Saj pri prvi generaciji 6-k je bilo podobno. Mašine so zaribavale kar po tekočem traku, dokler niso uporabniki na raznih mazda forumih sami ugotovili, da so krive navadne bakrene podložke za 10€.Ko se je to začelo reševati tega sploh ni bilo več. Razen pri tistih, ki nikoli ne pogledajo nivoja olja in tega niso ugotovili. Vozili so se naprej, čeprav je nivo olja padel pod min. In, ko se je prižgala rdeča lučka od olja, je bilo že prepozno.
Tega se ti ni treba bat. Če ti ne deluje več baterija, potem vrate odpreš z mehanskim ključem, ki se izvleče, prižgeš pa tako, da s ključem pritisneš start stop tipko. Baterijo pa v miru menjaš, ko prideš domov
... ali pa jo zamenjaš, ko imaš čas lepo v miru doma in odpade ves stres in neko zasilno "krpanje". Ker delam v vzdrževanju imam raje preventivo kot kurativo. 😏
Jaz jo preventivno res menjam vsako leto. Raje to, kot pa, da greš kam na pot in ti ne deluje več. Če je žena zraven, ok. ker ima rezervni ključ vedno s seboj. Je pa zamenjava res enostavna in hitra.
Slab začetek, dover konec ... Pike, ki so zgledale kot "zračna rja" so bile zgleda organskega izvora (avto paarkiran dva dni pod drevesom) in dobro zapečene na vročem soncu. Pri avtoličarju sem dobil močno čistilo neznanega imena in hrapavo gobico, ki ne pušča sledi na laku, sem lahko velik del pik odstranil. Nekaterim sem moral pomagati nežno z nohtom. Havbna je zopet bela brez pik, strehe pa se še nisem lotil.
To je moj prvi avto bele barve, prejšnja mazda je bila temna (malanca barva ), zato takih pik verjetno nisem opazil.
Hvala za hiter odziv!
Lepo, da si rešil. Bi ti pa priporočil eno dobro poliranje avta in nanos kvalitetnega voska. In boš imel nekaj časa mir. Umazanija se prime na vosek in ne na pleh. Vse gre z lahkoto dol tudi insekti na sprednjem odbijaču. To z nekaj spretnosti lahko narediš sam.Je dobra investicija.
Ja tut sam mam zle v okolici par belih mazd in tiste "krem" bele (ne vem kak se ji reče snow flake al kak že?) sploh niso slabe Je pa včeraj sosed pripeljal srebrno 2018 šestico limuzimo, majko je lepa limuzina, barva malo manj, ampak se lepo poda temnim felgam.
Kot si rekel, lepa barva je le ena... ostalo so le barve. Ene bolj problematične kot druge(črna, bela). 😏
Jaz osebno bi te pike enostavno spoliral. Najbolj enostavno. Raznih kemikalij za odstranjevanje "zračne rje" pa moj avto ne bi bil nikoli deležen.
Noja... tako drag spet bi, da si ga ne bi mogel privosciti... Se vedno je cenejsi kot nove smensi fensi feltne ali pa ultra super diamantni tretma za plehovje ...
Eni so res strokovnjaki za napihovanje in pretiravanje ... 😃
Samo res, eni nimajo mej za pretiravanje. Ko kakega spoznam, mu bom to rekel v fris. 😛
Sicer pa nisem rekel, da je zame drag. 😛
Ampak večina gleda za alternativne, bolj poceni stvari.
Alex ne piši neumnosti, če so tebe nategnili na servisu za drago baterijo in montažo ni treba da še druge
Jaz ga potem sploh nisem rabil zamenjati in imam še vedno originalnega noter. 😏
Ko pa ga bom, bom dal noter original, kot je sedaj.
Ostalo so vse neka jajca in trajajo kolikor trajajo. Nisem še nikoli kupil aftmarket akumulatorja, ki bi bil vsaj podoben originalu. Na stari 6-ki je bil original noter 7 let, ostalo pa po tri- max štiri leta. Skratka, zmazki. Malo muzike - kilava glasba. 😁.
In ja, akumulator mi bodo vgradili na servisu, da bo v redu.
Ponavadi "diy" mojstri, ki ne obvladajo stvari, na koncu vseeno končajo na servisu. 🧐
Ali mogoce priporoca kdo se kaksen drug akomulator ker ta je cenovno najvisji razred Se pravi ta bo v redu za mazdo cx5(2014)?Kako je z menjavo je dostopna da sam zamenjas ali moras peljati kam na servis?? In ce ni mozno kam ga je najbolje peljati(cenovno) za servis(v kratkem imam tudi servis) in za to menjavo akomulatorja. Sem pa iz ljubljane.
Najbolje, da ga odpelješ na servis na zamenjavo, ker ni tako enostavno za zamenjati kot včasih pri stoenkah. Tej akumulatorji so vsi dragi, ni poceni opcije. 😎
Ko kupiš tak avto moraš vzeti to v zakup (vzdrževanje).
Zelo bi bil hvalezen, ce bi kdo znal mi razloziti kaj pomeni BATTERY MANAGEMENT SYSTEM INSPECTION REQUIRED. Ob tem obvestilu mi zraven utripa se i-stop in se rdeci trikotnik je prikazan, kot se vidi spodaj na sliki. Je mogoce to kaksna tezava z akomulatorjem? Hvala za odgovore. Lp
INSPECTION
Jap... to je akumulator.Pripravi se, da boš na široko odprl mošnjiček, ker nov ni poceni, niti ne še kar drag ampak-zelo drag. 😬
Hehhe malo sem se razburil, eh s takim dejanjem ne bi bil nič boljši kot on.
Sam ja , ipičen BMWjaš nimaš kaj
Točno tako. Sej ni nobenemu bila všeč reakcija modela v BMW - ju. Ne smemo se spuščati na nivo voznikov raznih BMW, audijev... Potem bi tudi nas vsi ostali normalni vozniki prezirali in nas vlačili po zobeh. 😏
No ja... verjetno me nisi videl v živo. Ker tale zgleda prot men en žgoljo. Sej zato se je pa pol tolk hitro obrnil... češ moram it, ker je zelena.😎
Meni je pa izgledal kot en tipičen predstavnik tiste vrste ljudi, ki bi se bili pripravljeni stepsti, če ne bi bila vidva pred semaforjem in je moral odpeljati.Pa še avto je imel pravi.😛
No ja težko je ocenit olje na podlagi probavanja, to je lahko preveč subjektivno.
To da imaš podaljšane regeneracije je normalno, kot smo že ugotovili v prejšnjih postih ima ta Motul zalo nizko vrednost sulfatnega pepela, tko btw ACEA C1 olja imajo še manj vsa imajo manj kot 0,50. ampak imajo dosti slabše mazalne sposobnosti.
Za pravo sliko kako olje funkcionira v določenem avtu je potrebna analiza olja, tam se vidi v kakšnem stanju po določenih kilometrih je olje in vidi se obraba samega motorja, npr. če je v rabljenem olju po 5000km recimo 50ppm kroma, pol lahko predvidevamo da so se obrabili batni obročki.
Dejstvo je da se pri oljih že iz teh podatkov vidi koliko rezerve ima in kakšne lastnosti, zato ni glih tko da bi bilo olje super samo na papirju. Sam sem videl že dosti analiz rabljenih olj in se dobro vidi, da npr kako vrhunsko olje boljše funkcionira tudi pri nekaterih motorjih ki bolj obremenjujejo olje (manjša obraba).
So pa to bolj stvari za entuziaste oz. ljudi iz stroke, 99% ljudi itak ne zna niti kako olje mora vlit v avto.
Pa brez zamere za prejšnji post, samo sem hotel razložit da Motul X-Clean+ ni najbolše olje kar bi lahko dal v tvojo Rdečo strelo
Je pa to olje čist vredu, in ni nič narobe z njim.
Če menjuješ na 10.000km si pa itak na varni strani, tolko ponavadi zdrži skor vsako olje tudi ob kakih težjih pogojih.
Lepo napisano. Sej vem, da je kakšno olje tudi boljše a zaenkrat bo v redu.Če so včasih, ko ni bilo še sintetičnih olj zdržale mašine po 700-800000 kilometrov ni vrag, da ne bodo naše z normalno vožnjo in temi super oh in sploh olji zdržale toliko, kolikor je pač normalno za normalne avte.Bom naslednjo menjavo preizkusil kako drugo olje pa bom lahko primerjal. S temi olji se mi zdi, da je podobno, kot je bo včasih z Hi-Fi jem.Delalo se je meritve konponent, pa izračune za zvočne omarice. In ko je bilo na papirju vse oh in sploh, je zvenelo sterilno ali agresivno.
Dan danes pa ne bi nobeden itak več opazil razlike v zvoku, ker se posluša večinoma glasba mp3 na telefonu z slušalkami vrednimi 9,90€.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj pri prvi generaciji 6-k je bilo podobno. Mašine so zaribavale kar po tekočem traku, dokler niso uporabniki na raznih mazda forumih sami ugotovili, da so krive navadne bakrene podložke za 10€.Ko se je to začelo reševati tega sploh ni bilo več. Razen pri tistih, ki nikoli ne pogledajo nivoja olja in tega niso ugotovili. Vozili so se naprej, čeprav je nivo olja padel pod min. In, ko se je prižgala rdeča lučka od olja, je bilo že prepozno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani