O sfriziranih podatkih novih avtomobilov ki so tolk in tolk var?nej?i od starej?ih modelov smo ?e govorili. Seveda morajo tr?niki re?i, da je nov model za 15% ali ve? var?nej?i od starega in pa seveda oh in sploh bolj?i, sicer bi bolj malo prodali.
Odmi?ne gredi so bile verjetno pri novem dobavitelju ene 10 centov ceneje pa se je izpla?al menjat dobavitelja.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V tej debati meni nekaj ne gre vkup. Mazda trdi, da je njihovo olje v menjalnikih ve?no, in bohnedaj da podvomi? v to ker gredo potem tukaj eni v luft. Po drugi strani menjalnikmojster priporo?a menjavo na 60 Kkm. A ni razlika med obema trditvama ?
Po eni strani tud renold zauka?e menjavo olja v motorju na 30Kkm, mehanik pa potem re?e da je bolje na 15Kkm. Po tretji strani pa poznam nekoga ki je brez menjave olja v ma?ini naredil ?ez 200Kkm (?koda 1,9 TDI) in ni imel problemov.
Bojim se da za vsemi temi menjavami olj v na?ih avtih stoji samo oljni lobij.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ravno varto sem nabavil:) zakaj, imas slabe izkusnje?
Zadeva ni ?isto enaka, je pa razlog za moj odpor do Varte. V slu?bi uporabljamo stacionarne kislinske svin?eve akumulatorje Varta. Stari Vartini so zdr?ali tudi skoraj 20let, le redno dolivanje demi vode so potrebovali. Novi, po videzu enaki, zdr?ijo 4leta kar je 5x manj. Kako se je lahko zgodil tako drasti?en padec kvalitete? Odgovor ti?i v spremembi lastni?tva in je tipi?en primer funkcioniranja sodobnega kapitalizma: Nekdo kupi neko firmo seveda zato da bi zaslu?il. Denar za nakup "dobi" iz prihodnosti, pa? racionalizacije, odpu??anja, zni?anje kvalitete... in ra?una na to, da folk ne bo prekmalu opazil da se pod zvene?im imenom sedaj skrivajo gnila jajca.
TAB po kvaliteti zanesljivo nese ve?ino.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ko sem pred leti vgrajeval emulator na svojo mazdurino, sta bili pri istem proizvajalcu v ponudbi dve izvedenki: taka ki ugasne lu?ko in airbag ne spro?i tudi ?e se zaleti?, in druga varianta ki airbag spro?i vedno kadar se zaleti?. Katero varianto potrebuje? se mora? odlo?it sam, pa?, ali na sovoznikovem sede?u vozi? ta??o ali svojo najdra?jo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Da si sposodim temo. Na vpra?anje o tem da prinesem svoje olje, so mi na servisu rekli da sicer ni problem, da pa ne priporo?ajo ker je na tr?i??u vsepolno ponaredkov. Da ne priporo?ajo ker ga oni prodajo strankam 2x dra?je, mi je jasno. A ima kdo kaj pojma a je kaj mo?nosti da je olje ponaredek ?e ga kupi? po neki normalni ceni v ?tacunah kot so motornaolja.com, euroton, mimokrste...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tele sealant teko?ine na veliko uporabljajo v gorskem kolesarstvu, jaz sem ?e na?emu 5letniku v njegov bicikel s 16colskimi kole??ki vgradil zra?nice s teko?ino da ne flikam za vsak trn. Ne vem to?no zakaj se v svetu avtomobilizma ta re? ne obnese, mogo?e zaradi ?irokega preseka gum. pa ?e precej svinjarije ob menjavi pri vulkanizerju to pomeni.
Tistile ?eblji?ek v videu o "conti seal" gumi je precej kratek, zadosti dolg bi tesnilno snov notri predrl. Pred kratkim sem se nekaj dni vozil s 7 cm ?ebljem v zadnji gumi. Najprej da je posvetila lu?ka, potem pa ?e dva dni do vulkanizerja, s tem da sem vsak dan polnil. Pu??alo je cca 0,3 bara na dan - to je luknja kjer bi bili sealanti ?e uspe?ni.
Mislim da smo ?e vsi ugotovili da predrtje ni problem, problem je ?e se guma prere?e ali preseka. Re?itev je le rezervna guma. Doma imam oba avta tako opremljena, pri ?kodilaku sem za pravo rezervno dopla?al, renold je pa itak presti?na znamka in je bila prava rezervna guma ?e vklju?ena v ceno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V navodilih je bilo, da ?e crkne prednja guma da jo mora? nadomestiti z gumo od zadaj, kolo od ?ajtrge pa potem montira? zadaj (precej dela glede na to da je mazdina original dvigalka totalen drek). Diski zadaj so manj?ega premera in mogo?e bi tudi 15" feltna zadaj pasala. Ampak dokler ne poizkusi? ne ve?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Naprej je nagnjeno zato, da ko za na po?itnice platoji pira pritiskajo na zadnjo os, je stvar potem vodoravna in ne podrgne? s thulejem po rampi ko vozi? dol s trajekta.
Kljuka se gotovo ne ?tela, tudi moj Thule nima nobene nastavitve naklona. Nastavlja se samo sila s katero objame kljuko ko potisne? ro?ico dol. Pa tud tega nisem ni? nastavljal, je vse ?e tovarni?ko pasal skupaj.
Ali je za... Bosal ali pa poobla??enec.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mislim, da bo po?asi treba it nazaj na klju? za odpiranje vrat, ?e bo? sploh hotel prit v svoj avto, ne da bi te pri tem oviralo sto drugih frekvenc.
Mislim da ?e ni res namensko name??en motilnik, potem bodo klju?i z RF signalom ?e nekaj ?asa sposobni odpirat vrata avtov.
Problem je na primer pri keyless odklepanju, kjer ti lahko na doma?em dvori??u nekdo z repetitorjem odklene avto - repetitor "vpra?anje" avta oja?i in posreduje do klju?a v hi?i, ta odgovori z ustrezno kodo, repetitor pa to posreduje avtu. Zato je klju?e keyless sistema najbolje hraniti v hladilniku.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A potem pri mazdi ?e vedno skrivajo vpoklice pred svojimi zvestimi strankami.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani