Tudi meni je ?e dvakrat odpovedal poslu?nost rolo prtlja?nega prostora. Razmi?ljal sem o izdelavi novega ?epa, kot je ?e bilo omenjeno. Sem pa za za?etek napako hitreje odpravil. Prvi? je po popravilu ?ep zdr?al dve leti.
Kaj storiti za hitro popravilo?
1. izvrtal sem to?kasto zakovano mesto, ki dr?i ?ep na mestu.
2. Vzmet je "pregrizla" plasti?en ?ep. Zato sem ?ep zasukal za 90°in vrezal nov utor za vzmet.
3. Ta poseg se da opraviti trikrat, da pridemo po ?epu naokoli.
4. Sestavil sem rolo in na prevrtanem nestu vstavil kovico, ter ?ez njo spet zalepil platno roloja.
Popravilo traja ~1 uro z vsem motoviljenjem. Naslednji?, bom v pol ure gotov. Ko bo zmanjkalo prostora na ?epu, bomo pa novega izdelali.
LP
Mipo
ma ne rabi? vzmeti zatikat v ?ep, ali pa celo izdelovat nekaj namesto plasti?nega ?epa
samo za?agaj par mm. cev s konca in zatakni vzmet v nastali utor.
tako se sila vzmeti prena?a direktno na cev in se ti ne bo nikoli ve? pokvarilo..
pa ?e netat ni ni? treba,samo zalepi? platno in gotovo.
ti vzame cajta 10min max..
KISS systems .doo ..
se je tudi meni to zgodilo,in sem tako popravil..
tud sliko tega masterpisa sem nekje napopal na forum ,pa je ne najdem..
No, tale Suicidalova ?torja je pa sploh grozljiva...
Ne ?tekam ignorance od firme ,torej Mazde, da tak nepopravljiv problem ne re?ijo radikalno..
torej z zamenjavo avtomobila.
Pa niso edini ignoranti, se spomnim pred ?asom ene zgodbe z Mercedesom,ko je nesre?ni lastnik fensi makine dal nazadnje celo ?torjo v cajtenge, ker niso mogli ali znali zrihtat neke nemogo?e napake..
Jaz sem imel tak "?ov" pred nekaj tedni.Kupil sem 100 Ah akumulator.Sedaj mu samo klju? poka?em in ?e v?ge.
Pri nakupu akumulatorja pazi na velikost le-tega,ker je malo bolj specifi?nih mer(iste mere kot za traktorje ).Izmeri ga in naj ti dajo enako velikost.Najbolje je,da gre? na kak Mazda servis in ga kupi? tam.Jaz sem vzel Bannerjevega tam.
Nov akumulator rabi?.. vpra?aj na mukah izku?ene..
Na Mazdi vztrajno zatrjujejo, da dizel v olju ne zmanj?uje ?ivljenske dobe motorja.
Vsi iz tehni?ke stroke vemo, da temu ni tako in se posledi?no z ve?anjem koli?ine dizla v olju, zmanj?ujejo predpisane mazalne sposobnosti olja, kar je problem pri turbini, kjer gre za ve?je obremenitve.
Dizel bi naj pristal v olju pri prekinjenih regeneracijah, ko zaradi bogate me?anice dizel ostane v cilindrih, kjer po?asi pronicne v karter. Ve? je teh prekinitev, ve? dizla ima? v olju, na koncu pa olje do 'X' in utripajo?o DPF lu?ko.
Bom poskusil ta metabond in poro?al.
No kon?no ena razumna razlaga kako pride dizel v karter, je nekako logi?no.
Tele te?ave z filtri pri dizlih, ne sam pri mazdi,kolega ma opla ,je tud ?e ostal na cesti zarad filtra,
so me odvrnile od traktorja, tako da bo nova 6ka bencinar...
Pa po?rla benza kolker po?rla..
Ko jo dobimo..
Sevede tudi nabaviti novo mazdo ni karatako enostavno pri nas.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ne ..ponovem piskne dvakrat...
kar ,moramn re?i, me je presenetilo..
mislil sem, da je tisti bip difolten, pa? v grajen,tud ?e avto nima nima senzorjev...
pa zgleda ,da pa?e h senzorskem softveru..
in tudi precej bolj tiho piska zdej..
za odspred pa tko kot prej,kar glasno..
Ex......... M6 136 diesel , l.02
Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08
Forever.. MX5 1.6 , l.99
Povezava za deljenje
Deli na druge strani