Imam cx 5 letnik 2014 2.2 175 hp. A gre za isto motor kot v mazdi 6? Imam pa sledeč problem. Pri obratih od 1800 do 2000 mi pri majhnem gasu motor cuka. Med pospeševanjem ni nobenega problema, le če držim omenjene obrate ...imam pa 155000 opravljenih km. Je problem v egr ventilu oz. kaj menite? lp, Mare
In to pomeni kaj natančno? Da ti menjujejo, do konc garancije al še potem tudi?
Doživljensko
Če se gremo pravila igre, tebi servis nekaj menja in mora dat spet nekaj časa garancijo, če crkne morjo spet zamenjat, in to se lahko ponavlja v nedogled
Ker vidim, da je tema aktivna in se bi še sam vključil. Po 5 letih je prišel čas za menjavo akumulatorja na Mazdi 3 G120 (2017). Zanima me če imate kakšne predloge glede proizvajalca, aku mora biti kompatibilen z i-stop. Kar sem na hitro pregledal je cena kompatibilnega Varta aku okoli 150€, bi bil pa vesel še za kakšen drug predlog. Na foromu so priporočili tudi Exide efb EL604 60Ah.
@Jest hvala, ampak kot sem rekel, tako stanje (nedelujoč i-stop) mi celo ustreza. In upam, da to kar praviš res drži, ker bom nov akumulator potem samo zamenjal pod napetostjo in i-stop še nadaljnjih 5 let ne bo delal. 👌
Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?
Imam eno vprašanje za strokovnjake, ker mnenja amaterjev sem že slišal.
Torej, za našega FuksWagna je predpisano olje 0W20.
Baje, da zdaj dajejo redkejša olja, da zmanjšajo trenje in posledično porabo in emisije. Ampak motor tega redkega olja porabi toliko, da ga med servisnimi intervali pravzaprav že "zamenjam"...
Dobro, če bi vozil po avtocestah in z podpovprečno obremenitvijo (se pravi, da bi bili v vozilu največ tri osebe), bi zadeva mogoče še šla. Mi pa to vozilo (kanto na kolesih, ker avto to ni) vozimo po hribih. Praviloma kar proti polni obremenitvi (skoraj vsaka druga vožnja je s šestimi potniki). In se temperatura olja brez priganjanja motorja dvigne vse tja do na 120°C. In motor žlampa olje kot krava vodo...
Pa me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi v našega FuksWagna nalil na primer olje 15W40? Bi ga potem kaj manj požlampal? Kako bi bilo pa z mazanjem? Mislim, če so zdaj kanalčki za 0W20, bi potem tako gosto olje sploh šlo skozi ali bi zaradi velike gostote prišlo do ležajev premalo olja in bi vse skupaj obstalo še prej kot bo sicer? Tudi filter olja je dimenzioniran za redko olje. Bi pri gostejšem olju sploh dovolil dovolj pretoka?
Predvidevam, da proizvajalec vozila predpiše olje, ki je primerno za vse vremenske razmere. Tako je baje olje 0W20 primerno za temperature od -40°C do nekje +30°C. Ker pa pri nas ne pomnim, da bi kdaj bilo -40°C, dejansko ne potrebujem tako redkega olja. Pri nas nekajkrat na leto padejo temperature na -20°C. Poleti pa temperature pridejo do 40°C (konkretno, v Novi Gorici leta 2022).
Torej, katero olje?
Kater motor imaš? Jaz v skrajnosti ala 15W40 ne bi šel; nalij notri 5W30, če imaš dpf bo verjetno prava oznaka C2 ali C3. Z motorjem ne bo popolnoma nič narobe, edino olje se bo malo kasneje segrelo, ampak bo tudi boljše mazalo pri visoki obremenitvi.
Na bivši firmi smo prisegali na exide. Za mazdo bi bil 604 oznaka. Kateri pa so na original servisih?
Exide sem dobil original nadomestnega na Interclassu
Jaz mislim, da boljši aku so tisti, ki so težji - logično, imajo notri več materiala. Včasih pred Mazdami sem vedno kupoval Topla - pa še to takšnega, ki je imel tekočino in sem kontroliral vsakoletno
@scania mogoce bi pa moral iti na večje diske in ploščice, ne vem pa ali je potrebno zamenjati tudi nosilce čeljusti. Meni na cx5 ne delajo težav diski pa je avto težji z AT in pri 100.000 km ni bilo težav so bili obrabljeni prej. Će boš delal kakšne primerjave imam stare diske in ploščice se doma v arhivi
Mislim da je ravno to fora - scania je precej varčen voznik, mi z AT bolj obremenjujemo bremze in se “enakomerno obrabljajo” - bomo pa videli kako bo, pri meni zaenkrat bp
Jaz bi ti tudi rekel da ne šparat, sam nimam nobenih problemou (trkam na les), se pozna da imam AC vožnjo - na relaciji pa tako kot ti veliko predvidevanja
Posledice vožnje s povišanim nivojem v posodi za olje so lahko enako resne kot vožnja motorja s premajhno količino olja. Prevelika količina olja se lahko dvigne pod pritiskom in preide skozi notranja tesnila, kar povzroči resno puščanje. Morda še huje, olje se lahko iztisne v sesalni sistem in zgoreva, kar lahko povzroči nenadzorovano delovanje motorja in tudi poškodbe motorja.
Tale v temi je sicer Mazdin bencinar, toda za famozne dizle, bi veljalo olje točiti le do polovice.
Pri nekaterih dizelskih motorjih je optimalna raven olja približno na polovici, da se upošteva morebitna kontaminacija z dizelskim gorivom.
Točno to, + še zaradi tega ker ga je preveč se lahko spodaj pri pumpi speni in potem ni vse skup nič mazanja.
No sem šel do mehanika, na poti tja je ropotalo potem se usedeva in na zacetku tisina (zgledalo nekako tako kot spodaj v sliki 😄 ).
no pol je pa zacelo ropotat, sva prisla pred delavnico je mehanik vzel moment kljuc pa sel pregledat vsa kolesa - ugotovljeno da prednje levo kolo ni bilo do konca zategnjeno oz. se je losalo. Je rekel imas popravljeno pelji... no na poti domov se zvok ni pojavil, upam da bo to.
preden bi kdo napadel kako nisem to gledal, naj povem da je bil avto dvakrat na dvigalu pri dveh mehanikih in so premikal vse spodaj, tudi sam sem pri parkiranem vozilu gume tresel ce bi se kaj slisalo pa nic... no preventivno pa res nikoli nisem zategoval vijakov, ze 20 let vozim pa mi jih nikoli ni bilo treba.
lp
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
DA
Povezava za deljenje
Deli na druge strani