Evo update,.. lučka danes ni gorela več pri mehaniku je izpisalo napako na sensorju pritiska turbine(p2262 Turbo boost pressure not detected.) Avto deluje normalno, napaka pobrisnana. Sumimo da je kaka saja prišlla na senzor in ga je zbrkljalo. Vozim dalje
To... dizel power melje dalje. 😉
Pred eno uro je Janez007 napisal:
Pri nas je šel pri takem motorju senzor izpuha plinov ... strošek 200€ ...
Pa kaj je 200€?To spada pod redno vzdrževanje. Še akomulator stane več. 😊
Sem tudi sam na to pomislil, vendar živim v bloku, švas oz. lot mašine pa tudi nimam, zato bi najraje nekomu plačal, da mi porihta.
To z ročno je hiba teh avtov. Rešiš pa enostavno tako, da zamenjaš zajlo in jo dobro podmažeš. Če tega ne boš storil ti lahko zašteka čeljust. Tisto rjo pa bi bilo dobro, da rešiš za prav. Kot to delajo v oddajah, kjer rešujejo stare avte. 😊
Odlično. Jaz ti tudi priporočam redline, zatikanje pri meni je izginilo, Alex ima tudi pozitivne izkušnje. Po moje nimaš kaj falit 😉
Res je... čeprav je meni osebno še vedno boljši, kljub prevoženim 250 Kkm menjalnik na moji stari M6. Nekako bolj športen se mi zdi, v tej novi pa bolj "šminkerski". Če bi kaj lahko zamenjal v tem avtu bi bil to menjalnik. Drugo mi je top.
Zal je realnost taka... Pred precej leti, ko sem imel se Kio, sem jomservisiral v Kranju... Servis je bil za Kio in se mi zdi, da Chrysler... Ko sem cakal, sem gledal cenik... in je bila ena postavka za servisno uro za Kio xx€, druga postavka za servisno uro Chrysler pa yy€ ... Zdaj nimam pojma, koliko je takrat bilo... je bila pa cena za Chrysler uro skoraj dvakratnik cene za Kia uro ...
Ker... ko šraufajo chrysler si dajo drugega pajaca gor ali kako? Pa vzamejo boljše orodje...
Ja, to sm čakal, da še nekdo s tem pride. A zato ker je nakupna cena avta dražja, to pomeni, da moraš met pa tudi REDNO vzdrževanje 2x dražje zanj, kljub temu, da se na tem servisu ne nardi čisto nič drugače kot za kakšen "cenejši" avto? In to potem pomeni, da če kupiš staro limuzino, da boš mel vzdrževanje primerno nabavni ceni, nebi reku. Ne vem ... men pride tale politika razmišljanja čist mim ... seveda pa ima vsak svoje mnenje, hvala bogu.
Jaz plačam stvar, ki je vredna in pošteno narejena. Tega občutka na uradnem servisu, vsaj v Kp nisem še dobil.Vedno imam občutek, da je edina stvar, ki jih zanima zaslužek.
Ampak dobro, no. Koliko avtov pa ima problem z mašino še v času garancije? Edino, če gre res kaj zelo narobe, drugače ne bi smelo bit problema.
Kar se pa tiče "original" olja z mazda servisa in tistega, ki sem ga kupil na motorna olja. si. Serviser je natančno pogledal in prav v ničemer se ni razlikovali od "originalnega" s servisa. Aja, cena je bila skoraj x tri. To so neke fore serviserjev, da služijo s temi stvarmi. Po moje kupijo sod olja tam, kjer je le- to cenejše. Pa original gor ali dol. Nam pokažejo litrsko embalažo oni pa tanka jo iz 250 litrskega soda. Poglejte si, koliko pride stati tak sod.
Ne boš mogel uveljavljati garancije pri okvari motorja, če dokažejo, da je vzrok napake olje. Pa nima veze ktero olje si prinesel.
In omenjeni pooblaščeni serviser očitno ve kaj govori, ker pri odgovoru ni bilo oklevanja in nerodnega izogibanja odovoru. Ko sem vprašal, je bilo naravnost povedano, da ne, ker distributer olja v tem primeru ni mazda, ampak stranka.
Kake buče. S tem te prisilijo kupit njihovo predrago olje. In potem ti zlijejo popolnoma enako olje noter kot si ga sam prinesel, samo da ga oni dobijo še ceneje, to je po 4€za liter. Ne mi rečt, da so stroški odpadnega olja razlika do 20€, po kolikor ti ga oni prodajo.Zato se je treba izogibati uradnim servisom na daleč.
Pri lastnem olju ti na uradnem servisu zaračunajo dodatne stroške za ravnanje z odpadnim oljem, tako da je na koncu razlika zelo majhna.
Glede različnih vrst olja: direktor enih večjih naftnih družb pri nas mi je pred leti rekel, da so razlike med olji minimalne, vsa izvirajo le iz nekaj tovarn na svetu. Spomnim se, da so mi leta 2008 na servisu zaračunali Castrol 0-30W 28 €/l ... naslednjič sem ga kupil direktno od dobavitelja po 14 €/l, ta pa ga je dobil za 6 €/l. Tako to gre.
Res je. Je pa zanimivo, da ti popoldanci in ostali mehaniki tega ne zaračunajo. Edino, če kupiš pri njih olje potem ti tudi oni nabijejo ceno. Najboljša varianta je - prineseš svoje olje in popoldan.Seveda, ko garancija preteče. 😏
Evo zdaj pa še sveže informacije v navezi: "garancija vs. svoje olje".
Pooblaščeni serviser pravi, da v primeru, da prineseš svoje olje, garancija ostaja ne glede na to katero olje prineseš. Vendar, v kolikor pride do okvare motorja, in je dokazano, da je za to krivo olje, se garancija v tem primeru ne more uveljavljati, ker olje ni bilo dobavljeno od uradnega mazdinega distributerja. Na servisnem izpisku, pa bo lepo pisalo, da je bilo uporabljeno olje pri servisu dobavljeno s strani stranke.
To bi sedaj moralo razbliniti kakršnekoli vprašanja kako je z svojim oljem in garancijo. In jst sm zdej dejansko v dvomih in po mojem tekom garancije, ne bom silil s svojim oljem.
To so meni isto rekli., dokler je bil avto v garanciji. In sem jim prinesel original Mazdino olje. Kaj pa v takem primeru?
To vse drzi alex, ampak problem je ker je cist prevec rdecih mazd in barva izgubi svoj car. Meni osebno je tista stormy blue dost lepsa pa se bolj redka je
Kako dosti? Na celi obali so štiri rdeče 6-ke karavanke in tri rdeče limuzini. In vsi se med seboj poznamo in si vedno blendamo. Je pa cel kup črnih in temno sivih. Največ je temno sivih. Kako je drugod ne vem.
Aha, zato je tebi ta rdeča barva tvoje Mazde tolk všeč. 😆
Ta barva pač najbolj pristojni vsem mazdam, ne le 6-ki.Postavi recimo na cesto novo 3-ko. Vseh možnih barv, ki obstajajo pri Mazdi. In vprašaj naključne mimoidoče naj izberejo najljubšo oz najlepšo..Prepričan sem, da bo 78% ljudi izbralo red soul rdečo.
Vsak ima svoje gušte. A veš, da niti dva človeka ne vidita enako barv(odtenek, celo barvo vidijo drugače). Tako, da je njemu pač ta barva cool. Drugače je verjetno ne bi izbral. 😊
mogoče je že bilo obdelano a ne najdem ;)...skratka, lupijo se mi original felge na Mazdi 6, l. 2016...lupi se gornja plast laka, predvidevam...prilagam tudi slikco...slišal sem, da je to bolezen teh platišč tega letnika...kaj storiti?
Sicer zarjavelo ne bo, zgleda pa nagravžno...
hvala in lp
Luka
A nimaš 5 letne garancije za avto?Seveda,če si ga kupil pri nas. Če je odgovor da, ti morajo to rešiti obveznon pod garancijo. Sicer naj bi zamenjali feltne(vsaj na začetku so). Drugače pa ti preostane barvanje pri kakem avtoličarju. Ne bodo pa iste barve, ker je ta postopek barvanja originalnih platišč precej zahteven. Osnovna barva je prašno pobarvana črna, čez je narahko pobarvano z srebrni barvi(senca).
Za ročni menjalnik sem jaz da not redline 75w80 gl4 redline oznaka je mtl, rabis ga 1.7 litra cena je okoli 25€ na liter. Ampak se splača, razlika je se res občuti, lahko potrdi tudi Alex
Res je. Še posebej zjutraj, ko je mrzlo in je olje še hladno. Meni se je prej včasih menjalnik malo zatikal v peto brzino sedaj pa gre tako gladko, da se včasih kar zabijem v ročico, ko gre tako gladko. Ko se pa segreje pa itak ne veš, kdaj gre v posamezno brzino.
Jaz to olje definitivno priporočam. Tudi mehanik, ki mi je zamenjal olje se je pozanimal, kje sem ga nabavil. Takoj je tudi on ugotovil razliko prej-potem.
Noter ga je spravil 1,7l ,kot je napisal že Scania.
Jest imam 8.5J ET 40 ,zadaj je OK , spredaj je pa bi rajše imel ET 45 . Zadaj bi šel tudi ET 35 , sevede so pa dimenzije gum original 215/45/18 stretch 👍 .
Podobno je pri M6. Spredaj hitro "poravnaš" gumo z blatnikom (jaz imam recimo 8,5x19 ET 45). Pa je glih še v redu. Če bi vzel ET 40 spredaj, bi najbrž že bilo vse na meji. Zadaj bi pa komot lahko montiral tudi ET 38.
Nemci imajo navado vzeti različne ET za sprednje feltne in zadnje. Je pa potem problem z menjavo koles-naprej, nazaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To... dizel power melje dalje. 😉
Pa kaj je 200€?To spada pod redno vzdrževanje. Še akomulator stane več. 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani