Men k je sla ROOM varovalka mi komplet radio ni delal oz. je samo stikalo za klimo delal . Je pa gor vezano se mi zdi da komplet vse notranje, vratne in pa prtljazna lucka
Ce majstr prav da na bencin normalo dela potem je problem v LPGju oz. v eni izmed LPG komponent . Kar se pa check engine lucke tice je pa povsem normalno ce se vklaplja, saj se potem tudi sama cez cas izklopi. Bodi le pozoren, da ti ne gori konstantno
Pejt v lj stegne trgovina tab. Tam je skladisce akumulatorjev topla. Imas 10% mazda popust in se 10% popust ce jim starega pustis. Prides kupis in ti ga oni se brezplacno zamenjano, poleg tega ti avto se na strom priklopijo tako, da ne potrebujes nic na novo nastavljat. Jest sem ga tam pred tremi leti kupil pa sem dal 80e za 60ah pa kar 600A (zagonska moc). Mazda 6 2003 1.8
Velikega servisa ni oz. se pod to smatra klasicen servis + svecke in mikro jermen. Imam isti avto z 290k km in ravno tako delam klasicne servise na 20k km (vodna pumpa je se original). Osebno sem imel problem z oljem in sem pri 190 k km naredil generalko. Od takrat naprej je mir pred tem je pa pil cca. 1l na 4k km. Ostalo pa kot so ti ze povedali- Rja je edini resni problem pa poraba- 10l
Huh zanimivo. Nisem vedel, da so imele sestke na voljo dvojno zaklepanje. To glede zmiganja vrjetno mislis na smernike? ? Drgac pa prvic slisim, da bi sestke imele na veliko neke tezave s kljucavnicami... Vrjetno je kaksen stik ali nekaj. Za zacetek lahko peljes k zgajnarju, vendar nevem kaksne ima kaj cene oz. prvo bi bilo sploh fajn vedt kje tici problem in sele nato, koliko stane
Tnx za ob?iren odgovor Potem o?itno to ni lih zamenjaj ?arnico in je. Lahko kaj skurim?
Nic nebos skuril samo rele lociraj in ga zamenjaj pa bo vse delalo tako kot mora . Jest osebno imam samo se v armaturki halogenke vse ostalo sem ze zamenjal z led. Led zarnice za smernike imam pa ze lep cas kupljene in mi stojijo doma, ker se vedno nisem spravil poiskati ta rele in ga nadomestiti (premalo casa zadnje dni).
Nebojo ti delali oz. ti bojo histericno utripali razen, ce bos zamenjal rele za smerokaze. Kupis poseben rele kateri ima drugacno napetost, da potem led zmigavci normalno spilajo . Problem je da, ce tebi (halogen) zarnica za smernike crkne ti ob aktivaciji smernikov ostali zmigavci zacnejo hitreje oz. "histericno" utripati, nakar potem ves da je zarnica fuc jo zamenjas in je problem resen. Problem pri menjavi z ledicam je pa ta, da ledica laufa pod manjso napetostjo, kot halogenka in ko jo zamenjas avto sploh ne registrira, da si ti zamenjal zarnico, ker je napetost toliko manjsa in nepravilno oz. hitreje utripa kot bi morala. Resitev: menjava releja za smernike za rele kateri je prilagojen za led smernike, saj rele posilja oz. upravlja s smerniki.
Vidim, da vas je ze kar nekaj zamenjalo xenon zarnice pa me zanima katere se najbolj obnesejo ? Po starejsih postih nekako razberem, da se bolj ali manj vsi na osram nagibate. Mogoce kdo ve koliko K (kelvinon) imajo original mazdine zarnice? 4300? Govora je pa o mazdi 6 2008 mk2
Da malo obnovit staro temo in da ne odpiram nove . Skratke od vceraj imam omenjeni problem in sicer lucka za airbag mi zacne utripati nato pa zacne stalno goreti. Utripne 4x in nato 8x (koda 48). Kodo sporoci 5x nato pa stalno gori. Konektor pod sovoznikovem sedezu sem odklopil in priklopil, vendar vse zgleda solidno (nic umazano ali da nebi bilo fajn prikljuceno). Je se vedno edina resitev emulator ali menjava sedeza ? Kako se obnese emulator ? Samo lucka ugasne ali airbagi delujejo potem normalno ?
Pob, mojster Pelko mi je enkrat rekel, da je menjava verige za odtenek drazja kot zobatega jermena. Takrat sem imel sicer Mazdo6 2.3B, pa upam da za dizle ni kaj bistveno drazje.
Scream, moja ex 6ka ima ze preko 400000km in ne kaze nobene potrebe po menjavi.
Jest sem imel podoben primer in je bila neka mini razpoka na zadnji levi roki. Je pa isto pokalo vsakic, ko sem zapeljal cez kaksno luknjo. Zadevo so mi najdli na uradnem servisu (z roko se je majster obesu na zadnjo roko in se je takoj slisal pok). Roko sem posvasal v kranju-30e.
Pa kaj je fora da se to bolj ali manj dogaja pri dizlih ? Ok, stekam da se lahko to zgodi tudi pri bencinarjih, ampak kolikor spremljam nevem ce sm kje prebral oz. zasledil, da bi mazdini bencinarji imeli probleme s ketnami. Ima bencinska razlicica drugacno ketno kot dizelska ? Osebno imam 280k prevozenih pa zaenkrat nobenih problemov s ketno (trkam na les)
Ah ke dvomim da bi prodajali ponaredke . Mene bolj zanima koliksna je kej razlika med mazdinim originalnim oljem k stane na motornaolja.com 7,50? na liter in med recimo castrol ?
Ja dobr kdo pa se poslusa na kartice ? Potem je v tem primeru samo na usb vrh glave. Ce pa ze pa reskiras ta 1? pa kups usb addapter s katerim tudi kartice bere.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zapel jo na dinos.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani