RazširiJest imam 8.5J ET 40 ,zadaj je OK , spredaj je pa bi rajše imel ET 45 . Zadaj bi šel tudi ET 35 , sevede so pa dimenzije gum original 215/45/18 stretch 👍 .
Podobno je pri M6. Spredaj hitro "poravnaš" gumo z blatnikom (jaz imam recimo 8,5x19 ET 45). Pa je glih še v redu. Če bi vzel ET 40 spredaj, bi najbrž že bilo vse na meji. Zadaj bi pa komot lahko montiral tudi ET 38.
Nemci imajo navado vzeti različne ET za sprednje feltne in zadnje. Je pa potem problem z menjavo koles-naprej, nazaj.
Za ročne menjalnike, ki se kaj zatikajo, gredo težje v kako brzino bi priporočila s Scanio olje za menjalnike redline mtl 75w80 gl 4.
Preverjeno deluje.
RazširiMoje mnenje:
- menjava olja na makimalno 15000km ali eno leto (bencinar in dizel)
- vsakih 100000km menjava podložk na injektorjih (dizel)
- vsakih 100000km čiščenje sita na oljni črpalki (dizel)
- vsakih 150000-200000km peskanje sesalnih ventilov in sesalnih kanalov (bencinar n dizel)
- vsakih 200000-250000km kontrola obeh pogonskih verig. (bencinar in dizel)
Se strinjam. To bi bilo lahko v kaki novi, posebni temi temi napisano z odebeljenimi črkami. Tako bi lahko vsak takoj našel, kaj je pametno postoriti, da ne bo kakih problemov.
RazširiSpektr bencinarko 165 imam ja.
Nevlado saj to je to, ampak saj ves vcasih lahko s preventivo kaj hujsega preprecis.
Bini februarja bo stara 3leta zdaj pa imam 65000km tako da kaksno leto in pol.
Se pravi, kaj je dobro narediti preventivno na dizel motorjih in kdaj, pri približno koliko kilometrih?
Sam imam trenutno prevoženih 51000 km.
Bilo bi lepo, da imamo napisano po točkah, kaj je priporočljivo narediti in približno kdaj. 🤔
RazširiZanimivo bi bilo vedet, če bi 'Zlatko' kaj rešil oz omilil škodo..
Po moje ne. Tip je tudi v nadaljevanju napisal, da menjuje olje ob rednem servisu na vsakih 20Kkm.
Za moje pojme občutno preveč kolometrovmed servisi. Ne vem, če je upošteval procente ,ki kažejo izrabljenost olja. 🤔
To so bolj kot ne posamezni primeri in mora res it nekaj hudo narobe, da, se to zgodi. Kot sem napisal, to je prvi primer, da sem ga zasledil in je opisan na mazda forumu italia.
Evo, na italijanskem mazda forumu tudi podoben primer z motorjem. Kot sem lahko zasledil, je to tudi pri njih prvi primer.
Objavljeno: 16.oktober 2020.
Sem kar prevedel, da boste razumeli vsi.
"Pozdravljeni vsi.
Imam Mazdo 6 sw 2,2, 175 KM, automatik, letnik 2015.
Vedno je bila servisirana na Mazdinem uradnem servisu.Podaljšana 5 letna garancija je potekla junija 2020.
Pri 190.000 km se mi je naenkrat, brez opozorila rdeče lučke,na avtocesti avto zaustavil in se ni več prižgal. Do tega trenutka je avto normalno deloval.
Na servisu pravijo, da je treba motor komplet zamenjati (šla naj bi turbina,gred, menjalnik???) ... cena novega motorja je 14.000 evrov!!!
Mazda mi je šla na roko in mi ponuja približno 75% kritja stroškov. Tako bi moral jaz plačati 3.400 evrov. Ugotovili so, da ni bilo sploh več nobenega mazanja v motorju".
Če je tako, da je pripravljena Mazda kriti velik del stroškov po preteku garancije to pomeni, da jim je ta problem znan?
Najbrž so res krive podložke in zabito sito.
Dobro da vemo, kako je reagirala Mazda v Italiji.
Če nič drugega, bo imel od sedaj naprej vsaj nov motor.
Popravljeno od Alex
RazširiJa, ampak spet ni vse v AC. Ti lahko voziš agresivno po AC, lahko voziš 200 po ac, pa ne boš naredil 250kmh ampak precej manj. ... Vsako sunkovito pospeševanje, pač pripomore k temu, da se filter prej napolni. Še vedno je pa pomoje to precej boljže za celoten motor kot jajcanje po mestu.
Vrednost tega parametra PM_ACC_DSD mi še dandanes ni čisto jasna. Včasih prilete tja do 4g/l, včasih dober 1g/l. Sem imel neke indice, da se ta vrednost znižuje, ko je motor bolj preluftan, bolj obremenjen, ni pa to še čisto 100%.
Sej to sem v bistvu hotel napisati. Greš na AC, se po,15 km ustaviš na benzinski, da tankaš. Greš naprej, se spomne hčerka, da bi šla na wc. In tako se tudi na AC stalno lahko ustavljaš.
RazširiMeni dela generacije tko kot Alexova mazda. Enkrat na 250km enkrat tud na 170km
To, da tako dela, je normalno. Ni isto, če narediš 500 km pri brzini 140 ali pa se jajcaš na kratke razdalje, v bistvu je problem, če pogosto ugašaš in vžigaš avto. Tudi če voziš po AC, ampak kratke razdalje.
RazširiEj to sem samo ponucal tipično slovensko šalo 😀
Imam pa ta tank na cx-3 5,5 litra ker sem skos samo relacija-ac dobesedno brez mestne vožnje. Alex se navajam na višje cene goriva nazaj. 😂
Lepo zate. Jaz pa imam trenutno porabo 7, ker se vozim malo po vseh mogočih cestah in še kar precej po mestu. Kar v redu dosežek.
RazširiDrži, 130 km/h ni idealno.
Za šparat je 120 km/h, za dinamiko pa 150 km/h, takrat ko že drugi turbo zagrabi delo.
Pa tam do 170 še ni take krize s porabo, nad tem je pa kar dvomestna cifra. 😃
Ja. Ampak pri 170 benzinarji že tolčejo po armaturki, češ, nekaj ne kaže v redu... pa ne more bit trenutna poraba 13 litrov,no.😋
Razširi@Alex:
Nimam avta od novega, ampak dvomim, da bi bile podložke menjane na 100.000 km, če to ni v sklopu dela rednega servisa.
Jih bom zamenjal na 220.000 km (naslednji servis), pa če bodo švoh, gre še karter dol.
Sem pa včeraj namenoma zamaknil svoj urnik, da sem se lahko po AC hitreje peljal, tako da je Mazda dobila okoli 50 km (2x 25 km) vožnje s tempom 160-170 km/h in je lepo dihala. Še tista dva pacienta, ki sta s svojimi 100 in 110 km/h skočila na prehitevalni pas sem potem izkoristil za odločno pospeševanje ...
Od zadnje regeneracije je že 250 km, pa se nova še ni prižgala. Moram zdaj res tale Torque zrihtat in posnet parametre ...
Evo, eden izmed mnogih M6 skayactiv motorjev preko 200Kkm brez problemov. In brez menjanih podložk. Takih je na cesti na tisoče. Res je ta primer zaribanja motorja izjema. Tudi to se zgodi.
Lepo, da si ga malo predihal. Opazil sem, da tem motorjem ne paše vožnja okoli 130km/uro.Je takrat kar velika poraba a učinka nobenega. Če voziš tam okoli 160 je poraba malo večja a vožnja je lepša in zabavnejša.
RazširiJa pri R2 je bilo tam okoli 450 ja. Ja zanimivo res, ker posledično ti to precej na porabo vpliva potem..
Ja. Res je, da to vpliva na porabo. Res pa je tudi to, da jo dokaj hitro konča in če se voziš po kaki regionalki, hitri cesti ni spet tolikšne razlike.
Razširi213.000 km
Kaj pa kaka mobilna aplikacija, npr. Torque lite, imam BT OBD ...
Evo, primer avta čez 200Kkm.Ali si zamenjal podložke na 100000 km?
Glede regeneracije je pa pri meni tako, da včasih jo dela na vsakih 250km,včasih pa tudi na 180. Bral sem, da je to normalno. Če delaš dolde vožnje v enem šusu ti bo ziher delalo na 250, če so vmes tudi mestne, podeželske ceste, pa ustavljanja se ta zgodi prej.
RazširiTi prav rabis srecat enga dokaj mocnega Benzarja, npr. Bmw 6-valjni ali kak Turbak s primerno mocjo in da te v klanec gor na obratih nasmodi k zmaj
![]()
BMW - ja raje ne, ker se mu lahko veriga strga,ko hoče mimo mene.Najraje vidim kakega porša, ko gre mimo. Je prijetno za ušesa in oči.
RazširiRes je, danes sem ga spihal na ac, za kratek čas
Malo off topic. Ampak moram. Jaz sem jo tudi malo razpihal zadnjič, ko sem šel v Lj. Ne vem, če je bil kdo tu s foruma z črno CX 30. MB oznaka na tablicah. Na zadnjem znaku od mazde ima prilepljene rogove in rep od hudička.V glavnem, oba sva vozila "po moško". Jaz dam gas, on da gas, jaz še bolj, on še bolj. Po klancu navzdol mu pustim malo veselja in me prehiti. Pogledam ga, nasmešek na njegovem obrazu od ušes do ušes.☺️ Nato pa pride klanec pod Nanosom.In uganite, kaj se je zgodilo? By, by CX 30 🤗 Ziher benzinarka.. On v avtu sam, mi smo bili štirje. Benzin... 🤗
Popravljeno od Alex
Napisano
Res je. Še posebej zjutraj, ko je mrzlo in je olje še hladno. Meni se je prej včasih menjalnik malo zatikal v peto brzino sedaj pa gre tako gladko, da se včasih kar zabijem v ročico, ko gre tako gladko. Ko se pa segreje pa itak ne veš, kdaj gre v posamezno brzino.
Jaz to olje definitivno priporočam. Tudi mehanik, ki mi je zamenjal olje se je pozanimal, kje sem ga nabavil. Takoj je tudi on ugotovil razliko prej-potem.
Noter ga je spravil 1,7l ,kot je napisal že Scania.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani