Skoči na vsebino
CX-5 - Zadnje lampe - kondenzacija
Napisano (urejeno)

Na moji 6-ki prve generacije nisem imel nikoli kondenza v  lučeh. In je ni niti sedaj po 17 letih. Sedaj pa res ne vem, ali je prednost ta, da je avto bil kupljen v Italiji. Ker tudi nima še vedno pikice rje nikjer. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

To z Golfom al pa Passatom resno mislim, ker jih vozim službene in mam direktno primerjavo z Mazdo. Golf in Passat sta čist sintetična, resda korektna avta in za nezahtevnega uporabnika super izbira a to je pač to.

Mi imamo sedaj tudi službenega pasata. Če mi ga kdo hoče  primerjati z Mazdo 6 mu lepo svetujem, da gre lepo ven, vdihne zrak, prešteje do 49 in pride nazaj, lepo, brez panike, da damo stvari na mesto. Jaz ga prej nisem nikoli vozil a opažam, da nisem nič zamudil. Pasat?... pha. 🤪 Edino kar je res je to, da manj pije. To je to. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

Golfa ne voziš, Golf tebe prevaža. Mazdo pa voziš, ja.

Kakorkoli.Sem pa opazil eno zanimivost. Ponavadi so najbolj  "jezni" tukaj na forumu biivši lastniki mazd, ki vozijo sedaj večinoma kaka  jajca od avtov in  se pojavijo "od nikoder". 

Verjamem, da so jezni, ker nimajo več mazd, oziroma si jih ne morejo več privoščiti pa potem svoj gnev stresajo na našem forumu. Dobro, da obstaja dobri ignore.Od  sedaj imam tri take modele zabeležene.😏 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je marko91 napisal:

Mazda je sla na vecna (zarjavela) lovisca. 

Aha, in sedaj voziš... golfa? 🤔

... mi je  sedaj vse jasno. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 17 minutami je marko91 napisal:

Pa ne recti da mazda se zdej ni zrihtala tezav s trdimi ploscicami??? Leta 2007 na m6 in 2009 na m3 sm mel to....druge aftermarket ploscice - mehkejse in to je to. Ze to da z original ploscicami ni prahu na feltnah pove vse

Pa to sem jaz predlagal in naredil že pred petnajstimi leti. In točno to s prahom sem tudi omenil takrat. Vidiš, da imava veliko skupnega, pa da bi se postrani gledala? 

Drugače pa marko, kakšno Mazdo voziš trenutno? 🧐

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 37 minutami je Husky1290 napisal:

😁😄

 

pred 37 minutami je Husky1290 napisal:

Hvala 😁 sej zdelo se mi je tako, ampak pri mašinah nikoli ne veš😄

Res je😊... včasih se vsedeš v avto in po zvoku ugotoviš, da ima šest cilindrov. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 7 urami je Scr3am napisal:

kataloske stevilke ni oz. je samo za komplet senzor. Mere so pa 82,5 mm. Jest jo tudi vsako leto malo pospricam samo problem je ker je narejena iz slabega materiala in je pocila na sredini in ne na zglobu. Je pa res, da je bila to se original. Tisto, ko sem menjal sem menjal na ocetovi sestki.

Ali je original plastična? A se je ne da narediti iz kakega bolj trdega materiala, aluminija ali podobno? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akumulator - podaljšanje delovanja
Napisano

Nabavil sem rocket akumulator, 95 Ah, start-stop. Ne vem točno tip, model, ker so ga nabavili na servisu. Ga slikam jutri, če bo kaj razvidno. Cena z montažo= 165€. Vse deluje kot mora. Ima tri leta tovarniške garancije. 

Te akumulatorje vgrajujejo prvovgradnja v hunday in kio (made in korea). 

Sicer so pa mere akumulatorja za 6-ko dizel , če bo kdo potreboval,

D 300 x Š 170 x V 190.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akumulator - podaljšanje delovanja
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Jaz bom pa kar original Mazda vzel, ko bo prišel čas. Malo je treba sponzorirati našo znamko. :)

V bistvu boš sponzoriral bolj yuasa  EFB akumulatorje, ki so  original vgrajeni v skayactiv mazde. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akumulator - podaljšanje delovanja
Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Alex napisal:

Ne, ni pravi. Naš je dolžine 300 mm. 😬 Popravim, ko grem po avto in preverim.

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akumulator - podaljšanje delovanja
Napisano

Moj je tudi star 4 leta in pol in mi ga bodo ravno danes zamenjali, čeprav je pred včerajšnjim  zjutraj še vžgal pri - 3°C. Ampak verglal je kar nekaj časa. Se nima smisla zafrkavati s tem, da kje ostaneš na cesti, ko ni treba.Je pa ta novi močnejši in  sicer je  95 Ah. Po službi grem po avto, ker se mi ne da zafrkavati z menjavo in bodo to storili kar v delavnici. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 17 urami je Boss napisal:

Husky, glej nočem te prepričevat v nekaj drugega, ampak imaš skoraj 100kkm in diski so potrošni material ter pri teh km skoraj sigurno ne bodo upoštevali garancije. Jaz se ne bi pregovarjal za garancijo, ampak bi naročil dobre aftermarket diske in jim jih pripelješ s sabo na servis pa naj ti jih tam zamenjajo.

Kolikokrat smo že ugotovili, da edino tako rešiš stvar. Dobri diski, dobre ploščice in je mir. Jaz se tudi ne bi zafrkaval z garancijo, pa se zna zopet ponoviti. Ni vredno časa in živcev. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Samo v razmislek: letnik 2014 dizel je lahko se iz problematicne serije (sploh v luci dejstva, da je izdelan lahko vec mesecev preden je dejansko prodan in registriran).

 

Raje glej od letnik 2015 dalje, so veliko bolj "varen" nakup.

 

Sicer pa prilepi oglas od doticnega avta ... pa lahko komentiramo se kaj vec.

Res je.  Na to smo čisto pozabili. 2014 letnik zna imeti zelo velike  probleme z odmično gredo in turbino. 

Pa z verigo prav tako. Jaz bi tudi raje gledal za letnike od 2015 pa gor. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Boturus napisal:

Hvala vsem za odgovore, zelo odzivno ! :)

Kako sliko prilepi gor. 😁

Ja, pa pri regeneracijah pazi, da ne boš med tem, ko se izvajajo, prepogosto ugašal motorja. Tudi, če boš vozil večinoma po avtocestah, se ti to še vedno lahko dogaja(ustavljanje na črpalkah, tankanje, ko pripelješ domov). Malo boš sledil,pa bo v redu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Boturus napisal:

Koliko sem jaz razumel prodajalca so prejsnji lastnici to svetovali na servisu, preventiva kao. Pozitivno je da tega stroska jaz nebom imel. Najbolj razmisljam o ostalih stvareh, DPF, ERG, sklopka, vztrajnik, itd. Na avtu se je delalo 20-30k kilometrov na leto, ravno nekako na meji za dizla. Jaz bom delal 40-50k, 80% avtocesta, servisnih intervalov se tudi religiozno drzim tako da tekom mojega lastnistva te dizelske komponente nebi smele nenormalno trpet. Kako pa se je avto prej vozil pa niti sam bog ne ve.

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Aless napisal:

@AlexJa zgleda solidno za dizla. 👍

A se je sušil 24h?

Območja bi ocenil:

1=4

2=4

3=1-2 (ne vidim glih natančno z slike, če je večja nazobčanost)

4=1

 

Po tem vzorcu lahko voziš do 10.000km brez problema, pri 10kkm pa lahko nareš še en vzorec ali pa pravo analizo in vidiš dalje.

Poiskusi še malo premerit vzorec in območja pa izračunat koeficiente. ;)

Aja glede 15kkm intervala pa morda bi pri tebi šlo skoz tudi več kot 15kkm interval, glede na to da voziš Mazdo bolj po "moško", ampak to bi pol moral videt z laboratorijsko analizo, kjer se analizira tudi viskoznost, količina aditivov, obrabe (Fe,Al,Cr...), TBN-TAN razmerje, ki je zelo pomembno ker če TAN naraste nad TBN vrednostjo pomeni da olje več ne more nevtralizirat kislin ki nastajajo pri izgorevanju v motorju in pride do korozije notranjih delov.

Sem priložil graf za lažje razumevanje razmerja TBN/TAN, tam kjer se križata je potrebno olje menjat, ker od tam naprej več olje ne uspe nevtralizirat kislin. To kje se bosta križala pa je odvisno od samega olja, režima vožnje, vsebnosti goriva, vsebnosti vode, blowby hlapov.... lahko se recimo križata pri 100h lahko pa pri 300h.

Zato sem jaz full proti tistim 30.000+ Longlife intervalom, ker tudi najboljša olja v modernih avtih enostavno ne zdržijo.

TBN - TAN razmerje.jpg

Hvala za ta izčrpen odgovor. 👍

Ja, točno 24 ur sem ga sušil. Kakor je videti, je tole olje Motul, kot si že takrat pravilno ugotovil, ko sem ga dal v avto, kar kvalitetno. Je pa rezultat za olje toliko bolj zanimiv, ker v zadnjem času ne delam toliko kilometrov po avtocestah ampak bolj lokalno+mesto. 

Mislim pa, da ga bom prej menjal, najbrž že nekje pri 10000km.Itak se v zadnjem času bolj malo vozimo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motul olje 8100 X-Clean Plus 5W-30 po prevoženih 7000 km. 

 

 

IMG_20210109_103101.jpg

IMG_20210109_103110.jpg

IMG_20210109_103134.jpg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Xenon luči slabo svetijo
Napisano
Pred eno uro je Martin Cufer napisal:

Super. 👍Bom kar naročil obe novi stekli in odstranil komplet luči in  takrat še očistil leče z zunanje in notranje strani 😎

Za ponovno lepljenje stekla bi to bilo verjetno OK?

WWW.AMAZON.DE

Poppstar Butylrundschnur Klebeband (5 m x 8 mm) Dichtband selbstklebend, rund, schwarz: Amazon.de: Baumarkt

 

Verjetno bo v redu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Xenon luči slabo svetijo
Napisano
pred 9 minutami je Martin Cufer napisal:

Si montiral te žarnice? 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.DE

Finden Sie Top-Angebote für 2X D2s Xenon Brenner Lampe Scheinwerfer Xenarc Birnen Osram Night Breaker Laser bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

Ja. Točno te. Sicer moraš počakati nekaj časa po vgradnji, da zasvetijo z vso svojo močjo. Na začetku, ko jih montiraš nimajo tako bele svetlobe a več kot svetijo, bolj so bele in boljše svetijo. Leče pa očistiš najlažje tako, da snameš kolesa spredaj in zaščitno plastiko kolotekov. 

Tako imaš prosto pot. Jaz sem vzel bakreno žico, jo primerno ukrivil, da dosežeš vse kotičke leče in na njo privezal majhno krpico. To sem namočil z alkoholom. 

Je sicer malo tečno, ker te ovira nastavek za xenon žarnico, ki je na sredini leče. Najbolje, da je še  nekdo poleg, da gleda s sprednje strani v lečo in ti točno pove, kje je še motna. To enostavno ugotoviš, ker je razlika očitna. Se splača to narediti. Na koncu lahko naročiš pri Kitajcih še novo zaščitno prozorno plastiko. 

In bodo kot nove. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.