Ne ne so normalne temperature -12 je blo 14 dni nazaj, sem ?udno napisal. ?udno mi je bilo edino danes, ker ni ni? cukal in tudi obrati niso ni? padali, smo ugasnil je, ko sem stal na semaforju. Potem pravi?, da je to IMV in da bo vedno slab?e in ga bo potrebno zamenjati...
Lohk pa malo potrpi? pa ga bo? zamenjal pred naslednjo zimo, ker ko bodo vi?je temperature na?eloma ne zajebava.
A je avto v tvoji lasti od za?etka? ?e ni a si ziher, da ima toliko km? Sicer pa lahko tako eno kot drugo crkne tudi pri teh km-jih, ?eprav je to bolj redko kot pa pravilo.
Hmmm, pr nas je bil zadnje tako za??iten avto z dinitrolom in ga je rja po?rla. Od takrat v familiji nimamo ve? nobene za??ite na avtih se pa mal ve? reskira v to, da se avto po soljenju obvezno v pralnici opere s programom za pranje podvozja.
kar ho?em povedat, je da je 80 ?e dovolj, ?e je avto lavfan. A ho?e? re?i preve? navora za obrnt
Ja ?e topel motor obra?a? je dovolj oziroma, ?e ga prej segreje? z Webastom tudi. ?e pa bo? hladnega recimo ?e brez kakega bonda notri pa bo v?asih ?lo glih za las ?e posebi, ?e najprej grelne gorijo dlje pa ?e kak?ne lu?i ostanejo na Auto pr?gane, ko vergla? pa ?e seveda ra?una?, da z leti pade zmogljivost akumulatorja.
?e kupi? recimo 80Ah, bo prvo zimo ?e okej in drugo mrbit tudi, pri tretji pa ne bi da ve? roke v ogenj in zakaj ne bi raje kupil mo?nej?ega pa bo zdr?al precej dlje z ne bistveno ve? razlike v denarju pri nakupu.
Alo alo!! Ne se delat norca... Mam 12V sam V je na narobe strani
Tuhtam kolk ma 5-ica... Sam se mi zdi da ma 100ah... 2.0CDTX...
Pa se ti zdi, da je med 92 in 95 res neka huda razlika :ne vem: Proble, je da ljudje dajejo notri manj kot 80Ah pol se pa ?udijo, k avto ne v?iga, ker za obrnt dieselski motor ni isto kot bencinski.
Kar se pa ti?e webasta je pa takole, dej probaj 2x zapored webasto zakurit pa avta na v?gi nato pa probaj zjutraj mrzlega na -10 prpalit - ne bo ?lo, ejga.
Tole ni IMV... preveri ?e kako je s filtrom za nafto, da ni slu?ajno kak?na voda notri pa da je ta celo zmrznila. Mogo?e je problem v samih grelnih sve?kah, da ne grejejo. Drugo je sicer Jures opisal glede TCS, pa mislim da v navodilih pi?e, da ?e je zelo mraz lahko lu?ka kar nekaj ?asa gori, se pri?iga oziroma ne ugasne ? naj bi bilo to normalno :ne vem:
Edino ?udno pri tebi je kako, da so zgoreli le ventili na enem cilindru - bi morali na vseh enako. Po?akajmo, da se dejansko re?i tvoj problem. Upam, da se bo? lotil popravila in izvemo dejanski vzrok okvare.
Jures govori o vbrizgu ti pa govori? o obratih motorja - pri 4-taktnem motorju je vbrizg vsak drugi obrat tako, da pri 12. obratu naj bi pomenilo na vsak 6. vbrizg.
Se pravi je cca 16% vbrizgov na benz venda pri vseh visokozmogljivih motorjih s turbino je treba nad dolo?enimi obrati imeti vbrizg le na benz, ?e ne bo zlo hitr ma?ino vrag vzel. In ?e se ne motim tudi pri Boj?evi CX-7 nad 3500 obrati ?opa le na benz, da se pravilno hladijo injektorji in Ajvar tud tvoja MPS-ka bo morala imeti tak sistem, da bo? lahko ?e naprej pljuval ?ez pokvarljivost dieslov in nepokvarljivost bencinarjev
Prva ?estka je imela slabe diske in je bilo treba menjavat na 40kkm, druga generacija pa ima ob?utno bolj?e - zdele bo 100kkm pa niti najmanj?ega sledu o kakr?nem koli tresenju pri zaviranju.
Meni je ?edalje manj jasno, ker na ve?ih koncih sem ?e zasledil podatek (ne samo pri vgrajevalcih sistemov), da Autoplin zmanj?a motorno obrabo do 50%, zdaj ali samo dolo?enih delov in je za nekatere druge pa? bolj ?kodljiv ali kako, nimam pojma? :ne vem:
Verjetno je mi?ljena manj?a obraba motornega olja - se pravi se manj svinja. Kar se ti?e plina pa ravno zaradi visokih temperatur, kot sta omenila Ro-bi in Mitja prej deluje negativno na sam motor kot pa blagodejno. Bencin namre? zelo dobro hladi tako ventile kot tudi injektorje pri motorjih z direktnim vbrizgom.
Pri direktnem vbrizgu je treba tudi pri vo?nji na plin dovajat cca 30% benza, da se hladijo injektorji. Pri teh se tudi svetuje dodatno mazanje ventilov, kar pa spet pri napa?nem doziranju lahko pomeni dodatno uni?evanje katalizatorja in zmanj?anje ?ivljenske dobe le tega, dodatno pa izni?i ?e ekolo?ki pozitivni u?inek plina.
Druga? ap marsikateri vgrajevalci sistemov predvsem v visoko zmogljive motorj po mo?nosti s turbom vgrajujejo sisteme, ki pri ve?jih obremenitvah zaradi omenjenih vzrokov samodejno preklapljajo na bencin.
Se pravi, ?e vse to zgoraj opisano zdru?i? v en razmislek vidi?, da ima plin na sam motor prej negativno kot pozitivno delovanje vse ostalo je pa potem bolj ali manj odvisno od kvalitete motorjev in toleranc, ki jih dopu??ajo.
?tarter ne more bit saj mu vergla. Problem je verjetno v tem, da mu kak?no tipalo za temperaturo ne deluje pravilno tako, da prepozna topel motor kot, da je mrzel in predozira vbrizg s prebogato me?anico (preve? benza in premal zraka) nakar ga zaliva.
Spomni se kako je v?asih z ro?nim zaugom bilo, ?e si toplo ma?ino hotel v?gati s povle?enim zaugom - verglal pa ni?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moja to ma, skor ne verjamem da FL ne bi imela :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani