer pa razen tega problema z M6 popolnoma zadovoljen. Da ne bo kdo mislil da samo simfam in iscem neko potrditev. Zgolj podajam odebno izkusnjo. 

Kolikor imam sam izkušnje z uradnimi servisi, so vsaj v Kopru zaposleni mehaniki, ki so bili že na vseh možnih avto-servisih. Eden preživi večino časa v kafičih. Meni so se na prvi 6-ki z check Engine lučko, v garanciji, ubadali dobre dve leti. Skoraj celo garancijo. In lučka je gorela naprej. 🤗Resda ne stalno, a se je prižgala vsakega pol leta. In je šla garancija mimo. In sem popenil ter ga odpeljal k kolegu, ki po poklicu sploh ni mehanik ampak se ubada z računalniki. Priklopil ga je na računalnik in ugotovil je napako v desetih minutah.Napaka je bila na elektroniki EGR ventila (moj ima gor neko elektroniko) In od takrat mi lučka ne gori več. Toliko o uradnih servisih. 

Tam so dobri toliko časa, kolikor lahko montirajo drage rezervne dele. Ko pa morajo kaj raziskati, preštudirati, se zgubijo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Res...a je tako težko ugotoviti, kaj je narobe z zavorami? 🤔Pa ne moreš turat gor vedno enih in istih ploščic in diskov, če si že ugotovil, da so zanič. Pa pogledaš malo, če slučajno ne šteka kaka čeljust ali zajla ročne zavore. Najlažje je rečt, da sem kupil nov avto in ne bom nič delal. na njem. Mora zdržati deset let brez ga tikat. Občasno, ko se spomnim, bom zamenjal še olje in mogoče vsakih par let zavorno tekočino. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.