Pa preglej se cevke za benz ce vlece zrak rado poka. Sicer pa ko se prvic po dolgem cajtu zadeva vklapla je not velik vlage itd lahko da rab vec startov, se pa rad zaklene ce je nekaj neuspeanih startov.
Antifriz nima veze s startom, imelo bi veze ce bi webasto zalavfal ampak bi se po ene 5 minutah izklopil ker se bi pregrel (premalo antifriza)
Start je vezan zgolj na
Dost nafte in to brez zraka
Svecka
Dost napetosti v aku
Glede na to da ti poka pomeni da se svecka vziga a se ne zapali. Probaj se pa ne imeti premalo benza v keslu. Ni narobe ce se kak aditiv za sobe dolijes
Ce bo pa cist utihnil pa pomeni da se zaklene
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Imam problem pri svoji Mazdi. Gre za pospe?evanje v visoki prestavi 4+. Ko pospe?ujem za?utim da nekako zaspi za trenutke v obmo?ju 3000obr/min. Nekako, bi, ne bi ?e pospe?evala. Druga?e ima avtomobil 230kkm in odstranjen DPF. Probal sem z blindiranjem EGR ventila ampak ni spremembe. Kak?no mnenje ali mogo?e re?itev bi bila dobrodo?la.
preglej cevi tudi vakumske okoli turbine, kdo je pa SW odstranjeval DPF?
offtopic: koliko si pridobil, ko si dal ven DPF? ne v ?tevilkah ampak koliko se res pozna?
jaz ti za 5ko re?em da se pozna:
+ ok tista poraba do 1L ampak res v mirni vo?nji
+ ker je nezadu?en se pozna na mo?i in sicer vle?e zmerneje
+ mir v bajti in glavi (to je ?e mene vpra?a? bolj pomembno kot poraba)
- kr kadi ko da? gas
- ror auspuha je malo glasnej?i (in zvok je 'tanj?i oz plehnat')
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Da nisi ze cetrti, ki mu je Pelko dal narobne - premajhne zavorne ploscice.....vprasaj icemana o simptomih, zgledajo podobne. Poka tudi cez lezece polcaje?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Eto ?e epilog, po 2h mesecih in ?akanju na hlad zjutraj, lahko potrdim da je poga?arjev old school trik zadevo naredil tip top - vlil je ATF olje. Uporablja ga sam tudi na rallyjih ker veliko bolje ma?e in se oprijema delov
Namesto menjave, ?ravfanja 30? - po?tenih in dobro pla?anih.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jaz sem ga ven vrgel. Bolj zaradi tega da je mir kot cena. Bi znal imeti pa ?e sonde v njem - ker so elektronsko odstranjene, bi ti mogo?e prav pri?le ?e te le te zaje.....
Ro?no regeneracijo lahko sam spro?i? - ima? videje in moj video, sem jo sam naredil na 6ki in 5ki. Bilo bi pa fajn da najde? listek napak, ker ?e je kaj s pretokom goriva lahko vpliva na potek regeneracije
Druga?e imam jaz in?trument lahko bereva, ?e si kje v 01
Tri so enake in povezane nekaj z pretokom goriva, ?etrta pa o nezmo?nosti regeneracije - to mi ne smrdi zgolj o DPFju, nezmo?nost regeneracije je verjetno posledica in ne vzrok
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ves kva sem to jaz sam delal in ce mene vprasas je v tem kar nekaj jebanja in razvoj sw tudi stane, tako da govort to je drago ima dva kraja....nenazadnje je treba garantirati da bo zadeva delala. Nekdo se mora v to poglobiti...
Drugo je pa ce kdo ma jajca pa gre sam to delat, tko kot mi2
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To, da je v kriti?nem obmo?ju kilometrov za dolo?ene komponente vem. In da bo potrebno vlo?it nekej ? da bo deloval naprej. Kar je popolnoma razumljivo in sprejemljivo!
Ni mi pa cenovno recimo sprejemljivo, da stane nov filter (ugibam) 2k ?, odstranitev pa 350?. In o odstranitvi sem ?e nekej ?asa razmi?ljal, pa tudi predlagali so mi ?e, ampak do sedaj ni bilo problemov z njim.
?e bodo za?eli preverjati (ali kje po Evropi to ?e po?nejo?), bodo pa po vsej verjetnosti prej na tapeti kaki stari dizli ki kadijo kot stare lokomotive.
Naredi najprej ro?no regeneracijo, ampak glede na to, da kolikor vem ti tedensko dela? kar velke relacije......bo dpf, tudi ?e je sonda je 300? in naprej.
Cev ne pu??a, je bila menjana, vakum cevke pregledane, vakum zmerjen- je v toleranci, vzigalne tuljave in kabli menjani, maf menjan (za brezveze seveda).
Loputo je v?eraj ?e Pelko na?prical, brez uspeha niti ni imel kaksne posebne ideje (razen da bi menjal celotno hi?je lopute)....
Tako, da ?e vedno i??emo kak?no pametno idejo...
a kej cuka?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ta prve mu delajo. In je verjetno (sem dal slike kako je moji prvi sestki novemu lastniku zgorel bmc pri priklopu prikolce) meni pa k sreci samo varovalka
In glede na to da se je zgodilo ko je imel priklopljen prtljaznik za kolesa na vricnico kljuke......
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pokanje je zrak, lahko da je cev prazna. Ja webasto je pod brisalci v bistvu.
Cela jeba ga je ven dobiti, najprej pocakaj se malo, ce se zaklene pa se z instrumentom odklene 123. Instrument tudi lahko naredi diagnozo.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani