Na e53 ne dela na x1 pa delajo, vendar ima tam avto to funkcijo. Drgac pa naroci kamero k ima dynamic lines pa bos imel. Pr eononu pa samo tiste njihove fiksne crte izklopis v nastavitvah pa je . Kamera ima notri senzor... nekaj takega. Ja sofwaresko je isti in se celo password za factory settings je isti, kot pri meni
Alex a potem ti niso vpisali vseh OEM felten k so za tvoj model dovoljene, ampak samo tiste oem katere si kupil? WTF?
V bistvu so bile 15" in 16" že vpisane, ni bilo pa 17". Ja, 17" so vpisane točno samo za te OEM od mazde. In je bil res problem, ko sem jim moral odpovedovati, da so to original Mazdine feltne in ne moreš dobiti tüv papirjev za njih. Motilo jih je, ker je na njih napisano made in italy by Eta beta. In so poizvedovali v Ljubljani, pa v Avstriji in na koncu je bilo vse o. k. Sem pa čakal kak mesec, da so to vse ugotavljali. 😕
Ja, če se držimo striktno zakona bi moral tudi oem felge ki niso od istega modela homologirat, kar pa je pri nas spet težava. Ker oem felge nimajo tuv, abe papirjev in redki proizvajalci avtov so pripravljeni izdat kakšrn papir da bi lahko homologiral. Jaz vem samo za ta primer od kolega z bmwjem da je dobil, v 99% ti rečejo da se ne da in ne sme....
Ja no če oem felge ne štrlijo preveč ven ali kaj podobnega se verjetno noben policaj ne bo spotaknil v to, nikoli pa neveš.
Res je. Recimo pri moji 6-ki MK1 nisem imel original vpisanih v kartonček 17"
Rekli so mi, da je možnost vpisa, a da lahko vpišejo samo oem feltne, ki jih moram seveda nabaviti in montirati na avto. Tudi gume so bile homologirane samo v dim. 215/45/17. Felten drugih znamk in drugih dimenzij 17" ter gum ne smem montirati. Ja, v bistvu si v prekršku, če montiraš oem feltne prve serije 6-k na mk3. 🤔
Zdravo. Eno vprasanje glede platisc. V homologaciji glede platisc pise samo katera velikost (cola) je dovoljena in pa katera pnevmatike so dovoljenje. Nikjer pa ne pise katera sirina in pa ET je dovoljena (7jx17, 7,5x18) itd. To pomeni, da grejo na avto lahko katerakoli OEM platisca al kako gre to ? Gre se pa za znamko BMW.
Meni so vpisali v homolog. kartonček točno določeno platišče, širina, velikost. ET... Kako je z že v pisanimi pa ne vem.
Še mojih pet centov. Jaz za plastiko uporabljam 303 Aerospace protectant. Zelo v redu zadeva, odbija prah, tako, da je črna plastika v avtu dolgo časa čista. Videz je tak pol-mat, kar je meni všeč. Za zaščito laka (predvsem je dobra za prek zime) uporabljam Collinite 845, Insulator Wax. Ta vosek naredi res močno zaščito(pred zimskimi nevšečnostim, soljo, snegom) in traja pribl. 5-6 mesecev.
Za lastnike najlepše barve soul red, seveda, bi priporočil Chemical Guys Cherry wet Wax. Avto prav zažari v vsej svoji lepoti.
Za končni nanos uporabljam Sonus acrylic glanz.
Za usnje na sedežih , dokler sem ga imel, sem uporabljal Tanner's Preserve čistilo +krema.
Mislim, da tukaj ne bo problema če greš tja. Je pač tvoj mehanik, mislim, da je to izjema.
Sodelavec je iz Izole in ponavadi dela tehnični pregled v Kopru. Poklical je na policijo in dejali so mu, da če obstaja tehnični v Izoli, ne sme it. Po moje je enako z mehanikom, če obstaja kak v tvoji občini verjetno ni izjema.
Evo update,.. lučka danes ni gorela več pri mehaniku je izpisalo napako na sensorju pritiska turbine(p2262 Turbo boost pressure not detected.) Avto deluje normalno, napaka pobrisnana. Sumimo da je kaka saja prišlla na senzor in ga je zbrkljalo. Vozim dalje
To... dizel power melje dalje. 😉
Pred eno uro je Janez007 napisal:
Pri nas je šel pri takem motorju senzor izpuha plinov ... strošek 200€ ...
Pa kaj je 200€?To spada pod redno vzdrževanje. Še akomulator stane več. 😊
Sem tudi sam na to pomislil, vendar živim v bloku, švas oz. lot mašine pa tudi nimam, zato bi najraje nekomu plačal, da mi porihta.
To z ročno je hiba teh avtov. Rešiš pa enostavno tako, da zamenjaš zajlo in jo dobro podmažeš. Če tega ne boš storil ti lahko zašteka čeljust. Tisto rjo pa bi bilo dobro, da rešiš za prav. Kot to delajo v oddajah, kjer rešujejo stare avte. 😊
Odlično. Jaz ti tudi priporočam redline, zatikanje pri meni je izginilo, Alex ima tudi pozitivne izkušnje. Po moje nimaš kaj falit 😉
Res je... čeprav je meni osebno še vedno boljši, kljub prevoženim 250 Kkm menjalnik na moji stari M6. Nekako bolj športen se mi zdi, v tej novi pa bolj "šminkerski". Če bi kaj lahko zamenjal v tem avtu bi bil to menjalnik. Drugo mi je top.
Zal je realnost taka... Pred precej leti, ko sem imel se Kio, sem jomservisiral v Kranju... Servis je bil za Kio in se mi zdi, da Chrysler... Ko sem cakal, sem gledal cenik... in je bila ena postavka za servisno uro za Kio xx€, druga postavka za servisno uro Chrysler pa yy€ ... Zdaj nimam pojma, koliko je takrat bilo... je bila pa cena za Chrysler uro skoraj dvakratnik cene za Kia uro ...
Ker... ko šraufajo chrysler si dajo drugega pajaca gor ali kako? Pa vzamejo boljše orodje...
Ja, to sm čakal, da še nekdo s tem pride. A zato ker je nakupna cena avta dražja, to pomeni, da moraš met pa tudi REDNO vzdrževanje 2x dražje zanj, kljub temu, da se na tem servisu ne nardi čisto nič drugače kot za kakšen "cenejši" avto? In to potem pomeni, da če kupiš staro limuzino, da boš mel vzdrževanje primerno nabavni ceni, nebi reku. Ne vem ... men pride tale politika razmišljanja čist mim ... seveda pa ima vsak svoje mnenje, hvala bogu.
Jaz plačam stvar, ki je vredna in pošteno narejena. Tega občutka na uradnem servisu, vsaj v Kp nisem še dobil.Vedno imam občutek, da je edina stvar, ki jih zanima zaslužek.
Ampak dobro, no. Koliko avtov pa ima problem z mašino še v času garancije? Edino, če gre res kaj zelo narobe, drugače ne bi smelo bit problema.
Kar se pa tiče "original" olja z mazda servisa in tistega, ki sem ga kupil na motorna olja. si. Serviser je natančno pogledal in prav v ničemer se ni razlikovali od "originalnega" s servisa. Aja, cena je bila skoraj x tri. To so neke fore serviserjev, da služijo s temi stvarmi. Po moje kupijo sod olja tam, kjer je le- to cenejše. Pa original gor ali dol. Nam pokažejo litrsko embalažo oni pa tanka jo iz 250 litrskega soda. Poglejte si, koliko pride stati tak sod.
Ne boš mogel uveljavljati garancije pri okvari motorja, če dokažejo, da je vzrok napake olje. Pa nima veze ktero olje si prinesel.
In omenjeni pooblaščeni serviser očitno ve kaj govori, ker pri odgovoru ni bilo oklevanja in nerodnega izogibanja odovoru. Ko sem vprašal, je bilo naravnost povedano, da ne, ker distributer olja v tem primeru ni mazda, ampak stranka.
Kake buče. S tem te prisilijo kupit njihovo predrago olje. In potem ti zlijejo popolnoma enako olje noter kot si ga sam prinesel, samo da ga oni dobijo še ceneje, to je po 4€za liter. Ne mi rečt, da so stroški odpadnega olja razlika do 20€, po kolikor ti ga oni prodajo.Zato se je treba izogibati uradnim servisom na daleč.
Pri lastnem olju ti na uradnem servisu zaračunajo dodatne stroške za ravnanje z odpadnim oljem, tako da je na koncu razlika zelo majhna.
Glede različnih vrst olja: direktor enih večjih naftnih družb pri nas mi je pred leti rekel, da so razlike med olji minimalne, vsa izvirajo le iz nekaj tovarn na svetu. Spomnim se, da so mi leta 2008 na servisu zaračunali Castrol 0-30W 28 €/l ... naslednjič sem ga kupil direktno od dobavitelja po 14 €/l, ta pa ga je dobil za 6 €/l. Tako to gre.
Res je. Je pa zanimivo, da ti popoldanci in ostali mehaniki tega ne zaračunajo. Edino, če kupiš pri njih olje potem ti tudi oni nabijejo ceno. Najboljša varianta je - prineseš svoje olje in popoldan.Seveda, ko garancija preteče. 😏
Evo zdaj pa še sveže informacije v navezi: "garancija vs. svoje olje".
Pooblaščeni serviser pravi, da v primeru, da prineseš svoje olje, garancija ostaja ne glede na to katero olje prineseš. Vendar, v kolikor pride do okvare motorja, in je dokazano, da je za to krivo olje, se garancija v tem primeru ne more uveljavljati, ker olje ni bilo dobavljeno od uradnega mazdinega distributerja. Na servisnem izpisku, pa bo lepo pisalo, da je bilo uporabljeno olje pri servisu dobavljeno s strani stranke.
To bi sedaj moralo razbliniti kakršnekoli vprašanja kako je z svojim oljem in garancijo. In jst sm zdej dejansko v dvomih in po mojem tekom garancije, ne bom silil s svojim oljem.
To so meni isto rekli., dokler je bil avto v garanciji. In sem jim prinesel original Mazdino olje. Kaj pa v takem primeru?
To vse drzi alex, ampak problem je ker je cist prevec rdecih mazd in barva izgubi svoj car. Meni osebno je tista stormy blue dost lepsa pa se bolj redka je
Kako dosti? Na celi obali so štiri rdeče 6-ke karavanke in tri rdeče limuzini. In vsi se med seboj poznamo in si vedno blendamo. Je pa cel kup črnih in temno sivih. Največ je temno sivih. Kako je drugod ne vem.
Aha, zato je tebi ta rdeča barva tvoje Mazde tolk všeč. 😆
Ta barva pač najbolj pristojni vsem mazdam, ne le 6-ki.Postavi recimo na cesto novo 3-ko. Vseh možnih barv, ki obstajajo pri Mazdi. In vprašaj naključne mimoidoče naj izberejo najljubšo oz najlepšo..Prepričan sem, da bo 78% ljudi izbralo red soul rdečo.
Vsak ima svoje gušte. A veš, da niti dva človeka ne vidita enako barv(odtenek, celo barvo vidijo drugače). Tako, da je njemu pač ta barva cool. Drugače je verjetno ne bi izbral. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V bistvu so bile 15" in 16" že vpisane, ni bilo pa 17". Ja, 17" so vpisane točno samo za te OEM od mazde. In je bil res problem, ko sem jim moral odpovedovati, da so to original Mazdine feltne in ne moreš dobiti tüv papirjev za njih. Motilo jih je, ker je na njih napisano made in italy by Eta beta. In so poizvedovali v Ljubljani, pa v Avstriji in na koncu je bilo vse o. k. Sem pa čakal kak mesec, da so to vse ugotavljali. 😕
Povezava za deljenje
Deli na druge strani