-100% je problem v v?ig. tuljaviker prebijajo iskre ......
-deluje samo na zunanjo v?ig. tuljavo ki je povezana z prvo samo zaradi razdelilne tuljave...
-original bi mogl bit tak da je tuljava in fertajler u enem kosu in jo samo zamenja? ?e je potrebno... pri mojem problemu je to narjen tak da je o?itno prej?nmu lastniku skurl tuljavo in da ni menjau usega skupaj je pa? samo zvezau drugo cin?pulo od nekega drugega avta in povezau z frtajlerjem...
-prebija mi pa na tej v?ig. tuljavi ki je od drugega avta.
tak upam da sm zj uredo povedu in da se najde negdo ki ima kak?no razdelilno tuljavo z kapo za prodat
Lej stari jaz te ?e vedno ?ist ne razumem...razdelilna tuljava...cin?pula...
Kakorkoli te?ka bo dobit po delih...ponavadi se prodaja komplet frtajler. Pa nisi napisal kateri letnik je! Kaj ti pi?e na frtajlerju TOT57071, TOT57171 ali TOT57271?
To je "baje" ?e naredu nek mojster v srbiji, ker toma? je sistem samo odmontiral iz celice in motiral v laguno, se na ta sistem ne spozna najbolj ker nima nobenih podatkov in na?rtov za ta sistem, js pa tud nimam pojma ker napaka ni normalna.
Kdaj je naredil? Ko je bilo ?e premontirano v laguni? ?e ja, pol ni druge kot nazaj...?al...
pebi avto je 92 letnik in je 100 % ker se vidjo iskre ko prebijajo....
WTF :ne vem: kaj je 100%? A letnik al iskre?
za kupvat rableno na zaupanje prodajalca se pa ne zana?am ve? ker sm eno ?e kupiu in ni delala
WTF :ne vem: kaj ni delalo - tuljava? Kako ve?? Ni blo ve? iskre? Al je ?e vedno prebijalo? Ne more? imet aktivno notranjo iz zunanjo tuljavo obenem.
tak da rabim razdelilno kapo ki ima ?e notri grajeno v?igalno tuljavo.
Nobena razdelilna kapa nima (v)grajeno tuljavo. Original tuljava se nahaja v samem razdeliniku v?iga (frtajlerju). ?e ima? zunanjo potem je zunaj kot tudi modul v?iga...takrat se notranji 'odcvika' konektor, da se ne tepe z zunanjo.
avto ko sem ga kupil je imel ?e zmonterano zunanjo cin?pulo ampak ker je avto lepo tekel nism preve? kompliceral...
A misli? zunanjo tuljavo?
zdaj ko pa to ?e tok fejst prebija da se avta sploh ne da pelat je pa to ratal malo ve?ji problem.
Kje ti prebija? Na razdelilni kapi? Kablih? Al notri v tuljavi? ?e ti prebija razdelilna kapa to nima veze s tuljavo. ?e enkrat - ne more? imeti notranjo in zunanjo tuljavo aktivni! ?e ti na kablih...
nuujnoo potrebujem v?igalno tuljavo za mazdo mx3 1.8 v6 24v....... ?e ima gdo bi prosil za komentar ali sporo?ilo..
hvala.
Predvidevam, da ti je crknu 'frtajler'. Kako ve?, da je ?la samo tuljava? Najve?krat gre tudi modul v?iga. V tem primeru ti samo tuljava ne bo pomagala. Kateri letnik je MXka?
Mazda 1.6 ima dve neodvisni odmi?ni gredi, ki variabilno poganjajo ventile preko hidravli?nih dro?nikov, kar pomeni, da je odprtost ventilov pogojena z re?imom delovanja motorja.
Na modernih motorjih enostavno ni prostora za druga?ne re?itve.
Torej, ali ?e vedno velja trditev, da ventili teh mazdinih motorjev niso samo nastavljivi.
Torej jaz nisem rekel, da je trditev, da so ventili z navadnimi dro?niki. Ti si rekel, da so hidravli?ni!
Jaz se izogibam odvetnikom, bankirjem in uradnim serviserjem v ?imve?jem krogu. Mary vpra?aj ?e enkrat na servisu kak?ne ventile ima? - navadne ali hidravli?ne? Povej, da ima? LPG ?e 70kkm. ?e so navadni potem bo tisti poseg 130? kar pravi. ?e je mogo?e re?iti problem le z nastavljanje ventilov bi moralo biti ?e manj. ?e bodo menjali dro?nike bo pa cena OK. ?imve? uspeha pri pogajanju.
Ampak ne pa na enoto volumna In masa nas klele kej dost ne zanima, ampak zgolj volumen zato se gleda kalori?na vrednost na volumen in ne na maso.
Dejanska kalori?na vrednost energenta se vedno meri na enoto mase. Seveda nas v primeru avtoplina bolj zanima na enoto volumna...
Ok pol mi pa razlo? zakaj pri ogrevanju s kurilcem ali pa plinom(isto sranje kot LPG), koli?insko porabi? ve? plina kot kurilca.
Porabi? ve? litrov LPG-ja obenem pa manj kilogramov LPG-ja kot kurilca...isto je pri benzu.
PS. Uparjalnik NI varijante da "porabi" toliko toplote kot jo proizvede"vi?ka" pri izgorevanju v motorju.
Po tej teoriji bi se pri stanju na mestu dejansko ventilator za hlajenje motorja moral ve?krat vkljapljat na LPG kot benz.
Hm ne vem...a si probal segrevati na mestu? ?e se na LPG segreje po?asneje potem uprajalnik odvzame ve? toplote kot jo izgorevanje proizvede vi?ka...torej bi se na LPG moral ventilator manjkrat vklapljati.
Meni preklopi na LPG takoj ko prese?em cca 2500rpm...bom sprobal.
Mazda 1.6 ima dve neodvisni odmi?ni gredi, ki variabilno poganjajo ventile preko hidravli?nih dro?nikov, kar pomeni, da je odprtost ventilov pogojena z re?imom delovanja motorja.
Na modernih motorjih enostavno ni prostora za druga?ne re?itve.
OK ?e ima hidravli?ne dro?nike potem odpade ?telanje ventilov. Kolikor jaz vem ima klasi?ne dro?nike...tu se ali ?tela ali menja dro?nike. Pa sej to morajo vedeti na uradnem servisu.
Samo tolk kalori?na vrednost plina je NI?JA kot bencina-nafte-kurilca, tudi izgorevanje v avtu je ni?je temperature kot na benz.
Kalori?na vrednost LPG-ja je VE?JA ko bencina-nafte-kurilca na enoto mase. Stvar je v tem, da je 1L bencina-nafte-kurilca tehta cca 1kg, 1L LPG-ja pa cca 0,6kg. Recimo pri prodaji plinskih jeklenk za doma?o uporabo (rumene jeklenke) kupi? 10kg plina, notri je pa cca 17L plina.
Test nared? lahko sam in bo? videl da se na benz hitreje segreje, kot na LPG.
Za spremembo agregatnega stanja LPG-ja iz teko?ega v plinasto je potrebne toplota. Le-ta se odvzema od toplote, ki jo proizvaja motor, zato po?asnej?e segrevanje.
Koliko jaz vem novej?e mazde nimajo ve? hidravli?nih ventilov ampak klasi?ne (ve?ja zanesljivost). Zgorevanje pri plinu poteka pri ?e enkrat ve?ji temperaturi, zato se materijali bolj kr?ijo/raztezajo in pri klasi?nih ventilih je potrebno po 50-70kkm ponovno nastavljanje (niso samonastavljivi kot hidravli?ni)...to sem ti napisal ?e takrat, ko si predstavila vgradnjo plina v svojo mazdico...nastavitev ventilov zna narediti vsak malo bolj?i avtomehanik.
Pravi mojstri imajo primerno orodje za zamenjavo teflonov brez, da bi odmontirali glavo motorja. Potrebno je odstraniti pokrove ventilov in odmi?ne gredi ter z zgornje strani sneti stare teflone in jih zamenjati z novimi. Na drugi znamki avtomobila so mi dvakrat po tem postopku menjali teflone.
...tko da mal ra?unico naret, ?e se sploh spla?a...
Ja to je drugi avto pri hi?i je le za mojo du?o...avto dela ko urca...ima LPG...samo tile tefloni...mislim ga imet ?e kar nekaj let...sploh ko berem tele pripetije z novej?imi...
Mene zanima, ?e kdo ve, kako fiksirati dihtnge okoli vrat, bolj natan?no okoli ?ipe. Pri vratih in po stebri?ku mi je na?eloma ratal ostalo pa ne. ?e slika da si la?je predstavlajte:
Jaz sem jih s Sikaflex-om 295 UV, lahko je pa kak bolj?i silikon...
Torej rad bi zamenjal teflone na mojemu ?estaku. Sli?al sem, da se lahko zamenjajo brez da gre motor ven. Ali je to kdo ?e delal in ali kdo pozna koga, ki bi to naredil za nek razumen denar?
Torej ?la mi je jermenica glavne gredi na MX-3 1.8 V6. Ali ima kdo, ki '?raufa' V6 motorje kako za prodat ali pa kje se da to kupiti (razen pri uradnem Mazda servisu).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani