Ok pol mi pa razlo? zakaj pri ogrevanju s kurilcem ali pa plinom(isto sranje kot LPG), koli?insko porabi? ve? plina kot kurilca.
Hi?i sta popolnoma enaki in stojita cca 5 narazen, razlika je samo v medjiu za ogrevanje in pe?i seveda, obe sta top of the top trenutne kavlitete in izkoristka ?
PS. Uparjalnik NI varijante da "porabi" toliko toplote kot jo proizvede"vi?ka" pri izgorevanju v motorju.
Po tej teoriji bi se pri stanju na mestu dejansko ventilator za hlajenje motorja moral ve?krat vkljapljat na LPG kot benz.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Koliko jaz vem novej?e mazde nimajo ve? hidravli?nih ventilov ampak klasi?ne (ve?ja zanesljivost). Zgorevanje pri plinu poteka pri ?e enkrat ve?ji temperaturi, zato se materijali bolj kr?ijo/raztezajo in pri klasi?nih ventilih je potrebno po 50-70kkm ponovno nastavljanje (niso samonastavljivi kot hidravli?ni)...to sem ti napisal ?e takrat, ko si predstavila vgradnjo plina v svojo mazdico...nastavitev ventilov zna narediti vsak malo bolj?i avtomehanik.
P.S. 5kkm brez mazanja ni noben problem.
Samo tolk kalori?na vrednost plina je NI?JA kot bencina-nafte-kurilca, tudi izgorevanje v avtu je ni?je temperature kot na benz.
Test nared? lahko sam in bo? videl da se na benz hitreje segreje, kot na LPG.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja, jaz sem tudi na par koncev ?e vpra?al, baje da se samo original dobi. No kakorkoli, jaz ?e vedno upam, da se da sam kak le?aj?ek tam zamenjat. Lahko pa da se motim..
Ej model ?ponar ni samo le?aj ampak le?aj z vzvodom, in crknil(?e je) je vzvod in ne le?aj.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
js sem pr mojmu ze 2x zamenjal protihrupno zascito v motornem prostoru in naj bi bla kriva kuna,pa sem nastimal notri od konrada zadevo kao proti kunam pa nc ne pomaga,tko da sem nazadnje obupal in sem nastimal radio v blizini avta...in zdej zaenkrat je mir...upam da bo tako tudi ostalo...
In pol men pravte da v govcih ?ivim ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Situacija trenutno je tak?na ?e vozim avto brez kratkih lu?i (xenonk) mi te tri lu?ke ne gorijo.
Ko pa vklopim xenonke se mi takoj pojavijo te tri napake, (danes npr. sem vozil samo z zasen?enimi lu?mi in poblendal, pa so se spet takoj pri?gale napake
Ima mogo?e kdo idejo kaj bi lahko bilo oz. je imel slu?ajno ?e kdo tak problem?ek
Ti ma? te?ave z elektriko in sicer za akujem ?e bolj verjetno alternatorjem, ker ?e elektriko preobremeni? dsc ne more delovati ker ti preve? pade napetost.
?e ma? cajt se oglas pa pogledava 5 min dela.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lahko pa da je samo zavornega olja premalo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani