Men tudi ni ve? jasno kaj je s tem akumulatorji, al so od Mazde original tako zani? ali kaj tretjega. Namre? prej?nji akumulator ?e 2 letni ni zdr?al..Ok pod garancijo menjamo.
Sedaj je nov notri cca pol leta oz. ?e malo manj, pa merim za hec napetost in je zjutraj 12.3. Sem ravno kupil en tester za v prikolico, pa sem ga preveril ?e na avtu.
No in potem gledal ko se vozim alternator fila fila,..okoli 14- 14.3V, potem napetost pade, ker o?itno dojaem, da je akumulator poln. Napetost med vo?njo recimo pade na 13.9V.
Ko pridem po 20 minutah vo?nje domov, po parih minutah ko ugasnem motor merim napetost na akumulatorju pi?e 12.62 recimo. Zjutraj preden grem v slu?bo pomerim ponovno , ka?e 12.3.
Zakaj se ?ez no? toliko sesede? Ni ?udno da mi prej?nji potem ni hotel pri -10 ve? kresnit.
Ne verjamem da je to problem zaradi prekratkih vo?enj.
Sem se spomnil, da sem vtaknil v 12v vti?nico en quick charger za telefon ipd...Samo dvomim, da bi zaradi tega padla napetost, sploh ker nisem filal telefona takrat
?e tole, lahko pa da je tudi kak?en luft v volanski letvi. Pri moji je v?asih na kak?nem ovinku po mo?nosti da je bila ?e manj?a luknja na cesti, tudi po?ilo. Samo enkrat, ?e ?e, pa ?e to ne vedno.
Potem smo menjali cel volan, in od takrat je mir. Tisto pa res ni bilo mote?e, sem pa takrat sicer reklamiral to ropotanje, katerega smo sedaj odpravili.
@Boss, ne pomoje je bil samo luft, po?eno mislim da ni bilo ni?. Lahko bi se vozil dalje, samo priznam da sem mal picajzla pri dolo?enih stvareh oz. me take stvari zelo motijo :-)
@Robert, jaz sem to spravil ?e pod garancijo oz. so spravili pod podalj?ano menda. Nisem se potem preve? s tem ubadal. Sicer je pa ena roka par 100?..original.
Opazil sem ,da nekaj tol?e po res zje**** cesti, ko je recimo ve? lukenj zaporedoma, ali pa kaka taka kratka, globoka luknja. Takrat sem sli?al, neko butanje, tega prej seveda ni bilo.
Poseg pa mislim da je kar hiter, je pa potrebno po posegu opraviti ?e optiko podvozja.
Zanimivo, pri meni je isto. Najve?krat pa se sli?i, ko zapeljem na dvori??e, kjer se cesta spusti in zavijem desno po klancu navzdol. Sicer ?e grem po?asi se ne sli?i, Sem imel manj kot mesec nazaj tehni?nega, pa niso n? rekl, da bi blo karkol sli?at. Je pa letnik 2009.
Nekaj podobnega imam jaz na moji. Ravno danes je na servisu zaradi tega, kjer upam da kaj najdejo. So ?e 2x gledali pa ni bilo ni? videti. Se pa sli?i tudi ropot na slab?i cesti, ko se prav sli?i ko nekaj nekam tol?e.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Men tudi ni ve? jasno kaj je s tem akumulatorji, al so od Mazde original tako zani? ali kaj tretjega. Namre? prej?nji akumulator ?e 2 letni ni zdr?al..Ok pod garancijo menjamo.
Sedaj je nov notri cca pol leta oz. ?e malo manj, pa merim za hec napetost in je zjutraj 12.3. Sem ravno kupil en tester za v prikolico, pa sem ga preveril ?e na avtu.
No in potem gledal ko se vozim alternator fila fila,..okoli 14- 14.3V, potem napetost pade, ker o?itno dojaem, da je akumulator poln. Napetost med vo?njo recimo pade na 13.9V.
Ko pridem po 20 minutah vo?nje domov, po parih minutah ko ugasnem motor merim napetost na akumulatorju pi?e 12.62 recimo. Zjutraj preden grem v slu?bo pomerim ponovno , ka?e 12.3.
Zakaj se ?ez no? toliko sesede? Ni ?udno da mi prej?nji potem ni hotel pri -10 ve? kresnit.
Ne verjamem da je to problem zaradi prekratkih vo?enj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani