Meni se ugasnejo, ko pridem iz tunela... Edino zmede jih, ce recimo startas z voznjo v garazni hisi ali garazi... V tem primeru pa potem traja kar nekaj casa, da "opazi", da ni vec v temi ...
To?no tako - deluje dobro in ugasne to?no takrat, ko je treba.
Edino kar me moti ?eprav vem zakaj je tako je recimo pri son?nem vzhodu ali pa zahodu, da gre relativno hitro v no?ni na?in. Je pa to logi?no saj ravno pri vzhodu in zahodu sonce sveti voznikom najbolj mote?e v o?i in je dobro, da so lu?i pri?gane.
?e pa ?tarta? iz gara?e je tudi do neke mere logi?no saj gara?e ne prepozna kot gara?o ampak misli, da je no? in ker se no? ne spremeni v dan v trenutku temu primerno vzdr?uje no?no osvetlitev. Preklopi pa po ene 10minutah, ko mu rata jasno, da se je dan vseeno zlo hitro naredu.
u bistvu armatura sploh ne sveti na tem na?inu...
Sveti, sam preveri, ?e slu?ajno nima? osvetlitev armaturke v no?nem na?inu nastavljen na minimum.
V zakonu prav lepo pi?e, da so za vo?njo podnevi dovolj dnevne lu?i samo na sprednjem delu vozila, ki morajo svetit z vsaj 80% svetilnosti zasen?nih lu?i. Tako, da ?e ima? to mo?nosti si na?timi LED-ice in jih ve??i tako, da se ti ugasnejo, ko funkcija auto preklopi na no?ni na?in. Zraven si pa lahko zelo hvale?en, da ima? tak sistem ne pa tako kot drugi, ki lu?i sploh ne moremo ugasniti pri pri?ganem avtomobilu.
To se mora? odlo?it sam... Dokler ima avto ?e neko vrednost in ga misli? prodajat potem urejena servisna zgodovina pomaga pri prodaji in uspe? iztr?it vi?jo ceno.
?e pa ga ne misli? prodajat al pa ga bo? prodajal takrat, ko bo avto itak tolk mal vreden, da ti nobena servisna ne bo pomagala je pa vseeno kje servisira?, ?e je le serviser vreden zaupanja.
Sej vem, da je glupo vpra?anje ampak a slu?ajno nima? zaklenjenih ?ip s tistim gumbom. ?e je zaklenjeno ne dela noben gumb za dvig ?ip ne na voznikovi strani ne na posami?nih vratih.
Bi pa vseeno rekel, da je ta gumb kriv - pokvarjen ali pa kaj podobnega.
Nikoli se pa na polno ne ustavi in dr?i bremzo (ali zategni ro?no). Takrat se plo??ica zape?e na disk zaradi ?esar pride do vibracij ali tresenja. To delajo frajerji napako, ko se jim mudi v gostilno, terajo na polno, pribremzajo pa ro?na in hopa na pir. Potem pa pride do hvaljenja kako so ga terali, da so zvili diske. Yeah right!
Tole velja tudi za vsakodnevno uporabo - nikoli dr?at stisnjene bremze na pregretih diskih razen, ?e ni res nujno (ustavljanje na klancu). Pa pri vo?nji v de?ju oziroma ?ez lu?e je tudi pametno, da se diskov ne pregreva, ker voda in pregreti diski so hudi sovra?niki.
?e se upo?teva te dve pravili ima? lahko ene diske dolgo dolgo in se ne bodo zvijali, ?e so le kolikor toliko kvalitetni.
mazda 6GG je letnik 2005 bencinar z motorjem tipa L8 1.8L in 88KW.
goriva sem imela ?e za cca 65km, vsaj tako mi je kazal potovalni ra?unalnik
( lu?ka od goriva ni bila pri?gana)
?e bi bila dieselca bi bil tole sigurno vzrok pri bencinarcah pa ne bom rekel. Sam bi pa vseeno najprej nato?il 10 litrov benza pa da vidi? kaj se zgodi.
Za?nemo z najbolj glupim vpra?anjem - a je goriva dovolj? ?e ima? ?estko prve generacije BC tolk la?e, da pi?e lahko domet ?e 100km in ve? avto pa obstane.
Tole je kr normalna poraba kar ka?e, da verjetno ni napake na senzorju.
Pa pravi?, da ti ni? ne zginja - ne olje, ne hladilna? A avto kej trokira, slabo vle?e ipd? A ?e od?raufa? pokrov?ek za dolivanje olja, a ima kej smetane gor ali je "?ist" oziroma umazan le od olja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pr men se takoj pri?gejo ko dam kontakt nato pa ko za?enem motor tudi rahlo utripnejo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani