Z rezervnim klju?em - daljincem se avto odpira in zapira brez problema, opazil pa sem, da mi na uporabni?kem klju?u ne gori rde?a lu?ka na sredini klju?a, medtem ko se na rezervnem klju?u pri?iga in uga?a brez problema.
Ne vem ?e je pri mazdi to, ampak jamranje centralnega je v?asih tudi jamranje akomulatorja.
Baterija je baterija, lahko da ji ne pa?e okolje, je iztro?ena...itd. Samo to kar si opisal ni ravno videti baterija, ker ?e bi ?tekala bi ti tudi kasneje, lahko da ima? v klju?iu kak stik - svinjarijo in ga na ta na?in zdrma?. A je bil kdaj moker?
Ne moker ni bil nikoli, kar se akumulatorja ti?e zadeva deluje brez problema -v?ig, vo?nja,.....
Pri M6 GT (letnik nov.2008), ki ima zlo?ljiv klju? se mi nekaj dni pojavlja, da ne morem zakleniti (daljinsko) vozila s prvim pritiskom na daljinca, ampak moram najprej pritisniti tipko za odklenitev vozila in nato tipko za zaklenitev. Zanime me tudi ali je normalno, da naj bi se baterija v daljincu menjala ?e po slabih 2 in pol letih uporabe in kako se menja baterija v daljincu - zlo?ljivem klju?u.
Svojo Mazdo 6 servisiram pri AC Skorn?ek v Velenju, kjer sem novo tudi kupil. Do sedaj sem opravil dva obvezna servisa in moram re?i, da sem zelo zadovoljen.
Zanima me ali je kdo ?e sam menjal filter za klimo (kabina) pri novi Mazdi 6 (letnik 2008, bencinar), kje se dobi najceneje (filter) in kak?en je postopek.
Zanima me kako se najbolj u?inkovito o?isti alu plati??a z originalnim Mazda ?istilom (na razpr?ilo) - ali predhodno z vodo namo?imo alu plati??e in nato posprajamo s ?istilom ali na suho plati??e prvo posprajamo s ?istilom in potem speremo z vodo. Hvala za odgovor.
Sem si sposodil kar to temo, da ne odpiram nove, ker me zanima koliko pribli?no stane 2.redni servis za Mazdo6, bencinar, letnik 2008, pri poobla??enem serviserju.
S komandami na levi strani volana si nastavi? BC na prikaz povpre?ne porabe nato pa stisne? tipko SET ravno tako na levi strani. Dr?i? toliko ?asa, da piskne in se postavi prikaz na ---- . ?e ho?e? ponastaviti ?e povpre?no hitrost naredi? enako samo BC mora bi nastavljen na prikaz povpre?ne hitrosti.
Da ne odpiram nove teme me zanima kako se resetira potovalni ra?unalnik - predvsem del za prikaz povpre?ne porabe goriva od zadnjega tenkiranja bencina pri novi M6 letnik 2009.
Danes sem opravil prvi redni servis na moji Mazdi. Servis je bil narejen pri AH Skoren?ek v Velenju. Moram re?i, da je bil servis opravljen izredno korektno in se zahvaljujem g.Skoren?ku za prijaznost. Kako je vse skupaj potekalo: ob 8.uri sem predal avto na servis kot je bilo predhodno dogovorjeno. Avto sva z g.Skoren?kom skupaj pregledala glede morebitnih prask na vozilu, ki jih na sre?o ?e nimam. Dobil sem brezpla?no nadomestno vozilo Mazdo 5 in se dogovoril da moje vozilo prevzamem ob 11.uri. Na servis sem se vrnil malo pred 11.uro in vozilo me je oprano ?e ?akalo pripravljeno za prevzem. Poravnal sem ?e ra?un, ki je zna?al 211,00 ? (za Mazdo 6 GT 2.5 bencin). Odnos zares profesionalen in korekten. Zelo zadovoljen.
Bli?a se mi prvi redni servis za Mazdo 6 SP GT 2.5 (bencin) pa me zanima koliko pribli?no stane in ali obstojijo cenovne razlike pri poobla??enih serviserjih (seveda cena normalnega servisa, ?e je vse v redu) in kako je z nadomestnim vozilom brezpla?no.
kwa... in ?e en senzor crkne mora? celo feltno kupt al kaj
Ne, meni je ?e crknil - takoj na za?etku uporabe vozila mi je po?il en senzor na zimskih gumah, ker so ga na uradnem servisu preve? zategnili in so mi ga zamenjali v garancijskem roku. Zamenja? samo ventil s senzorjem (obvezno oboje, ker se lo?eno ne da). Feltna - lita original od Mazde je ostala ista.
Avto se ne zaklene sam... Edino v primeru, ko ga odklenes in ne odpres nobenih vrat... V tem primeru se spet po dolcoenem casu zaklene nazaj (mislim, da po pol minute ali minuti...) ...
pred tednom dni sva na ?enino pobudo nabavila novo M6 , 2.0 bencin te plus. Zaenkrat BP , motijo pa me naslednje stvari , za katere prosim va?ih cenjenih nasvetov:
1.pri zaklepanju z daljincem odda avto le svetlobni signal - 2 x pome?ikne z smerniki , kar je pri dnevni svetlobi bolj slabo vidno . Je to mogo?e spremeniti oz. zamenjati z zvo?nim signalom ?
2.glasovno upravljanje telefona v angle?kem jeziku ne razume 2-ke , zato vanj ne morem shraniti skoraj nobene ?tevilke. Razmi?ljal sem o tem , da bi spremenil jezik v nem?kega in morda dosegel bolj?e rezultate. Kaj izku?enj s tem problemom?
Vnaprej hvala in
lp
1. Tudi jaz imam novo Mazdo 6 in se mi je zgodilo, da sem 2x ?e pustil avto odklenjen (pa? navada od predhodnega vozila, ki je imel avtomatsko in zvo?no zaklepanje). Pozanimal sem se na servisu, ?e je mogo?e nastaviti zvo?no zaklepanje pa je bil odgovor negativen. Je pa tudi res, da se ti avto avtomatsko sam zaklene, ?e ga pozabi?.
2. Mislim, da je bolje in bolj enostavno, ?e iz avta kli?e? kar preko shranjenih ?tevilk v GSM-u (seveda prostoro?no preko Bluetootha).
Kot za?etnik tega posta bom ?e jaz dodal nekaj svojih misli. Ker imam poleg nove Mazde 6 tudi Laguno II (prodajam) bom nekaj povedal o senzorjih tlaka v pnevmatikah pri obeh vozilih. Oba imata tako dobre in slabe lastnosti glede tega. Dobra pri Laguni je, da poka?e katera od 4 gum ti spu??a in slaba, da je vulkanizerja (jaz sem ga to navadil) potrebno navaditi, da mora biti senzor zmeraj na isti strani - isti gumi. Dobra pri Mazdi 6 je da vulkanizerju ni potrebno skrbeti kam bo dal gumo in slaba, da ne vidi? katera guma ti spu??a, ?e posebej, ?e spu??a po?asi kot se je to zgodilo meni (po?en ventil?ek s senzorjem). Senzor se mi je vklopil na vsakih 14 dni po preverjanju tlaka - guma ni bila predrta. No zadevo sem uspe?no re?il z reklamacijo - menjavo ventil?ka s senzorjem in dobro voljo tako v AS Skoren?ku iz Velenja kot tudi AC Cosmosom iz BTC-ja v Ljubljani.
Zanima me na koliko pritiska v gumah so nastavljeni senzorji tlaka v gumah (koliko je spodnja meja tlaka, da to senzor javi). Trenutno uporabljam zimske gume Goodyear ultragrip 7+ dimenzij 205/60-16. Vozilo je Mazda 6 Sport GT 2.5 (bencin). Zadnje preverjanje tlaka sem imel pred dobrim tednom dni pri vulknizerju, danes pa se mi je zopet vklopila lu?ka za senzor. Je pa res, da je bila pri preverjanju ena izmed gum bolj prazna od drugih, vendar se mi zdi ?e bi spu??ala, da bi bila prazna prej kot v enem tednu. Kaj svetujete.
Da ne za?enjam nove teme bi rad nekaj vpra?al v zvezi s senzorji tlaka v gumah. Imam ?e nekaj izku?enj s tem v Laguni II pri kateri ti na displayu prika?e vsako gumo posebej. Pri novi Mazdi 6, ki jo imam sedaj pa ne vem kako zadeva deluje. Zanima me kdaj se prika?e tisti znak, ki je naveden za senzor tlaka v navodilih - ali se kje navede oziroma prika?e guma s katero je nekaj narobe ali je to splo?en znak, da je z eno gumo nekaj narobe in jo mora? potem ti sam poiskat. Zanima me tudi kje je ta znak na armaturni plo??i in kdaj se pri?ge - samo ob zaznani nepravilnosti ali tudi ob zagonu vozila.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Z rezervnim klju?em - daljincem se avto odpira in zapira brez problema, opazil pa sem, da mi na uporabni?kem klju?u ne gori rde?a lu?ka na sredini klju?a, medtem ko se na rezervnem klju?u pri?iga in uga?a brez problema.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani