Skoči na vsebino
Problem s turbino P0299
Napisano
pred 1 uro je marko72 napisal:

Živjo bi še jaz nekaj vpašal.

Imam cx 5 letnik 2014 2.2 175 hp. A gre za isto motor kot v mazdi 6? Imam pa sledeč problem. Pri obratih od 1800 do 2000 mi pri majhnem gasu motor cuka. Med pospeševanjem ni nobenega problema, le če držim omenjene obrate ...imam pa 155000 opravljenih km. Je problem v egr ventilu oz. kaj menite? lp, Mare

DA

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 7 minutami je 50keda napisal:

In to pomeni kaj natančno? Da ti menjujejo, do konc garancije al še potem tudi?

Doživljensko :lol:

 

Če se gremo pravila igre, tebi servis nekaj menja in mora dat spet nekaj časa garancijo, če crkne morjo spet zamenjat, in to se lahko ponavlja v nedogled :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

 

Mogoče blinka 6-ka, 3-ka nič ne blinka. :)

 

Hijoo, ti maš še drgač dovolj fore. Ko bo res res prazn aku ti bo skos kazal warning in bo istop utripal rumeno, vsaj tako je bilo na CX-3.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-stop sistem
Napisano
pred 12 urami je Medved123 napisal:

Ker vidim, da je tema aktivna in se bi še sam vključil. Po 5 letih je prišel čas za menjavo akumulatorja na Mazdi 3 G120 (2017). Zanima me če imate kakšne predloge glede proizvajalca, aku mora biti kompatibilen z i-stop. Kar sem na hitro pregledal je cena kompatibilnega Varta aku okoli 150€, bi bil pa vesel še za kakšen drug predlog. Na foromu so priporočili tudi Exide efb EL604 60Ah.

 

20231115_212005.jpg

Exide dajo tudi na pooblaščencu notr, 200+ eur

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano
pred 15 urami je Janez007 napisal:

@Jest hvala, ampak kot sem rekel, tako stanje (nedelujoč i-stop) mi celo ustreza. In upam, da to kar praviš res drži, ker bom nov akumulator potem samo zamenjal pod napetostjo in i-stop še nadaljnjih 5 let ne bo delal. 👌

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

Na 3ki šesto leto cepa 😊, Bomo videli kako bo to zimo, avto je pa zunaj.... 😉

Pozimi ne bo crknil. Razen pri nekih ekstremih od -10. Bo prej poleti pri +20

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Imam eno vprašanje za strokovnjake, ker mnenja amaterjev sem že slišal.

 

Torej, za našega FuksWagna je predpisano olje 0W20. 

 

Baje, da zdaj dajejo redkejša olja, da zmanjšajo trenje in posledično porabo in emisije. Ampak motor tega redkega olja porabi toliko, da ga med servisnimi intervali pravzaprav že "zamenjam"...

 

Dobro, če bi vozil po avtocestah in z podpovprečno obremenitvijo (se pravi, da bi bili v vozilu največ tri osebe), bi zadeva mogoče še šla. Mi pa to vozilo (kanto na kolesih, ker avto to ni) vozimo po hribih. Praviloma kar proti polni obremenitvi (skoraj vsaka druga vožnja je s šestimi potniki). In se temperatura olja brez priganjanja motorja dvigne vse tja do na 120°C. In motor žlampa olje kot krava vodo... 

 

Pa me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi v našega FuksWagna nalil na primer olje 15W40? Bi ga potem kaj manj požlampal? Kako bi bilo pa z mazanjem? Mislim, če so zdaj kanalčki za 0W20, bi potem tako gosto olje sploh šlo skozi ali bi zaradi velike gostote prišlo do ležajev premalo olja in bi vse skupaj obstalo še prej kot bo sicer? Tudi filter olja je dimenzioniran za redko olje. Bi pri gostejšem olju sploh dovolil dovolj pretoka?

 

Predvidevam, da proizvajalec vozila predpiše olje, ki je primerno za vse vremenske razmere. Tako je baje olje 0W20 primerno za temperature od -40°C do nekje +30°C. Ker pa pri nas ne pomnim, da bi kdaj bilo -40°C, dejansko ne potrebujem tako redkega olja. Pri nas nekajkrat na leto padejo temperature na -20°C. Poleti pa temperature pridejo do 40°C (konkretno, v Novi Gorici leta 2022). 

 

Torej, katero olje?

 

 

Kater motor imaš? Jaz v skrajnosti ala 15W40 ne bi šel; nalij notri 5W30, če imaš dpf bo verjetno prava oznaka C2 ali C3. Z motorjem ne bo popolnoma nič narobe, edino olje se bo malo kasneje segrelo, ampak bo tudi boljše mazalo pri visoki obremenitvi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano
pred 2 urama je mazda_gg napisal:

Varta "suha" u trgovini 140€, "original"  kod mazda dilera  200€.

Kaj izabrat?

Na M6 sem vzel “original”, sem zadovoljen, ce bo zdrzala 5 let kot je prva bomo pa videli.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 minutami je scania napisal:

Na bivši firmi smo prisegali na exide. Za mazdo bi bil 604 oznaka. Kateri pa so na original servisih?

Exide sem dobil original nadomestnega na Interclassu

 

Jaz mislim, da boljši aku so tisti, ki so težji - logično, imajo notri več materiala. Včasih pred Mazdami sem vedno kupoval Topla - pa še to takšnega, ki je imel tekočino in sem kontroliral vsakoletno

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano
pred 3 minutami je mazdaman napisal:

@scania mogoce bi pa moral iti na večje diske in ploščice, ne vem pa ali je potrebno zamenjati tudi nosilce čeljusti. Meni na cx5 ne delajo težav diski pa je avto težji z AT in pri 100.000 km ni bilo težav so bili obrabljeni prej. Će boš delal kakšne primerjave imam stare diske in ploščice se doma v arhivi

Mislim da je ravno to fora - scania je precej varčen voznik, mi z AT bolj obremenjujemo bremze in se “enakomerno obrabljajo” - bomo pa videli kako bo, pri meni zaenkrat bp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 2.2D - kje narediti "veliki" servis
Napisano
pred 5 minutami je Jaka32 napisal:

 

Ga menjam na 10.000 do 15.000 km.

Vprašal sem za "hardware". Zdaj pri 175.000 km sem menjal napenjalec in oba jermena, vodno črpalko in vse tekočine, diske, ploščice, vse filtre.

Pa eno fedro, ker sem imel počeno.

Super, ne sekiraj se za verižico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba olja mazda 2, skyactive 1,5
Napisano

 

pred 2 urama je dvorjan napisal:

Posledice vožnje s povišanim nivojem v posodi za olje so lahko enako resne kot vožnja motorja s premajhno količino olja. Prevelika količina olja se lahko dvigne pod pritiskom in preide skozi notranja tesnila, kar povzroči resno puščanje. Morda še huje, olje se lahko iztisne v sesalni sistem in zgoreva, kar lahko povzroči nenadzorovano delovanje motorja in tudi poškodbe motorja.

Tale v temi je sicer Mazdin bencinar, toda za famozne dizle, bi veljalo olje točiti le do polovice.

 

Pri nekaterih dizelskih motorjih je optimalna raven olja približno na polovici, da se upošteva morebitna kontaminacija z dizelskim gorivom.

Točno to, + še zaradi tega ker ga je preveč se lahko spodaj pri pumpi speni in potem ni vse skup nič mazanja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 21 minutami je FuManchu napisal:

To se je tudi meni že zgodilo, ko je vulkanizer pozabil zategniti dva vijaka.

S tem da se jaz na srečo preveril takoj doma, kot vedno. 

Jebiga se zgodi lahko vsakemu.

Zato pa treba preverjati take zadeve redno. 

Ne, to ni način

 

Nikjer več se ne moreš zanest na strokovnjake, vsapovsod je neka šlamparija, vedno preverjaš vse sorte stvari eno za drugo

 

Ampak ok, mi ni panike, preverim to za avte, stanovanje, restavracije...

 

Ne predstavljam pa si kako bom preveril, če me slučajno infarkt in bo treba do srčnega kirurga :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 41 minutami je FuManchu napisal:

Srečo imaš, da se nisi razbil. Zdej pa pokliči tistega, ki ti je zadnji zategoval vijake na avtu in ga skurcaj...

Če bo poklical tistega, ki je zadnji zategoval vijake, ne bo naredil nič

 

Poklicat more tistega, ki jih ni :lol:

 

Šalo na stran, ampak če bi slabo zategnil, bi se mu to zgodilo po par km... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 minutama je amusic napisal:

No sem šel do mehanika, na poti tja je ropotalo potem se usedeva in na zacetku tisina (zgledalo nekako tako kot spodaj v sliki 😄 ).

no pol je pa zacelo ropotat, sva prisla pred delavnico je mehanik vzel moment kljuc pa sel pregledat vsa kolesa - ugotovljeno da prednje levo kolo ni bilo do konca zategnjeno oz. se je losalo. Je rekel imas popravljeno pelji... no na poti domov se zvok ni pojavil, upam da bo to. 
preden bi kdo napadel kako nisem to gledal, naj povem da je bil avto dvakrat na dvigalu pri dveh mehanikih in so premikal vse spodaj, tudi sam sem pri parkiranem vozilu gume tresel ce bi se kaj slisalo pa nic... no preventivno pa res nikoli nisem zategoval vijakov, ze 20 let vozim pa mi jih nikoli ni bilo treba. 
lp

IMG_5232.jpeg

Ej top, samo da si zrihtou in da je blo to to!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX5 2.0 - 100 oktana, da ili ne?
Napisano
pred 7 urami je mazda_gg napisal:

Hvala za obavjest.

Bilo mi je čudno jer mazda 6 gg sa dpf filterom nije trošila ulje već ga je "proizvodila"

 

Na fotki, dolio sam ulje u benzinca.

 

Na crtežu, šipka dizelaša sa oznakom x.

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20230918_013641_Firefox.jpg

20230909_113148.jpg

Dizel je zaradi dpf regeneracij "večal" olje, ker je zdraven vlekel še nafto

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
pred 1 minuto je Tilen5 napisal:

Sam ne se smejat... mat kupuje to ker majo stekleno kuhno pa da briše forntalne elemente,.. namočiš obvezno z hladno vodo in fajn odtisneš

 

20230917_161902.jpg

20230917_161914.jpg

 

 

Aha nekaj podobnega je moja babnca kupila od Vilede

 

Pravi da je top za okna

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
pred 2 minutama je Tilen5 napisal:

Bolš da ne pokažem skom jaz pucam šipo,..vse kar rabim je voda..nič lis nič pack :D zahvala gre pa mami k je pokazala

 

pred 2 minutama je Tilen5 napisal:

Bolš da ne pokažem skom jaz pucam šipo,..vse kar rabim je voda..nič lis nič pack :D zahvala gre pa mami k je pokazala

Neupaš?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.