mogoče je že bilo obdelano a ne najdem ;)...skratka, lupijo se mi original felge na Mazdi 6, l. 2016...lupi se gornja plast laka, predvidevam...prilagam tudi slikco...slišal sem, da je to bolezen teh platišč tega letnika...kaj storiti?
Sicer zarjavelo ne bo, zgleda pa nagravžno...
hvala in lp
Luka
A nimaš 5 letne garancije za avto?Seveda,če si ga kupil pri nas. Če je odgovor da, ti morajo to rešiti obveznon pod garancijo. Sicer naj bi zamenjali feltne(vsaj na začetku so). Drugače pa ti preostane barvanje pri kakem avtoličarju. Ne bodo pa iste barve, ker je ta postopek barvanja originalnih platišč precej zahteven. Osnovna barva je prašno pobarvana črna, čez je narahko pobarvano z srebrni barvi(senca).
Za ročni menjalnik sem jaz da not redline 75w80 gl4 redline oznaka je mtl, rabis ga 1.7 litra cena je okoli 25€ na liter. Ampak se splača, razlika je se res občuti, lahko potrdi tudi Alex
Res je. Še posebej zjutraj, ko je mrzlo in je olje še hladno. Meni se je prej včasih menjalnik malo zatikal v peto brzino sedaj pa gre tako gladko, da se včasih kar zabijem v ročico, ko gre tako gladko. Ko se pa segreje pa itak ne veš, kdaj gre v posamezno brzino.
Jaz to olje definitivno priporočam. Tudi mehanik, ki mi je zamenjal olje se je pozanimal, kje sem ga nabavil. Takoj je tudi on ugotovil razliko prej-potem.
Noter ga je spravil 1,7l ,kot je napisal že Scania.
Jest imam 8.5J ET 40 ,zadaj je OK , spredaj je pa bi rajše imel ET 45 . Zadaj bi šel tudi ET 35 , sevede so pa dimenzije gum original 215/45/18 stretch 👍 .
Podobno je pri M6. Spredaj hitro "poravnaš" gumo z blatnikom (jaz imam recimo 8,5x19 ET 45). Pa je glih še v redu. Če bi vzel ET 40 spredaj, bi najbrž že bilo vse na meji. Zadaj bi pa komot lahko montiral tudi ET 38.
Nemci imajo navado vzeti različne ET za sprednje feltne in zadnje. Je pa potem problem z menjavo koles-naprej, nazaj.
Pozdravljeni, ne bom odpiral nove teme ampak me zanima če je možno na mazdo 3 letnik 2016 katera ima 18 col platišča v dimenzijah 7jx18 et 50 zamenjat z platišči 8jx18 vendar je et 38?
menjava olja na makimalno 15000km ali eno leto (bencinar in dizel)
vsakih 100000km menjava podložk na injektorjih (dizel)
vsakih 100000km čiščenje sita na oljni črpalki (dizel)
vsakih 150000-200000km peskanje sesalnih ventilov in sesalnih kanalov (bencinar n dizel)
vsakih 200000-250000km kontrola obeh pogonskih verig. (bencinar in dizel)
Se strinjam. To bi bilo lahko v kaki novi, posebni temi temi napisano z odebeljenimi črkami. Tako bi lahko vsak takoj našel, kaj je pametno postoriti, da ne bo kakih problemov.
To so bolj kot ne posamezni primeri in mora res it nekaj hudo narobe, da, se to zgodi. Kot sem napisal, to je prvi primer, da sem ga zasledil in je opisan na mazda forumu italia.
Evo, na italijanskem mazda forumu tudi podoben primer z motorjem. Kot sem lahko zasledil, je to tudi pri njih prvi primer.
Objavljeno: 16.oktober 2020.
Sem kar prevedel, da boste razumeli vsi.
"Pozdravljeni vsi.
Imam Mazdo 6 sw 2,2, 175 KM, automatik, letnik 2015.
Vedno je bila servisirana na Mazdinem uradnem servisu.Podaljšana 5 letna garancija je potekla junija 2020.
Pri 190.000 km se mi je naenkrat, brez opozorila rdeče lučke,na avtocesti avto zaustavil in se ni več prižgal. Do tega trenutka je avto normalno deloval.
Na servisu pravijo, da je treba motor komplet zamenjati (šla naj bi turbina,gred, menjalnik???) ... cena novega motorja je 14.000 evrov!!!
Mazda mi je šla na roko in mi ponuja približno 75% kritja stroškov. Tako bi moral jaz plačati 3.400 evrov. Ugotovili so, da ni bilo sploh več nobenega mazanja v motorju".
Če je tako, da je pripravljena Mazda kriti velik del stroškov po preteku garancije to pomeni, da jim je ta problem znan?
Najbrž so res krive podložke in zabito sito.
Dobro da vemo, kako je reagirala Mazda v Italiji.
Če nič drugega, bo imel od sedaj naprej vsaj nov motor.
Ja, ampak spet ni vse v AC. Ti lahko voziš agresivno po AC, lahko voziš 200 po ac, pa ne boš naredil 250kmh ampak precej manj. ... Vsako sunkovito pospeševanje, pač pripomore k temu, da se filter prej napolni. Še vedno je pa pomoje to precej boljže za celoten motor kot jajcanje po mestu.
Vrednost tega parametra PM_ACC_DSD mi še dandanes ni čisto jasna. Včasih prilete tja do 4g/l, včasih dober 1g/l. Sem imel neke indice, da se ta vrednost znižuje, ko je motor bolj preluftan, bolj obremenjen, ni pa to še čisto 100%.
Sej to sem v bistvu hotel napisati. Greš na AC, se po,15 km ustaviš na benzinski, da tankaš. Greš naprej, se spomne hčerka, da bi šla na wc. In tako se tudi na AC stalno lahko ustavljaš.
Meni dela generacije tko kot Alexova mazda. Enkrat na 250km enkrat tud na 170km
To, da tako dela, je normalno. Ni isto, če narediš 500 km pri brzini 140 ali pa se jajcaš na kratke razdalje, v bistvu je problem, če pogosto ugašaš in vžigaš avto. Tudi če voziš po AC, ampak kratke razdalje.
Nimam avta od novega, ampak dvomim, da bi bile podložke menjane na 100.000 km, če to ni v sklopu dela rednega servisa.
Jih bom zamenjal na 220.000 km (naslednji servis), pa če bodo švoh, gre še karter dol.
Sem pa včeraj namenoma zamaknil svoj urnik, da sem se lahko po AC hitreje peljal, tako da je Mazda dobila okoli 50 km (2x 25 km) vožnje s tempom 160-170 km/h in je lepo dihala. Še tista dva pacienta, ki sta s svojimi 100 in 110 km/h skočila na prehitevalni pas sem potem izkoristil za odločno pospeševanje ...
Od zadnje regeneracije je že 250 km, pa se nova še ni prižgala. Moram zdaj res tale Torque zrihtat in posnet parametre ...
Evo, eden izmed mnogih M6 skayactiv motorjev preko 200Kkm brez problemov. In brez menjanih podložk. Takih je na cesti na tisoče. Res je ta primer zaribanja motorja izjema. Tudi to se zgodi.
Lepo, da si ga malo predihal. Opazil sem, da tem motorjem ne paše vožnja okoli 130km/uro.Je takrat kar velika poraba a učinka nobenega. Če voziš tam okoli 160 je poraba malo večja a vožnja je lepša in zabavnejša.
Ja pri R2 je bilo tam okoli 450 ja. Ja zanimivo res, ker posledično ti to precej na porabo vpliva potem..
Ja. Res je, da to vpliva na porabo. Res pa je tudi to, da jo dokaj hitro konča in če se voziš po kaki regionalki, hitri cesti ni spet tolikšne razlike.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Veseli me, da imamo sedaj posebno temo za servisiranje naših vozil. Je bolj pregledno vse skupaj.
Bravo. 👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani