Lepo opisano, zal so sparal in od 2008 naprej teh luck ni vec...pri otrocih ki se sami vezejo to full pogresam...
Se strinjam, ker tole je en najbolj posre?enih zadev sploh, ?e ma? mularijo zadaj, kjer ne more? vedeti, ?e se ti kak smrkovec zadaj med vo?njo ne odpne kot je tudi najla?ji na?in, da se preveri ali so se pripeli.
Zakaj so pa v FL to dali ven pa je po moje ena izmed svinjarij Mazde v ?elji zmanj?ati stro?ke. Namre? ti opozorilniki so potrebni za dodatne to?ke pri ocenjevanju Euro NCAP zvezdic. Za FL se tega testa ne opravlja ponovno tako, da so mirne du?e tole vzeli ven saj ne vpliva na zvezdice vpliva pa na pocenitev izdelave.
Keep dreaming sw je isti od 2008. Usb je neuporaben ker tudi prekinja na momente. Tle je dodatek za iShit nepogresljiv. Prav tako mazdin bluetooth interface prevec ojaca gain glasbe in popaci zvok ko pojacas
Samo ugibam, ampak, ?e je res SW iz 2008 potem zna biti velikost klju?kov pomembna, glede na to, da so takrat bili obi?ajni klju?ki nekje med 2 in 4GB. :ne vem:
Nej en sam proba, da vidmo, ?e je res kej na tem - se pa strinjam, da je tole en ogromen kiks nevreden japonske tehnologije.
To je znano, da so spet vgradili nekja neuporabnega in poceni. Nekateri pravijo, da naj bi bilo nekaj odvisno tudi od klju?kov oziroma velikosti le teh. :ne vem:
Zanimivo pri moji pa zaenkrat vse bp vedno primejo (se) ne tresejo...
Jaz imam tudi ?e vse original gor le plo??ice so nove (original) pa ravno tako ?isto ni? ne trese pa se bli?am 140kkm. Pri prej?nji pa se je to dogajalo na vsake 40kkm.
hecno eni napisete, da niste meli nobenih problemov z mazdamo pol se izkaze da je blo kar nekaj nenapovedanih popravil...go figure
huh, en gumbek pa res ni za obe?at na velik zvon, da je to ne vem kak feler, sploh ?e ti ga garancijsko re?ijo.
Pri meni recimo do 135.000km omenjeni gumb (cca dober mesec nazaj), crknil en daljin?ek (cca dva, tri mesece nazaj) in ?isto na za?etku je rahlo pokalo vodilo vozni?kega sede?a.
To so tri majhne napake v slabih petih letih - meni osebno se to zdi odli?en rezultat in mo?no dvomim, da bi ga lahko katerakoli druga znamka z lahkoto ponovila. :ne vem:
Isti problem, isti simptomi. Zadeva re?ena pred cca dobrim mesecem. Ra?unaj z delom vred cca 100?, ?e pa je v garanciji pa je itak menjava brezpla?na.
Kot ka?e ?aka menjava gumba ?isto vsakega od nas, ki ima 5-vratni model. Gumb o?itno pada v stik, tako da za?asno, do menjave,re?uj po naslednjem postopku, ?e se bo nenadzorovano odpiral. Avto zakleni in nato zapri prtlja?nik, ?e pa ho?e? odpeljat pa najprej pri?gi motor, avto mora imeti spro??eno ro?no zavoro (pozor ne delaj tega na klancu) nato zapri prtlja?nik in ne uporabljaj ro?ne zavore med vo?njo oziroma stanjem pred semaforji.
Tole deluje tako kot mora, imam pa ob?utek, da skenira cel frekven?ni spekter saj na primorskem lovi vse mogo?e TA raznoraznih italijanskih postaj, da je kr te?no in ga tam izklopim.
?e mene vpra?a? po vsem na?tetem - turbina, elektrika, elektronika, ogenj...wtf mu ni ve? pomo?i. Ne bom naglas napisal, ampak imel P307 in 406SW....nikoli ve?, ?e nas kot francosko firmo ki je morala imeti te avte je prepri?alo, da se ne izide.????.
Neko? imel Pugija in ga zamenjal za Wartburga pa sem bil prepri?an, da sem prijel boga za jajca. Po moje to vse pove o kvaliteti Francozov. Pol sem pa rahlo pozabil in me je ?e moja nahecala za Citroena zdej se pa ?udi kako samo dnar stran leti. A ja kapelci smo zamenjal plo??ice zdej je pa kot ka?e zagrabilo ?eljust tako, da bo treba ?e to menjat... v pizdo pa ta jajca francoska.
Evo zrihtano... tole ni prvoaprilska ?ala ampak res pumpa ni bila dovolj mo?na. Kot ka?e je bila pumpa po part numberju pravilno naro?ena samo dobavljena je bila napa?na, ki je za 75KM 1.4 Saxoja in je dajala od sebe slabe 3 bare pritiska. Kapelca ima pa 1.8 motor s 116KM in je bilo to premalo saj daje ustrezna puma rahlo ?ez 3 bare in pol. Kdo bi si mislil, da dobre pol bara dela tako razliko :ne vem:
Avto ne cuka ve? , zadnji brisalec je tudi nov, zdej pa ?e spredaj plo??ice, olje potem pa ko bo malo topleje pa ?e klimo in upam, da bo pol za nekja ?asa mir.
Kaj ho?e? re?t nej babo zamenjam ... ti ti poredne?.
hehe, malo v ?ali avto je sicer moj ampak vse skupaj sem z njim za volanom naredil nekje med 30 in 40km (ne tiso?, da ne bo narobe razumljeno -- trideset do ?tirideset km) tako, da je prakti?no avto od moje drage.
Touran te generacije je bil eden najslab?ih na autobildovem vzdr?ljivostnem testu - ocena je bila, ?e se ne motim -1 ... medtem, ko Mazde kasirajo same petice na istem testu.
Ah ja, k bi bla edina napaka bi ?e rekel... poleg ostalih pred tem se je za?ela ?e veselica s klimo. Obup, al sem pa preve? zahteven od kar mam Mazdo :ne vem:
Aja, se bojim, da do Grosuplja sploh ne bom pri?el.
Druga?e pa hvala za predloge so vsi za sprobat, ?eprav tistega od Slivke sem ?e, ker je filter za gorivo tudi menjan. Je pa taka jeba do pumpe pridit, ker je treba tank dol pobrat
Se pa druga?e tudi sam nagibam k temu kar pravi? mazda_mx - nova roba/francoz=?kart roba :ne vem:
Si verjetno spregledal, da sem napisal, da prej ni niti malo cukal, dokler nismo zamenjali pumpe za benz. Tako, da kr ne verjamem, da je kaj drugega kot nekaj v zvezi z gorivom oziroma distribucijo le tega do motorja. Tudi mo?i nima ve? prave kot bi bila pump pre?voh al ne vem kaj. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj so pa v FL to dali ven pa je po moje ena izmed svinjarij Mazde v ?elji zmanj?ati stro?ke. Namre? ti opozorilniki so potrebni za dodatne to?ke pri ocenjevanju Euro NCAP zvezdic. Za FL se tega testa ne opravlja ponovno tako, da so mirne du?e tole vzeli ven saj ne vpliva na zvezdice vpliva pa na pocenitev izdelave.
Mazda to je velika ?rna pika.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani