Skoči na vsebino
Dodatki gorivom
Napisano

Ocitno stresne bo treba gledat. Kaj pa a je zajeban dat kolesa na streho? En ima dobrih 10kg, tadrug pa 13kg

 

Mraus, tvoja varijanta je za dva brez prtljage :-)

 

Kok pa stane montaza kljuke? Ceprav mi je kljuka nekje isti rang kot zavesce :-)

 

Da bo zdr?al 750.000  :ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Takole na u? bi rekel da je prva malce slab?a, vsaj po korekciji vbrizga, kjer je ?ez vrednost 1.0. Zdej, a je to ?e dovolj, da avto zaradi tega cuka pane vem. Na netu sem bral, da ?e so vrednosti 2, 3 ali celo 4 da to je ?e kriza.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Ja, sicer ne vem kateri pritisk je najbolj va?en, vem pa da se merijo pri ?tirih ?e se ne motim. Najve?je odstopanje je ponavadi res pri 35mpa. No jaz imam pri 35 vrednosti okoli 70 pa potem navzdol proti nuli.

 

Trenutno so vrednosti mislmi da za ene 10 ni?je, sem 1 tank nazaj, vliv en aditiv.

 

Tole so podatki od aprila lansko leto.

post-5237-0-90419200-1456305662_thumb.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Daj s forscanom poglej kak?ne ima? vrednosti pri ?obah in magari pripopaj tukaj. 

 

Ostali podatki so kar v redu, koliko ima? prevo?enih? Pri meni dela regeneracijoa na ccan 450km, imam pa mestno oz. primestno vo?njo trenutno. Torej sva tam tam. Reset all adoptions sem tudi jaz ?e preiskusil, traja pa nekaj ?asa, da se potem sam nau?i nazaj na neke konstantne vrednosti. Zato je to kar si rekel, da je bilo ?e slab?e, pomoje ?isto normalno.

 

Sporo?i vrednosti ?ob, da vidimo kako in kaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

ni panike, neki se bo pa ja zrihtal, ker drga? mi je avto top, sam tole mi pa ?ivce pije, pa ?e, ?e so ?obe, mi lahko bat zlukna :(

Bat ti ne bo kar tako zluknalo. To mora bit ?oba ?e ornk fu?. Kak?no ima? pa porabo, je kaj posko?ila v zadnjem ?asu? 

 

Pri meni, se je po menjavi ?obe poznalo cca pol litra, je pa ?oba ?e ornk klenkala, je bilo pa to pri 2.0 motorju.

 

Jaz bo probal s kalibracijo ?ob, potem pa dalje ..kak u? bi vrgel na dpf, se pravi na koliko kilometrov se ti dela regeneracija itd..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Hm, potem bomo kmalu blizu 100. Ja vpra?anje je tudi, ali 100 pomeni, za vse 4 tlake, ali menjajo ?e ?e pri enem merjenju (tlaku) prebije? ?ez 100.

 

?koda, ker si nisem takrat zapomnil, koliko je odstopalo vse skupaj, ko sem prvi? menjal ?obo pri stari ?estki. Takrat je moralo biti ?e kar fejst, ker je avto ?e cukal pri konstantnem gasu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Vpra?anje na mestu bi bilo, pri kateri vrednosti recimo za 35mpa, se menjajo injektorji? Je to '200'?  Tukaj je mogo?e ?e pomembno, ali je odstopanje v plus ali v minus, oz. kaj je huj?e? Tudi moji, oz eden ima vrednosti okoli 70-80, zdej kaj to pomeni ?e ne vem, bom pa vpra?al pri naslednjem servisu.

 

Ponavadi (vsaj take imam izku?nje) po u?enju oz. ko malce prevozi?, se te vrednosti ponavadi malce zni?ajo, ampak ni? drasti?nega.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vztrajnik
Napisano

?e te posledi?no tole ne moti

 

? Slab?e bla?enje tresljajev motorja
? Glasnej?i tek motorja

 

potem go for it. Pa ta konverzija tako ali tako ni za vse avte, za japonske ne vem ?e pride v po?tev.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.