Skoči na vsebino

Ok pol mi pa razlo? zakaj pri ogrevanju s kurilcem ali pa plinom(isto sranje kot LPG), koli?insko porabi? ve? plina kot kurilca.

 

Hi?i sta popolnoma enaki in stojita cca 5 narazen, razlika je samo v medjiu za ogrevanje in pe?i seveda, obe sta top of the top trenutne kavlitete in izkoristka ?

 

 

PS. Uparjalnik NI varijante da "porabi" toliko toplote kot jo proizvede"vi?ka" pri izgorevanju v motorju.

Po tej teoriji bi se pri stanju na mestu dejansko ventilator za hlajenje motorja moral ve?krat vkljapljat na LPG kot benz.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Koliko jaz vem novej?e mazde nimajo ve? hidravli?nih ventilov ampak klasi?ne (ve?ja zanesljivost). Zgorevanje pri plinu poteka pri ?e enkrat ve?ji temperaturi, zato se materijali bolj kr?ijo/raztezajo in pri klasi?nih ventilih je potrebno po 50-70kkm ponovno nastavljanje (niso samonastavljivi kot hidravli?ni)...to sem ti napisal ?e takrat, ko si predstavila vgradnjo plina v svojo mazdico...nastavitev ventilov zna narediti vsak malo bolj?i avtomehanik.

P.S. 5kkm brez mazanja ni noben problem.

 

Samo tolk kalori?na vrednost plina je NI?JA kot bencina-nafte-kurilca, tudi izgorevanje v avtu je ni?je temperature kot na benz.

 

Test nared? lahko sam in bo? videl da se na benz hitreje segreje, kot na LPG.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323F td mrzel zelo tezko vzge
Napisano

enkrat mi ni dopoldne v?gal ker je bilo skoz pod 10 stopin in je bil 4-5 ur na parkiri??u.

avto se pelje normalno. na vo?no in itd. kompresija ni? ne vpliva?

ali se da ?obe kako druga?e obnovit scistit ne da bi bilo treba jih menjat,

lih nebi se rad vrgel v velike stro?ke.

ali poznate kak?nega mehanika na gorenjskem ki bi to znal pogledati.

 

lp.

 

Avto Pelko 041 667 335

Povej da si cifro dubu na forumu !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323F td mrzel zelo tezko vzge
Napisano

pa kako si videl da so grelne sve?ke vredi? ?e ma? kar nekaj km-jev ?e potem jih zamenjaj da bo? res ziher da so ok.

 

?e ?arijo pol so ok, ?e pa ne pa :angry2: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nek zvok pri 6
Napisano

Ja, jaz sem tudi na par koncev ?e vpra?al, baje da se samo original dobi. No kakorkoli, jaz ?e vedno upam, da se da sam kak le?aj?ek tam zamenjat. Lahko pa da se motim..

 

Ej model ?ponar ni samo le?aj ampak le?aj z vzvodom, in crknil(?e je) je vzvod in ne le?aj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nek zvok pri 6
Napisano

Ma za ceno vem j. Sj zato me pa zanima, ?e je varianta, da se kak del zamenja, ne pa ?e pol kile ?elezja :)

 

?e je 100% to to, se menja ve? kot kila ?elezja. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nek zvok pri 6
Napisano

1. Hm, a to lahko spet na cesti ostanem, ?e izdahne?

2. A se to menja en le?aj, nekaj sem bral na forumu. Tisto je najbr? drugo?

 

Ne bo izdahnu, samo skozi bolj bo mote?e, zapel se do jureta.

Kos je kr konkreten in cena tud.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 5 cuka
Napisano

Pre?voh motor to je prvo in edino kar je narobe, pri 2.3 motorju se tudi ?uti samo komaj, ?e je pa ?e T pol se ne ?uti ni? - tako kot pri navorh. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

rosenje ?ip
Napisano

Vklopi klimo in daj pihanje na ?ipo in to je to.

Preveri pa tudi da nima? vklopljenega samo notranjega kro?enja lufta, pol je lahko tud sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 240.000km
Napisano

js sem pr mojmu ze 2x zamenjal protihrupno zascito v motornem prostoru in naj bi bla kriva kuna,pa sem nastimal notri od konrada zadevo kao proti kunam pa nc ne pomaga,tko da sem nazadnje obupal in sem nastimal radio v blizini avta...in zdej zaenkrat je mir...upam da bo tako tudi ostalo...

 

In pol men pravte da v govcih ?ivim ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323 F cuka
Napisano

OK je bencinski filter ampak ni to filter kot ga poznamo se pravi da je med cevko za bencin.

Vsaj M3 nima takega ,razen ?e 323f ta verzija tako narejeno kot BA serija k ima ?e vedno klasi?en filter za benz

 

Ima povsem klasi?en bencinski filter pri motorju.Pa ne mor? primerjet teh 2h modelov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5
Napisano

Pozdravljeni!!

 

Zanima me ?e je normalo da je pri mazdi5 tak?na velika zra?nost v polosovinah.

avo ima 100000 Km.

 

A mi lahko napi?e? katera in kje, ker mi povedat nisi znal ? :hudicek:

Normalno pa ni to pa itaq.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323 F cuka
Napisano

Bencinski filter je !

Napaka pa je na v?igalnih tuljavah, pri nas so menjali obe in potem je bil mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kontrolna lu?ka "Check engine + DSC"
Napisano

Problem?ka s temi lu?kami ?e vedno nisem re?il :(

 

Situacija trenutno je tak?na ?e vozim avto brez kratkih lu?i (xenonk) mi te tri lu?ke ne gorijo.

 

Ko pa vklopim xenonke se mi takoj pojavijo te tri napake, (danes npr. sem vozil samo z zasen?enimi lu?mi in poblendal, pa so se spet takoj pri?gale napake :angry:

 

Ima mogo?e kdo idejo kaj bi lahko bilo oz. je imel slu?ajno ?e kdo tak problem?ek :P

 

Ti ma? te?ave z elektriko in sicer za akujem ?e bolj verjetno alternatorjem, ker ?e elektriko preobremeni? dsc ne more delovati ker ti preve? pade napetost.

?e ma? cajt se oglas pa pogledava 5 min dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.