Jst se sploh nebi tolk ukvarju zdej po to?i s tem; avto je itak vozen, cene in vrste bojo pa zdej itak povsod kve?jemu ve?je. Pomoje se spla?a par mesecev po?akat.
Pr vseh teh zadevah bi se s skupnimi mo?mi verjetn dal marsikej narest za bistven manj dnarja ... 300? za en par koncev pleha, plastike, pa neki polprevodnika...
Se spomnem, da sm dal za podobn regler (po funkciji) za ta starga ?inkve?enta pred 3 leti 20k SIT; pa ga je ?e 3x manj, kot pr Mazdi!!! Sicer od takrat res dela, ker prej sm rabljene menjavu, pa je vsak pol leta zdr?u
Na?eloma bi se strinjal, razen da je 0w zelo viskozno > posledi?no redkeje, tanj?e (pri ma?ini z manj km ali bolj ohranjeni ni? narobe, sicer pa naj bi bil pri tem tanj?i za??itni sloj).
Sicer pa 2 ?lanka na to temo, ?e se komu ljubi brat, razlo?i pa marsikaj:
Podoben zvok mam jst na starem avtu (Fiatu Chinquecento, 94 letnik, benz). Sicer se zadeva sli? samo v hladnej?ih dnevih, polet pa ve?inoma ne (oz. samo ko je avto hladen).
Gre se pa za en regler/ventil, ki je na dovodu goriva pred motorjem, ki ma veze z uravnavanjem pravilnega oz. optimalnega izgorevanja plinov v izpuhu (al neki taga). Ni? groznega ni, po zagotovilih serviserja. No, na mo? nima vpliva, iz avspuha se pa za enkrat ?e tud ni? druga? ne kadi
Mogo?e je, da je podoben sistem tudi pri Mazdi v uporabi (?e je tak zvok - samo pri pospe?evanju, in vedno enakomeren tk kt kt kt kt...).
Tole je pa zgleda res podn situacija, pa ogromn minus za japonski renome.
Ampak nevem, ?e kupci v tujini, ki jih je definitivno veliko ve?, ?e niso ni? dosegli, kaj lahko pri?akujemo od na?ega uvoznika/servisov? Mogo?e bi mediji kaj pomagali, sam ?e dejansko ni re?itve, pol nima? kej druga, kot improvizirat.
Opazil sem, da mi recimo ko avto stoji in sunkovito obra?am volan levo-desno malo ropota oz. dela tk tk..., prav tako, ?e se po?asi zapeljem ?ez kak?no neravnino, se ?uti kot da bi bil kak?en luft na volanu. Zadeva se ne ob?uti izrazito, me pa vsekakor moti... Ima kdo kak?no idejo kaj bi bilo in kak?en udarec po ?epu lahko pri?akujem...
Ba? to sm jst tud opazu, moja ma 125.000 zdej.
Sm pa v?eri res volan parkar not pa ven potegnu, pa pustu v polo?aju "ven" (prej se sploh nism zrajtu, da gre tud not-ven), in trenutno zgleda, da je ok.
Ne vem katero olje je sedaj not, ker sem kupil rabljen avto. Naredil sem 14000 km, pa je ?e vedno skoraj na max. (na 3000 km mi je popila 1l olja lancia 2.0 bencin).
Verjetno bom dal magnatec 10w-40. Cena se mi zdi ugodna - okrog 10?/l.
Kje kupujete material za servis - filtre, zavorne plo??ice?
lp
Na servisu
Jst sm kr enmu serviserju iz ?martnega ob Paki pelu, pa je tud material nabavu. Je dost pocen, da se mi ne spla?a zajebavat ?e s tem.
AJA, PAZI:
10w xx naj bi bilo pregosto za sodobne turbine, kot pravijo nekateri serviserji (za samo ma?ino niti nebi bil problem). Dr?i se tistih specifikacij, ki so zapisane v servisni knji?ici!!!
Najmanj?a poraba olja je odvisna od tvoje noge, ker ?e se bo? vozil z 3000 in ve? obrati, bo? imel porabo okoli 3-4 litre na servisni interval, ?e pa bo? vozil z malimi obrati, pa bo poraba minimalna, to je od 0,5-1,5 litra.
Olje z viskoznostjo 0w je preredko, tak da 0-30 ali 0-40 je vredu. Za proizvajalca pa se sam odlo?i.
lp
Verjetno si mislil 5w-30 ali 5w-40
Sicer pa sam pri olju nebi ?paru. OK, razn ?e bi mel neko po?re?no kripo.
Sicer sem se pa ravno vrnil s popotovanja po ?paniji, naredil 6000 km, pa s tem oljem (C TXT Softec 5w-40) ni nivo padel sploh Ker avta nimam dolgo, pa je to mal z rezervo za jemat.
Prej je blo not verjetn skoz original Mazdino (Dexelia), ker je bil avto od lizing hi?e.
Sicer nimam DPF-ja, sam bi vseen pri naslednji menjavi probu z originalom.
Predvsem se mi zdi, da je s Castrolom pri hladnem motorju ta bolj glasn (okol 1500 o/m se bolj ?ujejo ventili - moje lai?no zaznavanje). Pa da vidim, ?e bo kaj druga?e potem.
No sm ?el na servis da vidmo kaj bo s tem oljem in to ...valda sm se delal butla ki ne zna izmerit olja in pa? a ne vem ni? kaj se dogaja v zvezi s tem filtrom.....Skratka razlaga o tem da procesi pucanja filtra z OLJEM (bl verjamem bossovi razlagi ki je dosti bolj logi?na in jo tut sami potrjujejo s tem ko razlagajo zakaj v?asih Bc ka?e ve?jo trenutno porabo) niso kon?ani itd...Pa so me ?e vpra?al ?e kaj vozim relacije pa sm reku ja LJ-dom?ale vsak dan ,pa so rekl da to ni relacija.Kaj pa je!?!?! pa so rekl LJ-MB al pa LJ -Dunaj.Tko da zdej i??em slu?bo na Dunaju......?e kdo koga tm pozna........ sm vpra?u ?e mi bodo zamenjal merilno pal?ko in dato ne re?i problema in njihova razlaga:Da se nekaj reprogramira(serviser je to zaniku!!!) in da so japonci to itak predvidel!!!!!!!!!!!!!!!Torej bomo kmalu imel avtomobile brez ma?in ker se pa? kvarijo in so japonci to predvidel in jih ne bojo ve? dajal not, sam ?e padala pa gremo
dobr je edin to da sm mel sam ?e 6k do servisa in sm pa? mal pohitu........
Em, na katermu servisu je to blo? Se zgleda potrjuje, kar sm sam sli?u
Jst sm ?e tud sli?u marsikaj od marsikoga, glede te nafte. Sicer sem imel do sedaj bencinarja, vendar sta bila pri hi?i vedno ?e 2 dizela?a, razli?nih firm. Zaklju?ek je do sedaj bolj labav (beri: nejasen). Se pa moj fotr, ki je naredil ?e ohoho km z nekaj diesel motorji, ?e dolgo izogiba Petrola. Sicer bolj preventivno, vendar je opazil, da se motorji na?eloma bolje obna?ajo z gorivom ostalih ponudnikov (tudi v porabi je nekaj razlike).
Predvsem bi rekel, da ni faktor pri nafti samo firma oz. ponudnik, ampak verjetno ?e koli?ina kupcev (promet, pretok goriva), starost ?rpalk oz. naprav in razmere v njihovih tankih. Tisto, da pa je gorivo za jugo (kjer smo v tem pogledu o?itno ?e vedno tudi sami) dejansko druga?ne/slab?e kakovosti od primerljivih na severu/zahodu SLO, pa itak ?e vsi vemo
NPR., ?eprav je Mad?arski Mol poznan kot kvaliteten ponudnik, nekateri niso toliko navdu?eni z njim (velja nekaj previdnosti, dokler ne bo bolj preverjen).
Tukaj je res vpra?anje, ali ve?ja poraba pomeni slab?e ali bolj?e razmere za diesel motorje ?!? Ali pa to sploh nima povezave in je pa? naklju?je (dokler ?e ni ?ir?e statistike narejene).
Malo se trudim razmi?ljat, ?eprav verjetn bolj bluzim Je vro?e tle dol, pa morm ve?
zadnji?, ko sm bil na Gami, je beseda nanesla tud na ta DPF sistem. AMPAK, kolega, serviser, je razlo?u v tej smeri, ?e? da bi naj ?ez ta filter teklo olje (od motorja) oz. bi ga naj olje ?istilo in tako tudi ne potrebuje vzdr?evanja, kot npr. druge znamke.
Zanikal je vse v zvezi s nafto in tak?nim na?inom, kot je tukaj govora!
Tudi meni je ra?unalnik kazal porabo 6,3 litra, dejanska pa je bila 7l. Po zadnjem update-u avgusta, pa mi je ra?unalnik za?el kazat dejansko porabo (ne odstopa niti za 1 dcl).
Druga?e pa ima? mo??nost, da korigira? prikaz porabe v +/- v procentih. O tem se je
?e pisalo, kako se to naredi.
Lp,
Hoj btrafela,
Kaj pravi?, da potem dejansko je mo?nost oz. potencialno obstaja trajna re?itev pri izra?unu porabe goriva, s tem SW update-om? Al je to sam pri mazdi 5?
Kej ve?, kak?en je bil ta sw oz. zakaj so ti ga nadgradil?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Matr jim ?lampasto rolojsko japansko
(a sploh to delajo japanci?)
Lp,
D
Povezava za deljenje
Deli na druge strani