Sej vem, da tole ni Citroenov forum sam, ?e ima kdo kako idejo oziroma nasvet.
Pri Picassoju smo menjali pompo za benz, ker je stara crknila. Zdaj pa se dogaja, da avto rahlo cuka in da ni prave mo?i (kolikor jo pa? tale jajca na ?tirih kolesih sploh imajo).
A je poleg pumpe ?e kak?en regulator al kej podobnega, da bi lahko zajebavalo? Al je morebiti nova pumpa zani?, ker predno je stara crknila avto ni nikoli cukal.
ampak ko ugasne? je pa spet trd... vsaj pri meni je tako. Pri delujo?em motorju pa to nisem probaval, ker nekako nisem videl smisla v tem, da bi to takrat ?ekiral
To ni v redu... pritisk mora biti tako velik, da ne more? ve? pumpat. Lahko, da ti kje vle?e zrak notri. :ne vem:
A nisem ravno to ?e napisal v tej temi? :ne vem:
Gumb pumpice na filtru mora biti ?isto trd in tak mora ostati tudi ?e vse deluje normalno. Tebi nekaj pu??a al pa kak?en povratni ventil ne zapira tako kot bi moral in ti pritisk pade.
hehe, ?udne muce mate to tam pr vas v okolici, k hodjo s kuram spat... a si ziher, da te kak?en sosed malce ne zajebava.
Aja tema je o jermenih... slabo napet jermen cvili, dokler ga ne zagrabi jermenica in poptem deluje tako kot mora. ?e pa cvili ves ?as pa bo verjetno res kriv le?aj.
Ne zastopiva se dobro... ma?ke seveda hodijo k motorju se gret in le?ijo tam, kjer je najmanj primerno in marsikatera je ?e kon?ala svojih devet ?ivljenj na takem mestu. Mislil sem na to, da tam, kjer le?ijo ne hodijo scat al pa srat, ker so vseeno to izredno ?ista bitja. Tako, da nekako ni mo?no, da bi se glih na jermen poscala sploh, ker na?eloma skopljejo luknjo se not v??ijejo in zakopljejo za sabo to pa nekak na jermenu ne morejo.
Spra?ujem, ker sem opazil da mi tudi ena muca hodi spat na ma?ino in se seveda potem ?e malo pol....
Mogo?e pa glih to ma?je sca.... te?e po jermenu... Malo verjetno ampak vseeno...
Ah lepo te prosim, kdaj pa ma?ke hodijo scat tam kjer le?ijo? Tisto kar ti voha?, ma?koni ozna?ujejo teren, in ti po?pricajo po gumi al po zunanji strani avta. Pri ma?ini ne pride zraven, da bi kej takega izvedel.
Prosi? sovoznika, da izstopi ali pa da se pripne in ?ude?no piskanje zgine samo od sebe
Druga? pa ma? spodi pod zicom konektor na neki mre?i, ki zaznava a kdo sedi gor ali ne. Mal je treba preverit kako se mre?a v sede?u obna?a in temu primerno prebrikat konektor ali pa mu vmes porinit kak?en upor.
se pravi, da ti kar obe svetita v tla.Ne dela nobeden mehanizem.
Se pravi, da je edina razlaga v tem, da je ?el senzor. Senzor namre?, daje signal mehanizmom kako visoko morajo nastavit. ?e bi to po?ela samo ena lu? potem bi bil kriv mehanizem v tisti lu?i.
vse te senzorja se da stestirat,vedno pa crkne sistem v zarometu,mehanizem se zjebe in in pol ne dela.
Sej zato pa sem ga spra?eval al je problem z eno lu?jo al z obema. Sam iz Zmajevega odgovora mi ?e vedno ni jasno ker najprej pravi, da je celoten snop pol pa da se ena vidi, da je vi?je kot druga.
Celoten snop je prekratek (prov vidi se krivulja, ko je desna lu?a na ve?jo dol?ino snopa nastavljena kot leva).
To je edino pogojno smiselno, ?e nivelacija ?ist crkne. Ker ?e bo? to nastavljal takrat, ko slu?ajno ne dvigne snopa bo naslednji? vse skupaj svetilo v nebo in je precej neprijetno za nasproti voze?e, da ne re?em celo nevarno.
Avto nivelacija je vezana na senzorje na obeh premah in temu primerno nastavi snop. Bi pa to moral videti takoj ko pri?ge? lu?i, da snop spusti v najni?jo to?ko in glede na obremenitev avta dvigne na ustrezen nivo.
?e ti to dela ob?asno in za obe lu?i naenkrat bi rekel, da je en od teh senzorjev problemati?en.
?e pa ti probleme dela samo ena izmed lu?i pa je mehanizem/motor?ek na eni od lu?i v te?avah.
Kje pa ima? fizi?no postavljen telefon, ki je konektan preko bluetootha z Mazdo? ?e je kjerkoli blizu armaturke ali pa celo na njej je to to saj mo?an GSM signal moti sam BT oddajnik v Mazdi. Telefon vtakni ali v predal na vratih ali v sredinski naslon za roko pa bo ?umenje izginilo.
Ja mater a noben ne zna prebrat, prvega posta 2.3 NI dizel, je pa navor.
Ampak ti pa si obremenjen z dizli ... Jures je samo napisal, da se je model zmotil 2x in sicer prvi?, da je rekel, da je dizel (to je ne glede na motor tudi nemogo?e za letnik 2008 saj je bil takrat edini motor 2.3 turbobencinar) in drugi?, da ?e bi ?e bil dizel z DPF (katerikoli) s to napako (dimljenje) da ne bi blo glih dobro terat dalje.
Kako znano - pri mojem takrat nekaj mesecev starem avtu ista zgodba pri 60km/h. Kot, da bi originalno vgrajeno steklo bilo preve? napeto in je lahko ?e manj?i udarec usoden, da po?i. Po menjavi, je bil nato mir pa je notri priletelo ?e marsikaj tudi pri AC hitrostih.
To je sicer delno res - drugi del resnice pa je v tem, da bi ti morali na rednih servisih kontrolirati rjo in temu primerno tudi odreagirati. ?e pa? nisi bil na poobla??encih nih?e tega ni kontroliral. :ne vem:
?e ti je kej v tola?bo meni se je to tudi enkrat zgodilo brez nekega pametnega razloga. Ker je bil to osamljen primer se nisem in se ne sekiram kej dosti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej vem, da tole ni Citroenov forum sam, ?e ima kdo kako idejo oziroma nasvet.
Pri Picassoju smo menjali pompo za benz, ker je stara crknila. Zdaj pa se dogaja, da avto rahlo cuka in da ni prave mo?i (kolikor jo pa? tale jajca na ?tirih kolesih sploh imajo).
A je poleg pumpe ?e kak?en regulator al kej podobnega, da bi lahko zajebavalo? Al je morebiti nova pumpa zani?, ker predno je stara crknila avto ni nikoli cukal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani