Ja, za tole doti?no stvar sem bil prakti?no 3x pri poobla??encu. 1x so popravili ?isto drugo stvar, ki je nisem omenil, 2x pa niso na?li ni?. "Niso na?li". Zdej je vseeno malce druga?e, vsaj upam, ko recimo lahko re?em lej to?no v takih pogojivh, to?no tamle, se sli?i ropot al kakorkoli, pa upam da bo sedaj ?lo.
To pa ne verjamem, da bi moral optiko delat po menjavi gum no. Meni so jo delali po menjavi volasnke letve, to je drugo. Tudi zaradi menjave diskov ?e nikoli ni bilo potrebno delat optike.
Hvala za info, se pravi, ?e dvigne? avto in gleda? kje ima? luft na pdvozju tega ne vidi?, dokler ga ne odstrani???
aja, saj si napisal. Zanimivo,in na servisu re?ejo da je seveda vse ok, ker nobenega lufta ni nikjer, dokler ne podre?. Predvidevam, da to ni veliko dela da zadevo podre?.
In potem naj bi podalj?ana garancija krila take stvari, ?e se nobenemu ne ljubi s takimi te?avami ukvarjat oz. diagnostiricat.
Da ?e vas vpra?am, ?e ima mogo?e kdo kak?no idejo. ?e dalj ?asa se mi po kakih ve?ih zaporednih luknjah, ali pa makedami, pojavlja nek ropot na desni strani spredaj, vsaj mislim da je spredaj. V?asih ne ve?, ker se ta zvok tako prena?a. Je pa sigurno desna stran, ker ?e z levo vozim recimo po bankini ali pa po razdrapani cesti tega zvoka ni.
Naslednja zanimivost je ta, da ?e zraven sedi ?ena oz. kak drug sovoznik, tega zvoka ni. Se pravi je neka povezava z obremenitvijo.
?ez le?e?e policaje gre bp, tudi kake ve?je luknje niso problem. Problem je samo, ko je nek niz enih grbin, v?asih je dovolj ?e da je csta malce razpokana, ali pa ?e so kake posu?ene flike oz. ostanki zemlje ne cesti.
Skratka, ne najdem vzroka. 2X sem omenil ?e v BTC-ju, kjer pravijo da kakega lufta na podvozju ni. 1x pri Mo?niku, tam so popravili potem nekaj drugega Pelko je gledal, mi je z barkeno mastjo zavorne plo??ice mazal (oz je to naredil Lumpi ), a je stanje isto.
Mislil sem ,da mi v prtlja?niku kaj ropo?e, samo je itak prostor pod dnom oblo?en s peno tako da to ni.
Zvok je pa tak zamolkel bolj, in res ko udari se sli?i da nekje nekaj udari, ?e najbli?ji zvok bi bil kot da je res nekje nek luft.
Ja, je pa tudi res, da stari dizli so bolj 'robustni' kot dana?nji. Vse ve? je enih dodatkov ,ki ti po x kilometrih za?nejo greniti ?ivljenje...no lahko za?nejo. V?asih si se lahko na kratke razdalje vozil z dizlom, danes se ne more? recimo. Slej ko prej ima? probleme.
Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... , bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini...
In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo ...
Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ... :ne vem:
Mogo?e prehitro proda? avto, da bi na take probleme naletel
Lahko resetira?, mislim da je ena izmed procedur, ?ene pa mazda 6 tips and trick, tam tudi pi?e kako to naredi?.
Vse vrednosti ti v minus sekajo. Jaz priznam, da ne vem kaj pomenijo vrednosti v minus pa plus, oz. aj e minus slab?i kot plus itd. ?eprav odstopanja takole na videz ne izgledajo prevelika.
Je pa res, da to vedno ne poka?e resnice, ?e ti cuka s konstantnim gasom (meni je tako delalo ko je bila ?oba ?e kar na?eta) znabiti kaj na tem. Koliko ti pa kuri, opazi? vi?jo porabo kot obi?ajno?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, za tole doti?no stvar sem bil prakti?no 3x pri poobla??encu. 1x so popravili ?isto drugo stvar, ki je nisem omenil, 2x pa niso na?li ni?. "Niso na?li". Zdej je vseeno malce druga?e, vsaj upam, ko recimo lahko re?em lej to?no v takih pogojivh, to?no tamle, se sli?i ropot al kakorkoli, pa upam da bo sedaj ?lo.
Ker druga?e pa res ne vem ve?..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani