Točno to, jaz res ne vem kaj ljudje razmišljajo, da s tem prišparajo. Dolgo nazaj, cca.10.let, sem govoril še z old school mehanikom (gospodom), ki je 25let šraufal v Nemčiji, od mb, bmw do japoncev in on je bil mnenja, da je interval med 10 in 15k km max...vse ostalo slabo vpliva na vse, ne samo motor...(p.s.jaz sem imel 20.let nazaj preludko, tam je bil interval na 10k km, uradno😁😉old school, ampak pri 250k km ko je sla od mene je bil motor kot iz škatlice😉...utečen za naslednjih 250k km)....
Seveda. Tudi 40000 eni delajo. Pa še potem čudijo, kaj se jim je zgodilo. 🤗
Točno tako, folk špara na olju in s tem ker ne gre na servis na 10-15k km mogoče prišpara za 50eur...vozi pa avto za 30k eur...kdor ni ob menjavi še nikoli pogledal olja po recimo 15k km mu predlagam da si pogleda v "živo" kake barve je in tisto ni več kaj veliko podobno olju...zato pa razni vw in podobno imajo težave ko je servisni interval 30k km oz.2.leti ali kako že imajo...tam se potem dela rvc in služi...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Točno to, jaz res ne vem kaj ljudje razmišljajo, da s tem prišparajo. Dolgo nazaj, cca.10.let, sem govoril še z old school mehanikom (gospodom), ki je 25let šraufal v Nemčiji, od mb, bmw do japoncev in on je bil mnenja, da je interval med 10 in 15k km max...vse ostalo slabo vpliva na vse, ne samo motor...(p.s.jaz sem imel 20.let nazaj preludko, tam je bil interval na 10k km, uradno😁😉old school, ampak pri 250k km ko je sla od mene je bil motor kot iz škatlice😉...utečen za naslednjih 250k km)....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani