Mojster Pelko je danes potrdil, da gre v tem primeru najverjetneje za obrabljene bakrene podlo?ke, obenem je posumil, ?e nima ta 6-ka bistveno ve? prevo?enih kot 115.000km
na podlagi ?esa????
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hmmm, dal sem garancijo podalj?at za dve leti... Koliko vidim, ?e je to vzrok to ni obrabni del in bi moralo pod podalj?ano garancijo zamenjat...?
Aja IMV, jaz sem pa iskal LMV... , ni ?udno da nisem na?el... Pri Mazdi pravijo temu SCV, zgleda...
razli?na imena, no ?e ima? garancijo bi po vsej logiki to moralo biti vklju?eno, pojdi in sporo?i, ker je veliko drobnega tiska okoli te podalj?ane. ?e priznajo ok, ?e ne je pa ?e vrednost podalj?ane skoraj za imv....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
lmv ventil, kaj pomeni ta kratica?... ?emu pa to slu?i? je zaj... za zamenjat?
Hvala za odgovor...
ja en malo tehni?nega te mora biti je med killerjem in motorjem. ne vem to?no kaj pomeni kratica (inlet metering valvue) a slu?i za pravilen tlak v ?tantgasu ko je motor hladen
ra?unaj tam 250? z delom, oz 200? za del (zelo varira cena glede na dobavljivost) - ebay, kaka razbita, nekaj jih je bilo na oglasih tukaj ali celo uporabnik yavarye jih je imel nekaj, a so kar za?eljeni...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e mi kdo ne verjame, kaj bom sedaj napisal naj pride pogledat. Ta noogle deluje v 3pm odli?no. Zadaj mi ?opa mrzel zrak in ta mala sta se zaradi testa mogla oble?i v jopico!!!!
Avto je bil 1 uro na soncu v Kranju, zunanja temp nima toliko vpliva, ker je do sedaj avto tudi ?e je bilo zunaj 25, pa sem se vozil zve?er ali v tunelu hladil, ko je uprt v sonce je bil problem.
Torej parkiri??e - zgoraj temp spredaj (indoor), spodaj prtlja?nik (outdoor senzor?ek), ki je bil v 'kozar?ku' za tretjo vrsto (v plasti?nem boku nad gumo), ror pa povsem na drugi strani. Prednji del se mi je med vo?njo najprej za?el segrevati, potem ?ele hladiti, ker o?itno nima ve? toplotnih izgub v zadnji del. Brez noogla bi ta cifra rasla spet skoraj do 30C
Razlika je O?ITNA, celo prtlja?nik mi je uspelo shladiti za -2C od prednje strani.
danes ?e pravi test, v Rovinju je napovedano 29C
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Da ?e jaz javim moj napredek... Naro?il pri teh iz eBay-a (link, ki ga je objavil KAALman), dobil oja?evalec, DELA , poslal nazaj svojega starega (pokvarjenega) in dobil vrnjen denar. Torej vse ok, priporo?am.
torej oni vedo kaj zamenjati............
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To sem tud jaz Pelkotu rekel da ?e niso cevi sumim dpf, ampak je rekel da to nebi vlekla nobena prestava ve?. DPF je bil prevrtan eno leto in 3 mesece nazaj drgac mi je pa pre?telal tudi ra?unalnik da mi ne javlja da bi bilo z dpf kaj narobe in tudi nobena lu?ka mi od takrat naprej ni nikoli posvetila. Bom mal pobrskal ?e bom na?el prisilno ro?no regeneracijo ki ker jo nisem ?e nikol delal in ne vem kako se to naredi.
Jaz tudi nisem imel lucke dolgo dokler dpf ni bil samo se pepel (potem se je prizgala)
Itak pa samo ugibamo....je pa to razen en ali dva litra nafte zastonj za probat
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Malo skrta ze od nakupa, prva druga, pac 200.000km, nocem da se razvije v kaj resnega, oz zelim vedeti al je samo japonski cricek. Se posebej ko vleces coln ali kaj podobnega
Ali z drugimi besedi predal bom spet spedenan avto....:)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Noogle je prisel, montiran je na sobo in po tleh lepo pod prvim in zadnjim zicom pritrjen na pasji box, tako da piha med boxom in zadnjimi zici. Nikomur direktno.
Izjemno presenecen: iz cevi dolge 2m zadaj piha izjemno, tako kot na sobi.....
Za ostalo pa bo potrebno pocakati vikend in morje , sem pa dobil to kar sem zelel oz hotel montirati sam, dovod mrzlega zraka v zadnji del
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Imam mazdo 6 143ks. Te?ava je v tem da mazda v klanec na avtocesti ne vle?e in tude med prestavljanjem iz npr.2 v 3 prestavo pri 2200rpm se sli?i kot bi vlekla fov? zrak (za?vi?ga). Imam prevratn dpf, v petek je bila vzeta turbina dol in spucana(beja servis) tako da je kot nova, EGR mi je g. Pelko spucal pregledal vse cevi ?e kje pu??ajo pa je ?e zmeraj isto. Naprimer z 4 prestavo se peljem 60 km/h dam gas do konca in se 4-5 sekund ne dogaja ni?(motor zelo po?asi pospe?uje) ko pa pride do 2000 rpm pa turbina normalno vle?e in ima pravi navor, in ?e primer z 6 prestavo v vi?njegorski klanec pri 130 km/h pod klancem pohodim do konca na vrhu klanca je hitrost 110 km/h ob tem da ne spustim noge iz gasa. Ra?unalnik ko sva ga priklopila na servisu ne zazna nobene napake. Ali mogo?e kdo ve kaj bi bilo ?e za pogledat.
LP Matej
ammm
Naprimer z 4 prestavo se peljem 60 km/h dam gas do konca in se 4-5 sekund
koliko pa je takrat rpmjev? imam isto ma?ino in res da te?ji avto ampak ni sposobna dr?ati 130 v ?esti ?ez vi?njegorskega s powerboxom.......kaj ti pri?akuje? pri 1300-1400 rpm? ?e je dizel ?e ne pomeni da ne rabi obrate, ?e posebej v strm klanec z ovinki
startaj v peti pa bo? na vrhu lahko pri 150 dal v ?esto
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zraven sem bil, ko je priklju?il ra?unalnik in je pa? rekel, da je pokazalo slabo kakovost olja, to mene tudi ?udi ker dvomim da bi imel sam avto mo?nost "testiranja" olja. Sam pa nisem gledal v ekran..
Kilometrov delam zelo razli?no, v?asih mogo?e samo 10, povpre?no pa 50km, ve?krat pa tudi po nekaj 100km na dan.
Tistega problema z nizkim pritiskom olja pa ve? ne ka?e od servisa dalje.
Standby pomeni kaj ?
zmanj?anje mo?i, ker je v avtu nekaj narobe (avtomatski preklop)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tebi gre v standby zaradi necesa, cevke, turbina ali mogoce dpf, ker to da raste olje je simptom tega da ne zakljucuje regeneracij, oziroma ti ugasnes avto preden se konca.
Delas malo km na dan?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Centrala za kljuc potem
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani