Js se bojim za Alexa, on sploh ne bo hotu več iz svoje mazde ven .... xD
Pa thumbs-up za menjalnik, boš poročal pozimi, tam se je meni najbolj zatikal v prejšnji CD150. Bom pa tudi sam vrjetno kontaktiral scanio, ko se bomo bližali 60k km, da ga dam zamenjat v avtomatskem
Hm, avtomatski menjalnik, pa benzinar. Mislim, da to olje ni za vas. 😛Pri vaših avtomatskih menjalniki, ki že sedaj ne vedo v katero prestavo bi dali, bi bilo potem še slabše.
To olje je narejeno za sofisticirano mehaniko ne pa za kr neki.Se boste morali zadovoljiti kar z navadnimi olji.
Bdw, na servisu so pohvalili mojo rdečo puščico(lepota in to). 😏
Evo, pravkar sem šel iskat avto na servis.Noter sem dal olje Motul i v menjalnik redline mtl 75w80 gl 4.
Menjani vsi filtri-olja, nafte, klima,filter zraka, (njihov material) olje za motor in menjalnik moje. Vse skupaj me je prišlo 170€.
Noram se pa zahvali tukaj Scanii, ki je omenil olje redline za ročne menjalnike in mi ga dostavil. Ko sem sedel v avto je bilo že po par menjavah samo WAU!! To je najboljše porabljen denar ever. Že prej je bil menjalnih v redu, sedaj je pa enostavno-super. Brzine gredo noter kot po maslu, z enim prstom lahko menjavam. Tudi pri hladnem menjalniku je takoj prestavljanje vrhunsko. Res odlična nadgradnja in priporočam vsem ki imajo ročni menjalnik. 👍😏
Hvala vsem za predloge. Sm zdej od parih ljudi slišal, da bi lahko recimo šel na avtocesto in držal avto 10 minut nad 3000 obratov, da naj bi to pomagalo.
To moraš delati vsakokrat ko ti dela regeneracijo. Pri višjih obratih bolj spihaš vse skupaj, smrt za to je pa cijazenje po mestu in preklinjanje regeneracij.A tebi kaj narašča olje nad max? A kaj kontroliraš?
Ko se bo na tehničnih meril izpust, bo pa jok in stok...
Po mojih I formacijah tega še dolgooooo ne bo. Naprave za to merit stanejo veliko preveč za naše tehnične preglednike.
dne 23. 7. 2020 ob 19:26 je Aless napisal:
Mah na tehničnem tega še dolgo ne bodo merili, bo prej Mazda razpadla🤪
Drgač pa če bi že prišlo da bi začeli merit, kupiš za cca300€ drug DPF.
In ja se da odstranit tudi pri novi, saj tudi stara ima enako nared DPF, v istem ohišju je prvo satovje katalizatorja in nato satovje dpfja, odpre se samo zaden del tam ko je satovje dpfa in se odstrani, catalizator pa ostane. No nekateri odstranijo tudi katalizator, za max power😁
.
V bistvo to naredijo tako, da se sploh ne opazi, da ni gor dpf. Pa nekaj konjičev pridobiš s tem. Mnogo jazbecev se za ta poseg odloči hkrati z čipiranjem.
Huda razlika, če bencinarja ali dizla mrzlega stisneš do rdečega polja. Sploh če kupiš dizla od ljubljančana, ki se mu pozimi niti segreje ne - gre ravno za tolk na ac, da pride na ene 80 stopinj, potem pa spet v koloni stat (in važno, da mu je toplo v kabini, tut če motor ni prekrožu). Potem pa ugasnt ker je itak že na destinaciji, pa repeat čez zimo.
Ampak, glej ga zlomka. Naši dizli se na mestu ogrejejo na delovno temperaturo. Ko štartaš je že v redu ogret.
Tvojega mogoče,drugač pa nikoli,ker tako vidiš kaj eni počnejo z DPF,RGL in ne vem kaj še,ludnica!.
Tudi z benzinarji delajo eni kot svinja z mehom. Mrzla mašina-gas do rdečega polja.Ali pa kaki penzionisti. daš na ful in cel cajt stisnjena sklopka. Vrtljajev pa 4800 v prvi brzino. 😁
Hmh, saj dizel ni tolk problematičen kot se piše, je pa res da mu vožnja na kratke razdalje ne ustreza in to prav zaradi DPF filtra. Ta mora pri mestinih vožnjah delat regeraneracije bolj pogosto in posledično prihaja mešanja nafte med olje in življenska doba DPFa se skrajša.
Tak da ja za kratko mestno vožnjo imaš 2 varianti:
1. Kupiš bencinarja, pa čeprav je bencinar bolj len.
2. Kupiš dizla in daš odstranit DPF in nimaš več nobenih problemov.
Za vožnjo vsak dan 40 kilometrov bo dizel top. Tudi, če bo delala vmes vsakih 220-250 kilometrov regeneracijo, jo konča v 16-18 kilometrov. Se pravi, da jo bo najbrž naredilo vmes med vožnjo. Pa tudi, če bo ugasnil vmes parkrat avto ne bo panike. Kot sem že parkrat napisal, meni se nivo olja ne dvigne niti milimeter, sklepam, da je pri FL ta problem preteklost. Je pa na začetku res to bil problem, ko so morali zamenjati olje na 5Kkm.
Ja nič, potem bo 5 litov olja več kot dovolj, če je taka situacija. Ampak, kaj vzame tovarna za merilo, 5.1 litra - - - do polovice šipke, na 3/4 ali do max?🤔
Drgač šalo na stran, ampak a ni samo pri dizlu ta procedura, da je potrebno menjat olje zaradi pogostega porasta nafte? Še palčko za motorno olje imate tako zacahnano, da veš, kdaj je preveč brozge v motorju? Tega pri bencinarjih ni.
Sem naredil že 5k s trenutnim oljem, še vedno na istem nivoju, ni niti padlo niti naraslo, nevem, očitno narobe vozim, da nimam teh pojavov.
Pri meni je po 10 K kilometrov tudi olje normalno na max. Ne manj ne več kot ko sem ga zamenjal. Do črtice x max manjka še 2.5 cm. Mogoče je bil to problem pri prejšnjih modelih, izgleda da pri FL je to rešeno.Upajmo.🤗
Verjetno je razlika med poln/prazen filter? Kupi 5, ker ne rabi bit olje na max - če bo na 3/4 je čist zadost.
To je bolj za vaše benzinarke, kjer se obilno meša benzin z oljem. Mislim celo, da je pri benzinarji dovolj kaka dva litra. 😛In to olje 50w 60.Ko se zmeša z benzinom je ravno prave viskoznost-prva dva meseca. Nato je že potrebno razmišljati o menjavi.
@Alex ja to je sigurno da so ciklusi regeneracij dalši ker ima olje manj pepela.
Malo primerjave 5w30 C3 olj glede pepela:
Motul X-Clean+ ima SulphatAsh 0,61%
Motul X-Clean FE 0,83%
Redline EuroSeries 0,66%
Mobil1 ESP 0,89%
Ravenol VMP 0,70%
Ravenol REP 0,88%
Total Quartz Ineo ECS 0,55%
Motul Specific 0720 0,49%
Mazda Original Oil Ultra DPF 0,74%
Kdo pa je uvoznik za slovenijo za Redline??
Ja cene za Redline so pretirane ja, pa čeprav so kvalitetna olja.
@Scr3am@Scr3am Ja Valvoline Maxlife štima po specifikacijah Acea A3(hths3.5mPas), A5 secifikacija pa je z znižano HTHS viskoznostjo med 2.9-3.5mPas. Pomeni bolj eco, manjša poraba.
Drgač Mazdino olje je Acea A5 specifikacije.
Aja pa še to tudi če daš po lastnostih, aditivih...najboljše olje še ne pomeni da bo olje zdržalo 20. ali 30.000km. Načeloma ob neki normalni vožnji bi na olja zdžala 20.000km interval, ampak ne moreš 100% rečt, odvisno je od vožnje, stanja motorja, od same konstrukcije motorja...
Zato je najbolj ziher interval 10.000km to zdržijo skor vsa olja tudi pod težkimi pogoji, npr mestna vožnja, mešanje goriva v olje,...
Saj to je po mojem kar pomembno, koliko bomo zabili naše dpf filtre. Ostale karakteristike so itak precej podobne pri vseh oljih(razen pri dexteliji, ki je najslabše od vseh😛). Tako. da bo Motul moja izbira.
Rajsi bi videl, da dam malo boljse olje in ga menjam na 20k km, kot pa na 10k km.
Rad vidim, da je kdo poznavalec za določene stvari in rad poslušam predlagane rešitve. Bravo. Če pa kdo slučajno rabi kak nasvet glede kitarske opreme lahko mene vpraša za kak nasvet. 🎸😁
Zadnji stavek je najpomembnejši, več km kot imaš, prej naredi servis oziroma prilagodi servisni interval načinu vožnje (mesto/relacija/ac, penzič/dinamičar/racer) in to je to.
Castrol serije magnatec je na lastna ušesa pred mano utišal 2 dizla. S tem, da sta bili različni olji, eno 5w30 A5, drugo 5w40 AB34, seveda po specifikaciji. Pa ne samo prvih 20 km ampak tudi po 5k.
"Utišal" za vedno tako, da je prišla avtovleka po njih ali kako si mislil? 😛Ne rabim olja, ki utiša motor tako da ta ne dela več. 😎
@Alex Ja Redline se da nabavit v tujini ja, edino če Scania ima kak pameten kontakt za nabavo Redline olja po dobri ceni.
Glede tvoje izbire pa jst bi raje Mobil1 ESP, sicer je tudi tvoja izbira ok, ampak ima v primerjavi z Mobilom slabše manj additivov, manjši TBN(koliko je sposobno olje nevtralzirati kisline), manjši VI, večji Noack.
Motul ima edino manj pepela, na račun manj aditivov, kar pomeni da manj obremenjuje DPF. Za dobro DPFa je ta motul odličen, ostalo pa
Btw. : po viskoznosti je tvoj Motul skor identičen z Original Mazda oljem, ima pa malenkost manj aditivov😉
@Scr3am Ne nima kaj bit narobe če bi šel na drug spec olja.
V bistvu je tudi Original mazda olje dobre kvalitete, saj je tudi do sedaj dobro opravljalo svojo delo.
Če pa že želiš it na "boljše" olje, pa lahko najprej menjaš za katero drugo in po 5.000 in 10.000km vzameš vzorec olja in ga daš na analizo. Tako se da najbolj videt v kakšnem stanju je olje in kaka je obraba motorja, tako narediš recimo z dvema različnima oljema in imaš realno sliko kaj se dogaja z motorjem in katero mu bolj paše.
Ona bestofthe best olja je brezveze dajat ker ga ne boš tako obremenil in še predraga so glede na to da ne rabiš takega olja.
Valvoline maxlife je odlično zqradi dodatkov ki malo zmehčajo tesnila, ki so lahko z leti že trda.
Jst na tvojem mestu bi ostal na Mazdinem olju, in menjaval na 10.000km.
Sej glih zaradi dpf filtra in manj obremenjenosti le tega sem gledal za Motul oljem. Na mazda forumih(Nemčija) ga hvalijo, da naj bi bil z njim regeneraciji ciklus daljši (več kilometrov med regeneracijami.)
Našel sem uvoznika za redline. A kaj, ko stane liter 21€.😥
Toliko pa ne mislim dati za liter olja. Ja, tudi Mobil sem gledal in ga zelo hvalijo.Bdw,baje da olje redline izredno "utiša" motorje. Dizel motorji naj bi delali tiho kot benzinarji. Tako vsaj zagotavljajo proizvajalci. . Kaj potem ostane še benzinarjem? 😎
@Bini To sem zbral za vsakega nekaj v 5w40 Acea A3/B4 specifikaciji, od bolj race olj ki imajo najboljše sestavine in aditive, do cenovno ugodnejših olj ki imajo še zmeraj odlične aditive kot so elf, total in mannol.
Za ostale specifikacije bi bila izbira olj drugačna, je treba pač pogledat kake specifikacije so zahtevane za motor in pol lahko izbiraš med različnimi olji.
@Alexkateri motul si izbral?? Za dizla z 5w30 C3 specifikacije če že nočeš Mazdinega olja in hočeš olje z najboljšimi sestavinami in aditivi, bi ti jaz priporočal Redline EuroSeries (je po vsej sestavi najmočnejše olje), Mobil1 ESP, Ravenol REP, Ravenol VMP, Motul X-Clean FE (s tem da ima to malo velik Noack-pomeni več oljnih hlapov).
Jaz bom probal z motulom.Nekako mi je najbolj všeč pa tudi pri uporabnikih je izredno dobro ocenjen. Bomo videli, kako se obnese v naši dizel mašini. 😁
Saj na to sem mislil :). Alex tudi ce bos dal original mazda nebos nic falil. Mazda ima super menjalnik. Je pa res, da je ta red line top shit zadeva
Vem, da je menjalnik mazd odličen. Ampak s tem oljem postane pa baje res neverjetno mehak-kot puter. Ne dajejo ga zastonj v dirkalne avtomobile in v super športnike.
Naredi boljše in lepše če se le da. To je moje mnenje. 😁
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hm, avtomatski menjalnik, pa benzinar. Mislim, da to olje ni za vas. 😛Pri vaših avtomatskih menjalniki, ki že sedaj ne vedo v katero prestavo bi dali, bi bilo potem še slabše.
To olje je narejeno za sofisticirano mehaniko ne pa za kr neki.Se boste morali zadovoljiti kar z navadnimi olji.
Bdw, na servisu so pohvalili mojo rdečo puščico(lepota in to). 😏
Povezava za deljenje
Deli na druge strani