@Sirius, mislim da tolik?nega vpliva ne bi smel met noben aditiv, da se mi preko 20-kmjev ogreva na delovno, ?e bi to dejansko povzro?il aditiv, potem ga raj?i niti ne bi noter dajal, ker "delovna" je za?eljena ?imprej, vsaj kar se mene ti?e.
Termostat je nekih 100? (z ohi?jem se ga le dobi), pa ?e to ni to, ga jasno ne mislim menjat, vsekakor je pa to ?e vedno 4krat cenej? kakor tesnilo na glavi motorja.
Kaj pravite na tele znake - da se mi med vo?njo spet nazaj ohladi kot da sem ga pravkar pri?gal, pomoje to lih ne ka?e na tesnilo na glavi (mal se tola?im, hehe), zato sem takoj posumil termostat, ampak sem totalni teoretik in antitalent za vija?enje motornih delov, zato spra?ujem ma?ke in maherje tule s foruma!
Pri moji ?rnozmajki se ukvarjam z naslednjim problemom;
avto se mi zeelo dolgo segreva na delovno (?e je merilo delovne temp. srednja vrednost kazal?ka), se pravi ko ?tartam iz okolice Kamnika, se mi na "delovno" segreje ?ele direkt v kro?nem Toma?evo ali pa v ?rnu?ah recimo, to se pravi da sem ?e prevozil kar nekih preko 20km-jev, kar mi je prov ?udno. :ne vem:
Druga zadeva pa je, da ko se peljem neki cajta v klanec, se jasno hitreje segreva kot ?e bi ?el po ravnini (po mo?nosti na tempomatu), potem pa se nekaj km-jev peljem npr. po rahlem klancuz navzdol in se avto ohladi NAZAJ NA MRZLEGA, kot da sem ga ravnokar ?tartal. Skratka meni ni? jasno. :ne vem:
Je pa tudi tako, da ?e ga normalno furam (recimo do keke 160kmh) se avto dobro pelje in ne rabim dolit nobene hladiline, ?e ga pa za?nem stiskat, mi pa zme?e vodo ven ?ez ekspanzijski pokrov?ek (verjetno, ker nisem gledal, se pa vidi sledi teko?ine, ki jo izlo?i), no in jasno je potrebno dolit potem hladilno ali pa vodo ali karkoli.
Potem sem razmi?ljal kaj bi lahko bila te?ava - ali zabasan hladilnik ali pa morda okvarjen termostat (zablokiran v neki poziciji npr. odprt na eni ?etrtinki), nimam pojma.
Maestro Ajvar je predlagal kar "kme?ko logiko" in sicer mrzel motor pri?gat in tipat cevi, da se vidi kako za?ne voda kro?it, katere in kdaj se cevi segrejejo, kdaj odpre termostat itd. V?eraj je potem Pelko to naredil (pa? tipal cevi) in je rekel, da bi znala biti morda tudi "dihtnga" oz. tesnilo na glavi motorja.
Jaz sem ?e totalno zmeden, nimam pojma, vem pa da mi dihtngo na glavi ?e najmanj di?i rihtat od vseh na?tetih in je verjetno tudi najve?ji stro?ek.
Hvala vsem, ki ste tole prebral, ?e kdo ?e kaj fajnga napi?e pa toliko bolje.
Ta na? majstr je v neposredni bli?ini Medvod. Jaz bi ?e iz preventive peljal k mehankarju (ne nujno temu, samo pa? enemu ki obvlada Mazdojke), da ni tole slu?ajno najava kak?ne ve?je pizdarije, ki te zna konkretno usekat po denarnici.
Ne vem ?e so kak?na opazna odstopanja med modeloma 3 in 6, npr.;
- ?e imata oba pogonsko verigo (pri obeh odpade menjava pogonskega jermena)
- ?e imata oba 16 col plati??a, rabita identi?ne gume
- v primeru da imata vgrajen identi?en pogonski agregat, tudi tukaj ni nobene razlike (olje, filtri, sve?ke, itd.).
Pomoje bolj?e, da poda? 2 konkretni vozili, ki ju ogleduje?, pa da se javita 2 njuna lastnika tule na forumu, pa naj onadva povesta kako in kaj, potem pa ti primerja? koliko kerga stane njegova makina.
Uf, ?e ?eli? bit zihr, se raj?i zmeni da se to po?tima, saj je ?ez 10000km lahko ?e prepozno, kaj vem. Mislim da nisi toliko bogat, da bi se ?pilal tak?no loterijo oz., pa tudi ?e si, se da pametneje potro?it prislu?en denar!
?e ?eli? ti na Zasebno Sporo?ilo po?ljem cifro na?ega najbolj?ega forumskega megankarja, pa se pri njem pozanimaj kako in pa kaj, ker mislim da lahko preeecej pri?para? glede na varjanto da gre kaj narobe.
@Tomozuki, ?e ga bo? redno vzdr?eval (hkrati prebiral tale forum; razne bakrene podlo?ke in "cedilo" itd.), ni vraga da ti ne bo dobro slu?il ?e par let!
Zelena ali rumena, sej to je verjetno isti ?morn, taka neke fluorescentne barve je v bistvu, druga opcija je pa rde?kasto roza - katere ne noter nalivat!
Kar se zimskih in "slanih" prigod ti?e, marsikdo dela napako, da zapelje dobro nasoljen stroj v kvalitetno ogreto gara?o (npr. 15 ali 20 C), pol ga pa lu?tno raz?ira reve?a do naslednjega odhoda na mraz!
Jaz sem jeseni naredil kompletno za??ito podvozja (podjetje Tri krone), pa mi je majstr rekel, naj ob obisku pralnice ne vzamem paketa ki vklju?uje pranje podvozja, saj mi lahko agresivni na?in pranja, odplakne ?e del te novonane?ene za??ite, se pravi bi naredil samemu sebi medvedjo uslugo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ok, vidim da ste kar enotnega mnenja.
@Sirius, mislim da tolik?nega vpliva ne bi smel met noben aditiv, da se mi preko 20-kmjev ogreva na delovno, ?e bi to dejansko povzro?il aditiv, potem ga raj?i niti ne bi noter dajal, ker "delovna" je za?eljena ?imprej, vsaj kar se mene ti?e.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani