Zdej probi najdit tist cajt, k ne bo delal, pa potem probaj vse zgoraj naštete stvari. Kar tak iskat, kaj mu ne paše, po mojem ne bo obrodilo sadov. A k ti pa napiše, da ne najde ključa, to napiše samo pred prvim zagonom, al večkrat?
Kaj pa ce je problem na drugi strani? Torej da avtu prevec niha napetost. Kdaj pa potem neha tezit s kljucem, takoj?
Ce mas moznost probat k ti napise sporocilo, probi uzgat tako, da s kljucem pritisnes, start-stop tipko (torej tako kot bi uzigal brez baterije). To bi ti lahko dalo vedet al je problem v kljucu al v avtu.
Ja, zadnja dva primera res izgleda tako 😕 Ampak oba pravita, da bosta menjala motor, tak da vprašanje če so vzrok sploh iskali. Sicer pa, @Z M A J bi naj bol v kontaktu s Pelkom, mogoče ga pa lahko povrpaša, kaj se dogaja s temi novimi Skyactiv-D kapitulacijami predvsem v novejših letnikih.
The obvious difference between the two battery types would be thickness. The CR2032 is 3.2mm thick while the CR2025 is 2.5mm thick. Because the CR2032 is 0.7mm thicker than the CR2025, it has a higher capacity (mAh) to deliver current to the load. A standard CR2032 can nominally deliver 225mAh while the average CR2025 can nominally only deliver 160mAh. Due to the smaller capacity, the thinner battery may not last as long and may need to be replaced sooner.
Je pa zanimivo, da vam večim zdele crkujejo baterije. Tut js opažam, da auto lock bolj bogo dela zadnje čase. Če sm predaleč, ko zaprem vrate, ne zaklene več.
Kako odpreti avto z mehanskim ključem je enostavno. Kako pa je z zaščito pred krajo - blokada vžiga - ko keyless crkne zaradi prazne baterije pa še nisem preizkusil. Mi ni čisto jasno. Klasičen ključ si pač vtaknil v kontaktno ključavnico, čip za zaščito pred krajo pa je bil potem prebran brez potrebe da bi bila v ključu baterija.
Drugač pa, nekoč so baterije v daljinskih upravljalnikih za odklepanje držale dlje, kot je bila življenjska avta. Keyless pa kar naprej nekaj komunicira in skuri baterijo v 9 mesecih. Ko kompjuter sporoči da je baterija prazna, jo pač zamenjam - je pametno imet eno v avtu. Zadnja prigoda letos je bila, da je bila povsem nova in zapakirana rezervna baterija v ku.cu.
V rezervnem ključu seveda nimam baterije, imam pa jo v vrečki zraven sicer bi bila najverjetneje prazna ko bi ga slučajno rabil.
Pa ravno s tem vam skušam pomagat. Vsaj pri mazdi je tako. Če ti baterija slučajno crkne, moraš dejansko s ključem pritistnit na START tipko. Vzameš tisti del ko ni uhelj za obeske ga pritisneš in ekola. Ta start stop knoflik ti mora prepoznat kodo takle na daljavo, vsaj tako sem ga js užiga, ko še ključ ni imel baterije, preden so novega devakumirali (ja, šel sem na ogled, preden sem vplačal, avto je mel še vse folije gor zice v vrečkah itd).
Jaz jo preventivno res menjam vsako leto. Raje to, kot pa, da greš kam na pot in ti ne deluje več. Če je žena zraven, ok. ker ima rezervni ključ vedno s seboj. Je pa zamenjava res enostavna in hitra.
Tega se ti ni treba bat. Če ti ne deluje več baterija, potem vrate odpreš z mehanskim ključem, ki se izvleče, prižgeš pa tako, da s ključem pritisneš start stop tipko. Baterijo pa v miru menjaš, ko prideš domov
Ja tut sam mam zle v okolici par belih mazd in tiste "krem" bele (ne vem kak se ji reče snow flake al kak že?) sploh niso slabe Je pa včeraj sosed pripeljal srebrno 2018 šestico limuzimo, majko je lepa limuzina, barva malo manj, ampak se lepo poda temnim felgam.
Ja se bomo mogli sprijaznit, da to kar smo delal včasih pač ne gre več. Avto ne more ocenit kako hitro se bo on pred tabo spravu s ceste in tudi, če ti veš, da bo šlo on ne ve in poslednično premza.
Ne glede na to kakšna je bila pa hitrost, si se mu pa kar hitro približeval, js si tega ne upam nardit. Po mojem je bil to največji vzrok. Punto je imel zelo malo hitrost ti pa vsaj 2x večjo in elektronika je pač ugotovila, da je to preveč in bam. In ja si se že sam ustavljal, ampak ker ga je radar že dosti prej zaznal, se mu je vseen zdel, da pa to le ne bo dost in bam.
Definitvno ti pa priporočam, da preveriš nastavitve. Mene dostkrat opzarja, interveniral mi pa še nikoli ni, na srečo.
@Alex ja, je problem v dizlu, ko je navor skos enak, pol maš pa tiste fluktacije za 1 Nm in čist zmeša menjalnik, ne ve kaj bi Pri atmosferi z bencinom tega ni Točno ve kje je željen navor.
Hm, avtomatski menjalnik, pa benzinar. Mislim, da to olje ni za vas. 😛Pri vaših avtomatskih menjalniki, ki že sedaj ne vedo v katero prestavo bi dali, bi bilo potem še slabše.
O ja, kar vedo v ktero je treba dat, ko ga pohodiš
Je pa res, da je to za bolj sofisticirane šoferje, ki vedo kaj delajo z desno nogo
To ne vem, s kontaktiranjem scanie pa sem mislim predvsem to, da ga bom povprašal, kaj in kako, ko se bodo približali kilometri. Glede na to, da je bil veliko vpleten v nit o avtomatskih menjalnikih in je znal marsikaj povedati, vrjamem, da bo tudi meni znal svetovat
Koliko sem bral v naši niti o avtomatskem, pri 60 ponavad delajo drain-out samo. Bomo vidli, do tam imam še vseeno 45 k km, tak da, časa za razmislek na pretek
Js se bojim za Alexa, on sploh ne bo hotu več iz svoje mazde ven .... xD
Pa thumbs-up za menjalnik, boš poročal pozimi, tam se je meni najbolj zatikal v prejšnji CD150. Bom pa tudi sam vrjetno kontaktiral scanio, ko se bomo bližali 60k km, da ga dam zamenjat v avtomatskem
Jap, če se bo že vse jemalo narazen, je pametno dat ostalo (DPF, EGR). Me pa sploh zanima, če se da ostranit dpf na teh novih, glede na to da je v enem s katalizatorjem.
Ja, js iskreno upam, da po FL z DPFjem ne bote meli več problemov in ja se strinjam da bencinarja, glede na to ktere letnike se kupuje. Bolj star kot je, večje so vrjetnosti, da je kej zasrano, js vrjetno rabljenega dizla takšnih let ne bom kupil nikoli, razen če me situacija prisili.
@dvorjan ja, ce je en drek olja not, potem bi se strinju, js sm mislu, da je to blo napisan za normalne kolicine olja. K ce bi blo to res za normalne kolicine, no pol bi pa vrjetno se proizvajalec zram mogu navajat v kak velik breg/spust in kaksn je max stranski G, predn ole kam stece.
Hehe, znanstvena fantastika, kot v vseh naših nitih. Najbolj me je nasmejalo tisto, da če malo bolj hitro peleš v ovinek, da se olje steka na eno ali drugo stran, ta je bla huda
V glavnem js tako on tako, vsi skup pa za en drek. Tak da tle je še moj kp dreka, jst kadar menjujem sam, zmeraj ulivam na polovico med max in min. Že same oznake povedo, da čez ne sme pod pa tut ne, torej ti kmečka pamet pove, da je najboljše povprečje, kar pa je (max + min) / 2. Kaj pa not vlivat, ja najbolj važno je, da je olje novo in da se novo vliva v primernih intervalih.
@Alex jst bi reku, da je specificiranih 5 litrov glih za povprečje med max in min. Kot je že nekdo povedal, čez max tudi ni najboljše da gre, ni dovolj prostora v motorju potem.
Joj zej si me spomnu kak je to grozno, ko začne sistem proti zdrsavanju delovat ... Ravno zadnjič sem nehote preveč pritisnil po dežju seveda ... to je tak ropot, da misliš, da se bo razletel avto
Vrjetno ga zanima delovanje pogona, kak vleče, kaj izklapla, kak je pameten. Za kaj tage mal po youtubaj, sem ziher da bo kak video. Vrjetno se bo pa odzval tudi kakšen izmed naših AWD uporabnikov iz lastnih izkušenj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@NevLado lepše furaj pa bo nehala roptat
Povezava za deljenje
Deli na druge strani