Skoči na vsebino
Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

 

Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉

Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran. 

Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎

Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto. 

 

Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor. 

Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine. 

Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 

IMG_20210613_113221.jpg

Odlično!, sicer ni tema za ta forum😉😄, zakaj si sel iz Honde?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

Jap... In olje v motorju vsakih 35000 kilometrov. S tem, da se potem  motor na takem avtu menja pri vsakih 180- 200000 km. 😊

Se popolna strinjam. Ni potrebe varčevati tam, kjer je to najmanj potrebno. Jaz sem menjal olje v ročnem menjalniku pri 60000 kilometrih. In mi ni žal. Pri 120000 bom ponovil vajo. 

Za tistih 30-40€ se pa res ne bom sekiral. Olje bo pa vedno sveže. 🤗

točno tako, enako je z oljem za motor, ko so vsi vw in ostali vag fan-i navdušeni da imajo servisni interval na 30k km...pol pri 150k km pa generalka, itd......no je pa res, da pred tem na servisu za olje prišpara cca.50-80€ ker nima intervala preje.....:), jaz osebno ne razumem ljudi, ki vozijo avte za 30-40k € ali še več, potem pa "šparajo" na potrošnem materialu in ne delajo rednih servisov, vlivajo olje iz špara/hofra, itd....enostavno mi to ni jasno/logično, lahko pa da ne razumem 😄

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano
Pred eno uro je nejco napisal:

Pozdravljeni,

 

da ne odpiram nove teme:

Iščem nekoga, ki bi znal na Mazdi 3 (2006) od moje mame in moji Mazdi 6 (2008) odstraniti rjo na podvozju in zaščititi podvozje. Kogarkoli najdemo, pravijo, da tega ne delajo, da bi odstranjevali rjo. Nisem še našel nobene informacije. Oba avta sta drugače dobro vzdrževana in nam je v interesu, da bi ju imeli še nekaj časa. Nimam možnosti in ne znanja sam popravljati.

Jaz sem in Ljubljane, mama iz Maribora. Ampak peljem avto kamorkoli, če se ne najde rešitve blizu.
Če poznate koga, ki dela to, vas prosim za kontakt.
Če obstaja že kaka bolj primerna tema, prosim za link.

Hvala lepa in lep pozdrav,

Nejc

tast je peljal sem v škofjo loko, si preveril pri njih? (ne vem pa ali tudi odstrnjujejo rjo), če ti pride kaj v pomoč -> 

WWW.TRI-KRONE.SI

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

jaz sem do sedaj vozil na niparts diskih/ploščicah (kar je vgradnja fake original za Hondo) in ni bilo težav, kar sem opazil je da full prašijo in so feltne vedno umazane, nato sem imel ferrodo sports premier, sedaj sem na zadnje spredj dal vse ATE. Pri nobenem od teh treh pa nisem imel težav z zvijanjem, itd....diski mi vedno zdržijo 120k, ploščice pa odvisno, načeloma med 40-60k km....res pa da vozim normalno in ne hodim na kake steze :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano

jaz imam Hondo pa je pri 120k km verjetno veliko zadev enakih....sam sem sedaj poleg rednega servisa na 120k menjal svečke in prve diske (so bili še prvovgradnja), vse ostalo pa standardno kar pritiče rednemu servisu, tako da verjetno je pri mazdi podobno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Točno to, jaz res ne vem kaj ljudje razmišljajo, da s tem prišparajo. Dolgo nazaj, cca.10.let, sem govoril še z old school mehanikom (gospodom), ki je 25let šraufal v Nemčiji, od mb, bmw do japoncev in on je bil mnenja, da je interval med 10 in 15k km max...vse ostalo slabo vpliva na vse, ne samo motor...(p.s.jaz sem imel 20.let nazaj preludko, tam je bil interval na 10k km, uradno😁😉old school, ampak pri 250k km ko je sla od mene je bil motor kot iz škatlice😉...utečen za naslednjih 250k km)....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

Seveda. Tudi 40000 eni delajo. Pa še potem čudijo, kaj se jim je zgodilo. 🤗

Točno tako, folk špara na olju in s tem ker ne gre na servis na 10-15k km mogoče prišpara za 50eur...vozi pa avto za 30k eur...kdor ni ob menjavi še nikoli pogledal olja po recimo 15k km mu predlagam da si pogleda v "živo" kake barve je in tisto ni več kaj veliko podobno olju...zato pa razni vw in podobno imajo težave ko je servisni interval 30k km oz.2.leti ali kako že imajo...tam se potem dela rvc in služi...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.