Kaj pa kaka mobilna aplikacija, npr. Torque lite, imam BT OBD ...
Evo, primer avta čez 200Kkm.Ali si zamenjal podložke na 100000 km?
Glede regeneracije je pa pri meni tako, da včasih jo dela na vsakih 250km,včasih pa tudi na 180. Bral sem, da je to normalno. Če delaš dolde vožnje v enem šusu ti bo ziher delalo na 250, če so vmes tudi mestne, podeželske ceste, pa ustavljanja se ta zgodi prej.
Malo off topic. Ampak moram. Jaz sem jo tudi malo razpihal zadnjič, ko sem šel v Lj. Ne vem, če je bil kdo tu s foruma z črno CX 30. MB oznaka na tablicah. Na zadnjem znaku od mazde ima prilepljene rogove in rep od hudička.V glavnem, oba sva vozila "po moško". Jaz dam gas, on da gas, jaz še bolj, on še bolj. Po klancu navzdol mu pustim malo veselja in me prehiti. Pogledam ga, nasmešek na njegovem obrazu od ušes do ušes.☺️ Nato pa pride klanec pod Nanosom.In uganite, kaj se je zgodilo? By, by CX 30 🤗 Ziher benzinarka.. On v avtu sam, mi smo bili štirje. Benzin... 🤗
Kot sem že enkrat napisal. Večina lastnikov dizelskih mazd ni tu gor na forumu in se jim še sanja ne o tem, kar mi tu gor pišemo. In naredijo brez problema 300Kkm. Ali imajo srečo ali mi malo pretiravamo.
Avte je potrebno spihati pogosto, pa četudi so to dizli. Najslabše za motorje je, da se cijaziš 50/uro v četrti brzini na 1000 obratih.
Res je. Včasih so v kaki stari kripi enostavno pozabili zamenjati olje vsako leto, kje pa, bi pa še nivo olja gledali. Ko se je avto ustavil kje ob cesti, so enostavno poklicali AMZS in njihov mehanik je kar na cesti odpravil napako. Danes je to nemogoče. Avto ti odpeljejo z avto vleko potem še štiri dni s pomočjo računalnika ugotavljajo, kaj bi bilo lahko narobe. Ko tega ponavadi ne ugotovijo, pokličejo v tujino predstavnika za to znamko v Sloveniji.In potem, če je vozilo še v garanciji, za silo poflikajo, da lučke ugasnejo. Ko gre garancija mimo se največkrat ta napaka ponovi. Takrat pa sledi menjava dveh-treh delov na avtu (zelo so popularne zamenjave raznih modulov). To se naredi zaradi tega, da je večja možnost, da odpravijo napako. Seveda tokrat to plača lastnik vozila. 😏
Pacanju sesalnih ventilov pri DI motorjih se ne moreš izognit, tudi noben 100oktanski bencin ali aditiv ti ne more pomagat. Ker gorivo gre direkt v valje, na sesalne ventile tako ne pride nič goriva da bi jih lahko sčistilo.
Za čiščenje preostane samo mehansko čiščenje z mletimi orehovimi lupinami ali suhim ledom.
Za preventivo pa imajo nekateri VAG becinarjidodatno šobo v sesalnem kolektorju ki ob določenem režimu vbrizga gorivo v sesalni kolektor in stem na sesalne ventile, tako se spere nesnaga.
Drugače pa nekateri entuzijasti odstranjujejo EGR in dodatno montirajo oilcatch can, naj bi pomagalo da se kasneje nabere nesnaga, čist odpravi pa problema ne.
Skratka. Če potegnemo črto pod vsem. Dizli so nevarni, ker radi zaribajo, benzinarji niso dosti boljši, ker imajo tudi resne probleme, električni avti pa radi zagorijo in jih ne morejo pogasiti niti vsi gasilci v mestu skupaj z prostovoljnimi gasilci vred. Kaj nam preostane? 🤔
Še vedno je bolje na 100000km preverit kot pa bit del statistike. Moje mnenje.
Se strinjam, da skoraj nič ne stane, da preventivno to naredimo.
Je pa tole s tem motorjem podobno kot da bi kdo rekel:" Počila mi je Good year pnevmatika. To so slabe gume. Bom raje kupil drugo znamko." Sicer se to dan danes redko zgodi a vseeno.
In potem pridemo do točke, ko smatramo 150t km kot nek dosežek za avto,ki stane 3 letne plače...
Napredek.
Ni tako hudo. Ko pride en tak primer zavlada panika na forumu. Prepričan sem, da, če uporabljaš kvalitetnejše olje in redno (na 10Kkm) menjaš olje ni problemov niti pri 200Kkm.
Poznam kar nekaj lastnikov prve serije mazd 6,ki nimajo pojma o teh podložka. Eden jo vozi kot taxi in ima sedaj okoli 450Kkm,drugi je pa trgovski potnik in se tudi bliža 400Kkm.In nobenih problemov. Verjamem, da bi tudi moja šla brez problema, ker kot sem že napisal, je bilo sito kot novo. Takrat smo to preventivno odpirali.
Kot zanimivost... Ko sem kupoval Mazdo 3 (letnik 2017) z 2.2 dizelskim motorjem in sem poklical na pooblaščeni servis glede servisne zgodovine, mi je rekel, da naj pri 120.000 km menjam bakrene podložke ob rednem oljnem servisu.
Je pa dejstvo, da vidim ogromno teh motorjev, ki so naredili preko 150.000 km in je to bolj izjema kot pravilo, da bi bila serijska napaka.
Mojih 5 centov 🙃
Lepo, da so ti to svetovali.👍 Pohvalno od servisa. Kot drugo se pa tudi sam strinjam z napisanim, da ni glih tako hudo in problematično. Na splošno se sliši o zaribanih motorjih bolj pri drugih znamkah. Posledično je Mazda še vedno visoko na lestvicah, kar se tiče vzdržljivosti.
Fedri so 150. Jah, motor je seveda kaput...zraven je imel 6 valjnega mercedezovega...Še večje sranje...predvsm še dražje.
Jah lej, če bi vedel, bi menjal takoj podložke in sčistil sito pa bi bil mir. Ker pa nisi...jbg. Smola res.
Še vedno sem mnenja, da je ta motor bolj izjema kot pravilo.Če bi bile res podložke glavni razlog zaribanja motorja, ne bi bilo več voznega skayactiv dizla preko 150 Kkm. Vsi bi bili zaribani, ker ne verjamem, da je sploh kdo bilo kje zamenjal te bakrene podložke na teh skayactiv motorjih. Še na tem forumu, ko vemo za ta problem (pri prvi generaciji, pri drugi tega skoraj ni bilo) ga ni junaka.Potreben bi bila res bolj skrben in natančen pregled za diagnosticirati pravi vzrok. Pregledati bi bilo treba gredi, ležanje...
Hvala za info. Mislim, da bi to lahko pri rednem servisu bilo zajeto pri 100k km in bi bil mir! Kaj bi bilo, da se ti to zgodi z avtom ki je še v garanciji? Se pa vseeno ne bom odločil za traktor varijanto😁
Pa dobro.. tudi pri mazdah 1 gen. je bilo to bolj izjema kot pravilo. Če bi bilo to pravilo, bi zaribasl vse dizel mašine. Tudi takrat ni servis nič reagiral. in ko sem jaz takrat prvi prišel na servis po te podložke, so samo pisano gledali. Ker jim ni bilo nič jasno sem jih kupil čez na mazda servisu v Trstu. Stale so točno 6€. Nadomestne so pa res da malo večje kot original z manjšo luknjo v sredini. Najbrž so izboljšana varianta.
V vsakem primeru-dober šofer in vesten lastnik bo preveril nivo olja vsaj na vsakih štirinajst dni, pa naj bo to avto, delavni stroj, traktor. Ni opravičila, da nekdo reče, da je bil na servisu pred desetimi meseci. Marsikatero okvaro in sitnosti si prihraniš s tem. Jaz vse bolj sumim, da se je kakšna odmična gred iz prvih serij skayactiv dizel modelov (ko so res bile problematične in posledično so šle mašine) "prešvercala" mimo kontrole.Pa še tam naj bi se prižgala opozorilna lučka (padec tlaka olja) in ni takoj zaribala Mašina. Druga stvar je, kaj so oz. kaj niso prav naredili na rednem servisu. Jaz bi se še kako pozanimal, kaj je šlo narobe.
pred 10 minutami je gregc88 napisal:
miha, losaj se tega sranja.... razn če maš preveč €
Mogoče še motim ampak kaj je ugotovil moj mehanik.
Kot verjetno večina vas novih na forumu ne ve, sem prvi zamenjal te bakrene podložke. Kajo to poteka. Prvi znaki so,da nivo olja rapidno pada. Recimo proti koncu je liter olja/1000 km.
Ko smo moj karter odprli začuda sploh ni bilo sito dosti zavito. To sem naredil na 110Kkm.Zaradi varnosti smo ga očistili ampak ni bilo nujno. So pa bile podložke totalno "zglodane", v bistvu sploh niso bile več okrogle.
Uporabljal sem večinoma Mobil 1 olje, včasih Castro edge. Drugi primer. Od kolega M6, 120konjska, 100Kkm,redno servisiran na uradnem servisu, redno je porabljal original Mazdino olje. Videl sem njegovo sito. Totalno zabito, čudno, da mu ni zaribala mašina. Podložke so pri njemu izgledale malo boljše kot pri mojem avtu.
Tako,da jaz v veliki meri sumim samo kvaliteto olja, samo, da v tem primeru je najbrž bil obraten postopek, nafta v olju. Zato se ni prižgala lučka. Če je bilo še veliko kilometrov med servisi je lahko katastrofa tu.
Sicer pa nisem zasledil na italijanskem mazda forumu niti enega takega primera. Mislim, da je ta primer bolj izjema kot pravilo. 🤔
V moji rdečki ni niti ene živalce še najmanj pa kakih čričkov. Vse je tiho, ko ni glasbe seveda, skoraj pretiho. Edino kako večjo luknjo"poberem" v kabino zaradi nizkopresečnih gum. 😏
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo, primer avta čez 200Kkm.Ali si zamenjal podložke na 100000 km?
Glede regeneracije je pa pri meni tako, da včasih jo dela na vsakih 250km,včasih pa tudi na 180. Bral sem, da je to normalno. Če delaš dolde vožnje v enem šusu ti bo ziher delalo na 250, če so vmes tudi mestne, podeželske ceste, pa ustavljanja se ta zgodi prej.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani