Skoči na vsebino
mazda mxe
Napisano

<_<

-100% je problem v v?ig. tuljaviker prebijajo iskre ......

-deluje samo na zunanjo v?ig. tuljavo ki je povezana z prvo samo zaradi razdelilne tuljave...

-original bi mogl bit tak da je tuljava in fertajler u enem kosu in jo samo zamenja? ?e je potrebno... pri mojem problemu je to narjen tak da je o?itno prej?nmu lastniku skurl tuljavo in da ni menjau usega skupaj je pa? samo zvezau drugo cin?pulo od nekega drugega avta in povezau z frtajlerjem...

-prebija mi pa na tej v?ig. tuljavi ki je od drugega avta.

 

tak upam da sm zj uredo povedu in da se najde negdo ki ima kak?no razdelilno tuljavo z kapo za prodat :D

:notworth:

 

Lej stari jaz te ?e vedno ?ist ne razumem...razdelilna tuljava...cin?pula...

Kakorkoli te?ka bo dobit po delih...ponavadi se prodaja komplet frtajler. Pa nisi napisal kateri letnik je! Kaj ti pi?e na frtajlerju TOT57071, TOT57171 ali TOT57271?

http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-MX3-MX6-FPRD-P...=item518f3d0eae

http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-MX3-MX6-V6-DIS...=item518f214351

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Plinske te?ave
Napisano

To je "baje" ?e naredu nek mojster v srbiji, ker toma? je sistem samo odmontiral iz celice in motiral v laguno, se na ta sistem ne spozna najbolj ker nima nobenih podatkov in na?rtov za ta sistem, js pa tud nimam pojma ker napaka ni normalna.

 

Kdaj je naredil? Ko je bilo ?e premontirano v laguni? ?e ja, pol ni druge kot nazaj...?al... :(

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Plinske te?ave
Napisano

OK na benzu dela vse BP, torej je problem le na plinu. Mo?ni dve varijanti:

1. 'software-ski' problem - verjetno je potrebno le pravilno nastavljanje LPG sistema

2. 'hardware-ski' problem - lahko so dizne, uprajalnik, umazan filter...nekaj kar prepre?uje nemoten dotok plina.

 

Tu ni kaj za filozofirat. Un majster, ki ti je vgradil ta sistem bi moral odkriti in odpraviti napako! Torej obisk majstra bo neizogiben.

 

Druga?e pa na srpskem LPG forumu pa dobi? najve? informacij...prava LPG wikipedia....

http://www.cbc.rs/forum/viewforum.php?f=29...1ff926eb12122a0

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mxe
Napisano

pebi avto je 92 letnik in je 100 % ker se vidjo iskre ko prebijajo....

WTF :ne vem: kaj je 100%? A letnik al iskre?

za kupvat rableno na zaupanje prodajalca se pa ne zana?am ve? ker sm eno ?e kupiu in ni delala

WTF :ne vem: kaj ni delalo - tuljava? Kako ve?? Ni blo ve? iskre? Al je ?e vedno prebijalo? Ne more? imet aktivno notranjo iz zunanjo tuljavo obenem.

tak da rabim razdelilno kapo ki ima ?e notri grajeno v?igalno tuljavo.

 

Nobena razdelilna kapa nima (v)grajeno tuljavo. Original tuljava se nahaja v samem razdeliniku v?iga (frtajlerju). ?e ima? zunanjo potem je zunaj kot tudi modul v?iga...takrat se notranji 'odcvika' konektor, da se ne tepe z zunanjo.

avto ko sem ga kupil je imel ?e zmonterano zunanjo cin?pulo ampak ker je avto lepo tekel nism preve? kompliceral...

A misli? zunanjo tuljavo?

zdaj ko pa to ?e tok fejst prebija da se avta sploh ne da pelat je pa to ratal malo ve?ji problem.

 

Kje ti prebija? Na razdelilni kapi? Kablih? Al notri v tuljavi? ?e ti prebija razdelilna kapa to nima veze s tuljavo. ?e enkrat - ne more? imeti notranjo in zunanjo tuljavo aktivni! ?e ti na kablih...

 

P.S. brez zamere sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mxe
Napisano

nuujnoo potrebujem v?igalno tuljavo za mazdo mx3 1.8 v6 24v....... ?e ima gdo bi prosil za komentar ali sporo?ilo..

hvala. :bravo:

 

Predvidevam, da ti je crknu 'frtajler'. Kako ve?, da je ?la samo tuljava? Najve?krat gre tudi modul v?iga. V tem primeru ti samo tuljava ne bo pomagala. Kateri letnik je MXka?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nimate prav.

Mazda 1.6 ima dve neodvisni odmi?ni gredi, ki variabilno poganjajo ventile preko hidravli?nih dro?nikov, kar pomeni, da je odprtost ventilov pogojena z re?imom delovanja motorja.

Na modernih motorjih enostavno ni prostora za druga?ne re?itve.

 

Torej, ali ?e vedno velja trditev, da ventili teh mazdinih motorjev niso samo nastavljivi.

 

Torej jaz nisem rekel, da je trditev, da so ventili z navadnimi dro?niki. Ti si rekel, da so hidravli?ni!

Jaz se izogibam odvetnikom, bankirjem in uradnim serviserjem v ?imve?jem krogu. Mary vpra?aj ?e enkrat na servisu kak?ne ventile ima? - navadne ali hidravli?ne? Povej, da ima? LPG ?e 70kkm. ?e so navadni potem bo tisti poseg 130? kar pravi. ?e je mogo?e re?iti problem le z nastavljanje ventilov bi moralo biti ?e manj. ?e bodo menjali dro?nike bo pa cena OK. ?imve? uspeha pri pogajanju.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ampak ne pa na enoto volumna ;) In masa nas klele kej dost ne zanima, ampak zgolj volumen zato se gleda kalori?na vrednost na volumen in ne na maso.

 

Dejanska kalori?na vrednost energenta se vedno meri na enoto mase. Seveda nas v primeru avtoplina bolj zanima na enoto volumna...

Ok pol mi pa razlo? zakaj pri ogrevanju s kurilcem ali pa plinom(isto sranje kot LPG), koli?insko porabi? ve? plina kot kurilca.

Porabi? ve? litrov LPG-ja obenem pa manj kilogramov LPG-ja kot kurilca...isto je pri benzu.

PS. Uparjalnik NI varijante da "porabi" toliko toplote kot jo proizvede"vi?ka" pri izgorevanju v motorju.

Po tej teoriji bi se pri stanju na mestu dejansko ventilator za hlajenje motorja moral ve?krat vkljapljat na LPG kot benz.

 

Hm ne vem...a si probal segrevati na mestu? ?e se na LPG segreje po?asneje potem uprajalnik odvzame ve? toplote kot jo izgorevanje proizvede vi?ka...torej bi se na LPG moral ventilator manjkrat vklapljati.

Meni preklopi na LPG takoj ko prese?em cca 2500rpm...bom sprobal.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nimate prav.

Mazda 1.6 ima dve neodvisni odmi?ni gredi, ki variabilno poganjajo ventile preko hidravli?nih dro?nikov, kar pomeni, da je odprtost ventilov pogojena z re?imom delovanja motorja.

Na modernih motorjih enostavno ni prostora za druga?ne re?itve.

 

OK ?e ima hidravli?ne dro?nike potem odpade ?telanje ventilov. Kolikor jaz vem ima klasi?ne dro?nike...tu se ali ?tela ali menja dro?nike. Pa sej to morajo vedeti na uradnem servisu.

 

Samo tolk kalori?na vrednost plina je NI?JA kot bencina-nafte-kurilca, tudi izgorevanje v avtu je ni?je temperature kot na benz.

Kalori?na vrednost LPG-ja je VE?JA ko bencina-nafte-kurilca na enoto mase. Stvar je v tem, da je 1L bencina-nafte-kurilca tehta cca 1kg, 1L LPG-ja pa cca 0,6kg. Recimo pri prodaji plinskih jeklenk za doma?o uporabo (rumene jeklenke) kupi? 10kg plina, notri je pa cca 17L plina.

Test nared? lahko sam in bo? videl da se na benz hitreje segreje, kot na LPG.

Za spremembo agregatnega stanja LPG-ja iz teko?ega v plinasto je potrebne toplota. Le-ta se odvzema od toplote, ki jo proizvaja motor, zato po?asnej?e segrevanje.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Koliko jaz vem novej?e mazde nimajo ve? hidravli?nih ventilov ampak klasi?ne (ve?ja zanesljivost). Zgorevanje pri plinu poteka pri ?e enkrat ve?ji temperaturi, zato se materijali bolj kr?ijo/raztezajo in pri klasi?nih ventilih je potrebno po 50-70kkm ponovno nastavljanje (niso samonastavljivi kot hidravli?ni)...to sem ti napisal ?e takrat, ko si predstavila vgradnjo plina v svojo mazdico...nastavitev ventilov zna narediti vsak malo bolj?i avtomehanik.

P.S. 5kkm brez mazanja ni noben problem.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava teflonov na V6 motorju
Napisano

Sishi, teflone sem menjal pri BGF 323 GT, delal mi je majstr Matej Peterca iz Sostra! :danzoman:

 

Zadeva je bila pocen, takrat v SIT mislim da je blo use skupej cca. 30000 SIT! :danzoman:

 

Poraba ola se je zman?ala, je pa rekel, da ?e bi se jo hotel ?ist "losat" bi moral v mojem primeru ?e obro?e, ker je ma?ina ?e precej izmu?ena! :hudicek:

 

?e ?e? ti dam cifro, pa se kej zmenta! :jupiii:

 

Itak da dej cifro...jih zbiram pol se bom pa odlo?il...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava teflonov na V6 motorju
Napisano

Pravi mojstri imajo primerno orodje za zamenjavo teflonov brez, da bi odmontirali glavo motorja. Potrebno je odstraniti pokrove ventilov in odmi?ne gredi ter z zgornje strani sneti stare teflone in jih zamenjati z novimi. Na drugi znamki avtomobila so mi dvakrat po tem postopku menjali teflone.

 

Kje so ti delali?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava teflonov na V6 motorju
Napisano

...tko da mal ra?unico naret, ?e se sploh spla?a...

Ja to je drugi avto pri hi?i je le za mojo du?o...avto dela ko urca...ima LPG...samo tile tefloni...mislim ga imet ?e kar nekaj let...sploh ko berem tele pripetije z novej?imi...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dihtnge okoli vrat
Napisano

Za rob se zataknejo za 3s potem pa padejo dol... :o po stebri?ku so lepo narjeni ?lebovi po strehi pa ne :zvizga:

 

Ja sej to je problem...pa? guma je ?e stara in je izgubila pro?nost...

lepi? to?kovno in ?e bo treba kdaj dol uzet bo? pa mal strgal...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dihtnge okoli vrat
Napisano

Mene zanima, ?e kdo ve, kako fiksirati dihtnge okoli vrat, bolj natan?no okoli ?ipe. Pri vratih in po stebri?ku mi je na?eloma ratal ostalo pa ne. ?e slika da si la?je predstavlajte:

 

Objavljena slika

 

Jaz sem jih s Sikaflex-om 295 UV, lahko je pa kak bolj?i silikon...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava teflonov na V6 motorju
Napisano

Torej rad bi zamenjal teflone na mojemu ?estaku. Sli?al sem, da se lahko zamenjajo brez da gre motor ven. Ali je to kdo ?e delal in ali kdo pozna koga, ki bi to naredil za nek razumen denar?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

PRERJAVENJE MAZDA BT 50
Napisano

Kar se pa ti?e ostalih znamk je pa zgodba dokaj podobna, ker rjavijo Fordi, Opli, Honde, celo Volvoti, Fiati, in celo premium znamke kot je Mercedes.

Na? dru?inski Volvo navornik je ravnokar dopolnil 7 let (punca ga vozi od 1. dne in ima 160.000km) nima pikice rje :harhar:

Pozimi pa tudi ne gre za vsako malenkost v pralnico...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.