Noben problem je, ?e ga za kratek ?as spusti? tud na 3.500-4.000 obratov. Nej gre motor ?ez razli?ne obrate sploh pri 1500 prevo?enih pa res ni treba morit motor pri 2k obratih ... moderni dizli s turbino se brez problema zavrtijo preko 4k obratov.
Da, pretirava? in tole kar dela? ni glih v redu. Pri utekanju je bolj pomembno le to, da ne gre? do blokade, predvsem pa da vozi? ?imbolj razli?no - se pravi menja? obrate tako, da vsaj prvih 1000 km odpadejo razni tempomati ipd.
Jao zmaj... zakaj se pa nisi ponudil, da jo ti napumpa?. Ko bi te debelo pogledala, pa sam re?e?, da dejva na hitrco, ker nima? ?asa, da te ?ena doma ?aka, da ?e njo popedena?.
Mislim, da so to kr dogaja. ?e je zlo mraz in izgleda kot, da zapre delovanje turbine. V takem primeru pomaga, prestavo ali dve navzdol, da bo ?el na 3k obratov potem pa bo spet normalno povlekel. Bolj mislim, da gre a kak?nega od senzorjev, ki se preve? ohladi ter potem zmede delovanje motorne elektronike. Opazil sem namre?, da se tako delovanje, ?e se zgodi, se zgodi pri vo?nji po klancu navzdol in ?e je temperatura pod ni?lo.
?e ima 6-ko prve generacije bo to mogo?e malo pomagalo.Je pa druga?e Bosch le?a v Mazdi 6 I zani? in zato ne svetijo v redu. Upam, da bodo dali v 6 III Bosch le?e, kakr?ne imajo audiji in mercedesi.Potem bo svetilo kot se ?ika.
V prvem postu je napisal, da ima Bi-xenon tako, da je to lahko le druga generacija ?estke.
mam podobn primer sam da men kratke svetijo premal in me pono?i lu?i ostalih avtov zaslepijo in nasplo?no pono? komej kej osvetlijo..a se da to nastavt al je ?as da za?nem razmi?lat o novih?
To, da te drugi zaslepijo se ?el ne da pomagat razen, da kupi? terenca, kjer bo? sedel bistveno vi?je
?e ima? ob?utek, da ti lu?i premalo svetijo, lahko proba? z menjavo sijalk (?arnic).
Hmmm, kako pa ve?, da dolga nese previsoko - dolga je mi?ljena, da brez zaslonke osvetljuje tudi v vi?ino.
Druga?e pa ni druge re?itve saj gre za eno in edino lu?, ker ?e nastavi? kratko, temu primerno sveti dolga. Samo pri tistih, ki imajo dolgo lo?eno od kratke, lahko posebej nastavlja? vi?ino snopa.
Majes mi je razlagal, da imajo neko teko?ino in ?e se zadeva tolk zama?i, da se je ne da spucat, naj bi se DPF odmontiralo dol in potopilo v to teko?ino za nekaj ?asa. NAj bi bil uspeh zagotovljen. Gre seveda za zame?ene filtre ne pa za tiste, ki seji struktura podere.
Sirius je pa razlika med FAP in DPF pri Mazdi. FAP ima neko teko?ino za ?i??enje DPF pa saje med regeneracijo kuri pod visoko temperaturo tako, da vbrizgava gorivo v izpu?ni del ?tiritaktnega delovanja motorja.
Res imam 2 x dnevno Trojanske ride to je skupaj 4 km. Zanimiv je to, da sem bil v?er na optiki in avto spet znotraj toleranc, ampak ga je mojster prilagodil glede na pobranost gum. Pa ?e to: ni teden tega, kar sem preverjal tlak na lokalnem petrolu in je kazalo 2,6. Pri optiku je blo pa 2,1. Torej ni ?udno. Mater. ?e to bom moral kupit, da bo realno kazalo tlake. Saj te gume so sedaj zani? a za naprej.....
aha, pol sem imel kr prav - 2.1 je bistveno premalo in ti gumo viha na rob, kjer jo redira.
Ne bi rekel - men jih ni pobiralo ne na tej ne na prej?ni.
Gustav, verjetno vozi? po ovinkasti cesti oziroma celo po kak?nih ridah. Pa ni treba glih divjat sploh, ?e so gume premalo napolnjene. ?e je to o ovinkih res, ti predlagam, da bistveno bolj napolni? gume - jaz bi jih recimo tam nekje 2.8 spredaj, zadi pa lahko malo manj, ?e je ve?ino ?asa avto prazen.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani