imam samo 1 klju?, ki sem ga dubu ob nakupu rabljenga vozila, zdej ?e enga ?e dam delat me ko?ta kar lepe denarce.
Pa sem razmi?lju (vseh jajc v eni ko?ari vemo da ni pametno nosit, lahko se spotakne? ), no pa mi povejte, ali obstaja mo?nost, da ga samo na podlagi mojega obstoje?ega klju?a (kodiranega) samo ure?ejo pri enem klju?avni?arju, pa ta moj klju? novonastali seveda ne bo kodiran, ampak dobil bi ga pa za nakih 7 al 8 ?.
Re?itev bi bila v tolko, da imam pa? klju? narezan kakor je treba (verjetno bi mi avto odklepal, zagon motorja pa jasno ne bi bil mo?en), pa v primeru da zgubim tegale mojega - trenutno edinega, potem bi samo ?el s tistim ponaredkom in bi na njegovi podlagi dal izdelat spet pravega (se pravi kodiranega).
Mislim, da imajo nekatere firme v te namene, kar jaz ?elim naredit, neke plasti?ne klju?e (recimo da je tisto 3.klju? v paketu al kako ?e).
Se prav vpra?anje se glasi: ali mi bo tale klju?, ki ne bo kodiran - kakorkoli koristil ali si z njim niti ?e ga pravilno ure?ejo, ne bo kaj prida koristil.
Aja nov klju?, original mislim da me pride nekih 200 - 300 ?, kar se mi zdijo kar konkretne finance (z razmeroma solidnimi financami znam delat kot se za povpre?nega Janeza spodobi, se pravi hitro vse po?enem, hehe)! :ne vem:
Ne Grega, jaz imam Motul noter po novem, ampak nekak imam ob?utek da tole ne bo najbolj?a izbira (sej to je ?e Javar pred cajtom govoru, da Motula mi bo ?rla, ampak jebiga). Naslednji? znam nalit noter kar Extralube 5W30, iz Leklerja!
Razmi?ljam pa seveda tudi da bi Metabonda nalil tudi v tale agregat, pa ?e Sirius mi bo dal garant kak?en pameten popust, ko sem ?e ute?ena stranka!
Jure, ne ?tekam u ?em je tukaj povezava z barvo, ali pa? ima kaj veze z izginjanjem teko?ine - to mi mora? razlo?it? :ne vem:
Poznam oba predhodna lastnika, tako da ?e je bil ?trihan - vem da je bil (imam ra?un od A-cosmosa, v ta namen - 2.700 EUR, da ne bo pomote), skratka se ne sekiram, kaj si mislite in kak?ne teorije bo kdo razvil, vozim se k zmaj - rumene pa itak ne bi kupu niti slu?ajno!
zdej pa neki off topic: k si razmi?lu da bi izpuh tko predelu, da bi bil malenkost bol funkcijonalen, glede na to kje ?vi??
Neki moram ?e pokun?tvat ja. No najbolj me skrbi, da ni slua?ajno tesnilo na glavi motorja ?e ?voh, ampak ipak je bolj?e preventiva kot ?akat da za?ne kuhat!
Problem je v tem, da je ?e zmeri ne morem v gara?o zapeljevat, potem bi hitro porajtal ?e kje spu??a, tako pa na makadamu je pa to tema ugotavljat! :ne vem:
Imam eno vpra?anje in sicer ?e odkar sem jo kupil (pozorno spremljam vse teko?ine - itaak), no pa zdej sem prevozil ?e nekih 6000km v mesecu in pol, a stalno pa moram dolivati hladilno teko?ino oz. trenutno mu dajem kar destilirano vodico!
Se prav katere varjante so, da mi malo po malo izgine voda iz sistema (govorim npr. o nekaj dcl v 1000 prevo?enih km).
Domnevam naslednje mo?nosti;
1.pu??a hladilnik (minimalno)
2.tesnilo na glavi motorja ?e bolj v bogem stanju
3.vodna ?rpalka na poti v okvaro (da ?e malo pu??a)
Na tvoji poziciji, bi kupoval avto, ko ?e nima Facelifta, ker potem tudi nima DPF filtra (kateri je dokaj problemati?na zadeva).
Kar se ti?e mehankarja (Kamnik) ti dam lahko cifro res v redu majstra, ki pa celo sam vozi Mazdo6 karavan, nekje letnika 2003 ali pa 2004, prepri?an sem, da se zastopi v ta avto!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolk so te ogulili - ocarinili - opeharili? :ne vem:
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani