Hehhe malo sem se razburil, eh s takim dejanjem ne bi bil nič boljši kot on.
Sam ja , ipičen BMWjaš nimaš kaj
Točno tako. Sej ni nobenemu bila všeč reakcija modela v BMW - ju. Ne smemo se spuščati na nivo voznikov raznih BMW, audijev... Potem bi tudi nas vsi ostali normalni vozniki prezirali in nas vlačili po zobeh. 😏
No ja... verjetno me nisi videl v živo. Ker tale zgleda prot men en žgoljo. Sej zato se je pa pol tolk hitro obrnil... češ moram it, ker je zelena.😎
Meni je pa izgledal kot en tipičen predstavnik tiste vrste ljudi, ki bi se bili pripravljeni stepsti, če ne bi bila vidva pred semaforjem in je moral odpeljati.Pa še avto je imel pravi.😛
No ja težko je ocenit olje na podlagi probavanja, to je lahko preveč subjektivno.
To da imaš podaljšane regeneracije je normalno, kot smo že ugotovili v prejšnjih postih ima ta Motul zalo nizko vrednost sulfatnega pepela, tko btw ACEA C1 olja imajo še manj vsa imajo manj kot 0,50. ampak imajo dosti slabše mazalne sposobnosti.
Za pravo sliko kako olje funkcionira v določenem avtu je potrebna analiza olja, tam se vidi v kakšnem stanju po določenih kilometrih je olje in vidi se obraba samega motorja, npr. če je v rabljenem olju po 5000km recimo 50ppm kroma, pol lahko predvidevamo da so se obrabili batni obročki.
Dejstvo je da se pri oljih že iz teh podatkov vidi koliko rezerve ima in kakšne lastnosti, zato ni glih tko da bi bilo olje super samo na papirju. Sam sem videl že dosti analiz rabljenih olj in se dobro vidi, da npr kako vrhunsko olje boljše funkcionira tudi pri nekaterih motorjih ki bolj obremenjujejo olje (manjša obraba).
So pa to bolj stvari za entuziaste oz. ljudi iz stroke, 99% ljudi itak ne zna niti kako olje mora vlit v avto.
Pa brez zamere za prejšnji post, samo sem hotel razložit da Motul X-Clean+ ni najbolše olje kar bi lahko dal v tvojo Rdečo strelo
Je pa to olje čist vredu, in ni nič narobe z njim.
Če menjuješ na 10.000km si pa itak na varni strani, tolko ponavadi zdrži skor vsako olje tudi ob kakih težjih pogojih.
Lepo napisano. Sej vem, da je kakšno olje tudi boljše a zaenkrat bo v redu.Če so včasih, ko ni bilo še sintetičnih olj zdržale mašine po 700-800000 kilometrov ni vrag, da ne bodo naše z normalno vožnjo in temi super oh in sploh olji zdržale toliko, kolikor je pač normalno za normalne avte.Bom naslednjo menjavo preizkusil kako drugo olje pa bom lahko primerjal. S temi olji se mi zdi, da je podobno, kot je bo včasih z Hi-Fi jem.Delalo se je meritve konponent, pa izračune za zvočne omarice. In ko je bilo na papirju vse oh in sploh, je zvenelo sterilno ali agresivno.
Dan danes pa ne bi nobeden itak več opazil razlike v zvoku, ker se posluša večinoma glasba mp3 na telefonu z slušalkami vrednimi 9,90€.
Hmh, ta post bo malo daljši, zaradi primerjave Alexovega SuperMotula🤪
@Alex Ne bi ti rad pokvaril veselja, ampak tako superiorno olje ta Motul žal ni, bi rekel da je povprečno.
To da motor lepše teče oz. je slišat da ima bolj "zdrav" zvok je na račun boljše HTHS viskoznosti ki bi pri ACEA C3 oljih naj bila min. 3.5mPas.
Original Mazdino olje ima znižano HTHS viskoznost zaradi nižje porabe in je ACEA C2 specifikacije ki imajo HTHS 2.9mPas.
Sem naredil tabelo za primerjavo primernih olj za Mazdine dizle.
Zdaj če greva primerjat Mazdino original olje z Motul X-Clean+ je motul boljši samo v viskoznostih in ima manjši sulfatni pepel.
Ok glede viskoznosti je super da ima višjo, zato da imaš rezervo pri mešanju nafte v olju.
Sulfatni pepel je ok ker manj obremenjuje DPF, vendar je pri tem ena caka, manj pepela ima na račun manj aditivov.
Če pogledaš tabelo vidiš da ima Motul manj ZDDP aditivov (fosforja, zinka in kalcija) , se pravi imaš malo manjšo zaščito drsečih delov in manjše čistilne posobnosti. Plus tega ta Motul nima nobenega aditiva proti obrabi (molibden, wolfram, bor).
Če pogledava lastnosti obeh olj še naprej, ima Motul slabši TBN, to pomeni manjšo sposobnost nevtraliziranja kislin ki nastajajo v procesu izgorevanja. Posledično prej bo olje fuč zaradi kislin.
Pourpoint imata enak - 36, to je sposobnost do kdaj še olje teče.
Flashpoint je pri Motulu slabša, prej se začne olje žgat.
Noack ima Motul 10%, kar ni glih vrhunski dosežek, to pomeni koliko olje hlapi, zaželjeno je čim manj. Za Mazdino olje žal nimam podatka glede na podobno Totalovo olje pa predvidevam da je tudi okrog 10%.
Gremo zdaj naprej na primerjavo tvojega Motula z ostalimi olji, ki ustrezajo Mazdini specifikaciji.
Dodal sem samo 5w30 olja z ACEA C3 specifikacijo, ker imajo več rezerve.
V tabeli vidiš da je po lastnostih najboljše olje Ravenol VMP sicer obstaja še Ravenol REP ki je podoben s tem da ima dodan še wolfram, ampa REP se pri nas ne dobi.
Naslednje odlično olje je Mobil1 ESP in bi ga dal na drugo mesto.
3.mesto Motul X-Clean EFE (prej je bilo FE).
4.mesto Redline Euro series in Total Quartz Ineo LL, sta dokaj izenačeni olji po lastnosti, vendar bi na račun cene izbral raje Total plus tega ima ogromno aditiva Bor ki je dober za dizle.
To so zdaj bolj TopŠit olja po specifikacijah.
Proti tem oljem sta Alexov Motul X-Clean+ in Mazda Original Oil reveža, sta pa zadovoljivo dobra da opravita svoje delo!
Lepo, da si se potrudil in razložil bolj podrobno vse. Jaz pišem samo to, kar opazim sam in upoštevam tudi mnenja ljudi, ki so to olje uporabljali v Mazdi 6 dizel(nemški in italijanski mazda forum). Kot sem napisal, regeneracija se je podaljšala na 260 km(prej 220).Tudi čas same regeneracije se je precej skrajšal(prej okoli 20 km sedaj 13 km)Kar je pa najbolj opazno je to, da gre avto "lažje", kot bi res bilo manj trenja. Posledično mi je poraba padla na 6l/100 in to z lepo povprečno hitrostjo naložbenega avta po avtocrsti(prej 6,8l/100.)
Verjamem, da je na papirju veliko dobrih olja važno je, kako se obnesejo v realnosti. Mazdino olje ima mogoče res na papirju kako stvar bjšo, a jaz je nisem opazil. Kot si sam ugotovil, je dobro za dpf filter-to je super podatek, je malo slabše, ker se prej "zažge(to me ne sekira dosti, ker menjam olje na vsakih 10000 km, tako, da ne bi smo bit problemov. Kar se tiče samega mazanja pa mislim, da je tu Motul mnogo boljši.
Te statistike na papirju so podobne kot pri testih gum. Nekaterim" zmagovalne," gume ne sedejo ali pa so v kakem segmentu razočaranje. Zato pa je treba probat stvar in se sam prepričati. 😏
Tk, iz firbca. Takrat se je potem ta ljubezen do avtov verjetno začela. Vrhunski avto za pogledat, zakaj pa nisi pol nikoli več šel nazaj?
Pri nakupu mazde 6 mkl sem izbiral med Mazdo in BMW serija 3.Bmw je imel premajhen prtljažnik in je na srečo odpadel.Sicer pa ga ima kolega pa je mazda noter lepša. Edino njemu pije 4 l /100 (po njegovih besedah).😎 Ima pa stalno neke težave z njim. Pa on pravi, da mu je moja mazda lepša. Če bi bil bmw-jist, ne bi uporabljal žmigavcev. Pa vsi bi me pošiljali nekam. 😛
Ja, ko sem bil mulc sem imel BMW 2002 tii. Zakaj? - benzinarja. 😛
pred 10 minutami je Boss napisal:
Eh, če bi vedel, bi te povabil. Sem pa zdajle po 6 dnevih sploh forum mal prečekiral tako da pač žal prepozno.
Res škoda. Sej smo imeli namen bit par dni na Bohinju a nam je dež vse načrte spremenil. Bi se pa lahko dobili gor, ja. Pa bi šla v povorki z našima Mazdama na krog po Bohinju. 😁
Ne morem, da ne bi. Tvoja mazda je ena in edina. Prov ni ji para, narejena le in samo zate Alex. Malo si že smešen.
Se strinjam. Res je tako. A kaj čmo. Svoj avto moraš imeti rad. Če sem smešen, je to zame kompliment. Tudi sam imam rad zabavne in vesele ljudi okoli sebe. 😬
Važno je samo, da nismo zateženi. 😉
pred 8 minutami je Boss napisal:
Jaz sem tudi na Gorenjskem in smo zjutraj v Bohinju imeli 13 stopinj, čez dan pa ni šlo čez 20. Vsaj voda se ti pol zdi pri 21 stopinjah prekleto topla. 😀
Jaz sem bil v Bohinju včeraj dopoldan. A smo naredili samo giro do parkirnega za slap Savico, se malo sprehodili in vija proti Kopru.
Ja če si zmrzljiva tetica, to zna bit res problem... 😁
Drugač pa gretje zicev in volana pa je OK. Greta pa Lučka sta nam pa itak obljubli globalno segrevanje in nekih hudih minusov pozimi ne bo več. Ne vem pa kaj se jima je to poletje pokvarilo, da sem že cel teden v dolgih hlačah in nogavicah na dopustu.
Ti si v dolgih hlačah, jaz sem bil celo v bundi na Pokljuki v torek. Je bilo 8°C pa močan naliv, pa mrzel veter. Sem moral pogledati, če nismo mogoče na zimskih počitnicah. 🤔Drugače pa ja, nas je na Gorenjskem štiri dni pralo, kakor koli smo šli.
In pridemo domov, pa, zopet dež in skoraj hladno. Pa morje 20°C v avgustu. Jap, res je nenormalno segreva vse skupaj.
Super,da si zadovoljen. Temperaturno se Mazdino olje bolje odreže od Motul olja,ampak ti ga ne boš prežgal saj imaš dizla. V kakem Italijanu bi bilo pa že nevarno,sploh bencincu!
Ne vem. Imam občutek, da je to olje v vsem boljše. Zaenkrat zelo zadovoljen z njim. Ga imam še za drugo Mazdo, ker imam prav tako redni servis.
A ni tisto zato, da se čimprej segreje katalizator in da ne smrdiš po celem mestu? Ker bencinar ma isto foro drugače. Ampak tvoj motor ni takrat niti približno na 50 stopinj, kaj šele na 90.
Počakej 5 tisoč, da se olje zaserje. Bo šlo nazaj gor
Ne.Z Mazdinim original zvarkom(beri olje) je bila regeneracija vedno na 220 km(tudi svežim). Potem pa samo slabše. Z Motom imam občutek, da tudi mašina lepše teče. Še lažje gre v hrib kot prej.
Evo, po opravljenih 600km z novim oljem Motul. Povprečna poraba polno naložbenega avta s štirimi. odraslimi osebami je padla na 6l/100.Kar je pa naj najbolj zanimivo je to, da, so se regeneracije iz povprečno vsakih 220 km podaljšale na vsakih 265 km. Po mojem je to res na račun olja Motul, kot smo nekje že napisali,da manj maši dpf. Pohvalno. 👍
Ta Motul je čist vredu za dizla, daj tudi Mazdino olje je MidSAPS.
Mazdino ima 0,8% sulfated ash
Motul ima 0,61%
Tak da Motul bo manj obremenjeval DPF, drgač pa tudi z Mazdinim oljem ni nič narobe.
@Alex poraba z Motulom ne bi smela biti nižja ker je Mazdino olje bolj ekonomično naravnano z znižanim HTHS.
Ne vem, mogoče je bilo slučajno. A ma isti relaciji mi je kazalo 0,2 l manj kot ponavadi. Moram malo spremljati naprej. Kaj pa, če je to zato, ker je novo? Prej je bilo sigurno mešano z dizlom... vsaj malo. Prav zaradi manj obremenjevanja dpf filtra sem ga vzel. Bomo videli, kako bo z regeneracijami sedaj.
To olje je super za naše dizle. Mid saps od low saps, samo gasa. Sem pa takoj opazil manjšo porabo. Mogoče boljše podmazovanje od low budget mazda original olja?
@Alex ja, je problem v dizlu, ko je navor skos enak, pol maš pa tiste fluktacije za 1 Nm in čist zmeša menjalnik, ne ve kaj bi Pri atmosferi z bencinom tega ni Točno ve kje je željen navor.
To pa verjamem. Sem že večkrat vozil nečakovega audija TT z avtomatskim menjalnikom.Je kar v redu delovalo vse skupaj. Dobro, sam tisto je drugo poglavje. Tej Mazdini so bolj za penzioniste
A ni v menjalniku olje po specifikaciji šele pri 180k za menjat?
Ja, če hočeš imeti noter navadno Mazdino povprečno olje. Če pa hočeš imeti kaj najboljšega pa moraš to storiti takoj.To redline olje bi morali z zakonom predpisati za ročne menjalnike. Saj tudi olje v motorju naj bi menjali na 20Kkm,pa nisem nor, da bi čakal toliko kilometrov. Bolje je to storiti na 10Kkm.
Ta mojster, pri katerem sem naredil servis tudi prisega na olja Motul. Ima pa za par € dražje, kot sem ga kupil sam. In res je tudi on potrdil, da ima motor s tem oljem manj saj, kar je odlično za naše tako priljubljene DPF filtre. 🤗
pred 15 minutami je 50keda napisal:
O ja, kar vedo v ktero je treba dat, ko ga pohodiš
Je pa res, da je to za bolj sofisticirane šoferje, ki vedo kaj delajo z desno nogo
Ko sem imel na probi 175 konjsko z AM je nekaj cincala, pa v drugi, pa v tretji, pa zopet v drugi. Jaz vednonpopenim, ko mi kdo cinca.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Točno tako. Sej ni nobenemu bila všeč reakcija modela v BMW - ju. Ne smemo se spuščati na nivo voznikov raznih BMW, audijev... Potem bi tudi nas vsi ostali normalni vozniki prezirali in nas vlačili po zobeh. 😏
Povezava za deljenje
Deli na druge strani