Kaj je torej treba narediti, da bo avto pelu prek 100 kkm? Cedilo pucat al ne? Podlo?ke menjat al ne? Govorim o 120 KM letnik 2007, zadnja od starih....
Tsito na zobnikih je naklju?no-ni pravila enim pri 60kkm enim pri 200kkm.
Cedilo je cca ura dela, stro?ek zanemarljiv, tesnil ni tako da se spla?a pri velikem servisu tud to pogledat-spucat.
Za ?ajbice pa nebi vedu ?e.....
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
a ce bi js hotu v mojega vgradit rabim samo daljinec ali se kj drugega?webasto mam ze...
Sprejemnik za daljinca in Y kabel, najmanj.
Verjetno pa ?e obto?no ?rpalko, ker tebi webasto dela samo ko laufa motor, jaz sem zase tud vzel ?e to opcijo ki samodejno vklopi webasto ?e je zunaj pod 5°C ko po?enem motor.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kupi ene ?enska novo M6 MPS in jo pripelje prvi? na servis po 60 kkm ker nekaj ?udno ropota v motorju in NI crknila ne turbina in ne noben le?aj v motorju ampak ?ponar ki napenja verigo odmi?nih gredi.
Si predstavljate 60 kkm brez kontrole in menjave olja pri navornikih ?
Pa MPS-k ima servis na 15 kkm in ne na 20 kkm !
Zgornje lahko potrdijo na gama servisu v BTC.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Imeli smo razpravo o nastavljanju ventilov na motorju mazde 3 1.6. Noben na forumu ni vedel, ali je to res, ali ne. Nekdo je celo napisal, da je podatek o nastavljanju ventilov enakovreden bu?am. Vsi moderni motorji imajo samonastavljive ventile, ker le ti ne potrebujejo vzdr?evanja. Slike, ki sem jih na?el na internetu ka?ejo na to, da so samonastvaljivi.
Ne morem verjeti, da se je mazda odlo?ila za re?itev, ki je skoraj predpotopna. Zadnji avtomobil, katerega sem imel s takimi ventili, je bila zastava 101, leta 1975.
Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji . Preprosto ne morem verjeti, da se je mazda s tako re?itvijo tehnolo?ko vrnila nekaj desetletij nazaj, ki je za tiste ?ase bila seveda napredna v primerjavi z klasi?nimi dro?niki na fi?kotu.
Js z bi rekel da je ?isto mo?no, saj recimo honda to ve?inoma ?e vedno uporablja v svojih bencinskih motorjih. :ne vem: , pri recimo motornih kolesih VSE znamke uporabljajo ro?no nastavljive ventile, to vem ker za en servis brusimo podlo?ne plo??ice na ventilih.
Je pa tudi tehnologija materijalov zelo napredovala, tako da je to ro?no nastavljanje bolj redko potrebno.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Glej ga no spet gleda? ?e o?je kot fijakerski konj. To ni problem diesla to je problem rabljenega avtomobila, kjer prakti?no nikoli ne more? to?no vedeti kaj si kupil. Naserje? se pa lahko al z dieslom al pa z bencinarjem, al z Mazdo al pa z Renaultom. ?e se je pa nekdo ?e dodatno potrudil, da te naserja je pa to ?e tok la?je.
?e res, samo pa mazdni dizli niso nevem kak biser kvalitete in je skoz nekaj(ko nekomu za?ne srat zlepa ne neha), ?e primerjamo z bencinarji, seveda pa imam v mislih m3 in M6 in NE starej?ih modelov.
Druga stvar je pa ko nek uporabnik vpra?a na forumu, pol pa se razglablja namesto da bi se ukrepalo, seveda je teoretiziranje najla?je, potem pa uporabnim misli da bodosamo nasveti ?e sami od sebe spedenali avto, majstori to NE GRE tako.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
saj pravim, bomo vidli, mo?no upam da ni cel avto u pizdi
ker potem bom itak ?ivce zgubo najve?ji problem je seveda denar, ker avto je vreden cca. 5000, ?e pa moram v njega vlo?it 2000 je pa kar velik a ne, v tem primeru je mogo?e bolj smiselno za?et razmi?ljat o prodaji in o nakupu drugega.... pa tudi mi nobeden ne more garantirat, da po vlo?enih 2000 bo vse tako kot je treba..... pa ?e tistih 2000 ne vem od kod bom potegno
no, moram po?akat na vikend, nato bom pa vedel kje sem... u pizdi al u riti
?iveli dizl?ki !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
o?i??ena je bila samo mre?ica pri tanku! Je sicer bilo kar nekaj smeti, ampak to verjetno ni povzro?alo te?av!
Izto?ili smo OMV nafto in nato?ili MOL nafto ..... Dva dni se vozim in zaenkrat dela OK! No v dveh dneh se mi je 2x zgodilo, da mi je ugasnil v prostem teku, pa ga ve?krat kar pustim stati v prostem teku!
Bom ?e malo testiral in videl kako in kaj?
Ali ?e vedno vztrajate pri tistem ventilu? Ali je res taka ob?utljivost na nafto? Ali ?oba?
No?em metati denarja vstran, ?eprav bi ga z veseljem, ?e bi 100% vedel, da je to to.....
Lej bolj bo hladno ve?je bo sranje, odlo?i pa se sam.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
YavarYe X6V6, kaj pa taj ti misli?, da je narobe???
se pa ne strinjam s tabo glede dima in turbine, kolkr sem se pogovarjal mi je vsak rekel, da je lahko to ravno turbina...
Js mislim da je narobe ena cevka oziroma podtla?ni ventil, vsaj simptomi so taki.
Lej ne strina? se s 31 leti prakse, prav ima?, ker bi ti vsi radi takoj prodali nekaj kar sploh ni nujno da je slabo, js pa kot ?alabajzar extra de luxe, zadeve prej preverim, kolikor se jih da preverit, pa tud koliko se znajde? pri preverjanju, in nemalo foruma?ev je ?e prihranilo kar nekaj ?, ker sem samo pogledal pod pokrov motorja, velikokrat tud ?abe ker za 5 min ne morem ra?unat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Vijaka sta mislim da dva, v sovoznikovem predalu na levi strani. Konzola se pa samo stakne oz. natakne. Zgleda pa res 'surovo'. Kot da bi vse spulil ven
Si to ?e kdaj v ?ivo videl ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Parrot ne uporablja MUTE signala, temve? sam preprosto prekine radijski signal in naprej po?lje svojega. Zato pa grejo kabli za zvo?nike iz radia preko Parrotovega procesorja do zvo?nikov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Cedilo je cca ura dela, stro?ek zanemarljiv, tesnil ni tako da se spla?a pri velikem servisu tud to pogledat-spucat.
Za ?ajbice pa nebi vedu ?e.....
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani