Ja to znajo bit res obro?ki (zlasti ?e si vse ostalo menjal), meni se je pri prej?njih mazdah dogajalo, ?e sem vozil ve? km navzdol (zaviral z ma?ino v 2.prestavi), potem pa pri?el na ravnino in pohodil, je bil zadaj tak?en efekt kot na formuli1 ko nekomu na ciljni ravnini raznese motor. Ampak po par 100 metrih se je zadeva normalizirala. ?koda da nisi menjal ?e obro?ev!
Smeh je to, da sem v?eraj po va?ih navodilih, tudi sam na?el dvigalko, pred tem sem jo kar od Tojote Celice (prastare) nalo?il v mazdojca, za vsak primer!
Zanimajo me pogoji pri uveljavljanju garancije na rjo. Gre se jasno za Mazdo 6, 1.gen., katere so blazno nagnjene k rjavenju (zlasti prvi letniki - 2002 in 03 npr.)!
Nekje sem zasledil da je dala mazda 12-letno garancijo.
Se pravi garancijo pa lahko uveljavlja? v primeru, da servisira? na uradnem servisu (sam imam itak celo kopico ra?unov od Cosmosa, ker je prej?nji lastnik pri njih servisiral makino).
Zaenkrat kar se rje ti?e ni ?e ni? konkretnega, pojavili so se mi samo mehur?ki na zadnjem desnem blatniku, ampak ker sem dokaj natan?en kar se pleha ti?e, bi ?elel da se to po?tima. ?e gre pod garancijo, tolko bolje, ker ni namre? tole nek ?kodilak iz leta 1974, pa da je normalno da malo rjavi!
imam samo 1 klju?, ki sem ga dubu ob nakupu rabljenga vozila, zdej ?e enga ?e dam delat me ko?ta kar lepe denarce.
Pa sem razmi?lju (vseh jajc v eni ko?ari vemo da ni pametno nosit, lahko se spotakne? ), no pa mi povejte, ali obstaja mo?nost, da ga samo na podlagi mojega obstoje?ega klju?a (kodiranega) samo ure?ejo pri enem klju?avni?arju, pa ta moj klju? novonastali seveda ne bo kodiran, ampak dobil bi ga pa za nakih 7 al 8 ?.
Re?itev bi bila v tolko, da imam pa? klju? narezan kakor je treba (verjetno bi mi avto odklepal, zagon motorja pa jasno ne bi bil mo?en), pa v primeru da zgubim tegale mojega - trenutno edinega, potem bi samo ?el s tistim ponaredkom in bi na njegovi podlagi dal izdelat spet pravega (se pravi kodiranega).
Mislim, da imajo nekatere firme v te namene, kar jaz ?elim naredit, neke plasti?ne klju?e (recimo da je tisto 3.klju? v paketu al kako ?e).
Se prav vpra?anje se glasi: ali mi bo tale klju?, ki ne bo kodiran - kakorkoli koristil ali si z njim niti ?e ga pravilno ure?ejo, ne bo kaj prida koristil.
Aja nov klju?, original mislim da me pride nekih 200 - 300 ?, kar se mi zdijo kar konkretne finance (z razmeroma solidnimi financami znam delat kot se za povpre?nega Janeza spodobi, se pravi hitro vse po?enem, hehe)! :ne vem:
Ne Grega, jaz imam Motul noter po novem, ampak nekak imam ob?utek da tole ne bo najbolj?a izbira (sej to je ?e Javar pred cajtom govoru, da Motula mi bo ?rla, ampak jebiga). Naslednji? znam nalit noter kar Extralube 5W30, iz Leklerja!
Razmi?ljam pa seveda tudi da bi Metabonda nalil tudi v tale agregat, pa ?e Sirius mi bo dal garant kak?en pameten popust, ko sem ?e ute?ena stranka!
Jure, ne ?tekam u ?em je tukaj povezava z barvo, ali pa? ima kaj veze z izginjanjem teko?ine - to mi mora? razlo?it? :ne vem:
Poznam oba predhodna lastnika, tako da ?e je bil ?trihan - vem da je bil (imam ra?un od A-cosmosa, v ta namen - 2.700 EUR, da ne bo pomote), skratka se ne sekiram, kaj si mislite in kak?ne teorije bo kdo razvil, vozim se k zmaj - rumene pa itak ne bi kupu niti slu?ajno!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja to znajo bit res obro?ki (zlasti ?e si vse ostalo menjal), meni se je pri prej?njih mazdah dogajalo, ?e sem vozil ve? km navzdol (zaviral z ma?ino v 2.prestavi), potem pa pri?el na ravnino in pohodil, je bil zadaj tak?en efekt kot na formuli1 ko nekomu na ciljni ravnini raznese motor. Ampak po par 100 metrih se je zadeva normalizirala. ?koda da nisi menjal ?e obro?ev!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani