Mogo?e je samo kak?na te?ava povezana z elektriko (kabli, v?igalne sve?ke), morda "luftmesser", skratka jaz bi majstra Simona poklical, pa bo konec ?ivciranja in ugibanja. Dr?im pesti, da te popravilo ne bo preve? udarilo po ?epu, pa izogibaj se mehankarjev, ki bi menjala vse po spisku (te?ava pa bi po mo?nosti ostala, jao).
Fantje, na oljnem filtru res ne gre ?parat - jaz kot pravi Gorenjc, npr. ?krtarim pri zra?nem, se pravi se ga menja, potem pa en interval presko?im in se ga le spiha (?e ni preve? usran).
Ker se me bo o?itno sklopka naveli?ala prej kakor jaz nje (zdrsava ?e kar kvalitetno), bo v kratkem sledila menjava.
Zdaj pa obstaja dilema kaj izbrati, imam za za?etek na voljo 3 mo?nosti;
Valeo - cca. 260 ?
Nacional (WTF - prvi? sli?im itak) - cca. 160 ?
Nipparts (kolega dela v Euroton-u) - cca. 170 ?, s kolegialnimi popusti itd.
Kaj bi vi izbrali?
Nippart sem ?e imel, na tastari GT-jki (BGF 323) in sem bil zelo zadovoljen. Ko sem sklopko menjal na Miati, sem vgradil Daisin (nikoli nisem imel te?av potem z njo).
Zraven se mi poraja ?e dilema, ?e naj kej ?e glede vztrajnika postorim (magari kupit ?portnega) ali pa obstoje?ega oskubit in zbalansirat. No po drugi strani pa mi spet ni ravno do tega, da delam dirkalnik iz tega avta, ki predispozicije so mu vse prej kot idealne za na pisto.
Skratka, dilema!
Hvala za kak?en pameten odgovor in pa nazdravje (ravnokar ofnal pir?ek Kozel s ?e?ke).
?e si iz LJ regije, ti dam telefonsko na?ega forumskeg mehankarja, pa gre? ?e ne drugega, po drugo (strokovno) mnenje, pa se kasneje pa? odlo?i? kako dalje!
3.0 je gotovo prehuda, zlasti ?e ima? 15 ali 16 colke gor, ker kolikor jaz razumem; ve? kot ima? col (in s tem ni?je-prese?no pnevmatiko), vi?ji je tlak, se pravi kak?ne 13-colke dejansko pumpamo na kakih 2,1. Svoje trenutne 15-ke imam filane nekje 2,5 ali 2,6 in se mi zdi da je super, morda bi jih ?e lahko dofilal!
@Qwerty, ti bi pa lahko ?e malo potreniral, potem pa se za?el ukvarjat z optimizacijo elektronke na mazdojkah, da bojo bolj letele in majn popile, alla chip (cheap) tuning, hehe
Danes dal vrezati rezervni klju?, nimam pa ?e vlo?enega ?ipa (?eprav ima klju?ek prostor zanj), delal sem ga pa pri majstru v Me?kator centru - Dravlje. Cena je bila 27,50 ?. No zdej rabim ?e ?ip (majstr je rekel cifro 63 05, karkoli ?e to pomeni v njihovem ?argonu). A mislite da bo problem ?e dobiti ta ?ip? Potem rabim ?e daljinc, ?e ga bom sploh dal delat, kva pa vem (ni muss)?
Se pravi zaenkrat imam samo klju?ek, da odklene avto, zagon motorja pa zanesljivo ni mogo?, ampak sem pa v tolko na bolj?em, ?e npr. ju3 "usejem" original klju?, lahko vseeno ure?emo novega, potem pa ga samo "?ipiramo" in bo zadeva obratovala, lahko pa da se motim! :ne vem:
Ta "check Engine" mislim da ne pomeni ni? huj?ega, pri Renoju npr. ko mi je to svetilo (je v navodilih za uporabo samo pisalo nekaj v zvezi z ve?jim onesna?evanjem itd.), tako da dostikrat je to vezano na lambdo sondo.
Tester pa ima ?e na? kolega Qwerty, tule s foruma, pa se magari zmenita, je pa celo iz Celja!
Zadnji tank 6,6 L / 100km, s tem da je bilo polovica km narejenih po mestu, ostalo pa prete?no avtocesta. Zadovoljen s tako porabo, z avtom pa ?e bolj.
Odli?no, upam da ko se ?e malo ulaufa, da poraba ?e celo pade (nekateri so govorili o tak?ni izku?nji).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogo?e je samo kak?na te?ava povezana z elektriko (kabli, v?igalne sve?ke), morda "luftmesser", skratka jaz bi majstra Simona poklical, pa bo konec ?ivciranja in ugibanja. Dr?im pesti, da te popravilo ne bo preve? udarilo po ?epu, pa izogibaj se mehankarjev, ki bi menjala vse po spisku (te?ava pa bi po mo?nosti ostala, jao).
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani